Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je gebruikt voor seks en heeft je nu geghost. Ik zou het laten varen. Voor nu kun je verder gaan met daten van andere mannen en niet jezelf zo snel laten beïnvloeden voor seks en drank.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onvolwassen lul van een vent. Volgens mij ben je deze beter kwijt dan rijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja dit is klaar. Heel rot maar ik zou hier niks meer van verwachten.

En je gebruikt vind ik echt onzin. Het is gebeurt en jij ging er toch in mee? Het was met wederzijds consent. Zelf heb ik ook weleens gehad dat ik er klaar mee was na seks. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Even slikken en weer door.
Alle reacties Link kopieren
Rustiger aan doen met de drank bij een volgende date.
Voortaan rustiger aan doen.
Maar;

Met de nodige drankjes op stapte hij gewoon in de auto?
Was de seks wel lekker?
Alle reacties Link kopieren
Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen.

Wat zouden jullie doen?

Waarom waren die drankjes 'nodig'? Als je je er nu rot bij voelt zou ik mijn les trekken en zorgen dat ik in zo'n situatie nooit meer zoveel drankjes nodig denk te hebben. Prima als je een keer wat meer wil drinken maar doe dat enkel nog in een veilige situatie waar je geen dingen gaat doen waar je achteraf spijt van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je was er gewoon zelf bij. Ik zie het als eigen schuld, je had niet zoveel moeten drinken.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
19-09-2020 08:15
Was de seks wel lekker?
Niets leuker dan seks met een onzekere man die zich niet goed voelt en het liefst de deur uit wil rennen.

Waarom wil je nog zo graag contact TO?

Een leuke vent kan echt wel normaal omgaan met seks op de eerste date, ook wanneer hij er niet mee verder wil omdat het op andere vlakken niet genoeg klikt.

Je bent nog in de fase van elkaar leren kennen, dus het risico dat één van de twee afhaakt is aanwezig. Je koopt geen relatie of contact met de ander via seks. Het is rot dat het zo loopt, maar zijn hele gedrag laat zien dat hij niet volwassen genoeg is om op een normale manier met situatie om te gaan.
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-09-2020 08:29
54.53% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:25
Niets leuker dan seks met een onzekere man die zich niet goed voelt en het liefst de deur uit wil rennen.

Waarom wil je nog zo graag contact TO?

Een leuke vent kan echt wel normaal omgaan met seks op de eerste date, ook wanneer hij er niet mee verder wil omdat het op andere vlakken niet genoeg klikt.
Tijdens de seks?

Of erna?
Alle reacties Link kopieren
je bent niet "gebruikt", je deed dit zelf. As jij je nu gebruikt voelt, doe je dat omdat je de verantwoordelijkheid bij hem wil leggen.

Wordt volwassen.
Alle reacties Link kopieren
"Dit doe ik anders nóóit hoor!!!" ;-)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 09:54
Reden: Onnodig Quoten
99.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
seikwief schreef:
19-09-2020 08:33
Heeft hij zich niet gewoon erg opgedrongen? Zo klinkt het namelijk.
Ergens voelt het wel zo, ik begrijp goed de reacties van de rest. Want uiteindelijk ben ik er zelf bij en verantwoordelijk. Maar hij bleef bezig en ik had stop kunnen zeggen hoor. Maar daarom verbaasde het mij dat hij daarna naar huis ging omdat ‘het niet goed voelde’
Wat een raar figuur. Zeggen dat je het te snel vindt gaan. Hou dan je lul gewoon in je broek.

Zie het vooral niet als een verlies. Dit was gewoon een man die niet helemaal spoort.
Alle reacties Link kopieren
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
XBX schreef:
19-09-2020 08:36
Ergens voelt het wel zo, ik begrijp goed de reacties van de rest. Want uiteindelijk ben ik er zelf bij en verantwoordelijk. Maar hij bleef bezig en ik had stop kunnen zeggen hoor. Maar daarom verbaasde het mij dat hij daarna naar huis ging omdat ‘het niet goed voelde’
Ik begrijp de reacties van de rest dus weer niet. Je had stop kunnen zeggen, had je dan gewild dat hij stopte? Hoe heb jij de ervaring ervaren? Heb je genoten of gehoopt dat het snel over was? Verstijfde je of was je angstig of was het gewoon slechte seks?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:38
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.
Ik spreek niet over verkrachting? Zo voelt het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:38
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.
Waar heeft ze gezegd verkracht te zijn??!

Ze zegt juist dat het met wederzijds goedvinden was en ze nee had kunnen zeggen...
Alle reacties Link kopieren
seikwief schreef:
19-09-2020 08:39
Ik begrijp de reacties van de rest dus weer niet. Je had stop kunnen zeggen, had je dan gewild dat hij stopte? Hoe heb jij de ervaring ervaren? Heb je genoten of gehoopt dat het snel over was? Verstijfde je of was je angstig of was het gewoon slechte seks?
Het was niet de beste seks maar ook niet de slechtste. Het was gewoontjes. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2020 08:38
Alleen to vond het pas verkrachting nadat hij niet wilde blijven slapen en hij niets meer van zich liet horen....tja met seks koop je geen relatie.

Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Mijn man en ik begonnen ooit als one night stand. Nu 15 jaar samen en een lieve dochter rijker...
XBX schreef:
19-09-2020 08:41
Het was niet de beste seks maar ook niet de slechtste. Het was gewoontjes. En het was ook allemaal ‘Oke’ tot hij daarna opeens bedacht om te vertrekken op een aparte manier. Dus het heeft voor mijn gevoel een nare nasmaak
Zulke dingen gebeuren. Ik ben een vrouw en ben ook een keer in de nacht vertrokken. En echt niet op die man te gebruiken, alleen als je elkaar net kent weet je echt nog niet of iets lust is of liefde kan worden.

Bij hem blijkbaar lust en hij was zelf ook overdonderd blijkt.
Had je liever dat deze ongemakkelijke situatie had voort geduurd dan en hij bij je in bed was blijven liggen?
Het klinkt alsof je over je eigen grens bent gegaan, en dat is wat je deze kater geeft. Bewaak voortaan je eigen grenzen beter, weet goed voor jezelf wat je wel en niet wil. Sex als one night stand is prima, als dat is wat je wil. Als je dat niet wil, ook niet laten overhalen.
En deze man klinkt niet echt leuk, dus daar zou ik nul energie meer instoppen. Gaat je niks goeds brengen. Zie het als een wijze les en neem jezelf niks kwalijk. Je verdient een leukere vent! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven