relatie-link(s)

20-08-2009 00:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.relatie-academie.com/ ( ook voor singles de moeite waard )

http://www.carolinefranssen.nl/relatie-apk/

Lijkt me nou wel eens leuk, zo'n APK-keuring voor je relatie.

( " je moet je vertrouwen even laten bijvullen en de communicatie staat op instorten , maar jullie redden het nog wel een jaartje " )

Misschien komen jullie ook weleens een nuttige link tegen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beiden linken zijn echt wel geldklopperij zeg.

Waarbij de eerste link wel goedkoper is qua prijs dan link 2 hahahaha.
Ja, is het duur? heb niet eens gekeken.

Ik hoopte eigenlijk op reacties van mensen die geweest waren Daar ben ik dan zo benieuwd naar, hoe zo'n sessie gaat en of ze dan in drie uur tijd het lek boven heeft.
Link 1: 150 euri voor een persoon, kom je met zijn tweeen mag je 275 neertellen.

Link 2: 450 voor sessie in de avond wordt het 495.

Vind dat een boel geld. Vraag me af of je bij een "gewone psych" niet goedkoper uit bent. Of beter: krijg je misschien meer waar voor je geld. Je kunt wel binnenlopen als relatiegoeroe met zulke bedragen.
Oja recensies zijn altijd interessant. Lees met je mee.
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2009 @ 00:33:

Link 1: 150 euri voor een persoon, kom je met zijn tweeen mag je 275 neertellen.

Link 2: 450 voor sessie in de avond wordt het 495.

Vind dat een boel geld. Vraag me af of je bij een "gewone psych" niet goedkoper uit bent. Of beter: krijg je misschien meer waar voor je geld. Je kunt wel binnenlopen als relatiegoeroe met zulke bedragen.

Aan de andere kant ; wat is 150 eurie om aan de partner te geraken en is 450 euro duur als je je huwelijk er mee redt ?

Ik wil weten of ze hélpen!!! ( zou het een gat in de markt zijn ? Kunnen wij samen niks beginnen,Dush? )
Als Emiel je op glasscherven kan laten lopen dan kunnen wij relatiegoeroes worden BGB. Jij zeker. Zoveel jaar je nu al forumt en adviezen geeft. Reken eens uit: je had al binnengelopen en met je bevallige togus lekker op bora bora gezeten; cocktailtje in je hand, je lief naast je in een stoel en een lekker ding achter je wat je permanent koelte toe wuift.
Ik zou die 150 euri besteden in het uitgaanscircuit. Niet op een avondje verbrassen dat schiet niet op. En dan gewoon eens naar verschillende plekken gaan en mensen ontmoeten. Gesprekken aangaan en lekker flirten. Of desnoods speeddaten, dan weet je dat men er maar voor een doel zit, daarna kun je kiezen en die 150 euri samen spenderen aan een etentje of iets dergelijks.
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2009 @ 00:41:

Als Emiel je op glasscherven kan laten lopen dan kunnen wij relatiegoeroes worden BGB. Jij zeker. Zoveel jaar je nu al forumt en adviezen geeft. Reken eens uit: je had al binnengelopen en met je bevallige togus lekker op bora bora gezeten; cocktailtje in je hand, je lief naast je in een stoel en een lekker ding achter je wat je permanent koelte toe wuift.

Verrek, zeg!

Jij misstaat anders ook niet in een blauwe jurk en de G van goeroe op je voorhoofd .
Laat ik dan iets zonnig geels ofzo aantrekken. Anders krijg ik een claim van J te Tiel (of waar ze tegenwoordig dan ook huist) dat er een copyright op het gebruik van blauwe zweefjurken is.

Die G op het voorhoofd is dan weer wel orgineel! Ook qua marketing een goede zet. BGB we komen op dreef.
Vind trouwens dat die Dr Phil het wel goed voor elkaar heeft met zijn Dr Phil huis. Die sluit daar soms meerdere stellen op zodat ze elkaar kunnen confronteren met het gedrag wat ze hebben tegen hun partner. Hij houdt de boel in de gaten, stuurt her en der wat bij maar in de kern doen de paren elkaar corrigeren (en dus ook zichzelf) Zelfregulerende relatietherapie.

Hier noemden sommigen dat eens Big Brother omdat het niet om paren ging maar om singles.
Hallo Dushi74 en blijfgewoonbianca,

Ik ontdekte dat jullie hier over de Relatie APK® praten. In de Mind Magazine heeft een hele serie gestaan waarin stellen zijn geinterviewd over hun ervaringen (te downloaden op mijn website).

Inderdaad is de APK een dure dienst.

Er zijn ook goedkopere manieren om je relatie te verbeteren. Zo ben ik aangesloten bij Vrouwenwoensdag en doe mee met hun laagdrempelige aanbod van workshops voor 29 voor een avond.

Caroline
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2009 @ 00:23:

http://www.relatie-academie.com/ ( ook voor singles de moeite waard )

http://www.carolinefranssen.nl/relatie-apk/

Lijkt me nou wel eens leuk, zo'n APK-keuring voor je relatie.

( " je moet je vertrouwen even laten bijvullen en de communicatie staat op instorten , maar jullie redden het nog wel een jaartje " )

Misschien komen jullie ook weleens een nuttige link tegen?Eh.. je hebt mij toch al? Wat heeft die Caroline wat ik niet heb?
quote:wuiles schreef op 04 september 2009 @ 09:02:

[...]

Eh.. je hebt mij toch al? Wat heeft die Caroline wat ik niet heb?Eh...vergoeding door het ziekenfonds? Een professioneel uitziend bordje op d'r voordeur? Geen idee.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven