"2e keus" hoe reageren?

03-08-2019 17:48 68 berichten
Hoi allemaal,

Over 2 weken ga ik naar een meerdaags festival waarbij ook iemand komt die ik een tijd geleden wel zag zitten. Maar... Ik zag hem toen tijdens uitgaan. Mee gekletst en mee gepraat enz. Maar later op de avond is ie overgestapt op een andere dame waar hij uitgebreid mee stond te schuren en zoenen wat wel heel ver ging. Het leek erop dat hij gewoon een makkelijk type wilde scoren voor een leuke avond verder thuis na het stappen. Ik vond dat uiteraard een beetje jammer, want dacht leuke gast. Maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen als ie me probeert te versieren op het festival. Ik voel me al een beetje 2e keus. Maar ik snap ook dat mensen die uitgaan soms gewoon zin hebben in een makkelijk persoon om mee te seksen. Dus dat ik dan denk til ik er niet te zwaar aan dat hij toen niet voor mij is gegaan.

Wat zouden jullie doen/vinden als jullie in mijn schoenen zouden staan? Geen eerste wereldprobleem dit natuurlijk, maar ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken.
Het-groepje schreef:
04-08-2019 09:14
Het een sluit het ander niet uit.
In mijn ogen wel. Ermee bezig zijn of je populair overkomt, is echt sneu. Wellicht kom je popi over als je gewoon jezelf bent omdat je nou eenmaal veel mensen kent, maar dat is wat anders dan daar doelgericht mee bezig zijn.
Nou! Festival is geweest. Dacht wel leuk een kleine update te geven. Hij is meerdere keren naar me toe gekomen, gedanst, geflirt enz met me maar nu contact? Nope. Denk dat ik gewoon een leuke egoboost voor hem ben ofzo dat ie weet dat ik hem wel interessant vindt. Maar als hij meer had gewild, had hij wel contact opgenomen. Helaas pindakaas. Want toch was ik op een of andere manier nog steeds geïnteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Huh? :bonk: Als je interesse in hem had, had je op het geflirt in moeten gaan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat had je verwacht dan? Dat hij met 1 snelle beweging je broek uit had en de pielemoos diep naar binnen?

Het begint met een flirt
Ik ben in gegaan op het geflirt. Heb ook terug geflirt en leuk gedaan. Maar hij heeft mn nummer (had ie al) maar niks van hem gehoord..
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
13-08-2019 22:19
Ik ben in gegaan op het geflirt. Heb ook terug geflirt en leuk gedaan. Maar hij heeft mn nummer (had ie al) maar niks van hem gehoord..
Wat wil je nou eigenlijk?
Wil jij hem??, stuur hem dan iets

Of wil je gewoon dat hij jou wil, om hem daarna te cockblocken? werk dan aan je onzekerheid
Ik wil hem ja. Maar hij komt over als een casanova die heel goed weet wat hij doet. En heb het idee dat als hij een vrouw interessant vindt, hij er wel achteraan zal gaan. En hij gaat niet achter mij aan zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
13-08-2019 22:32
Ik wil hem ja. Maar hij komt over als een casanova die heel goed weet wat hij doet. En heb het idee dat als hij een vrouw interessant vindt, hij er wel achteraan zal gaan. En hij gaat niet achter mij aan zo te zien.
Verras hem, verover hem
Dat is de casanova niet gewend.

Gewoon klein appje, "wat een geweldig festival, leuk dat je mee was"
lilalinda schreef:
13-08-2019 22:34
Verras hem, verover hem
Dat is de casanova niet gewend.

Gewoon klein appje, "wat een geweldig festival, leuk dat je mee was"
Dat is ie toch juist wel gewend? Dat er allerlei vrouwen achter hem aan zitten?
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
13-08-2019 22:46
Dat is ie toch juist wel gewend? Dat er allerlei vrouwen achter hem aan zitten?
Joh... Wil jij hem of niet?
Hij neemt geen contact op, dan doe jij dat.

En de kan het zijn, dat je een blauwtje loopt. Maar erger dan dat, wordt het niet
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
03-08-2019 18:10
Je gaat naar een festival, er zijn daar vast wel meer mannen en daar kun jij nu lekker mee schuren.
Dit is een jaar geleden gebeurd, tijd om verder te gaan, schudden met die bil meid je kunt het.
🤣
Alle reacties Link kopieren
Geen hand vol maar een heel festival vol.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
13-08-2019 22:46
Dat is ie toch juist wel gewend? Dat er allerlei vrouwen achter hem aan zitten?
Had je het niet gewoon leuk gevonden dat een man die veel vrouwen kan krijgen achter jou aan zou gaan?

Heb nou niet echt de indruk dat het om hem persoonlijk ging, meer dat je wil dat hij jou kiest dan jij hem.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat deze kerel verspilde energie is.
Laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook te trots zijn om achter zo’n man aan te gaan. Daarom zou ik hem loslaten.
Alle reacties Link kopieren
blugh... een man die zegt dat je moeilijk doet omdat je gewoon 'leuk' wilde dansen... en daar denk jij nog serieus over na?
niks trots maar kots... voor hem een duizend anderen op zo'n festival

die kreeg van mij geen aandacht of blik meer en als ie het lef had toch hoi te zeggen dan zeg ik 'sorry maar ik ga lekker moeilijk doen, ga jij maar ergens anders makkelijk doen ofzo'
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 22:21
Wat wil je nou eigenlijk?
Wil jij hem??, stuur hem dan iets

Of wil je gewoon dat hij jou wil, om hem daarna te cockblocken? werk dan aan je onzekerheid
Ze wil hem om hem dan af te kunnen wijzen.

Voor de rest is hij verstandig om niets met TO te beginnen, want ik vermoed dat hij een volwassen ontwikkelde vrouw wil. Eentje die het onderscheid kent tussen lekker puur lust en vermaak t.o.v. een serieuze toekomst/relatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven