Partner boos omdat ik naar mannelijke huisarts ging

23-09-2020 10:10 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw en ik heb een relatie de relatie. De relatie verloopt prima. Op seksueel gebied ging het een tijd niet goed. Ik had namelijk veel pijn bij het vrijen. Ik heb dit ook aangegeven bij mijn partner. Mijn partner en ik moesten hierdoor vaak stoppen omdat ik de pijn niet kon verdragen. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest. Ik heb een mannelijke huisarts en ik vond het heel ongemakkelijk om dit te bespreken met de huisarts. (bij het maken van de afspraak heb ik verzocht om bij een vrouwlijke huisarts te komen, maar hier is geen gehoor aan gegeven).
Uiteindelijk gaf ik bij mijn huisarts aan dat ik klachten had. Omdat ik meerdere klachten had wou de huisarts mijn vagina bekijken om een uitstrijkje te maken. De (mannelijke) huisarts heeft een uitstrijkje van mijn vagina gemaakt en heeft dit doorgezet naar het laboratorium.

Enkele dagen later kreeg ik de uitslag. Het bleek een Bacteriele vaginose te zijn. Ik heb medicatie van de huisarts gekregen en mijn klachten zijn verdwenen. Ik heb ook geen pijn meer tijdens het vrijen met mijn partner.

Ik heb mijn partner in eerste instantie niet verteld hoe het bij de huisarts is gegaan. Nu, enkele maanden later waren wij in gesprek. Mijn partner vroeg me hoe het eigenlijk was gegaan bij de huisarts toendertijd. Ik vertelde dat ik het heel ongemakkelijk vond omdat ik een mannelijke huisarts heb en dat hij een uitsrtijkje bij mij heeft moeten maken voor een diagnose. Mijn partner reageerde hier ontzettend boos op.. .Hij zei tegen me ' hoe laat je je intieme lichaamsdeel zien aan een andere man'. Ik snap vanuit zijn kant best dat hij dat niet leuk vind, maar ik begrijp niet waarom hij het me kwalijk neemt.

Zit ik nu verkeerd doordat ik mijn partner heb verteld dat ik ben geholpen door een mannelijke huisarts? Of zit mijn partner verkeerd door het mij kwalijk te nemen dat ik een uitstrijkje heb laten maken door mijn huisarts?

Ik weet het niet meer ik wil graag jullie mening please.
Alle reacties Link kopieren
zucht. je vent is een eikel.
Alle reacties Link kopieren
En toen heb je hem heel hard uitgelachen?

Die man is een professional, kom nou zeg.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Je partner is een jankert.
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot je zwanger bent en controles hebt of aan het bevallen bent. Dan maakt het je werkelijk geen moer meer uit wie er naar wat aan het staren en poeren is, dat kind moet eruit.

Je partner is een aparte jaloerse idioot dat hij een deskundige ergens van verdenkt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Nee jij zit niet verkeerd. De huisarts kijkt naar je vagina omdat je daar klachten had en het zijn beroep is om dat te verhelpen. Niet omdat hij er geil van wordt.

Je man is gewoon een jaloers kereltje.
Alle reacties Link kopieren
Jaloerse huilie.
:rofl:
Grapje hoop ik
Overtrokken reactie van je vriend..
Alle reacties Link kopieren
Je partner zit verkeerd. Als hij ergens gepikeerd over had mogen zijn, dan was het dat je om een vrouwelijke arts gevraagd hebt en hier niet in mee gegaan is. Omdat het bezoek voor jou dan minder ongemakkelijk was geweest. En hij zich zorgen maakt om jou en het voor jou zo makkelijk mogelijk zou willen hebben.
Daarna had hij moeten zeggen, dat hij wel blij dat je niet weg bent gegaan, want daardoor is het probleem opgelost en hoefde je niet langer dan nodig is pijn te lijden. En dat is toch het belangrijkste.

Hij doet nu of je vreemd bent gegaan en gaat volledig voorbij aan jouw welbevinden en denk alleen aan zichzelf.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Een huisarts is een huisarts. Hij heeft jou geholpen met een probleem met je gezondheid en nu heb jij geen last meer.
Ik kan me voorstellen dat je liever een vrouwelijke arts wilde, maar ik vind de reactie van je vriend erg raar ! Is jouw gezondheid niet belangrijk voor hem ofzo ? Ik zou hier wel kwaad om worden zo n reactie
Dit is niet serieus?
:rofl:
Wat een mafkees, je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Het laatste: je partner ziet het helemaal verkeerd.
Je vent zit fout. En wel zo fout dat dit voor mij het begin van het einde zou zijn. Wat een idioot.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
23-09-2020 10:12
zucht. je vent is een eikel.
Helemaal mee eens, wàt een gezeur.
Jij had klachten daarmee ging je naar een arts.
Die arts was ter zake kundig, stelde een diagnose, schreef een behandeling voor en de klacht blijkt verholpen

Als jij , alleen jij en niet je man, liever een vrouwelijke arts wil dan mag je dat aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Dit kun je toch niet serieus nemen :facepalm:
Nou hopelijk als je ooit kinderen wil geen mannelijke gynaecoloog dan heb je echt een probleem .
Wat een kneus die had ik meteen op zijn nummer gezet .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg jammer dat jij hier over twijfelt. Je vriend ziet het volledig verkeerd.
Later is nu
Komt jouw vriend uit de krochten van Saoudi- Arabie of zo?
Alle reacties Link kopieren
Je partner heeft liever dat je met die klachten blijft lopen dan dat je gezien wordt door een mannelijke huisarts die je klachten kan verhelpen.
Jouw partner zit verkeerd.
Je weet ze wel uit te zoeken. Een ex die jouw telefoon verstopt en rare fratsen uithaalt omdat ze ziet dat je berichten uitwisselt met andere mensen, en nu dit juweeltje weer.
Hoe zou het komen dat je telkens zulke rare mensen uitkiest om een relatie mee te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Hoe had hij trouwens zélf gedacht dat het bij de huisarts was gegaan, indertijd?

Verder zijn er eeuwenlang helemaal geen vrouwelijke artsen geweest en toen die er kwamen, nog maar mondjesmaat. Al die tijd zijn vrouwen geholpen door mannen. Of dacht je dat er toen geen vaginale klachten waren.

Ik zou boos worden op m'n vriend dat hij hier boos om wordt en zeker niet gaan twijfelen of IK fout zou zitten. Wat een ei zeg.
Later is nu
Oei, ik snap je partner wel. Wat als de huisarts het eraf had gekeken?! Weg foef!


Even serieus; je had een probleem en bent ervoor naar een professional geweest. Als je partner daar een probleem mee heeft, heb je een absolute eikel op de kop getikt. Dit zou voor mij reden zijn de relatie te verbreken.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 10:26
9.75% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven