Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
quote:valentinamaria schreef op 24 april 2012 @ 09:49:

in elk geval een punt van aandacht voor mij, mijn dochter mag later niet met een gezin op vakantie als de vader erbij is.

Dat zou alle vaders stigmatiseren, lijkt mij ongewenst!

Net als met het feit dat er een Robert M. is, waardoor gelijk alle mannen die op kdv's werken, gestigmatiseerd zijn. Het is zoals hierboven gezegd wordt: je dient je kind weerbaar en evenwichtiger te maken, dan voorkom je beter dit soort rare zaken.
Ben je er nog cambani? Kan me voorstellen dat je even heel wat over je heen krijgt en dat je vindt dat we het allemaal niet begrijpen. Misschien ben je zelfs wel boos.

Maar dit is hoe de buitenwereld gaat reageren als jullie relatie uitkomt. Het leven is helaas geen mooie film.
quote:valentinamaria schreef op 24 april 2012 @ 09:54:

je weet hoe pubers kunnen zijn, en als ze dan een vader missen, beetje gedoe hebben met hun moeder en dan in handen vallen van zo,n figuur.....

ze gaat maar lekker naar spanje ofzo met vriendinnen.Want daar lopen geen rare gasten rond in het uitgangsleven van een Torremolinos of Salou? Ook dan zal ze toch een eigen denker, onafhankelijk en weerbaar moeten zijn?
quote:Liselotte4 schreef op 24 april 2012 @ 09:55:

Ben je er nog cambani? Kan me voorstellen dat je even heel wat over je heen krijgt en dat je vindt dat we het allemaal niet begrijpen. Misschien ben je zelfs wel boos.

Maar dit is hoe de buitenwereld gaat reageren als jullie relatie uitkomt. Het leven is helaas geen mooie film.Eens. Ik reageer ook op het cynische af, maar echt: dat komt omdat ik me over meisjes zoals TO zorgen maak.
overal lopen rare gasten rond, maar ik heb liever dat ze goed om kan gaan met leeftijdgenoten.
wij slapen nooit.
Soms hoop je gewoon dat een topic fake is. Ik weet niet waar ik toe in staat ben als moeder als de TO mijn dochter zou zijn. Laat je je dochter naar je gevoel veilig op vakantie gaan met een vriendinnetje en dan kan die vader zijn handjes niet van je dochter af houden. Griebels!
quote:valentinamaria schreef op 24 april 2012 @ 09:58:

overal lopen rare gasten rond, maar ik heb liever dat ze goed om kan gaan met leeftijdgenoten.Eensch... of een leuke knul van een jaar of 19/20

overal lopen rare gasten rond, maar ik heb liever dat ze goed om kan gaan met leeftijdgenoten.Maar even offtopic: 'goed omgaan met leeftijdsgenoten' bereik je toch door haar een bepaalde denkwijze en houding mee te geven, die dan óók voor anderen (zoals die ene enkele immorele volwassene die haar pad kruist) gelijk bruikbaar is? Dat is toch niet anders dan omgaan met zaken als 'peer-pressure' om excessen als promiscuïteit en alcoholmisbruik te voorkomen?

overal lopen rare gasten rond, maar ik heb liever dat ze goed om kan gaan met leeftijdgenoten.

Als je haar genoeg weerbaar maakt en zelf een goed en stabiel voorbeeld bent geweest, denk ik dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.

Dingen verbieden omdat je als ouder bang bent voor de uitwassen... onverstandig. Ik heb het als tiener zelf vele malen gezien: de kinderen die het minste mochten, die zogenaamd beschermd moesten worden, die maakten juist de verkeerde keuzes op het moment dat ze een keer losgelaten werden.
Hoi Campani, Dit is echt een rot situatie voor jou. Wat een sneeuwballen worden er naar jou toe gegooid hier op dit forum. Ik las dat je vader was overleden en het kontakt met je moeder ook niet echt geweldig is. Je bent feitelijk dus alleen op de wereld zo lijkt het.

Ik heb geen klink-klare oplossing voor jou. Wel weet ik bijna zeker dat als dit uitkomt , je jouw vriendschap wel kunt vergeten.

Sommige domme reacties hier over 'een ouwe bok' moet je gewoon naast je neer leggen. het gaat om jouw gevoelens hoe groot het leeftijdsverschil ook is. Ik ken zat mensen die juist daarom een sterke relatie hebben.

Hoe moeilijk het voor jou ook is... Denk goed na! Het kan het leven en de gevolgen voor jou, je vriendin , haar moeder en vader drastisch veranderen.

Ik wens jou heel veel sterkte en kracht toe
je kan alles wel meegeven, maar zo,n kind mist gewoon een vaderfiguur.

zo,n gast als deze man speelt daar handig op in, kan je niet vergelijken met een leuke knul van 19/20.
wij slapen nooit.
Wat een treurigheid. Ik snap de boze reacties wel maar ik vind de vader hier vele malen fouter dan het meisje. TO denkt dat het in haar geval allemaal anders is, want dit is échte liefde.

TO, lees de smoezenlijst, en lees Eleonora's postings nog eens goed. En bedenk dat alle vrouwen die je voorgingen geen hersenloze snollen waren, maar vrouwen die ook dachten dat ze echte liefde gevonden hadden.

Deze situatie kent alleen maar verliezers. Jullie dromen van een leven samen, en houden jezelf voor de gek. Dat valt vooral hem aan te rekenen, maar jij sluit je ogen ook voor de realiteit.

Stop hiermee. De rest van je leven zul je trots kunnen zijn op jezelf als je hier een einde aan maakt. Dat is uiteindelijk veel fijner dan de ellende die ontstaat als je dit nog verder uit de hand laat lopen.
Het maakt mij zo treurig dat dit meisje geen volwassen vertrouwenspersoon heeft die haar uit deze situatie kan trekken en die vader een paar blauwe ogen bezorgt, diegene die ze had wordt bedondert door haar en zal haar ook niet gaan helpen

Ze is alleen, in een web van bedrog en blind voor waar ze inzit.

En niemand om op terug te vallen...hoe erg.

Maar dit is hoe de buitenwereld gaat reageren als jullie relatie uitkomt. Het leven is helaas geen mooie film.

Inderdaad is dit een aardig voorproefje van wat de wereld om je heen hiervan gaat vinden TO.

Daarom nogmaals: ga naar je huisarts. Die zal je niet veroordelen waardoor je dichtslaat of in de verdediging schiet. Hij zal wel bezorgd zijn om de dingen die je aan het doen bent en kan je (met een doorverwijzing) helpen om alles op een rijtje te zetten.
Wat een smeerpijp en verrader die vent. Afkappen!
als zo,n meisje met een groep vriendinnen op vakantie is en ze treft een foute vent heeft ze tenminste nog back-up.

net wat consuela zegt, dit is pure manipulatie, to kan nergens met haar verhaal naartoe.

handig voor die vent..
wij slapen nooit.

Maar dit is hoe de buitenwereld gaat reageren als jullie relatie uitkomt. Het leven is helaas geen mooie film.Ik denk dat de reacties hier nog wel meevallen als je ze vergelijkt met de manier waarop haar vriendin en de moeder van haar vriendin zullen reageren...
j
Je noemt dit een 'relatie'? Je bent duidelijk nog iets te naïef en te jong om te begrijpen dat het dat niet is! Je bent simpelweg zijn minnares, zijn vrijertje als hij een keer zin heeft. Daarnaast ook een slechte vriendin naar zijn dochter dat je meegaat in dit stiekeme gedrag.

Wat voor toekomst denk je met hem te hebben?

Mijn advies, kap ermee nu het nog kan. Geniet van je leven en laat je niet meezuigen in de mooie praatjes van een man die duidelijk in een midlifecrises zit en een jong bloemetje wilt veroveren. Ps hopelijk vrij je veilig, een kind of soa is zo gebeurd!
*zucht* meisje toch....

Je hoofd is niet instaat om de hoofd en bijzaken in deze relatie te scheiden. Reëel gezien word je (mis)bruikt. Deze man had nooit aan je moeten komen en dit voort moeten zetten 2 jaar lang. Maar dat is nu gebeurd. Hoe nu verder? Stiekem wil je hem wel geloven want je bent verliefd geworden.

Ergens weet je ook wel dat wat speelt niet een toekomst heeft voor jezelf.

Dat word dus knopen doorhakken. Deze man verlaten. En je zinnen zetten op een wel haalbare toekomst.

Dat betekend liefdesverdriet, mogelijk voor een langere tijd. Maar een haalbare en gezonde toekomst in het vooruitzicht, je moet immers nog ruim 60 jaar leven...
quote:yvonjaspers schreef op 24 april 2012 @ 10:07:

[...]

Ik denk dat de reacties hier nog wel meevallen als je ze vergelijkt met de manier waarop haar vriendin en de moeder van haar vriendin zullen reageren...Ja, die zullen mogelijk wel door het lint gaan zodra dit uitkomt.
Lieve Cambiani,

In je openingspost schrijf je al dat je denkt: "waar ben ik mee bezig" , "we hebben geen toekomst" en "hoe kom ik hier uit".

Ik snap dat je je even gaat verdedigen als er zoveel heftige reacties komen, maar ik denk ook dat je zelf al wel weet dat deze mensen gelijk hebben. Er worden hele goede dingen gezegd en veel van deze mensen hebben het beste met je voor.

Probeer niet in de verdediging te schieten, maar laat hun goede adviezen even tot je doordringen en onderneem dan actie!

Maak desnoods een lijstje van alle goede adviezen die je hier leest.

Ik wens je heel veel sterkte toe meid.
Iedeeren kan hier nog zo hard zeggen dat deze man niet voor je gaat, maar jij ziet het niet. Jij gelooft alleen zijn woorden. Omdat dit de woorden zijn die jij WIL horen. Het is een beetje zoals in dat liedje wat Tim Immers heel lang geleden heeft gezongen : ALLES IS ZOALS IK WIL, ALS IK KIJK DOOR MIJN ROZE BRIL. Ook ik heb ooit een relatie gehad met een getrouwde man. Nooit meer. Ik heb er zo'n spijt van gehad. Vooral om wat ik zijn vrouw aan heb gedaan. Ook ik geloofde in woorden die er nooit van zijn gekomen. Hierdoor verloor ik het geloof in elk woord dat er vervolgens tegen me gesproken werd. Dit is iets waar je zelf uit moet komen. De beslissing moet je zelf maken, je moet zelf in gaan zien dat dit niet goed is, dat het geen toekomst heeft, dat hij niet voor je zal gaan, dat het gaat om de sex. En ooit, als je hier op terug krijgt, zal je zo'n spijt hebben om wat je jouw "tante" en jouw beste vriendin hebt aangedaan. Maar dan is het te laat. Kies voor jezelf meid, laat al deze woorden tot je doordringen in de hoop dat je hierdoor de juiste beslissing neemt.
Goh benieuwd of dit waargebeurd is...
Cambani, ik hoop dat je hier nog leest. Ik heb een relatie met iemand die gaat scheiden (en dan ook echt weg is bij zijn vrouw, al zijn we vrij snel daarna gaan daten). Hij is ouder dan ik, heeft kinderen en ik kan je vertellen: dat is niet makkelijk.

Zijn ex haat mij, zijn kinderen mag ik niet zien, zijn ene ouder heeft ook niet echt behoefte aan mij in hun leven.. Vrienden heeft hij niet meer. Mijn ouders waren woest, mijn vriendinnen argwanend. Maar toch heb ik heeeel veel gehad aan mijn vriendinnen. Die zijn er voor me, no matter what. Omdat ik het niet met hun VADER doe.

Probeer je het eens voor te stellen. Zometeen vertelt hij het zijn vrouw. En dan?

Jouw vriendin (met wie je blijkbaar goede vriendinnen bent, anders ga je niet mee op vakantie) zal je het nooooit vergeven, de moeder ook niet. Hij zal gehaat worden door zijn eigen kinderen (en de meeste vaders doet dit heel veel), zal verdrietig zijn, waarschijnlijk huis moeten kopen,financieel er hard op achteruit gaan. En de enige die hij dan nog heeft ben jij. En ik weet dat je dat niet zo ziet als je 18 bent (want de horror, toen heb ik ook een paar weken gerommeld met een getrouwde man, believe me, daar den ik nu heel anders over) , maar je bent geen gelijkwaardige gesprekspartner. En toch ben jij zijn enige uitlaatklep. En hij de jouwe. denk je dat het daar gezelliger van wordt? Dat het beter wordt? Dat een scheiding en alle ellende binnen een jaar vergeven en vergeten is?

Nee.

Jij gaat dus de komende jaren samenleven met een ongelukkige man die zijn hele gezin kwijt is en je kunt bij niemand behalve bij hem terecht. Dat is je voorland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven