Reality check nodig

29-08-2017 21:22 81 berichten
Hi allemaal.

Ik ben bang dat ik een realitycheck nodig heb. Ik twijfel of ik er nou helemaal naast zit.. En daarnaast, hij is niet vrijgezel dus waar ben ik in vredesnaam mee bezig.. Ik hoor niet eens me af te vragen of hij me leuk vind..

Situatie : collega's. Ik vind hem leuk. En ik twijfel of dit nou wel of niet wederzijds is. Alles voelt alsof het zo is. Maar ik wil ook heel graag dat het zo is.. Er is veel contact want op de een of andere manier komen we steeds bij elkaar uit.. Oogcontact, opletten op elkaar.. Tijdens lunch kijkt hij bijna alleen naar mij als hij praat. Inmiddels fb vriendjes, was zijn initiatief. Af en toe messenger en app contact. Maar dat contact is niet flirterig maar normaal.. Terwijl ik juist een stap verder probeer te zetten beantwoord hij mijn flirts niet.. Ik denk eigenlijk dat het app contact vooral vanuit mij komt, maar vervolgens reageert hij meteen en veelvuldig. Maar als dat gesprek klaar is, houdt het op. Hij heeft niet uit zichzelf een app gesprek gestart.. Het verwarrende is de reacties die ik krijg. Veel geklets. Erg leuk, toch geen dubbelzinnigheid. Maar krijg zo het gevoel dat hij het wel leuk vind.. Misschien praat ik het mezelf aan en is dat helemaal niet zo.

Het erge is, ergens wil ik nu dat jullie allemaal massaal roepen dat hij me leuk vind en dat het ok is. Maar ik ben natuurlijk fout bezig alleen het is zo moeilijk om te stoppen.. Ik kan me slecht beheersen.. Wil zo graag dat hij mij leuk vind.. Ik heb mezelf beloofd geen gesprek te starten buiten werk. Ik hoop de hele dag op een bericht.. Frustrerend dit!!!

Dus.. Jullie ongezouten mening graag.. Denken jullie dat hij me leuk vind? En ben ik erg slecht dat ik hiermee bezig ben? Heb het nodig!! Dank jullie wel!
Blijf van andervrouws man af.
Hoe oud zijn jullie en wat voor relatie heeft hij, heeft hij een gezin?
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt de aandacht leuk, niet jou.
Waar denk jij mee bezig te zijn?!

Blijf van die vent af, hij is bezet.

:sarcastic:
Alles kan kapot.
Hij heeft 2 kinderen. 32 jaar. Ik schaam me gewoon nu ik dit schrijf. Ga nu in ieder geval zijn telefoonnummer verwijderen!
Zo. That was easy.
Ria2017 schreef:
29-08-2017 21:29
Hij heeft 2 kinderen. 32 jaar. Ik schaam me gewoon nu ik dit schrijf. Ga nu in ieder geval zijn telefoonnummer verwijderen!
Ja idd je moet je diep schamen
Hoe had je verwacht dat er gereageerd zou worden? Wat denk je zelf? Nee, ik ga niet zeggen dat het oké is om te proberen een man bij een andere vrouw weg te lonken.
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:26
Hij vindt de aandacht leuk, niet jou.

Dat weet ik zo net niet hoor. Een man besteedt doorgaans niet zoveel aandacht aan een willekeurige vrouw, tenzij hij haar leuk of interessant vindt.
Nu al overtuigd? Right. ...
_Amand schreef:
Alles kan kapot.
To dus ook.
Ria2017 schreef:
Dan vind ik je echt heel fout bezig.

Ik vroeg het omdat als jullie rond de 22-23 zijn en er is nog geen samenwoon/gezins relatie, dan ach, kan het het best zijn dat er iemand leukers langskom terwijl je verkering hebt.

Maar een gezin? Echt, ga je schamen!
Perzina schreef:
29-08-2017 21:31
Dat weet ik zo net niet hoor. Een man besteedt doorgaans niet zoveel aandacht aan een willekeurige vrouw, tenzij hij haar leuk of interessant vindt.
Aandacht van een leuke vrouw vinden de meeste mannen lijkt mij geen straf
Waarschijnlijk streel je zijn ego. Hij zal je vast leuk vinden, een oppepper dat hij merkt nog in de markt te liggen.

Echt meid, back-off!!
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:33
Aandacht van een leuke vrouw vinden de meeste mannen lijkt mij geen straf

Daar zeg je het al: leuke vrouw.
Misschien heeft-ie al jaren geen seks meer met z'n vrouw en leven ze als broer en zus. Kan ook natuurlijk.
Jufjoke, ik had dit verwacht en wat ik al zei. Heb echt even een reality check nodig. Het vlees is zwak, das wel duidelijk.. Wil het niet, maar vind het echt moeilijk.. Dit helpt me omdat ik het heus wel weet dat het nergens over gaat.
Ja dat denk ik ook, dit is goed voor zijn ego.

Meid zorg dat je heel snel afstand van deze collega neemt, dit kan je echt niet maken
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:35
Ja dat denk ik ook, dit is goed voor zijn ego.

Meid zorg dat je heel snel afstand van deze collega neemt, dit kan je echt niet maken
Die man is willoos, uiteraard.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:36
Een man volgt zijn lul, wordt meestal gezegd.
Ria2017 schreef:
29-08-2017 21:35
Jufjoke, ik had dit verwacht en wat ik al zei. Heb echt even een reality check nodig. Het vlees is zwak, das wel duidelijk.. Wil het niet, maar vind het echt moeilijk.. Dit helpt me omdat ik het heus wel weet dat het nergens over gaat.
Behalve het feit dat je dit uiteraard niet kunt maken, zul je er zeer waarschijnlijk ook ongelukkiger van worden. Moet je jezelf tegen beschermen, echt.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:36
Man gaat toch niet op TO haar seksueel getinte opmerking in.
Jufjoke schreef:
29-08-2017 21:38
Behalve het feit dat je dit uiteraard niet kunt maken, zul je er zeer waarschijnlijk ook ongelukkiger van worden. Moet je jezelf tegen beschermen, echt.
Oh, toch wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven