Probleem

03-03-2017 10:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben 22 jaar en heb nog geen succes gehad op het gebied van relaties. Dit probleem ligt bij mij. Ik ga meiden altijd heel interessant vinden als ze mij niet meer willen of al een vriend hebben. Vaker date ik met een meid maar dan is er van mijn kant geen interesse. Als ze dan een vriend heeft of geen interesse in mij meer dan vind ik haar opeens heel interessant. Meiden waarmee ik date en die mij van zich afduwen omdat ik het toch niet helemaal ben vind ik al helemaal super. Kan iemand mij advies geven hoe ik van dit probleem afkom?

Groetjes
Waarom dat je met iemand die je niet interessant vindt? Hou daar eerst eens mee op. Je bent de juiste gewoon nog niet tegengekomen. En je bent nog hartstikke jong, dus geen paniek.
Goedemorgen,

1. Leer het woord 'vrouw' gebruiken in plaats van 'meid'.

2. Mep jezelf tegen je hoofd met die plank voor je kop.

3. Als je toch al weet dat je onzinnig bezig bent adviseert Dr. Phil om daarmee te stoppen.

Groetjes
Nou ja, eigenlijk wat Shifty zegt, dus
Vermoeiend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je lijkt wel een klein kind, als je iets niet krijgt gaan drammen.

Sowieso blijf je van vrouwen af die al een relatie hebben!
Je hebt de (kinderlijke) neiging om iets pas interessant te vinden als een ander dat ook vindt. Wordt iets (of iemand in dit geval) waardevoller omdat je de andere geïnteresseerde hoger inschat dan jezelf?

Wordt iets pas interessanter als je het niet kunt krijgen?

Focus nu eerst op jezelf. Bedenk wat jij belangrijk vindt en laat je interesse niet zo afhangen van wat een ander vindt. Je kunt een baan toch ook niet nog meer willen omdat de ander die baan zo leuk vindt, of omdat je daarvoor afgewezen bent?
Grow up. Je gaat jezelf tegenkomen als je je mindset zo in gaat stellen. Ik snap dat je de juiste nog niet bent tegengekomen maar ga niet driftig opzoek. Tijd genoeg om te bedenken wat je nou werkelijk wil, je zult toch prioriteiten moeten stellen want zo kom je nooit aan een relatie.
1,5 Jaar geleden een meid leren kennen waarvan ik dacht dat het echt iets ging worden, en juist dan word ik over enthousiast en gaat het mis.
quote:MarcianoC schreef op 03 maart 2017 @ 11:24:

1,5 Jaar geleden een meid leren kennen waarvan ik dacht dat het echt iets ging worden, en juist dan word ik over enthousiast en gaat het mis. Hoezo overenthousiast?
Komt misschien omdat een man een jager is.

En je nog jong bent en het aan het aftasten bent.

Je komt er dan na een tijd wel achter dat je er weinig mee bereikt.

De aanhouder wint ook wel soms. Vaak niet.

Maak je balans maar op.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Roggenbrood schreef op 03 maart 2017 @ 11:27:

[...]

Hoezo overenthousiast?Ik word dan heel erg aanhankelijk en emotioneel afhankelijk
Ga in therapie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
leer meisjes kennen en vind ze leuk om wie ze zijn in plaats van alleen naar hun uiterlijk te kijken.

Dat helpt een hoop als je een realtie wilt
Je bent je al bewust van je foute gedrag. Zorg dus dat je niet meer in die valkuil valt. Wees je bewust van wat je fout doet, en vermijd dat gedrag.
quote:Roggenbrood schreef op 03 maart 2017 @ 12:06:

Je bent je al bewust van je foute gedrag. Zorg dus dat je niet meer in die valkuil valt. Wees je bewust van wat je fout doet, en vermijd dat gedrag.Ja met deze bewustwording hoop ik toch echt dat het in de toekomst wel eens allemaal goed uitpakt.
ik hoop voor TO dat een van die vrouwen die al een vriend hebben niet aan haar vriend vertellen dat TO haar lastig valt, want dan krijgt ie een knal voor z'n kop
quote:Groenoog schreef op 03 maart 2017 @ 14:20:

ik hoop voor TO dat een van die vrouwen die al een vriend hebben niet aan haar vriend vertellen dat TO haar lastig valt, want dan krijgt ie een knal voor z'n kopIk val vrouwen niet lastig die een relatie hebben. Daar heb ik respect voor, maar ik vind ze dan wel opeens leuk.
Het vinden van iemand even loslaten en eerst focussen op jezelf. Een zelfverzekerde man die alles op de rit heeft, is een stuk aantrekkelijker dan iemand die constant bezig is met het veroveren van vrouwen die je niet willen.
quote:Kraplapje schreef op 03 maart 2017 @ 14:53:

Het vinden van iemand even loslaten en eerst focussen op jezelf. Een zelfverzekerde man die alles op de rit heeft, is een stuk aantrekkelijker dan iemand die constant bezig is met het veroveren van vrouwen die je niet willen.Vandaar ook dit bericht, ik wil er aan gaan werken.
quote:Eslarealidad schreef op 03 maart 2017 @ 11:28:

Komt misschien omdat een man een jager is.

En je nog jong bent en het aan het aftasten bent.

Je komt er dan na een tijd wel achter dat je er weinig mee bereikt.

De aanhouder wint ook wel soms. Vaak niet.

Maak je balans maar op. Na verloop van tijd word je het jagen ook wel zat. Wil eens een leuke relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven