Overdrijf ik? Geen app van vriendin

27-02-2020 17:27 292 berichten
Dag dames,

Ik hoop hier wat vrouwelijk advies te vinden. Ik heb een nieuwe relatie met een ontzettend leuke meid. Ze is lief en grappig, zegt vaak hoe leuk ze me vindt en hoe fijn we het hebben. We zien elkaar zo'n 2 dagen per week. Normaal gesproken sturen we elkaar voor het slapengaan altijd een 'welterusten' of nog iets liefs. Nu had ik haar gisteren rond 21.00 nog een lieve app gestuurd met een welterusten. daar heb ik echter helemaal geen reactie op gekregen. Normaal reageren we altijd op elkaar. Ook de volgende ochtend reageerde ze niet en tot op heden ook niet. Dus sinds gisteren geen apps meer. Moet ik me zorgen maken? Apart vind ik het wel.

Update: net tijdens het typen van dit bericht krijg ik een appje van haar, of ik een leuke dag heb gehad. Toch steekt het me een beetje dat ze gisteravond niet de moeite nam nog te reageren en ook de rest van de dag niet appte. Ik weet dat ze geen drukke dag had. Overdrijf ik?
Ja
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar al dat gespeculeer over een relatie aan de hand van appjes die wel of niet gestuurd of beantwoord worden, wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Je overdrijft.

Ga vooral zo door, ga claimen en zo, weet je zeker dat je haar wegjaagt.


Wees blij, dat je niet meteen een appje terug krijgt betekent dat jullie relatie al wat stabieler is vanuit haar gezien.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Zo onaantrekkelijk, zo'n onzekere afhankelijke man
Alle reacties Link kopieren
Misschien lag ze met migraine in bed. Maar ja, dat kom je nooit te weten als je niet gewoon even belt.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zich hier ook druk over maken?
Misschien sliep ze al. Tjongejonge zeg.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar gewoon als het je dwars zit. Ik kan wel begrijpen dat je er even van opkijkt als jullie letterlijk elke avond appen, maar toch zou ik er zelf niks achter zoeken.
Maar als je het echt wil weten zou ik het gewoon vragen, joh ik miste je appje gisteravond, dan heb je gelijk antwoord
Alle reacties Link kopieren
Euhm drol dwars in de broek, vroeg naar bed gegaan, bezig met andere zaken?
Ja, je zeurt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
27-02-2020 17:31
Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zich hier ook druk over maken?
Klopt
Ja ze zeuren ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pffff. Weet je zeker dat jij de man bent in deze relatie?
Alle reacties Link kopieren
ja je overdrijft. hoezo MOETEN jullie elke avond welterusten tegen elkaar zeggen. Misschien had ze visite, was ze zelf op visite, lag ze vroeg in bed, keek ze een spannende film/serie etc. etc.
Ik appte al om 21.00 dus dan moet ze wel heel vroeg naar bed zijn gegaan. Het was ook een appje met nog meer lieve dingen dus ik vind het bijzonder dat ze dan niet even reageert. En vandaag dus ook de hele dag niet, terwijl ze geen uitzonderlijk drukke dag heeft. Ik mag het wel apart vinden zonder dat het meteen claimerig of onzeker is toch?
Ja
Pffft
Mistermark81 schreef:
27-02-2020 17:39
Ik appte al om 21.00 dus dan moet ze wel heel vroeg naar bed zijn gegaan. Het was ook een appje met nog meer lieve dingen dus ik vind het bijzonder dat ze dan niet even reageert. En vandaag dus ook de hele dag niet, terwijl ze geen uitzonderlijk drukke dag heeft. Ik mag het wel apart vinden zonder dat het meteen claimerig of onzeker is toch?
Tis best onzeker hoor
Alle reacties Link kopieren
Mistermark81 schreef:
27-02-2020 17:39
Ik appte al om 21.00 dus dan moet ze wel heel vroeg naar bed zijn gegaan. Het was ook een appje met nog meer lieve dingen dus ik vind het bijzonder dat ze dan niet even reageert. En vandaag dus ook de hele dag niet, terwijl ze geen uitzonderlijk drukke dag heeft. Ik mag het wel apart vinden zonder dat het meteen claimerig of onzeker is toch?
Ik heb even je posthistorie bekeken. Dat laatste lijkt me wel aan de orde.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Dit soort geapp is voor infantiele pubers zonder zelfvertrouwen die feitelijk niets te melden hebben maar die wel de hele tijd bevestiging nodig hebben. Misschien heeft ze een leven en ging dat even voor op een welterusten appen.

Je stuur een app met lieve dingen omdat je haar lief vindt niet omdat je neuroses binnen een uur gestild moeten worden met een reactie....dat is niet lief maar vervelend claimgedrag.
viva-amber wijzigde dit bericht op 27-02-2020 17:44
28.66% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
27-02-2020 17:42
Dit soort geapp is voor infantiele pubers zonder zelfvertrouwen die feitelijk niets te melden hebben maar die wel de hele tijd bevestiging nodig hebben. Misschien heeft ze een leven en ging dat even voor op een welterusten appen.
Ja maar ik weet dat ze niks te doen had die avond, daar hadden we het die dag daarvoor nog over gehad. En dan nog: als ze gaat slapen kan ze toch nog even reageren? Kleine moeite lijkt me
Alle reacties Link kopieren
ja, je overdrijft
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Mistermark81 schreef:
27-02-2020 17:43
Ja maar ik weet dat ze niks te doen had die avond, daar hadden we het die dag daarvoor nog over gehad. En dan nog: als ze gaat slapen kan ze toch nog even reageren? Kleine moeite lijkt me
Pfff mensen vergeten wel eens wat, of vallen gewoonweg in slaap. Wat doe je nou moeilijk? Zeker nadat ze je vandaag gewoon appte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mistermark81 schreef:
27-02-2020 17:43
Ja maar ik weet dat ze niks te doen had die avond, daar hadden we het die dag daarvoor nog over gehad. En dan nog: als ze gaat slapen kan ze toch nog even reageren? Kleine moeite lijkt me
Je klinkt als een klein zeurend kind, heel onaantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Kraist, je lijkt wel een wijf.
...
Alle reacties Link kopieren
Echt als je hier al een probleem van maakt zou voor mij de lol er snel vanaf zijn. Wellicht geldt dit voor haar ook wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mistermark81 schreef:
27-02-2020 17:43
Ja maar ik weet dat ze niks te doen had die avond, daar hadden we het die dag daarvoor nog over gehad. En dan nog: als ze gaat slapen kan ze toch nog even reageren? Kleine moeite lijkt me
Je wil over haar tijd en reacties regeren en daar is niet lief dat is vervelend onzeker claimgedrag.
Je zegt iets liefs omdat je haar lief vindt en niet omdat zij dan meteen wat terug moet doen omdat je anders meteen in de verongelijkte rats zit, daarnaast is zij jou helemaal geen verklaring verschuldigd over waarom ze later reageert of wat zij met haar tijd doet wanneer zij niet met jou bezig is. Echt: get a life!
viva-amber wijzigde dit bericht op 27-02-2020 17:47
0.44% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven