Relatie en beide kinderen

04-02-2019 18:19 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm privacy
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-02-2019 14:14
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.55% gewijzigd
Ik ken haar en ze heeft echt borderline met een heel moeilijk verleden. Zelfmoordpogingen die echt op t randje waren etc.
Hij schildert haar niet slecht af. Maar dit zijn wel feiten.

En je hebt nou eenmaal niet in de hand op wie wanneer je verliefd word.
Onze kids staan voor ons beide op 1 daarom hebben ze elkaar niet ontmoet en gaat dat ook onder deze omstandigheden niet gebeuren.
Hij woont nu 1.5 jaar alleen en ik 1 jaar dus inderdaad erg snel na onze vorige relaties.
juffie2016 schreef:
05-02-2019 03:19
Zijn ex heeft veel invloed op hem mbt de kinderen.
Ze heeft borderline en is niet makkelijk

Denk inderdaa dat we voor de kinderen dit beter kunnen stoppen
Vast.

En je vriendje heeft daar 3 kinderen meegemaakt.
Of hij overdrijft over zijn ex.. of hij is zelf ook niet helemaal tof in zijn hoofd.

Vind het mega rode vlag en zou je kinderen daar nog heel lang ver van houden. En jezelf ook. Echt recept voor drama. Of je moet er van houden? Nee toch?

Maar doe het dan je kinderen dus niet aan.
Het gaat momenteel wel beter met haar met haar borderline ze heeft jarenlang intensieve therapie gehad en daardoor is ze wel rustig. Alleen bijvoorbeeld niet in staat de kinderen bij haar te laten wonen dat is teveel. En we zijn bang als we ervoor gaan uiteindelijk zij wel weer ontspoort.
juffie2016 schreef:
05-02-2019 03:19
Zijn ex heeft veel invloed op hem mbt de kinderen.
Ze heeft borderline en is niet makkelijk

Denk inderdaa dat we voor de kinderen dit beter kunnen stoppen
Alle exen hebben Borderline jeweettoch
Roepen dat je kinderen op 1 staan en je er naar gedragen zijn 2 verschillende dingen.
Als die ex-kwestie echt maar voor de helft waar is dan ben je toch een idioot als je je kinderen hierin betrekt? Ook al zijn ze nu nog alleen via de zijlijn betrokken

Ps je weet dat bordeline wordt getriggerd door een relatie met een klootzak ?
En heb het zelf ook dus weet er eea van ;)
Vraag me af hoe je met zoiets omgaat?
Moet je een relatie met iemand afhouden vanwege een ex die het mogelijk niet aan kan?
Dat lijkt mij toch ook best ver gaan.
Janco schreef:
05-02-2019 11:03
Roepen dat je kinderen op 1 staan en je er naar gedragen zijn 2 verschillende dingen.
Als die ex-kwestie echt maar voor de helft waar is dan ben je toch een idioot als je je kinderen hierin betrekt? Ook al zijn ze nu nog alleen via de zijlijn betrokken

Ps je weet dat bordeline wordt getriggerd door een relatie met een klootzak ?
En heb het zelf ook dus weet er eea van ;)
Bij haar komt het eerder uit haar verleden denk ik. Vind dit best een vooroordeel.
beetjegek schreef:
05-02-2019 11:00
Alle exen hebben Borderline jeweettoch
Ze is er mee gediagnosticeerd.
juffie2016 schreef:
05-02-2019 11:05
Ze is er mee gediagnosticeerd.
Zegt hij ?
merelindesloot schreef:
05-02-2019 11:07
Zegt hij ?
En zijzelf ook ze is er wel open over.
Dus jullie zouden per definitie iets laten lopen als iemand een lastige ex heeft?
Wij denken misschien langzaam aan haar voorbereiden.. maar denk dat borderline heel onvoorspelbaar is. Werkt zelf in de jeugdzorg ook veel borderline patiënten maar niet van deze leeftijd.
Ik zou een beginnende relatie waar veel drama van gaat komen laten lopen ja. Zeker als ik kinderen zou hebben. Ik zou ze er heel ver van willen houden.
Ik heb iemand leren kennen. Schrijf je in je OP.
Ik ken haar (ex van je nieuwe vriend). Schrijf je in een reactie.

Dit klopt niet in mijn hoofd.
Ken je haar dan persoonlijk en al langer dan je vriend, maar oznder dat je hem kende? Of ken je haar via de verhalen die hij aan jou verteld, maar niet uit eerste hand?

Hoe dan ook: stop er toch mee. Dit gewring en gewrijf is nu al niet leuk, en dat wordt alleen maar meer in plaats van minder. Zorg eerst voor jezelf en een normale relatie met je eigen ex, voordat je ook nog een ander vechtend ex-stel in je omgeving opneemt.
Doreia* schreef:
05-02-2019 11:20
Ik heb iemand leren kennen. Schrijf je in je OP.
Ik ken haar (ex van je nieuwe vriend). Schrijf je in een reactie.

Dit klopt niet in mijn hoofd.
Ken je haar dan persoonlijk en al langer dan je vriend, maar oznder dat je hem kende? Of ken je haar via de verhalen die hij aan jou verteld, maar niet uit eerste hand?

Hoe dan ook: stop er toch mee. Dit gewring en gewrijf is nu al niet leuk, en dat wordt alleen maar meer in plaats van minder. Zorg eerst voor jezelf en een normale relatie met je eigen ex, voordat je ook nog een ander vechtend ex-stel in je omgeving opneemt.
Ik ken haar al 7 jaar en zijn ex heeft mij gevraagd om op hun kind te passen.. zo heb ik hem ook leren kennen persoonlijker... en ontstond er enorme klik.. dat oppassen uiteindelijk niet gedaan maar wij zijn in gesprek gebleven.. zodoende.
Bedankt voor jullie meningen allemaal wist het zelf natuurlijk ook wel.. maarja verliefdheid maakt je soms aan het twijfelen. Ik ga er dus ook tóch mee stoppen wil niet dat mijn én zijn kinderen er onder zullen lijden. Zijn ex zal het niet trekken, ze heeft zelfs geëist dat hij alleen moet blijven tot de kinderen de deur uitzijn voor hun welzijn.. en als hij dat niet doet ze wil dat ze weer bij haar komen wonen en hij een slechte vader zou zijn.

Helaas pindakaas !!
Wat zullen jullie je belangrijk voelen, we moeten goed bespreken hoe we met ex omgaan en op de juiste manier anders gaat het gekkie gek doen. Het klinkt enorm arrogant.

:blabla:
Dat niet alleen, het klinkt ook alsof je veel te veel tijd hebt om je zo met andermans leven bezig te houden. Ga lekker al die aandacht en energie in jezelf steken in plaats van zo obsessief met een ander bezig te zijn. Enorme afknapper.
Am Yisrael Chai!
juffie2016 schreef:
05-02-2019 11:29
Ik ken haar al 7 jaar en zijn ex heeft mij gevraagd om op hun kind te passen.. zo heb ik hem ook leren kennen persoonlijker... en ontstond er enorme klik.. dat oppassen uiteindelijk niet gedaan maar wij zijn in gesprek gebleven.. zodoende.
Vanuit haar gezien zou ik ook niet blij met jou zijn. Hij verlaat haar voor de oppas, die zij nota bene in haar eigen gezin heeft geïntroduceerd.
Dat kun je niet begrijpen?
glitglam schreef:
05-02-2019 10:29
Waarom, waarom vraag ik me altijd af bij dit soort verhalen. Waarom 'moet' er zo snel een nieuwe relatie komen, waarom wil jij (en hij) deze ellende aangaan, ipv 'gewoon' een periode helemaal niets op relatie gebied en je rustig richten op je kinderen, thuis, werk, vrienden etc etc..
+1000!!!
fashionvictim schreef:
05-02-2019 11:40
Dat niet alleen, het klinkt ook alsof je veel te veel tijd hebt om je zo met andermans leven bezig te houden. Ga lekker al die aandacht en energie in jezelf steken in plaats van zo obsessief met een ander bezig te zijn. Enorme afknapper.
Dit snap ik even niet.
Doreia* schreef:
05-02-2019 11:41
Vanuit haar gezien zou ik ook niet blij met jou zijn. Hij verlaat haar voor de oppas, die zij nota bene in haar eigen gezin heeft geïntroduceerd.
Dat kun je niet begrijpen?
Absoluut wel.
Ze zijn al 1.5 jaar gescheiden hij verlaat haar niet voor mij
Ow een nieuwe twist.
MissMaran schreef:
05-02-2019 11:38
Wat zullen jullie je belangrijk voelen, we moeten goed bespreken hoe we met ex omgaan en op de juiste manier anders gaat het gekkie gek doen. Het klinkt enorm arrogant.

:blabla:
Nou zo is dit totaal niet bedoeld hoor!
Maar moeten er wel rekening mee houden zeker gezien de kinderen.
juffie2016 schreef:
05-02-2019 11:11
Dus jullie zouden per definitie iets laten lopen als iemand een lastige ex heeft?
Wij denken misschien langzaam aan haar voorbereiden.. maar denk dat borderline heel onvoorspelbaar is. Werkt zelf in de jeugdzorg ook veel borderline patiënten maar niet van deze leeftijd.
Hoe weet je dat het waar is dat zijn ex borderline heeft? Heb je haar wel eens gesproken überhaupt?

Misschien is hijzelf wel degene met borderline en ben jij hier degene die in de maling wordt genomen.

Maar je hebt je OP al verwijderd.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven