Pilgebruiksters met foute mannen opgelet!!!

14-08-2008 16:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen kiezen 'foute' man door de pil

woensdag 13 augustus 2008 09:54

Vrouwen die de anticonceptiepil slikken verliezen de gave om de ideale partner te ruiken. Hierdoor kiezen zij vaker een man die genetisch veel op henzelf lijkt en dit kan onder meer leiden tot miskramen, vruchtbaarheidsproblemen, relatieproblemen en zelfs affaires.

De pil verstoort partnerkeuze

Wetenschappers van de Universiteit in Liverpool lieten bijna honderd vrouwen die niet aan de pil waren ruiken aan T-shirts die zes verschillende mannen in bed hadden gedragen. De keus viel voornamelijk op mannen met andere genen.

Na enkele weken de pil te hebben geslikt werden de vrouwen opnieuw getest. Nu viel de keus veel vaker op mannen met dezelfde genen en immuunsystemen. Dat schrijft de Times.

Instinctief mechanisme

Wetenschappers denken al langer dat de pil een instinctief mechanisme verstoort dat mensen met tegengestelde genen en immuunsystemen bij elkaar brengt om de diversiteit te behouden.

Uiterlijk en uitstraling zijn belangrijk bij de eerste ontmoeting, maar lichaamsgeur bepaalt met wie een langdurige relatie wordt aangegaan.

Relatiecrises

Indien er veel overeenkomsten bestaan tussen de twee geliefden is de kans groter op vruchtbaarheidsproblemen, miskramen, kinderen met afwijkingen en zelfs relatiecrises en scheidingen.

Wanneer de vrouw stopt met de pil bestaat de kans dat zij haar partner niet langer aantrekkelijk vindt.

Door Kris Goossens

eindelijk een verklaring voor mijn probleem haha!!!
Geldt niet voor mij - ik gebruik nuvaring
Heb m'n mannetje uitgekozen terwijl ik net ana de pil was, zal dus wel goedkomen!
quote:Lalein schreef op 14 augustus 2008 @ 16:45:

Uiterlijk en uitstraling zijn belangrijk bij de eerste ontmoeting, maar lichaamsgeur bepaalt met wie een langdurige relatie wordt aangegaan.

Dus daarom ben ik single!

Ik kan niks ruiken.

Sorry, off topic. En bovendien zijn er uiteraard echt nog wel andere redenen waarom ik single ben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bij mijn weten worden pillensliksters voornamelijk niet zwanger.
Pff, oud nieuws: Dat onderzoek is al Jaaaaren geleden gedaan in Duitsland. Door de heer Wedekind als ik me niet vergis (uit mijn hoofd;)
Volgens mij is dit bullshit. Ik viel juist altijd op 'verkeerde mannen' (lees 'eikels') toen ik de pil niet gebruikte.
quote:tonkje schreef op 14 augustus 2008 @ 16:50:

[...]

Dus daarom ben ik single!

Ik kan niks ruiken.

Sorry, off topic. En bovendien zijn er uiteraard echt nog wel andere redenen waarom ik single ben. Sorry, ik krijg nu allemaal visioenen van je bochel, je borsthaar en je flaporen .
boeie dat t niet klopt of uit de tijd is, is toch gewoon leuk om te lezen en lekker om de schuld aan te geven als je single en aan de pil bent?
Haaaaaaaaaah

Gelukkig was ik niet aan de pil toen ik m´n vriend leerde kennen
Overigens vind ik mijn man, nu ik gestopt ben met de pil, nog steeds aantrekkelijk. En mochten onze genen botsen, dan zoek ik gewoon een leuke scharrel om stiekem zwanger van te worden .
quote:Parnell schreef op 14 augustus 2008 @ 16:54:

Overigens vind ik mijn man, nu ik gestopt ben met de pil, nog steeds aantrekkelijk. En mochten onze genen botsen, dan zoek ik gewoon een leuke scharrel om stiekem zwanger van te worden .That's the spirit
Ben in staat geweest om zonder pil toch een foute man uit te zoeken. Knap hè?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano

ik heb geen idee, ben vanaf mijn 16e aan de pil en ben nog niet aan een vent blijven hangen die uiteindelijk niet fout bleek te zijn haha.

misschien moet ik t toch maar eens proefondervinderlijk gaan vaststellen
Ik was niet aan de pil toen ik Mister Zwieber leerde kennen maar nu wel. *Hmmmmmmmmm, werpt kritische blik naar foto mister Zwieber...misschien is hij nu wel minder leuk*

Lijkt mij dat het dus ook andersom moet werken. Als je pilloos een man hebt uitgezocht en daarna aan de pil gaat, dat je hem dan minder leuk vind omdat je voorkeur verandert...
Bij Mister Zwieber kan het ook komen door de licht vermoeide uitdrukking van een stuiterende 3 jarige....en niet door de pil. Moeilijk moeilijk...
Wat gebeurd er als mannen hormonen binnenkrijgen, vallen die dan juist op sletterige dames of juist niet?
Kunnen die mannen niet ruiken dan? Die zijn toch iig niet aan de pil? Dusseh de huwelijkscrises en affaires e.d. liggen aan de verkeerde keuzes van de vrouw?
Aaah nu snap ik eindelijk wat er altijd verkeerd is gegaan..

Ik dacht namelijk dat het op mijn voorhoofd stond dat foute mannen zich bij mij in rijen van 10 konden aansluiten maar het komt allemaal door de pil dus..
quote:Tijger32 schreef op 14 augustus 2008 @ 17:08:

Kunnen die mannen niet ruiken dan? Die zijn toch iig niet aan de pil? Dusseh de huwelijkscrises en affaires e.d. liggen aan de verkeerde keuzes van de vrouw?Ja joh, sinds die affaire met die boom en die appel ligt alles aan de vrouw. Heb je de memo gemist?
quote:Parnell schreef op 14 augustus 2008 @ 17:25:

[...]

Ja joh, sinds die affaire met die boom en die appel ligt alles aan de vrouw. Heb je de memo gemist?
quote:Lalein schreef op 14 augustus 2008 @ 16:45:

Indien er veel overeenkomsten bestaan tussen de twee geliefden is de kans groter op vruchtbaarheidsproblemen, miskramen, kinderen met afwijkingen en zelfs relatiecrises en scheidingen. Ik slik de pil omdat ik uberhaupt geen kiddo's wil, dus die vruchtbaarheidsproblemen en miskramen zijn op mij niet van toepassing.
Nou het kwartje valt hier hoor! Dus toen ik 14 a 15 jaar geleden mijn ex ontmoette was ik aan de pil en daardoor zag ik niet dat hij niet de juiste was??? Jeetje, het klopt want een jaar geleden ben ik met de pil gestopt en nu zijn we 4 maanden uit elkaar!! OMG!!! Waarom wist ik dat niet eerder!!!
Daarom ben ik ook nog steeds singled...!!! of zou t toch komen omdat ik niet meer weet op welk geslacht ik nou val?? hmmmm......... moeilijk hoor.... hahah
quote:LoekiPoekie schreef op 14 augustus 2008 @ 18:21:

Daarom ben ik ook nog steeds singled...!!! of zou t toch komen omdat ik niet meer weet op welk geslacht ik nou val?? hmmmm......... moeilijk hoor.... hahah

Hahaha, zou dat ook door de pil komen? Misschien wel een extra effect bij jou

Zou het er gewoon van nemen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven