Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:38
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.
Wauw, doe even normaal met je rare invullingen.
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Wat een rotopmerking. En wat een idiote mening. En zo niet waar.

Lekker andere vrouwen slutshamen omdat jij een preutse mening hebt.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.


Leuke mannen maakt het niet uit, of je snel met ze het bed induikt. En met een hufter moet je geen verkering willen.
Hoop niet dat jou man ook tegen je zegt, dat het maar goed is, dat hij niet meteen je kut in mocht, anders had hij geen verkering met je gewild. Want dan is het geen leuke man
Alle reacties Link kopieren
XBX schreef:
19-09-2020 08:41
. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Dat is het risico van seks hebben met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet. Je kent iemand niet, dus je weet ook niet hoe iemand is of wat zijn normale gedrag is. Je hebt geen idee wat de intenties van de ander zijn.

Soms is het beter om na 1 nacht te weten hoe iemand in elkaar zit, ipv dat je er 3 of 6 maanden aan verspild.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Groot schreef:
19-09-2020 08:16
Waarom waren die drankjes 'nodig'? Als je je er nu rot bij voelt zou ik mijn les trekken en zorgen dat ik in zo'n situatie nooit meer zoveel drankjes nodig denk te hebben. Prima als je een keer wat meer wil drinken maar doe dat enkel nog in een veilige situatie waar je geen dingen gaat doen waar je achteraf spijt van hebt.
Het is een manier van spreken “na de nodige” in dit geval wil het niet zeggen dat de drankjes nodig waren maar het is een subtiele manier om te zeggen dat ze flink aan de zuip is geweest.


TO: geeft niks dat je drinkt (zolang je t niet elke dag doet 😉) let alleen een beetje op het gezelschap, dat je zorgt dat je veilig bent.
Klinkt een beetje als een lul en niet leuk genoeg om mee af te blijven spreken. En wat betreft de seks, het zien als “gebruikt zijn” is niet handig, je was er zelf net zo goed bij. Je kan er spijt van hebben en als dat zo is, wijze les voor de volgende keer, niet meer doen.
Niet omdat het niet hoort of omdat je een slet zou zijn of zo geen relatie krijgt maar omdat het niet goed voor jou voelt.

Voor de ouderwetse moraalridders: stop met slut-shamen. Seks is geen ruilmiddel voor een relatie en als een vrouw seks wil op de eerste date dan moet ze dat lekker doen.
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 08:51
12.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
seikwief schreef:
19-09-2020 08:43
Mijn man en ik begonnen ooit als one night stand. Nu 15 jaar samen en een lieve dochter rijker...

Omdat jullie elkaar los van de seks dus gewoon super leuk en alles vonden.
Bij de date van TO was dat gevoel blijkbaar niet genoeg aanwezig, en seks hebben veranderd daar dan weinig tot niks aan.
Dat was wat ik probeerde te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
19-09-2020 08:45
Wat een rotopmerking. En wat een idiote mening. En zo niet waar.

Lekker andere vrouwen slutshamen omdat jij een preutse mening hebt.

Nee hoor, zeker niet bedoeld als slutshamen.
En preuts vind ik mezelf ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Weer zo lekker ouderwets :roll: .

Wat het voor TO rot maakt is niet dat ze een gezellige iets te bezopen avond gad, die uitdraaide op seks, maar de manier waarop hij er vervolgens van door ging. Dat is wat haar het gevoel geeft gebruikt te zijn. Als een man heel gretig gebruik maakt van de kans en daarna begint te janken dat het allemaal zo snel ging en het niet goed voelt om te blijven, ben je gewoon een slappe tosti van een vent. Rot voor je TO, maar een wijze les. Volgende date iets meer aan de tand voelen wat voor vlees je in de kuip hebt. Deze zou ik laten weten niet gecharmeerd te zijn van zijn manier van doen en hem daarna blokkeren. Weg met deze loser.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 08:48
Het is een manier van spreken “na de nodige” in dit geval wil het niet zeggen dat de drankjes nodig waren maar het is een subtiele manier om te zeggen dat ze flink aan de zuip is geweest.
TO: geeft niks dat je drinkt (zolang je t niet elke dag doet 😉) let alleen een beetje op het gezelschap, dat je zorgt dat je veilig bent.
Klinkt een beetje als een lul en niet leuk genoeg om mee af te blijven spreken. En wat betreft de seks, het zien als “gebruikt zijn” is niet handig, je was er zelf net zo goed bij. Je kan er spijt van hebben en als dat zo is, wijze les voor de volgende keer, niet meer doen.
dat is inderdaad het belangrijkst, geef ik mijn pubers ook mee. Zorg dat je veilig bent (en de rest van je groep ook)
En drink nooit zoveel, dat je jezelf lichamelijk of emotioneel in gevaar brengt
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:50
Nee hoor, zeker niet bedoeld als slutshamen.
En preuts vind ik mezelf ook niet.
Maar je doet het wel.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:50
Nee hoor, zeker niet bedoeld als slutshamen.
En preuts vind ik mezelf ook niet.
waar komt die kutopmerking van vandaan?
is jouw man echt zo'n lul, dat als je seks had gehad op de eerste date, hij nu niet naast je zou zitten? denkt hij echt zo over vrouwen?
XBX schreef:
19-09-2020 08:41
Het was niet de beste seks maar ook niet de slechtste. Het was gewoontjes. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Waarom?

Jullie ontmoeten elkaar voor het eerst. Drinken alcohol. Duiken met elkaar het bed in. Hij gaat daarna naar huis. Dat klinkt naar wat het voor hem is, een one night stand zonder verdere verplichtingen. Dat hij daarvoor een of ander dom smoesje gebruikt verandert niets aan de situatie.
Als je je daar niet prettig bij voelt is het handig om bij een volgende man niet gelijk seks te hebben.
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
welk stuur?
XBX schreef:
19-09-2020 08:41
Het was niet de beste seks maar ook niet de slechtste. Het was gewoontjes. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Is het je gekwetste ego?

Of heeft hij daarvoor dingen gedaan die niet oke waren?

Dat zou ik wel proberen te scheiden/uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:38
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.
Waar lees jij dat TO zich verkracht voelt dan? :roll:

TO: die man wilde alleen seks en heeft dat duidelijk gemaakt door direct te vertrekken. Balen, maar kan gebeuren. Jij wilde het blijkbaar ook, maar voelt je waarschijnlijk nu rot omdat je denkt ‘had ik maar’. Zo moet je niet denken, als jullie het beiden wilden is het goed. Je loopt geen leuke man mis want een leuke man had ook op een normale manier kunnen zeggen dat hij verder niks voor je voelt.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
oh, en vergeet Corona niet!
en: heb je wel een condoom gebruikt?
XBX schreef:
19-09-2020 08:41
Het was niet de beste seks maar ook niet de slechtste. Het was gewoontjes. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Als hij was blijven ontbijten was het wel oke geweest?
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
Misschien was hij niet met de auto. En wat als hij dat wel was, wat moet TO daar verder precies mee?
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
Jawel hoor. Zie pagina 1.
lilalinda schreef:
19-09-2020 08:54
oh, en vergeet Corona niet!
en: heb je wel een condoom gebruikt?
O ja die Corona ook nog.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-09-2020 08:52
waar komt die kutopmerking van vandaan?
is jouw man echt zo'n lul, dat als je seks had gehad op de eerste date, hij nu niet naast je zou zitten? denkt hij echt zo over vrouwen?

Wat een rare gedachtegangen.
Hier ga ik niet eens op in.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 08:48
Het is een manier van spreken “na de nodige” in dit geval wil het niet zeggen dat de drankjes nodig waren maar het is een subtiele manier om te zeggen dat ze flink aan de zuip is geweest.


TO: geeft niks dat je drinkt (zolang je t niet elke dag doet 😉) let alleen een beetje op het gezelschap, dat je zorgt dat je veilig bent.
Klinkt een beetje als een lul en niet leuk genoeg om mee af te blijven spreken. En wat betreft de seks, het zien als “gebruikt zijn” is niet handig, je was er zelf net zo goed bij. Je kan er spijt van hebben en als dat zo is, wijze les voor de volgende keer, niet meer doen.
Niet omdat het niet hoort of omdat je een slet zou zijn of zo geen relatie krijgt maar omdat het niet goed voor jou voelt.

Voor de ouderwetse moraalridders: stop met slut-shamen. Seks is geen ruilmiddel voor een relatie en als een vrouw seks wil op de eerste date dan moet ze dat lekker doen.

Dat zeg ik ;) . En ik ken de uitdrukking, vandaar 'nodig' tussen aanhalingstekens. Want uitdrukking of niet, TO vond het 'nodig'/een goed idee om teveel te drinken in de situatie dat ze iemand voor het eerst ontmoet (bij haar thuis ook nog eens?). Dus vandaar mijn vraag: waarom vond je dat 'nodig'?
s-groot wijzigde dit bericht op 19-09-2020 08:56
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Seikwijf vraagt om 8.33 of hij zich opgedrongen heeft
TO antwoordt, dat het ergens wel zo voelt

daar komt het "verkrachting" vandaan
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?
Ik vind het ook achterlijk, maar zie het echt vaak. Na etentjes met 2 wijn op naar huis rijden. Mijn buurvrouw, die wekelijks naar de sauna gaat en daar ook eet en een paar chardonnay wegtikt en dan naar huis rijdt en zich van de prins geen kwaad weet. Het lijkt wel normaal in sommige kringen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven