Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
Maareh, je weet dit al een half jaar... En je weet niet wie de andere helft van zijn paartje was?
En ik wacht op het gedichtje.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
15-09-2020 19:11
Misschien komen ze er samen wel.
Ja dat bedoel ik. Er schijnen namelijk nogal vaak alleengaande mannen te komen.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
15-09-2020 19:15
Die kans is vrij klein voor een alleengaande man


Wel heeft hij iets gedaan waar zij niet achter staat.
Wie zegt dat ie alleen was?

Voor 't zelfde geld stond de auto van zijn minnares ook ergens op die parking.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:49
Laten we het zo zeggen dat dit net heeft plaatsgevonden voor de corona uitbraak. Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen
Oh ja nu snap ik het. Logisch hoor, nu klopt het verhaal helemaal.
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 19:16
En ik wacht op het gedichtje.
Wilde net gaan vragen of ons belhameltje een beetje kan dichten. Dat helpt hè, van je afschrijven.
Hij is dus niet geen haar beter dan je vorige relaties.. En dan nog jou verwijten dat je "graaft" naar dingen.. Dan had het voor mij gelijk klaar geweest, hij gaat over de schreef en geeft jou de schuld? Heeft hij inmiddels wel spijt of niet? Bij mij zou het vertrouwen iig weg zijn.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:10
Wie weet komt die van jou er ook wel
Ja, wie weet. En dan?
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:16
Ja dat bedoel ik. Er schijnen namelijk nogal vaak alleengaande mannen te komen.

Welnee, die komen heel moeilijk een parenclub in.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapjeendewolf schreef:
15-09-2020 19:15
Je zegt dat het incident al eerder is gebeurd. Hoe gaat het dan nu tussen jullie. Is het nog steeds onbespreekbaar? Wat maakt dat jullie verder zijn gegaan terwijl je er nog zoveel last van hebt? Ik denk dat het belangrijk is dat jullie hierover gaan praten zonder verwijten. Als je daarna nog steeds geen begrip en vertrouwen voelt dan houd het denk ik op
Ze ziet hem nauwelijks meer
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 19:15
Maareh, je weet dit al een half jaar... En je weet niet wie de andere helft van zijn paartje was?
Pffff je kunt daar als man ook alleen naar binnen, dan schijn je te moeten betalen. Dan kun je aanhaken bij een stel of bij een andere alleengaande vrouw.
Wissewis schreef:
15-09-2020 19:16
Wie zegt dat ie alleen was?

Voor 't zelfde geld stond de auto van zijn minnares ook ergens op die parking.
En dit ja, mannen komen daar alleen toch niet zomaar binnen?
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:16
Ja dat bedoel ik. Er schijnen namelijk nogal vaak alleengaande mannen te komen.
Niet dus. Meestal komen ze er juist niet in alleen.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
15-09-2020 19:16
Wie zegt dat ie alleen was?

Voor 't zelfde geld stond de auto van zijn minnares ook ergens op die parking.

Zou o maar kunnen
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 19:18
Niet dus. Meestal komen ze er juist niet in alleen.
Ik weet zeker in deze club wel.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:17
Pffff je kunt daar als man ook alleen naar binnen, dan schijn je te moeten betalen. Dan kun je aanhaken bij een stel of bij een andere alleengaande vrouw.
Pfff. Meestal niet.

Had je maar zo bijdehand gedaan toen die avond tegen je vent. Of afgelopen half jaar. Ipv zure wijfjes uit te jouwen op Viva.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:16
Ja dat bedoel ik. Er schijnen namelijk nogal vaak alleengaande mannen te komen.
https://www.encyclo.nl/begrip/paar#:~:t ... te%20geven.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
15-09-2020 19:16
Wilde net gaan vragen of ons belhameltje een beetje kan dichten. Dat helpt hè, van je afschrijven.
Fuck off als je niets zinnigs te zeggen hebt
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:56
Ik heb nog een eigen woonruimte gelukkig. Hij wil mij ineens niet kwijt maar er niet over mogen / kunnen praten zorgt ervoor dat ik er geen zin keer in had / heb. Ik zie hem eigenlijk nauwelijks meer
Misschien ook maar goed. Vriendin is getrouwd met die man en eigenlijk was dat een goedmakertje van zijn kant. Relatie is gewoon kapot. Moet je niet willen. Begrijp wel dat het pijnlijk is voor je.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:19
Ik weet zeker in deze club wel.
Oh je komt er zelf ook?
Alle reacties Link kopieren
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:17
Pffff je kunt daar als man ook alleen naar binnen, dan schijn je te moeten betalen. Dan kun je aanhaken bij een stel of bij een andere alleengaande vrouw.
En jij denkt dat stellen/vrouwen zijn die daar op zitten te wachten.

Of denk je dat hij buiten gaat wachten tot er een (extreem zeldzame) alleengaande vrouw langs komt die hem wel even naar binnen zal loodsen?

Nee hoor, hij heeft flink wat geld neer gelegd om binnen te komen.
Denk in de richting van 100 euro
granny71 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 19:21
10.21% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
15-09-2020 19:14
En daar Opende je Geen topic Over?
Ze was druk met zegels sparen
Wissewis schreef:
15-09-2020 19:12
Waarom niet?

Al komt ze er 3 jaar na datum mee.

Die eikel heeft haar (half) bedrogen én wil er geeneens over praten, daar mag je een half jaar later nog altijd kwaad om zijn.
Natuurlijk mag dat en het is ook begrijpelijk. Maar je kunt toch ook wel begrijpen dat de tekst van de OP wat vreemd overkomt? Het was wat geloofwaardiger geweest als ze meteen had gezegd dat het een half jaar geleden was en dat ze er nog mee zit.

Verder kun je dit imo niet echt een relatie noemen, dus valt er weinig te beëindigen. Gewoon stilzwijgend opzeggen
Bah wat een flauwe reacties. TO, gewoon niet op ingaan.
Je voelt je k@t en dat begrijp ik. Je hebt waarschijnlijk gewacht om de schok te laten bezinken en te kijken wat je op termijn zou voelen.

Dat laatste is belangrijk, je bent niet over een nacht ijs gegaan. Als je je hier, ook na gesprekken en zijn reacties rot over blijft voelen vraag ik me af of er nog genoeg overblijft om met elkaar verder te gaan.

Ik vind het knap dat je het geduld heb kunnen opbrengen. Eerlijk? Ik was er meteen klaar mee geweest, ondanks de lange geschiedenis en het verdriet erover.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 19:19
Pfff. Meestal niet.

Had je maar zo bijdehand gedaan toen die avond tegen je vent. Of afgelopen half jaar. Ipv zure wijfjes uit te jouwen op Viva.

Jij weet niet hoe ik uiteindelijk gereageerd heb of wel dan? Zure trut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven