Relatie met ex?
vrijdag 19 mei 2017 om 11:38
Het is nu net iets langer dan een maand uit tussen mij en mijn ex.
Het is uitgegaan omdat de een meer verwachtte van de ander, en andersom...
Veel onnodige zorgen en onzekerheden hebben er daardoor voor gezorgd
dat we (op goede termen) uit elkaar zijn gegaan na 8,5 maand.
Vanaf break-up dag 1, zijn we in contact gebleven.
Het werd steeds gezelliger, met het 'hoogtepunt' dat we;
- nu dagelijks (weer) appen
- elkaar zowat om de dag zien (met deze week zelfs maandag t/m donderdag)
- vaak (weer) seks hebben [in tegenstelling tot mijn vorige topic ;p]
- hand-in-hand lopen
- zoenen
Ga zo maar door.
Nou is het zo dat we beide natuurlijk niet weten waar we aan toe zijn.
Ik heb zo iets dat ik wel weer met dr zou nemen, maar heb geen idee of zij er ook
zo over denkt. Ik krijg heel veel hints (die ze ook openbaar gewoon uit), maar
ik weet niet of ik die 'juist' opvat - of dat ik ze opvat zoals ik ze WIL opvatten.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Het is uitgegaan omdat de een meer verwachtte van de ander, en andersom...
Veel onnodige zorgen en onzekerheden hebben er daardoor voor gezorgd
dat we (op goede termen) uit elkaar zijn gegaan na 8,5 maand.
Vanaf break-up dag 1, zijn we in contact gebleven.
Het werd steeds gezelliger, met het 'hoogtepunt' dat we;
- nu dagelijks (weer) appen
- elkaar zowat om de dag zien (met deze week zelfs maandag t/m donderdag)
- vaak (weer) seks hebben [in tegenstelling tot mijn vorige topic ;p]
- hand-in-hand lopen
- zoenen
Ga zo maar door.
Nou is het zo dat we beide natuurlijk niet weten waar we aan toe zijn.
Ik heb zo iets dat ik wel weer met dr zou nemen, maar heb geen idee of zij er ook
zo over denkt. Ik krijg heel veel hints (die ze ook openbaar gewoon uit), maar
ik weet niet of ik die 'juist' opvat - of dat ik ze opvat zoals ik ze WIL opvatten.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
i made ur life a mess, right?
vrijdag 19 mei 2017 om 11:45
Tja, jullie vinden het dus nog steeds fijn met elkaar, ook al weten jullie beide dat er geen gezamenlijk toekomstbeeld is waardoor het over een tijdje alsnog tijd wordt om elkaar los te laten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 19 mei 2017 om 11:52
Ik weet dat 'gewoon vragen' de allerbeste (en bijna enige) oplossing is.
Het is alleen zo dat ik het niet durf... Dat lijkt heel pussy,
maar ik ben echt bang om haar kwijt te raken.
(kwijtraken als in - deze aandacht niet meer ontvangen e.d.)
Stel ze zegt; 'huh wtf nee, ik voel niets voor je'
dan weet ik zeker dat al het lichamelijk contact accuut ophoud
en dat vind ik best jammer...
Het is alleen zo dat ik het niet durf... Dat lijkt heel pussy,
maar ik ben echt bang om haar kwijt te raken.
(kwijtraken als in - deze aandacht niet meer ontvangen e.d.)
Stel ze zegt; 'huh wtf nee, ik voel niets voor je'
dan weet ik zeker dat al het lichamelijk contact accuut ophoud
en dat vind ik best jammer...
vrijdag 19 mei 2017 om 11:56
Dinsdag waren we gezellig aan het wandelen (hand-in-hand etc.) en toen kwam ze ineens met;
''Ah fuck man, waarom is het NU wel gewoon goed.. dit was precies hoe ik wilde dat het zou gaan met de relatie''
Ik zei toen haar toen dat het idd erg fijn was nu, en dat er nu helemaal geen zorgen meer waren.
Toen kwam ze dichter tegen me aanlopen, maar zei toch; ''Ah joh, je vind vast een leukere meid''
Dat maakt t voor mij dus zo dubbel... Heel veel HANDELINGEN zijn 'Ja'
en heel veel dingen die ze ZEGT zijn 'nee'...
(dat bedoelde ik dus met die vage hints)
''Ah fuck man, waarom is het NU wel gewoon goed.. dit was precies hoe ik wilde dat het zou gaan met de relatie''
Ik zei toen haar toen dat het idd erg fijn was nu, en dat er nu helemaal geen zorgen meer waren.
Toen kwam ze dichter tegen me aanlopen, maar zei toch; ''Ah joh, je vind vast een leukere meid''
vrijdag 19 mei 2017 om 12:03
Dit is trouwens een schoolvoorbeeld van emotionele manipulatie. Daar zou ik dus nooit meer akkoord gaan.dope schreef: ↑19-05-2017 11:56Dinsdag waren we gezellig aan het wandelen (hand-in-hand etc.) en toen kwam ze ineens met;
Praten dus, laat ze het maar zeggen.
Jullie zijn allebei volwassen, althans daar ga ik van uit, en als het goed is hebben jullie ook allebei functionerende stembanden, dus praten.
vrijdag 19 mei 2017 om 12:09
Ik was bijvoorbeeld iemand die wat meer 'ik hou van jou' of 'ik mis je' verwachtteLucylucille schreef: ↑19-05-2017 12:01De ene verwachtte meer dan de ander, waar moet ik dan aan denken?
Onoverkomelijke verschillen?
Zo niet, dan zou ik er niet zo'n toestand van maken en gewoon kijken waar het schip strand.
en zij totaaaaaal niet (haar boeide dat niet).
Nu is 'dat probleem' dus weg, en misschien werkt het daarom zo vlekkeloos nu?
vrijdag 19 mei 2017 om 12:14
Ik herken dit met mijn vriend..
Als we samenwonen dan duw ik hem een soort van weg. En nu zien we elkaar 3x per week zoiets en is het zoals toen we verliefd waren.
Dit heeft me toen aant denken gezet! Ik heb dus onwijs mijn persoonlijke ruimte nodig. Maar wil hem echt niet kwijt. Ook ben ik gaan beseffen wat ik heb. Ik wilde toen net als je ex geen aandacht; dat kleffe gedoe. Waarom? Waarschijnlijk wantrouwerig/onzeker/ angst om het te verliezen
Als we samenwonen dan duw ik hem een soort van weg. En nu zien we elkaar 3x per week zoiets en is het zoals toen we verliefd waren.
Dit heeft me toen aant denken gezet! Ik heb dus onwijs mijn persoonlijke ruimte nodig. Maar wil hem echt niet kwijt. Ook ben ik gaan beseffen wat ik heb. Ik wilde toen net als je ex geen aandacht; dat kleffe gedoe. Waarom? Waarschijnlijk wantrouwerig/onzeker/ angst om het te verliezen
vrijdag 19 mei 2017 om 12:29
Snap ik. Hoe zorg ik er dan voor dat ik haar weer krijg? Kijkend naar de situatie nu?
vrijdag 19 mei 2017 om 12:58
En toen zei jij natuurlijk: nee hoor jij bent de leukste.dope schreef: ↑19-05-2017 11:56Dinsdag waren we gezellig aan het wandelen (hand-in-hand etc.) en toen kwam ze ineens met;
Ik vind het niet vaag.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
vrijdag 19 mei 2017 om 13:06
Zou ze dat dan tòch echt zo bedoelen, denk je?Eslarealidad schreef: ↑19-05-2017 12:58En toen zei jij natuurlijk: nee hoor jij bent de leukste.
Ik vind het niet vaag.![]()
vrijdag 19 mei 2017 om 13:23
Ik denk dat ze niet volwassen genoeg is om gewoon te zeggen waar het op staat.Eslarealidad schreef: ↑19-05-2017 13:19Ik denk dat ze twijfelt en kijkt of het er nog in zou kunnen zitten.
En TO ook trouwens.
vrijdag 19 mei 2017 om 13:59
Van mezelf weet ik dat..Lucylucille schreef: ↑19-05-2017 13:23Ik denk dat ze niet volwassen genoeg is om gewoon te zeggen waar het op staat.
En TO ook trouwens.
Zij is 17, dus kan ook aardig kloppen
vrijdag 19 mei 2017 om 14:00
Hoe kan ik het van mijn kant slim(mer) aanpakken dan? Mocht ze zo denken?Eslarealidad schreef: ↑19-05-2017 13:19Ik denk dat ze twijfelt en kijkt of het er nog in zou kunnen zitten.
Gewoon lekker doorgaan, of toch echt zelf ook duidelijke(re) hints geven?
vrijdag 19 mei 2017 om 19:33
Gun de ander haar twijfel en probeer haar niet te overtuigen dat ze niet hoeft te twijfelen.
Jij twijfelt niet. Zij moet het zelf doorbreken.
Zij heeft haar eigen gevoel en jij die van jou.
Blijf charmant en blijf bij jouw normen en waarden. Hoe jij het voor jezelf wil.
Hier heb je gewoon nog geen antwoord op door de twijfel.
Op een gegeven moment komen jullie eruit wat te doen.
Maak het leuk, geen problemen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 20 mei 2017 om 11:25
Ik ben zelf (idd) ook van plan om het gewoon op z'n beloop te laten..Eslarealidad schreef: ↑19-05-2017 19:33Gun de ander haar twijfel en probeer haar niet te overtuigen dat ze niet hoeft te twijfelen.
Jij twijfelt niet. Zij moet het zelf doorbreken.
Zij heeft haar eigen gevoel en jij die van jou.
Blijf charmant en blijf bij jouw normen en waarden. Hoe jij het voor jezelf wil.
Hier heb je gewoon nog geen antwoord op door de twijfel.
Op een gegeven moment komen jullie eruit wat te doen.
Maak het leuk, geen problemen.![]()
Nu is het erg vloeiend en heel erg gezellig, ik zou het jammer vinden om 'te hard van stapel' te lopen nu. Dan fuck ik het denk ik op...
Charmant blijf ik zeker, en zoals ze zelf al (eergisteren) zei; ''Je blijft ook altijd zo ontzettend lief he..'', dus dat zit wel goed denk ik
zaterdag 20 mei 2017 om 11:30
Hmmm hoeft niet per sé zo te zijn. Het kan ook gezegd worden op een manier als "Jij bent zo lief, bijna een softie, wat ik ook doe, jij komt toch weer naar me toe".dope schreef: ↑20-05-2017 11:25Ik ben zelf (idd) ook van plan om het gewoon op z'n beloop te laten..
Nu is het erg vloeiend en heel erg gezellig, ik zou het jammer vinden om 'te hard van stapel' te lopen nu. Dan fuck ik het denk ik op...
Charmant blijf ik zeker, en zoals ze zelf al (eergisteren) zei; ''Je blijft ook altijd zo ontzettend lief he..'', dus dat zit wel goed denk ik
Laat je niet manipuleren TO.