Partner wilt scheiden, zonder ooit iets aangegeven te hebben

30-06-2016 16:04 864 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn man en ik zijn 7 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd en we hebben een prachtig zoontje van 5 jaar. We hebben altijd een goede relatie gehad, met natuurlijk wel eens een ruzietje maar niets geks. Gek op elkaar, gek op ons zoontje, allebei een leuke baan, grote vriendengroep kortom geen vuiltje aan de lucht. De laatste paar maanden dacht ik zelfs dat onze relatie beter was dan ooit omdat mijn man steeds aangaf weer helemaal opnieuw verliefd te zijn (we waren paar dagen weggeweest samen), veel knuffelen, kusjes, en de sex was ook helemaal super. De laatste 3 weken was hij wel erg afwezig en ik heb meerdere keren aan hem gevraagd wat er was, of het iets met ons te maken had maar fit was absoluut niet het geval, hij had wat stress van het werk en als hij ergens mee zou zitten zou hij dit meteen vertellen. Goede vrienden van ons zijn een aantal maanden geleden uit elkaar gegaan en hij roept vanaf die tijd dit gaat ons nooit gebeuren hoor zolang we altijd eerlijk tegen elkaar zijn komt alles goed. Eergisteren ga ik op de bank zitten en zegt hij ineens ik moet met je praten. Ik zeg oke vertel maar en vervolgens komt eruit dat zijn gevoel voor mij helemaal weg is. Dat hij van me houdt als de moeder van z'n kind maar verder niets meer en dat hij hier al driekwart jaar mee in de rondte loopt. Dat hij nooit iets heeft gezegd omdat hij dacht dat dit erbij hoorde soms en dat het wel weer over zou waaien, maar dat zijn gevoel alleen maar minder en minder were tot het 0 was en nu kan hij niet meer doen alsof, hij wil uit elkaar. Geen therapie meer hij ziet geen enkele redding meer. Ik dacht echt dat ik flauwviel, ik kon alleen maar uitbrengen wat voor toneelstuk heb jij gespeeld je hebt me nooit iets laten merken sterker nog je hebt me wijsgemaakt dat onze relatie beter was dan ooit. En al die liefdesverklaringen, knuffels en alle sex dan? Zijn verklaring hiervoor is dat hij zo graag wilde geloven dat het weer goedkwam en dat hij er niet aan wilde dat dit het einde is dat hij dat zichzelf continu heeft wijsgemaakt in de hoop dat het dan ook echt beter werd. Ik heb meteen gevraagd of er een ander is, of gevoelens voor een ander en hij zweert op alles dat dat niet zo is, dat hij me dat nooit zou aandoen maar dat het puur zijn gevoel is. Ook geeft hij aan geen duidelijke reden te hebben, dat hij me een geweldige moeder vind en een goede vrouw dat hij niks kan opnoemen wat hij veranderd zou willen zien, maar dat hij zo gevochten heeft om z'n gevoel weer terug te halen en dat hij nu inziet dat dit niet langer meer kan. Ik ben echt in shock, vechten doe je met z'n tweeën hij heeft me nooit ingelicht over z'n gevoel of zelfs maar een hint gegeven, maar al die maanden een toneelstuk opgevoerd voel me zo belazerd Ik weet echt even niet meer hoe nu verder, ik ben zo gelukkig met mijn gezin, ik wil geen alleenstaande moeder zijn, ik hun mijn zoontje allebei zijn ouders (kom zelf uit een gebroken gezin maar ik was al 19). Daarnaast zijn al onze aparte vrienden nu 1 grote vriendengroep, mijn schoonmoeder is voor mij m'n tweede moeder, zeker nadat mijn moeder twee jaar geleden is overleden. Ik heb het gevoel dat ik alles in 1 klap kwijtraak.

Weet niet waar ik naar op zoek ben, misschien naar wat herkenning, tips enz enz. Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal (sorry) en alvast voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk begrepen dat het gaat om die goede vriend van mij waar ik ook op de camping naartoe zou gaan. Normaal zegt hij hem altijd gedag, nu keek hij hem niet aan. Hij is er op de een of andere manier volledig van overtuigd dat ik wat met hem heb, wat absoluut niet het geval is. Ik zeg nooit nooit maar het nu nog veels te vroeg om daar überhaupt over na te denken. Maar ik denk wel waar bemoeit hij zich mee, hij ligt in bed met een ander en ik moet me gaan verantwoorden over iets wat niet eens bestaat zal lekker worden. En daar betrekt hij vervolgens z'n vrienden ook nog in mee echt ongelofelij door over mij te gaan zeggen dat ik dat doe.

Waar ik me veel meer zorgen over maak is over zijn nieuwe vriendin. Zij heeft meerdere relaties gehad en uit bijna elke relatie zijn rechtszaken gekomen, fraude, stalking, voogdij en noem maar op. Ga dit bij de advocate navragen of ik dit officieel op papier kan krijgen, want dan heb ik bewijs om aan te tonen dat ik zoontje daar niet heen wil hebben omdat het een onstabiele situatie is. Weet niet of ik wat mee doe, maar omdat ik continu hoor hoe agressief ze is ben ik me wel aan het voorbereiden, dit kan wel eens heel vervelen gaan worden.
Je kan maar beter zo hard mogelijk spelen. het is makkelijker om in de toekomst, mocht hij normaler worden, om de regeling soepeler te maken dan nu makkelijk zijn en na de scheiding je harder op te stellen want dan zou je weer een procedure moeten starten. Daarbij komt dat als er een oneerlijk spel wordt gespeeld je in dit geval er echt niet beter uitkomt als jij het netjes wil doen. Geloof me er zijn heel veel mensen die denken, ik hou de eer aan mezelf, maar daar schiet je geen moer mee op als mensen over je heen blijven denderen.



Trek je niets aan van de ongemakkelijkheid van je omgeving, ik zou het ook ongemakkelijk vinden als 2 mensen die net uit elkaar zijn plus hij een ander heeft, samen op een feestje zijn. Onopgemerkt hou je toch een beetje je adem in of het wel goed gaat. Doordat je man boos weg is gegaan heeft hij zichzelf wel in zijn voet geschoten trouwens, mensen trekken zo'n houding zelden van een vreemdganger.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je inmiddels de conclusie trekken dat je ex niet spoort en verdere analyse eigenlijk overbodig is.



Dat hij boos is en jou beticht van vreemdgang of iets wat daar op lijkt is gewoon om zijn straatje schoon te vegen. Allemaal excuses voor hem naar de buitenwereld om het minder erg te doen lijken wat hij heeft gedaan en doet ten opzichte van jou.



Ik zou het ook verschrikkelijk vinden wanneer mijn kind te maken zou krijgen met zo'n vriendin. Heel goed dat je kijkt of je er iets mee kan doen.



Mijn tip is om vanaf nu volledig zakelijk met de scheiding om te gaan. Houd er rekening mee dat je ex jullie kind als middel gaat gebruiken om zijn zin te krijgen. Maak je eisenpakket en laat je niet manipuleren om hier vanaf te wijken.
Alle reacties Link kopieren
Heel naar voor je. En ik hoop dat je hem kaalplukt. Zo'n vent verdient geen easy divorce (maar niet ruzie maken waar de kids bij zijn) enne... Ik heb het heel heel vaak gezien: als 1 lange relatie uit elkaar gaat in een vriendengroep, dan volgens er meer. Vraag me niet waarom, ik vind het erg bizar, heb het hier in de omgeving ook gezien. (Allemaal 15-20jaar relaties. Vind het echt triest!!!! Dikke knuf
'Ik hoop dat je hem kaalplukt'?

Serieus?

Dat geeft vrouwen die scheiden nou een slechte naam, zulke uitspraken.



Wens liever dat ze op den duur weer samen ouders kunnen zijn voor hun kind.

Dat is echt belangrijker dan strijden om geld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 augustus 2016 @ 20:56:

'Ik hoop dat je hem kaalplukt'?

Serieus?

Dat geeft vrouwen die scheiden nou een slechte naam, zulke uitspraken.



Wens liever dat ze op den duur weer samen ouders kunnen zijn voor hun kind.

Dat is echt belangrijker dan strijden om geld.

Vrouwen die scheiden geefje dan een slechte naam?? DIE GASTEN die zomaar er vandoor gaan en vertrekken als een dief in de nacht zonder uitleg. DIE hebben een slechte naam.

Tuurlijk fijnste zou zijn dat ze samen komen. maar geef toe: n vent die eerst haar op m voetstuk zet en kort daarna wil scheiden?? Dus die gevoelens waren niet echt. Heeft hij geen geheime minnares? En JA ik hoop, als hij haar in de steek laat, ze hem KAAL plukt ja. Bah. Je beloofd elkaar eeuwige trouw (dat kan kapot gaan oke) maar je hebt de verantwoording voor n gezin. Het ging toch goed? Hij lopg haar dan gewoon voor, hij fakete zn gevoel dan. Kan niet anders. Je gaat niet zomaar scheiden na n leuk weekend en als het beter gaat.
Vrouwke,



Samantha moet krijgen waar ze recht op heeft geen twijfel over mogelijk,maar het moet niet gebaseerd zijn op wraak.

De omgangsregeling moet GOED geregeld worden ook daar bestaat geen twijfel over, echter als ze op een wraakzuchtige manier te werk gaat,gaat er meer kapot dan nodig.
Luister vooral niet naar Vrouwke.



Ondanks de boosheid, probeer wraak niet boven het goede voor je kind te plaatsen. Al heb ik het idee dat je dat ook zeker niet zal doen.
quote:vrouwke2016 schreef op 23 augustus 2016 @ 20:51:

Heel naar voor je. En ik hoop dat je hem kaalplukt. Zo'n vent verdient geen easy divorce (maar niet ruzie maken waar de kids bij zijn) enne... Ik heb het heel heel vaak gezien: als 1 lange relatie uit elkaar gaat in een vriendengroep, dan volgens er meer. Vraag me niet waarom, ik vind het erg bizar, heb het hier in de omgeving ook gezien. (Allemaal 15-20jaar relaties. Vind het echt triest!!!! Dikke knufHun kind verdient wel een easy divorce.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwke ik ben idd niet van plan om ex kaal te plukken, al heb ik dat op hele boze momenten echt weleens gedacht haha. Schiet er niets mee op, behalve een hele hoop extra strijd. Ex wilde vandaag een gesprek, waarbij hij aangaf echt heel graag de mediator te willen voortzetten. Dat als we advocaten nemen we lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, het veel geld gaat kosten, veel langer gaat duren en dat we er toch samen uit moeten kunnen komen. Heb hem uitgelegd dat we helaas al lijnrecht tegenover elkaar staan door zijn gedrag continu, en als hij alles even iets anders had aangepakt dat we nooit op dit punt gekomen waren. Mijn intenties waren heel goed, maar ergens houdt het ooit op. Waarop hij aangaf dat alles waar ik op doel dingen zijn die hij doet in z'n privéleven, maar dat de mediator puur is om alles qua kind en financieel goed te verdelen en op papier te krijgen. Hij was ineens erg normaal, wat ik ook wel begrijp omdat hij doodsbang is dat ik mijn eigen advocaat neem, want dan kan het financieel wel eens heel anders voor hem uit gaan pakken qua z'n eigen zaak enz. Ik ga er een nachtje over slapen, heb aangegeven geen mediator meer te willen nadat het zoveelste geintje uitgehaald werd en zeer respectloos, en dat is uit woede geweest omdat ik compleet klaar ben met zijn gedrag. Dan maar allebei apart, want samen komen we er toch niet uit op de manier waarop hij mij behandeld. Aan de andere kant is een mediator wel een persoon die kan bemiddelen, en op deze manier is alles wel het snelste geregeld zodat ik verder kan. Ben heel zakelijk geweest niet op privédingen ingegaan , heb wel aangegeven dat na aanleiding van alle rechtszaken, aangiftes tegen haar enz ik de advocaat dat wel na ga laten kijken. Niet voor hem hij is een volwassen vent en red zich prima hoe de toekomst er ook uitziet, maar wel voor zoontje, omdat ik zeker wil weten dat hij in een stabiele situatie terecht komt. Vond hij niet leuk omdat ze nu ook nog in rechtszaken zit, maar dat is zijn probleem, ik waak alleen over ons zoontje en zijn veiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Samantha. Je doet het echt super goed. Kleine mag blij zijn met zo'n super mams die alles voor hem doet. Ik zou dat mens ook laten onderzoeken. En dat er nu nog rechtzaken lopen klinkt niet goed. Hou het maar in de gaten.



Dikke knuffel
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
quote:vrouwke2016 schreef op 23 augustus 2016 @ 21:30:

[...]



Vrouwen die scheiden geefje dan een slechte naam??



Ja.

Omdat dat precies is wat zo vaak gezegd wordt over scheidende (meestal) vrouwen.

Dat die hun ex kaalplukken.



Wat oa Sam meemaakt is vreselijk, absoluut maar het is niet tegen de wet om verliefd te worden op een ander en te scheiden.



Wraak nemen door hem financieel te willen laten boeten zal het er qua onderlinge verhoudingen niet beter op maken en aangezien er een kind in het spel is lijkt me dat een slechte zaak.



Vandaar.
Denk je dat het feit dat de nieuwe vriendin rechtszaken heeft lopen ergens iets voor uit gaat maken?

Serieuze. Vraag maar wat hebben de rechtszaken met je zoon te maken?



Enig idee wat daarover dan in het convenant kan komen te staan?

Mijn ervaring is dat lang niet alles er in kan komen.

In het ouderschapsplan misschien iets over de mate van betrokkenheid van een stiefouder of zo (staat wel in het mijne bijvoorbeeld)?

Bedoel je dat?
Ik zou zijn nieuwe vriendin buiten de omgangsregeling houden. Je ex is de vader en hij beoordeelt wie er bij hem zijn als jullie zoontje daar is. Hier moet je op durven vertrouwen. Of zou je die bij iedere relatie van je ex aan laten passen?



Ik weet dat jij zijn vriendin niet mag, maar haar rechtzaken erbij betrekken vind ik wel wraakzuchtig. Dat gaat niet om omgangsregeling tussen jou en ex. Plus dan kan het best zijn dat je zoontje geïnstrueerd wordt om tegen jou te liegen dat zij er niet was, als dit wel zo is.
Volgens mij bedoelt ze met de rechtzaken van de ex dat ze niet wil dat haar zoontje in een omgeving komt waar er nogal wat tumult is en ik geef haar groot gelijk.



TO, ik zou toch een advocaat nemen, niet uit rancune maar alles staat wel vast, een convenant is vrijblijvender en nu ineens kan hij wel normaal doen als het hem uitkomt. M.a.w. als dit achter de rug is mag hij weer zo omgaan met je als hij wil. Het is niet dat je hem geen kansen hebt gegeven. Daarnaast is het denk ik voor jou slopender als je naar een mediator gaat want je moet dan constant met hem in gesprek en reken maar dat de verwijten over en weer zullen vliegen. Ik denk dat als je naar het totaalplaatje kijkt wat betreft de kosten dat je met een advocaat voor de lange termijn er nog wel eens goedkoper kan uitspringen.



Bij een advocaat kan je misschien nog afdwingen dat hij jullie zoontje niet meeneemt naar haar huis, met een convenant is het veel vrijblijvender. Ik vind het lastig om dit te schrijven want een mediator is zoveel prettiger en goedkoper maar je zal niet de eerste zijn die toch weer toegeeft door een paar zinnige woorden en achteraf weer genaaid wordt. Sterkte meid.
Sam ik zou wel een advocaat nemen, maar dit geheim houden voor x. Met de advocaat kun je al je rechten en plichten doornemen en zien wat de valkuilen zijn en wat je wel of niet kan afdwingen. Zie het als hoorcollege echtscheiding, hij kan je ook vertellen over de mediator, wat voor een type dat is.



Daarna ga je in mediation met je geheime advocaat op de achtergrond. Heb je twijfels voelt het niet goed, check het. Gaat het niet goed in mediation, barst de bom, dan heb jij een advocaat die onmiddellijk kan ingrijpen namens jou en x niet.



Gaat mediation goed dan laat je jouw advocaat nog eenmaal de check doen over alle papieren en heb jij de rust dat jouw belang is gediend. Je x hoeft nooit te weten van je advocaat en het kost je zo max duizend euro.



De enige reden om wel in mediation te gaan is je kind, maar op deze manier word ook jouw belang gediend
Punt is dat je bij een scheiding, jouw keuze of niet, je een deel van de tijd gewoon geen zeggenschap hebt over waar je kind is. Zelfs als je het vast laat leggen, wil niet zeggen dat hij het niet doet. Betekent alleen dat je het misschien niet hoort.

Als jij nu zegt hij mag niet bij vriendin van ex komen, is kans groot dat ex dat bij jouw nieuwe partner in toekomst ook doet en zo blijf je bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 augustus 2016 @ 02:13:

[...]





Ja.

Omdat dat precies is wat zo vaak gezegd wordt over scheidende (meestal) vrouwen.

Dat die hun ex kaalplukken.



Wat oa Sam meemaakt is vreselijk, absoluut maar het is niet tegen de wet om verliefd te worden op een ander en te scheiden.



Wraak nemen door hem financieel te willen laten boeten zal het er qua onderlinge verhoudingen niet beter op maken en aangezien er een kind in het spel is lijkt me dat een slechte zaak.



Vandaar.



Ik denk dat het eerder iets zegt over mensen die verlaten worden in een huwelijk. Mensen met wraakgevoelens.



Als ik bedrogen zou worden en er zou gescheiden worden van mij dan zou het me echt een worst wezen of ik alle andere scheidende vrouwen een slechte naam zou geven.

(Bovendien zou het voor mij niet opgaan omdat ik bijna 3 maal meer verdien dan mijn echtgenoot, maar dat terzijde.)
Alle reacties Link kopieren
quote:Geronimo2 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:06:

Volgens mij bedoelt ze met de rechtzaken van de ex dat ze niet wil dat haar zoontje in een omgeving komt waar er nogal wat tumult is en ik geef haar groot gelijk.



TO, ik zou toch een advocaat nemen, niet uit rancune maar alles staat wel vast, een convenant is vrijblijvender en nu ineens kan hij wel normaal doen als het hem uitkomt. M.a.w. als dit achter de rug is mag hij weer zo omgaan met je als hij wil. Het is niet dat je hem geen kansen hebt gegeven. Daarnaast is het denk ik voor jou slopender als je naar een mediator gaat want je moet dan constant met hem in gesprek en reken maar dat de verwijten over en weer zullen vliegen. Ik denk dat als je naar het totaalplaatje kijkt wat betreft de kosten dat je met een advocaat voor de lange termijn er nog wel eens goedkoper kan uitspringen.



Bij een advocaat kan je misschien nog afdwingen dat hij jullie zoontje niet meeneemt naar haar huis, met een convenant is het veel vrijblijvender. Ik vind het lastig om dit te schrijven want een mediator is zoveel prettiger en goedkoper maar je zal niet de eerste zijn die toch weer toegeeft door een paar zinnige woorden en achteraf weer genaaid wordt. Sterkte meid.Goeie tip
Denk je dat je ex redelijk is als het aankomt op omgangsregeling en geld? Ga dan voor mediation.

Denk je dat hij daar niet redelijk in zal zijn? Neem dan echt een advocaat.



Een advocaat behartigt jouw belangen. Een mediator probeert puur een overeenkomst te bereiken.



Wat zijn nieuwe vriendin betreft, hoe lastig ook, laat het los. Je kunt daar geen controle op uitoefenen. Hoogstens in het ouderschapsplan iets zetten van niet te snel nieuwe partners introduceren maar dan nog...wat ga je doen als hij zich daar niet aan houdt?
Zo hard hoeft dat niet gespeeld te worden natuurlijk maar wij hebben de afspraak dat nieuwe partners (zonder namen er bij dus) slechts zijdelings bij de opvoeding betrokken zijn.

Maar goed, dat was toen hij meteen een nieuwe had en ik niet.

En het ging me niet om niet mogen maar dat duidelijk was en bleef dat wíj de opvoeders waren.

Mijn ex is erg beïnvloedbaar.



Het is maar een zinnetje in zo'n contract. Ik zie ook in dat het niet een keihard punt is waarmee je kunt schermen in het geval van troubles daaromtrent.

Het is meer een reminder.

Zoals veel zaken in een ouderschapsplan (vind ik). Er staat ook in dat beide ouders ouderavonden etc. bijwonen en in geval van niet kunnen meldt de ene ouder dat via mail aan de ander.



In de praktijk wonen we 200 kilometer uit elkaar en is mijn ex nog nooit mee geweest naar een ouderavond, rapportbesprekingen of wat dan ook wat ouders voor een kind doen op school.

De opvoeding is mijn taak en alles wat er bij komt ook. Hij ziet ons kind om de week een weekend en dat wilde hij zelf zo.



Dus zo'n plan, het is goed dat het bestaat maar veel dingen die er in staan zijn geen zaken waar je mijns inziens ver mee komt tijdens een rechtszaak of zo.
Een rechtszaak ik in dit geval denk ik belangrijk omdat de man van to niet betrouwbaar is en zijn nieuwe liefde blijkbaar zeer bedreven is in het voeren van rechtszaken wat betreft exen en kinderen.



De man van to klinkt niet als iemand die onder de indruk is van een convenant en heel eerlijk, ik ben het wel eens met Gamechanger. Je wil over 10 jaar niet het gevoel hebben dat je nu zo stom bent geweest om te bezuinigen op een advocaat want je zit dan, door kind, nog steeds aan elkaar vast terwijl iemand je als persoon nog maar weinig zegt. Je flipt dan wel als blijkt dat hij financieel het vooral goed voor zichzelf heeft geregeld want dat is dan wel nog steeds je dagelijkse confrontatie. Financieel uitkleden is een akelige term voor gewoon recht hebben op. Je bent samen een verplichting aangegaan toen de taakverdeling (lees inkomstenverdeling) en hebben van kind(eren) werd besloten. Dat één van de twee een andere weg kiest, prima, maar dat betekent niet dat je dan maar met gestes moet strooien voor de lieve vrede als jij tot aan je dood daar financieel voor moet bloeden. Een geintje wat veel mannen flikken is pensioen afkopen. De vrouw krijgt eenmalig een bedrag en heeft dan geen recht meer op een deel van zijn pensioen. Dat klinkt leuk maar financieel gezien een heel stomme beslissing want je gaat dat verschil nooit meer inhalen zelf en als je per ongeluk 80 wordt dan betekent dat dus op een houtje bijten. Dat is echt niet iemand kaal plukken, dat is zorgen voor je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit allemaal lees word ik heel erg nerveus. Bij ons is nog niks aangevraagd. Maar jeetje wat moet er veel geregeld worden.



Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Geronimo er is een verschil is tussen kaalplukken cq een poot uitdraaien of dingen goed voor jezelf regelen.

Van beide kanten is er geen reden elkaar een poot uit te draaien.



Bij 'kaalplukken' heb ik persoonlijk negatieve associaties van exen die meer eisen dan waar ze recht op hebben.
Alle reacties Link kopieren
ik zou zeer zeker een advocaat in de arm nemen, en een heel goede. mijn ervaring met advocaten is dat de ene een prutser kan zijn en de ander een heel slimme is. dus let goed op wat de kwaliteit is van de advocaat die je inhuurt.



kaal plukken = vulgair. dat doe je niet.



maar heel zakelijk zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt, dat zeer zeker. er komt denk ik zoveel kijken bij een echtscheiding dat een advocaat heel nuttig is.



mijn idee is dat een mediator veel minder goed op de hoogte zal zijn van alle zakelijke en juridische kanten van een echtscheiding. klopt dit?



is het of een mediator of een advocaat? kan het niet allebei? bv de mediator voor de omgangsregeling en de advocaat voor het zakelijke / juridische deel?



en als ex niet meewerkt, hup, alles doorzetten naar de advocaat?



deze ex komt behoorlijk respectloos over. en ik zou zeker alleen daarom al een advocaat in de arm nemen. om hier paal en perk aan te stellen.



als zijn nwe vriendin labiel is (rechtszaken o.a. voor stalking ) dan zou ik zeker als moeder daar mijn kind bij willen weghouden. kan dat in ouderschapsplan? bv bij een veroordeling voor stalking heeft zij dan een strafblad? ik vind dat ernstige vergrijpen. kan er in het ouderschapsplan een opmerking komen dat kind niet wordt blootgesteld aan mensen met een strafblad? en sowieso dat nwe partner het eerste 1,5 jaar geen rol speelt in het leven vn het kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven