Relatie breuk

07-02-2019 23:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste,

sinds deze week is onze relatie na anderhalf jaar geëindigd. ik heb een aantal fouten gemaakt na een goeie 2 maand ben ik vreemd gegaan, vervolgens heb ik na een jaar ook met een meisje zitten sms'en wat niet oke was. er was niks meer gebeurd niet meer vreemd gegaan maar wel liggen praten met anderen. Ook ik betrapte haar op sms'en met haar ex om ook eventueel af te spreken zoals vroeger etc. Er was gelukkig niks gebeurd. op een avond toen ze net vertrokken was naar huis van bij mij belde een vriend naar mij of ik niet nog wou afkomen naar een café in de buurt. Ik ben er naartoe geweest en heb haar de dag nadien gezegd dat ik daar naartoe geweest was. Die avond heb ik zeker niks gedaan buiten veel plezier gemaakt met mijn vrienden maar was natuurlijk ook heel zat waar ze niet bij met was. zo besloot ze dat ik niet meer mocht omgaan met hen. Toen ik vreemd gegaan was heb ik mijn gegevens van facebook, instagram , etc. gegeven dus had ze controle over mij wat ik op zich niet erg vond maar op een dag stuurde het lief van 1 van mijn vrienden naar mij een simpel berichtje omdat we dezelfde sport beoefenen moesten we op de zelfde dag daar zijn. Maar ook dat vond mijn vriendin niet leuk dus blokkeerde ze haar.

Er was een feestje in Gent maar een meisje die ik toch wat kende ging ook naar daar en vroeg hoe ik naar daar ging enzo mijn vriendin heeft dat ontdenkt dat er toch precies sprake was om elkaar daar te ontmoeten maar heb haar daar nooit gezien of gesproken maar omdat ik over dit en over die keer dat ik vreemd ging toch wat gelogen had heeft ze besloten om er een eind aan te maken wat ik wel begrijp. maar hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat ik haar terug krijg, Heb al gezien en gehoord dat je toch een 3 tal weken elkaar met rust moet laten dat er toch na die tijd een gevoel is van gemis en verlangen naar elkaar. Zodat je dan stillaan aan een nieuwe opstart kan beginnen maar weet niet juist wat ik het beste doe. op elk mogelijke manier heeft ze me geblokkeerd op 1 weg niet en dat is instagram en na de breuk hebben we nu al 2-3 dagen met elkaar gepraat. Ze zegt dat ze me zal missen en dat ze me graag zal blijven zien maar dat ze haar been stijf zal houden en niet meer gaat terugkomen naar mij.

alvast bedankt voor jullie begrip
En wat is je vraag?
lief dagboek
Z'n vraag is hoe hij terug kan krijgen. Nou, niet.
XeDo_Knight schreef:
07-02-2019 23:47

maar hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat ik haar terug krijg?
Je gaat haar niet terugkrijgen en dat lijkt me ook beter voor jullie.
:popcorn:
Heb hier helemaal geen begrip voor.
Ik loop over van begrijp-begrip, niet echt van empathie-begrip
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Jullie halen het slechtste in elkaar naar boven. Geen vertrouwen is geen relatie. Dit komt niet goed...jullie zijn allebei de hele tijd met anderen bezig. Waarom zou het nog willen????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Verander de login gegevens van al hetgeen je aan haar gegeven hebt ter controle.
Zij zat er altijd wel heel erg bovenop daardoor, zo te horen, en er lijkt nooit sprake geweest te zijn van écht vergeven dat je vreemd gegaan bent.

Ze is duidelijk bezig met je overal weg te houden. En ja, je hebt haar vertrouwen geschaad in het verleden, maar als dit de manier uiteindelijk gaat zijn hoe je daarmee om moet gaan, dan is jouw leven ook je leven niet meer.

Wat heeft zij gedaan om weer vertrouwen te krijgen ipv alleen maar verder te gaan in haar wantrouwen? Of je nu te vertrouwen bent of niet, kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar als het zo blijft zoals het de laatste tijd was..... dan zou ik met een schone lei beginnen, op termijn een nieuwe relatie, en eventuele oorzaken bij jezelf, waarom je toen vreemd gegaan bent, aan te pakken zodat het niet nog een keer gebeurt.
Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen.. En het lijkt alsof hier geen vertrouwen is (wat ook logisch is). Ik zou er mee stoppen.. hoe moeilijk het ook is. Je komt uiteindelijk een ander tegen waarvan jullie beiden van elkaar weten dat je elkaar kunt vertrouwen. Her scheelt erg veel stress in je leven en het maakt je daarnaast ook een stuk gelukkiger. Ik spreek uit eigen ervaring.
Begrip waarvoor? Als je zoveel behoefte hebt aan anderen, blijf lekker single.
Hoezo was dit een relatie van anderhalf jaar?
Wat fijn dat alles steeds goed komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven