relatie over

07-06-2009 16:11 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb hier al eerder een topic gedaan van hoe werkt een relatie, maar deze relatie is nu helaas over.

Wij hebben een heel goed gesprek gehad over de puntjes in de topic, en ook heel positief, hij zei ook we gaan hier samen uitkomen. Maar 3 dagen later zei hij out of the blue tegen mij, ik kan geen relatie meer met je hebben, wil je vriendschap niet kwijt omdat wij bijzondere band hebben. Huh, wat, heh, gnmm, ok? En daar moet ik het mee doen. Zomaar.

Blijkbaar kon en wou hij hier niet met mij over praten, en moet ik het nu maar accepteren zoals als hij het wil? Moet er toch eerst heel goed over nadenken of ik wel vriendschap met hem kan houden. Ben totaal overdondert en behoorlijk in war, weet niet eens welke emotie ik moet voelen? Heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem, en heb hem veel vergeven. Hij zit behoorlijk diep bij mij.

Weet dat hier meerdere topics over zijn maar wist niet goed waar ik het beste mijn verhaal bij kwijt kon. Dus vandaar zo. Ga een zware periode tegemoet, vorige week planden we nog een weekend weg op de motor naar Valkenburg, heb een huisje van de woningbouw laten vallen omdat hij me zei dat we toch gingen samenwonen, ben van baan verandert om de weekenden eindelijk eens vrij te zijn en met mijn lief te kunnen doorbrengen, moest mijn 3 weken vakantie vast zetten anders kon hij geen vakantie meer nemen, en zomaar plots zegt hij, ik kan niet meer, terwijl hij 3 dagen eerder hier anders over dacht.

Snappen jullie het? Mannen.....

Liefs jacqie46
Ik denk dat je je teveel hebt aangepast. En dat kun je hem niet kwalijk nemen.

Los daarvan: jammer. Liefdesverdriet sucks, maar ook dit gaat weer over.
Jacqie, nee ook ik snap mannen niet. Deel wel de mening met Marahbloem, klinkt wel alsof jij alles liet ´schieten´, verder klinkt het verhaal me wel bekend in de oren. Woonde net een half jaar samen, net lampen besteld, weekendje weg gepland, meneer wilde graag met kinderen beginnen en dan twee weken later over en uit....nog geen 2 mnd later, een ander, dus tja...nee sorry, kan je geen advies geven, behalve dan dat je moet doen wat jij wilt en waar jij je goed bij voelt. Een avondje alleen op de bank met een zielige film? Doen! Lekker los gaan in de stad met vrienden? Doen! Het is even tijd dat je terugkomt bij jezelf en wat jij wil en waar jij gelukkig van wordt. Het is een kwestie van tijd, er is geen andere remedie en het gewoon toelaten dat verdriet, dan komt de rest vanzelf wel. Succes!
Laat je eigen leven niet leiden door je partner. Houd je eigen dingen, werk, en ga eerst eens op jezelf voordat je gaat samenwonen. Neem je eigen beslissingen en laat deze niet afhangen van je partner. Als hij echt gek op je is laat hij je toch niet gaan. Een levensles heb je vast wel uit deze relatie geleerd. En nog 1 ding. Vriendschap werkt echt niet!

Lees het verhaal maar van Lad! Heel moedig!

Contact met ex?

En wat die man, jou ex betreft, donders egoistische mannen vind ik dat. Sterkte je kunt het!
quote:palientje schreef op 07 juni 2009 @ 16:39:

Laat je eigen leven niet leiden door je partner. Houd je eigen dingen, werk, en ga eerst eens op jezelf voordat je gaat samenwonen. Neem je eigen beslissingen en laat deze niet afhangen van je partner. Als hij echt gek op je is laat hij je toch niet gaan. Een levensles heb je vast wel uit deze relatie geleerd. En nog 1 ding. Vriendschap werkt echt niet!

Lees het verhaal maar van Lad! Heel moedig!

Contact met ex?

En wat die man, jou ex betreft, donders egoistische mannen vind ik dat. Sterkte je kunt het!

Als eerste bedankt, maar voor we gingen samenwonen woonde ik tijdje op mezelf dus weet wat het is om zelfstandig te zijn.

Heb me blijkbaar toch teveel aan hem aangepast, en mijn eigen ding teveel laten ondersneeuwen.

liefs jacqie46
quote:jacqie46 schreef op 07 juni 2009 @ 16:11:

Hallo,

Ik heb hier al eerder een topic gedaan van hoe werkt een relatie, maar deze relatie is nu helaas over.

Wij hebben een heel goed gesprek gehad over de puntjes in de topic, en ook heel positief, hij zei ook we gaan hier samen uitkomen. Maar 3 dagen later zei hij out of the blue tegen mij, ik kan geen relatie meer met je hebben, wil je vriendschap niet kwijt omdat wij bijzondere band hebben. Huh, wat, heh, gnmm, ok? En daar moet ik het mee doen. Zomaar.

Blijkbaar kon en wou hij hier niet met mij over praten, en moet ik het nu maar accepteren zoals als hij het wil? Moet er toch eerst heel goed over nadenken of ik wel vriendschap met hem kan houden. Ben totaal overdondert en behoorlijk in war, weet niet eens welke emotie ik moet voelen? Heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem, en heb hem veel vergeven. Hij zit behoorlijk diep bij mij.

Weet dat hier meerdere topics over zijn maar wist niet goed waar ik het beste mijn verhaal bij kwijt kon. Dus vandaar zo. Ga een zware periode tegemoet, vorige week planden we nog een weekend weg op de motor naar Valkenburg, heb een huisje van de woningbouw laten vallen omdat hij me zei dat we toch gingen samenwonen, ben van baan verandert om de weekenden eindelijk eens vrij te zijn en met mijn lief te kunnen doorbrengen, moest mijn 3 weken vakantie vast zetten anders kon hij geen vakantie meer nemen, en zomaar plots zegt hij, ik kan niet meer, terwijl hij 3 dagen eerder hier anders over dacht.

Snappen jullie het? Mannen.....

Liefs jacqie46Ik vraag me af waarom je er zelfs maar over nadenkt of je bevriend met hem wilt zijn. De man is vreemd gegaan en blijkt ook nu weer een onbetrouwbaar sujet. Met zulke vrienden heb jij geen vijanden meer nodig. Weg ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven