probleem

31-12-2008 19:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Mijn relatie was net over met een andere jongen. Ik ging weer wat vaker uit en uiteindelijk kwam ik 10 mnd geleden iemand tegen die ik leuk vond. Op dat moment was mijn zusje ook mee, hij wou haar een hand geven, maar zij wees hem af. Kortom ze wilde niks met hem te maken hebben. Uiteindelijk heb ik met die jongen telefoonnummers uitgewisseld en we spraken twee weken later af in de bioscoop. Hij vroeg nog wel aan mij waarom mijn zusje zo raar deed. Op dat moment dacht ik al; o jee dit wordt een grote teleurstelling. Hij wil iemand anders. Dus besloot ik om niks meer van me te laten horen. Uiteindelijk twee weken later kreeg ik een smsje van hem waarom ik niks liet meer liet weten van mezelf.

Toch maar weer voor een tweede keer afgesproken. Zo volgenden meerdere avonden. We spraken ongeveerd een keer in de twee weken af. We hadden het dan gezellig en uiteindelijk ook seks met elkaar. Nog steeds hebben we contact met elkaar, maar ik ben erachter gekomen dat hij nog steeds mijn zusje leuk vind.

Dit heeft hij laten blijken toen hij haar 4 mnd geleden tegenkwam op het station.

Hij was verliefd op haar en niet op mij. Het vervelende is dat hij me wel gewoon smst elke keer. Dus ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Hij zegt ook dingen, dat hij me mist en ook dat hij nu van me houdt. Dat ik niet verkeerd over hem moet denken etc. Soms geloof ik het gewoon allemaal niet, omdat hij ook afstandelijk reageert naar mij toe. Hij is gewoon heel koel en merk gewoon niet aan hem dat hij me echt leuk vind, vandaar de twijfel. Het probleem is dat ik stapelgek op hem ben geworden, ondanks deze hele toestand. Nou weet ik eigenlijk diep in mijn hart dat ik ermee moet stoppen, maar vind het zo moeilijk omdat ik gevoelens voor hem heb. Hoop dat jullie me wat wijze raad kunnen geven.
Ik zou hem confronteren in een gesprek. Als uit zijn reactie blijkt dat hij jou daadwerkelijk al al die tijd aan het lijntje houdt, terwijl hij eigenlijk op je zusje uit is, worden de gevoelens voor hem waarschijnlijk vanzelf minder.
The time is now
quote:clubber schreef op 31 december 2008 @ 19:34:

... Nou weet ik eigenlijk diep in mijn hart dat ik ermee moet stoppen, maar vind het zo moeilijk omdat ik gevoelens voor hem heb...Luisteren naar dit gevoel, dat stemmetje diep in je hart geeft je alle advies dat je nodig hebt. Nu nog luisteren en er wat mee doen. En ja, soms is iets moeilijk, het is niet anders. Succes!
quote:Op dat moment was mijn zusje ook mee, hij wou haar een hand geven, maar zij wees hem af. Kortom ze wilde niks met hem te maken hebben.

Ik snap 'm niet helemaal. Had je zusje eerst iets met hem en deed ze daarom zo onbeschoft/ontwijkend omdat ze niks meer met 'm te maken wil hebben? Of had hij je zusje uberhaupt nog nooit eerder gezien en kickt ie op haar onbeschofte houding?

Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand verliefd kan zijn op iemand die nog nooit 'n woord met je gewisseld heeft en die nog niet eens 't fatsoen heeft om aan je voor te stellen.
Ik denk dat hij via jou alsnog voor je zusje gaat. Ik zou er maar niet teveel aandacht meer aan besteden. Een relatie is een stuk leuker als je er allebei helemaal voor gaat.
Je schrijft dat hij je zusje een hand wou geven maar dat zij hem afwees. Kan er natuurlijk naast zitten maar dit komt mij behoorlijk "player-achtig" over. Zo gladjes...

En ik sluit me bij de andere reacties aan, ik vermoed dat hij via jou bij je zusje wilt uitkomen. Geen aandacht meer aanbesteden, hoe moeilijk het ook is.
hoi!

wat er inderdaad al gevraagd is: waarom wees zij de hand af? kenden ze elkaar al?

een jongen die via mij bij mijn zusje zou proberen te komen, zou ik allang afgewezen hebben. Als ik niet leuk genoeg ben, jammer dan, dan zou ik er zelf afstand van nemen, hoe leuk ik hem ook zou vinden. Je verdiend toch iemand die helemaal voor JOU gaat!?!?!
quote:clubber schreef op 31 december 2008 @ 19:34:

Nog steeds hebben we contact met elkaar, maar ik ben erachter gekomen dat hij nog steeds mijn zusje leuk vind.

Dit heeft hij laten blijken toen hij haar 4 mnd geleden tegenkwam op het station.

Hij was verliefd op haar en niet op mij.

Waaruit bleek dat? Zei hij dat of flirte hij met haar of wat?

En je schrijft, dat hij nog steeds jouw zusje leuk vind. Hebben ze samen wat gehad? Want in je verhaal komt niet naar voren dat hij haar leuk vond, alleen zich afvroeg waarom ze geen hand gaf.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Je moet er gewoon mee stoppen. Als hij heel veel om je geeft dan gaat hij heel veel moeite doen om je terug te krijgen. En als-ie dat niet doet (of halfslachtig), helaas, dan is dat duidelijk voor jou.
Ze hebben elkaar maar twee keer gezien,maar nooit iets met elkaar gehad
Eens in de twee weken bij elkaar komen om seks te hebben noem je toch geen relatie? Dat is casual seks. Het is prima om iemand te hebben die je kunt bellen als je er weer aan toe bent. Je moet hierbij niet zorgen dat je verliefd op hem bent, want dan raakt de verhouding uit balans.
Pas maar op.... straks blijf je bij hem en gaat ie over een paar jaar alsnog met je zusje ervandoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven