Lijf & Lijn
alle pijlers
Zelfbruiner voor allergische huid.
vrijdag 3 mei 2024 om 16:46
vrijdag 3 mei 2024 om 17:14
Hypoallergeen is geen beschermde term. In principe mag iedereen dat dus op zijn product kwakken. Het betekent zoiets als: de stoffen waar veel mensen allergisch op reageren, zitten er niet in. Een betekenis die al veel speelruimte over laat, en dan ook nog onbeschermd. Ik zou er geen waarde aan hechten.
vrijdag 3 mei 2024 om 19:17
Ik heb slechts 2 keer een zelfbruiner gebruikt en kreeg daar bultjes en erge jeuk van, verder heb ik atopisch- en contact-eczeem. Voor welk ingrediënt ik allergisch ben weet ik niet, ik zoek dus een zo 'risicoloos' middel, dat ik uiteraard eerst op een klein plekje zal proberen. Ervaringsdeskundige verhalen zouden fijn zijn.
vrijdag 3 mei 2024 om 20:37
Wat bijzonder dat die zelfbruiner helpt bij je eczeem, had ik nog niet eerder gehoord. Dank voor je suggestie, ik ga de ingrediënten even checken.
zaterdag 4 mei 2024 om 10:45
Dank voor je zinvolle bijdrage.patsy--stone schreef: ↑03-05-2024 21:58Waarom zou je het überhaupt gebruiken? Nooit begrepen. Ik moet meteen aan Trump denken.
zaterdag 4 mei 2024 om 16:21
Je hoeft natuurlijk niet meteen voor tintje Oompa Loompa te gaan. Zelf gebruik ik het ook niet, ondanks dat ik op zonnige dagen zware verkeersongelukken zou kunnen veroorzaken met mijn weerkaatsende benen als ik er mee naast de weg liep, maar sommige mensen worden wel blij van een beetje meer kleur op hun lijf, en volgens mij is dit minder schadelijk dan een berg UV-straling.patsy--stone schreef: ↑03-05-2024 21:58Waarom zou je het überhaupt gebruiken? Nooit begrepen. Ik moet meteen aan Trump denken.
zaterdag 4 mei 2024 om 18:24
Precies dat.Wojak schreef: ↑04-05-2024 16:21Je hoeft natuurlijk niet meteen voor tintje Oompa Loompa te gaan. Zelf gebruik ik het ook niet, ondanks dat ik op zonnige dagen zware verkeersongelukken zou kunnen veroorzaken met mijn weerkaatsende benen als ik er mee naast de weg liep, maar sommige mensen worden wel blij van een beetje meer kleur op hun lijf, en volgens mij is dit minder schadelijk dan een berg UV-straling.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in