Realtie over, hoop.. maar weet dat niet goed is.....

23-05-2009 20:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn relatie van ruim 5 jaar is nu ruim 2,5 maand over...

Hij heeft die keus gemaakt, was niet gelukkig meer.

We hebben samen een kindje van 3,5jaar dus zien elkaar nog regelmatig.

In het vond ik t fijn om hem te zien en hoopte ik dat hij misschien een fout maakte.. Uiteindelijk toch wel echt duidelijk dat t over is..

Ik had soms nog wel een beetje hoop; hij vroeg ook vaak "heb je nog hoop" en dan zei ik heel stoer"nee"...

Stiekem hoopte ik dat hij t wel had..maar helaas..snik..

Maar waarom vraagt hij het dan????

Hij is ook niet helemaal eerlijk en duidelijk tegen mij, hij wil niet met mij verder maar als hij weg gaat dan geeft hij me nog wel een zoen op mijn mond..

Hij wil soms nog even knuffelen met me, en vd week gewoon een tongzoen..

Ik weet dat dit fout is en niet slim...het maakt het voor mijn gevoel nog pijnlijker..dit is wat ik wil maar weet dat t niet meer gebeurt...

Waarom doet hij dit dan????

En weet dat t niet slim van mijzelf is, hij heeft nu niet de lasten maar soms nog een klein beetje de lusten..

Ben ik dom bezig???

Wat kunen verstand en gevoel toch soms slecht samen gaan!!

Weet dat t niet meer goed komt maar toch geef ik toe aan die kus want dat voelt weer fijn en vertrouwd......aaahhh...

Groetjes!!!!
Niet meer toestaan...daarmee doe je jezelf alleen maar pijn mee en kun je niet meer "verder".
Vertel hem gewoon eerlijk dat je nog wel hoop hebt, dat jij nog wel met hem verder zou willen (dat schrijf je trouwens niet letterlijk, maar maak ik er wel uit op, klopt dat?). Dat schept duidelijkheid voor hem en het zou erg voor hem spreken als hij dan stopt met het gedrag wat nu zo hoopgevend werkt.
Voor mij erg herkenbaar. Hopen en steeds de deksel op je neus krijgen. Vraag hem wat ie wil. Niet samen verder willen...sterk zijn en dit gedrag niet meer accepteren. Kun je beginnen aan het verwerken en je iegen leven opbouwen. Sterkte!!
je bent inderdaad dom bezig. Neem afstand. Jij hebt nog hoop en je probeert nu vrienden met hem te zijn. Maar dat kan alleen op basis van gelijkwaardigheid en zolang de 1 nog hoop heeft op een liefdesrelatie is er geen gelijkwaardigheid
Hopen is soms vaak het uitstellen van een teleurstelling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven