raar of iet?

31-10-2008 00:15 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zit met en probleem ik heb nu 6 maanden met mijn vriend,

en heb nog nooit zijn familie onmoet of hij mijn familie en we wonensamen als ik aan hem vraag waarom hij het niet wilt zegt tie tegen mij dat eerst de relatie goed moet zitten en datje dan naar de buitenwereld toe kan gaan met de juiste goeie uitsraling!

ik heb er problemen mee want wordt er onzeker van hij zegt dan hoeft niet want ik ben niet zo datje metteen naar familie wordt voorgesteld en dat ik erheen ga? is dit raar of niet?

en wat ik ook raar vindt ik woon bij hem in maar weet eigenlijk niet of hij nou samen wil wonen of dat ik mijn eigenplekje moet zoeken omdat ik bij hem in ben gaan wonen na en relatie verbreuk met mijn ex daar krijg ik ook geen antwoord op

help me aub want wordt er gek van van die onzekerheid

houdt deze man mij aan het lijntje ja of nee

groetjes van shana
ik denk het iet oor
? kun je me meschien beter uitleggen watje bedoelt van ik denk het niet hoor?
hehehe ze denkt van iet

plagerijtje
Ow en ik zou het erg onprettig én onacceptabel vinden als ik samenwoon met een man die nog niet zeker genoeg van me is om me naar zijn familie mee te nemen.

Er zijn zat andere redenen die oke zouden kunnen zijn (heeft geen contact met familie, het zijn stelletje idiots etc) maar deze reden was voor mij genoeg info.
ik hoopte op en sireuze antwoord niet op dit :(
hoe bedoel je dan dat ik het beter kan uitmaken dus?

ik ben echt ten einde raad
pffffff hij is lief voor me en doet vrijwel alles voor me daarom maakt het me zo moelijk en overtuigbaar dat hij echt wil wachten omdat hij zo is maar aan de andere kant voel ik me zo naif
Ik zou deze man wantrouwen omdat ik het een rare reden vind: dat je relatie eerst goed moet zitten? Zit er dan iets niet goed?

Als hij een moeilijke relatie heeft met zijn familie of weinig contact zou ik er wel begrip voor kunnen hebben.
nee hij heeft en goeie band met zijn familie! en ik heb wel 2 neven onmoet en zijn vrouwen maar zijn zussen weten het niet en de rest van zijn familie niet en hij zegt dat we te vaak ruzie hebben gehad en dat in het begin van de relatie veel dingen zijn gebeurt hij wil niet nu vertellen en dan 2 weken later weer vertellen dat het uit is
ik ben erg verdrietig want twijfel heel erg aan mijn relatie met hem en als ik besluit weg te gaan en ik ga weg dan belt hij me toch weer iedere keer op en wil niet dat het dan uitgaat en daarom twijfel ik zo :( of ik dan toch nog moet wachten of het uit moet maken want ben hem ook erg gaan wantrouwen door dit!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
hij komt uit aruba
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
dankje wel voor je reactie ik weet dat dat het besdte is alleen het is zo moeilijk want weet niet of hij mij nou aan het lijntje houdt of niet en als ik weg ga dan belt ie me op en dat zou ik is willen weten wat ben ik voor hem dan
Gewist.

Raar! Klinkt niet goed. Ik denk dat je het zelf ook al weet.
Shana, ergens rechts onder aan je toetsenbord vind je een punt.

Een punt kan je ergens achter zetten.

Om te beginnen achter je zinnen.

En als je zover bent ook achter de rest....
Ydoj, daar heb je een goed punt.
ietwat raar vind ik het wel .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tja jullie hebben al 6 maanden een relatie, in 6 maanden kan je iemand heel goed leren kennen. Het is dan ook heel verstandig om binnen de 6 maanden te gaan samenwonen. Als je straks zwanger bent komt je schoonmoeder heus wel langs denk ik.
quote:ydoj schreef op 31 oktober 2008 @ 01:19:

Shana, ergens rechts onder aan je toetsenbord vind je een punt.

Een punt kan je ergens achter zetten.

Om te beginnen achter je zinnen.

En als je zover bent ook achter de rest....dasweleenbeetjuhflouw
Zoek een eigen woonplekje; dan kan je rustig bepalen of deze relatie werkt. Nu ben je afhankelijk van hem en dat is geen goede uitgangspositie.
quote:shana30 schreef op 31 oktober 2008 @ 00:42:

nee hij heeft en goeie band met zijn familie! en ik heb wel 2 neven onmoet en zijn vrouwen maar zijn zussen weten het niet en de rest van zijn familie niet en hij zegt dat we te vaak ruzie hebben gehad en dat in het begin van de relatie veel dingen zijn gebeurt hij wil niet nu vertellen en dan 2 weken later weer vertellen dat het uit is???????? ik hoop dat dit een taalfout is en dat je HUN vrouwen bedoelt en niet het harem van je luvver...
Of het gek is of niet bepaal jij zelf natuurlijk. En jij vindt het inderdaad vreemd. Ik ook. Vooral de argumenten die je vriend aanvoert vind ik vreemd. Te veel ruzie is vervelend maar om nou te gaan zitten wachten met je voorstellen tot het moment dat jullie geen ruzie meer maken....Wat nou als jullie een stel zijn wat nu eenmaal vaak ruzie maakt? Dan kan het dus nog heel lang duren voor dat je zijn familie gaat ontmoeten.

Zoals het nu gaat is het niet zoals jij het zou willen denk ik, toch? Dat is het belangrijkste, dat jij het graag anders zou willen. Denk je dat jullie verder goed bij elkaar passen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven