Pijnlijke ervaring

19-07-2025 22:19 64 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier en ik heb meteen een complexe situatie waarin ik me begeef.

Ik ben 2 maanden terug op vakantie geweest met een vriendin en dr man. Ik ken ze beiden nu 9 jaar vanaf de middelbare school. Ze hebben een open relatie en zij vertelde me dat het een tijd niet lekker liep tussen hun en twijfelde om te gaan scheiden. Ze liep ook een beetje te pushen of ik iets met hem wou beginnen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan op een avond tijdens de vakantie waarin we allemaal veel op hadden. De laatste paar dagen van de vakantie hebben we veel seks gehad, ook in nuchtere staat.

Toen we terug kwamen van de vakantie hebben we ook veel dates gehad samen en dit voelde goed en vertrouwd. Hij heeft vorige week naar me uitgesproken dat hij gevoelens voor mij had en van me houd. Ik ben ook meer voor hem gaan voelen en heb die vriendin dit eerlijk verteld. Ze was er eerste instantie echt rustig onder en hun hadden ook met elkaar gepraat en waren tot de conclusie gekomen te gaan scheiden. Daarna was er complete radiostilte van zijn en haar kant en reageerde hij ineens heel kortaf op me berichten. We zouden gisterenavond praten over de situatie en die wou hij ineens verplaatsen naar maandag. Toen vertelde ik dat ik eigenlijk die avond nog met hem wou praten en dat de afstand tussen mij en hem me verdrietig maakte en ik eerlijkheid verdiende en anders m'n tijd verspil. Toen is de bom los gebarsten en heeft die vriendin me compleet zwart gemaakt op app en via spraakmemo. En het ergste is, is dat ik daarna niks meer van hem heb vernomen en dat doet me nog het meeste pijn. Dat hij nog geen eens naar me toe is gereden om erover te praten. Krijg hierdoor sterk het gevoel dat het voor hem niks betekende.

Het was ook de eerste man waar ik me veilig bij voelde en hij me waardeerde voor de persoon die ik was. Geen lustobject, waar ik in het verleden veel last van heb gehad. Ik wil graag een gezin starten en kinderen, maar m'n toekomstbeeld valt zo steeds meer in duigen dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Wat kan ik nu het beste doen?
Je begeeft je in een wespennest en bent verbaasd als je gestoken wordt.

Als je verlangt naar een stabiel gezin met kinderen, ga je niet aanpappen met de op dat moment nog getrouwde maar mogelijk in scheiding liggende man van je vriendin. Open relatie of niet, dit is natuurlijk niet de persoon waarmee jij opbouwt wat je wilt.

Heel vervelend, verdriet mag er zijn. Maar zoek naar iemand die ook wil wat jij wil en beschikbaar is.
Ah wat rot
Uithuilen en opnieuw beginnen

Hij was nooit de man voor jou, hij was met haar

Geef het tijd, en veeg ze uit je leven
Ik kan me niet voorstellen dat je vanuit deze situatie dacht een relatie en gezin te kunnen starten? Verwijder jezelf uit deze heftige driehoeksverhouding.
Serieus?? De man van je vriendin waar je zo close mee bent dat jullie zelfs samen op vakantie gaan en dan neuk je met haar man?
Of ze nou wel of niet in een scheiding zou liggen, je neukt niet met de man van je vriendin en ook niet met de ex van je vriendin
Ai.. Jij was het laatste redmiddel/experiment in hun relatie, maar blijkbaar werd het jouw vriendin toch allemaal iets te intiem/werd ze jaloers/besloten ze toch maar gewoon bij elkaar te blijven.
Overigens vind ik het ook echt niet slim van jou om je in deze relatie te mengen.
Door de enorme toename van allerlei hormonen en stofjes in hersen zal iedereen in deze verhouding gedachten hebben gehad die op dat moment erg waar leken. Ik denk dus niet dat er sprake is van kwaadaardig gedrag van één van de partijen, alleen van niet meer helder kunnen denken. Vergelijkbaar met als je een pilletje neemt en de wereld ook aanders waarneemt.

Het kan ook zo maar zijn dat ze elkaar weer gevonden hebben dankzij de avonturen met jou. Dat ze inzagen toch niet zo van elkaar verwijderd te zijn als ze dachten. Ook door die positieve ervaringen in de vakantie met elkaar én met jou.

Aan de andere kant, als ze waren gaan scheiden dan was het heel erg verstandig geweest om voorlopig geen relatie aan te gaan met de man van het stel. Hij zal eerst zijn oude relatie achter zich moeten laten voordat hij met jou in een nieuwe had kunnen stappen. Wie zegt dan dat na de afkoelperiode jij hem, of hij jou, nog leuk vindt.

Het lijkt mij niet nodig om je eigen vertrouwen te verliezen. Je hebt iets spannends meegemaakt, je hebt een avontuur gehad. Je hebt ervaren waar je heen zou willen gaan. Dit heeft dat, ondanks je fantasie erover, niet gebracht, dat wil niet zeggen dat je nu niet een richting hebt.
Wat kan ik nu het beste doen?
Dit is klaar. Vriendschap is over en die man is met zijn vrouw. Laat het achter je.

Verbreek het contact (is al verbroken aan hun zijde) en zie het als een levensles. Kijk terug op een spannende, geile vakantie, voor leuke anekdotes.

Door met je leven! En laat niet meer met je spelen.
Tja, heerlijk toch al dat drama? Mensen die niet van drama houden zouden hier allemaal nooit aan begonnen zijn.
Jezelf niet opzettelijk in wespennesten steken is wat je kunt doen :idee:
Uberhaupt bijzonder dat jij, zij, jullie denken dat zoiets toch 'gewoon' zo werkt.
Minik schreef:
20-07-2025 08:43
Je begeeft je in een wespennest en bent verbaasd als je gestoken wordt.

Als je verlangt naar een stabiel gezin met kinderen, ga je niet aanpappen met de op dat moment nog getrouwde maar mogelijk in scheiding liggende man van je vriendin. Open relatie of niet, dit is natuurlijk niet de persoon waarmee jij opbouwt wat je wilt.

Heel vervelend, verdriet mag er zijn. Maar zoek naar iemand die ook wil wat jij wil en beschikbaar is.
Dit. Scheelt weer typen!
Wat een onhandige situatie. Heel naïef om te denken dat dat allemaal soepel zou verlopen en jij nu al meer voor hem zou betekenen dan zij.

Je hebt je flink verkeken op loyaliteiten. Ook al zou hij gevoelens voor je hebben, de loyaliteit naar zijn vrouw en waarschijnlijk ook de liefde voor haar, zijn oneindig veel groter.

Uithuilen en opnieuw beginnen, en dan met minder drama.
Hmm... Bijzondere situatie.

Maar hoe dacht jij zelf dan dat dit een goed idee was? Je bent met de man (die op dat moment nog niet eens gescheiden was) een soort relatie begonnen. Kan best zijn dat het tussen hun een open relatie is, maar de basis die zij hadden zat natuurlijk niet goed. Anders hebben ze het niet over scheiden. Dat is dan toch geen logische stap om met die man het bed te delen? Hoe had je verwacht dat dit niet tussen jullie in zou komen te staan? Even los van het feit dat die vriendin van je natuurlijk ook volkomen vreemd gedrag vertoont.

En je zag een toekomst met deze man? Want normaal wordt je gebruikt voor lust en nu niet? Waar is die leuke man nu dan? Juist.... Bij zijn vrouw.

Hopelijk worden jouw standaarden wat hoger voordat je aan een gezinnetje begint.
Ik denk dat TO hier wat ingerold is, ze was Nog niet verliefd toen het begon. De seks heeft verliefdheidshormonen wakker gemaakt
Wat begon als een raar experiment liep uit in totale chaos
Eh, tja…. nou… lullig.

Wat was dat in godsnaam voor vakantie? Jullie aan de rol terwijl de vrouw in de andere kamer een boek las???
Theeleutje schreef:
20-07-2025 08:51
Serieus?? De man van je vriendin waar je zo close mee bent dat jullie zelfs samen op vakantie gaan en dan neuk je met haar man?
Of ze nou wel of niet in een scheiding zou liggen, je neukt niet met de man van je vriendin en ook niet met de ex van je vriendin

Vriendin heeft er zelf op aangestuurd. Hebben ook een open relatie. To jeeft niks stiekem gedaan.
Ik zou het zien als avontuur en verder niets verwachten. Ze zijn niet stabiel en blijkbaar gaan de emoties alle kanten op.
Jij ging op vakantie met een getrouwd stel met een open relatie en werd vervolgens verliefd op de man (van je vriendin nota bene) en nu zeg je dat je eindelijk een man had die je niet gebruikte als lustobject en dat je een relatie en gezin wilde?? Hoe kan je denken dat je in deze situatie geen lustobject bent geweest? En hoe kan je met deze getrouwde man een relatie voor je zien waarbij je samen kinderen krijgt? En als hij een open relatie heeft met je vriendin, wie zegt dan dat hij dat niet ook (op termijn) had gewild met jou?

Je hebt jezelf in het drama geworpen en bent nu verbaasd om de uitkomst. Dit had je al mijlenver aan kunnen zien komen. Waar begin je ook in godsnaam aan om de hele vakantie seks te hebben met de man van je vriendin.
Strikje schreef:
20-07-2025 11:44
Vriendin heeft er zelf op aangestuurd. Hebben ook een open relatie. To jeeft niks stiekem gedaan.
Maar als je vriendin je aanspoort haar een stomp op haar gezicht te geven, dan doen je dat toch ook niet?
Bontebok schreef:
20-07-2025 11:45
Maar als je vriendin je aanspoort haar een stomp op haar gezicht te geven, dan doen je dat toch ook niet?

Dat is iets heel negatiefs.

Als iedereen achter de seks staat, wat is er dan mis mee?
Strikje schreef:
20-07-2025 11:44
TO heeft op z’n minst niet heel goed nagedacht. Ze wil een gezin en kinderen. Wou ze dat gezin vormen met het stel dat een open relatie had die niet zo lekker liep? Of zat ze gewoon te wachten tot haar vriendin af zou nokken? Om haar misschien later in te schakelen als baby-oppas?

Het lijken me niet de meest voor-de-hand-liggende stappen naar een gezin.
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten. Het is voor de fun geweest en was niet de bedoeling dat je er met haar man vandoor zou gaan, hoe slecht hun relatie ook is.
Levensgenieter ;)
En het is allemaal twee maanden geleden begonnen. Zou een man die zo snel zegt van je te houden sowieso niet serieus nemen. Hij zal je alles zeggen wat je wil horen als je bij hem in bed ligt.
Levensgenieter ;)
Ik word oud...

Wat ben je anders dan een lustobject wanneer je met een getrouwd koppel op vakantie 'heel veel' triootjes doet?
Dat is toch geen basis om een gezin te stichten en kinderen te krijgen? Een getrouwde man waarmee je samen met zijn vrouw heel veel seks hebt...
Je hebt een heel vertekend beeld van wat een gezonde basis is voor een relatie.
Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Deden jullie eerst trio’s of was je meteen alleen met hem?
Wat voor afspraken hadden jullie daarin?
Levensgenieter ;)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven