Relatie probleem en vreemd gegaan...

14-07-2019 19:55 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo


Ik heb nu 4 jaar een vaste relatie. Alleen is het de laatste tijd niet helemaal super. We vrijen weinig en als we het doen is het meer een moetje. en we hebben niet echt contact meer samen. We hebben vaak ruzie of disscussie. Ik wil er alle tijd en moeite in steken. Alleen vanuit zijn gebeurd er niet zoveel. Het lastige is dat we nu wel al een jaar samen wonen. Het is wel mijn huurhuis. Ik werk/hij gaat nog naar school. We leven dus een beetje langs elkaar heen. En over de problemen praten wil hij niet.

Nu kwam ik een tijd geleden een scharrel van een paar jaar gelden tegen. En heb ik vd week een fout gemaakt. Ik ben met deze jongen vreemd gegaan. Uiteraard veilig.

Nu heb ik aan de ene kant spijt. Maar aan de andere kant vond ik het ook erg fijn omdat ik hierdoor ook in kon zien dat seks ook erg fijn kan zijn.

Ik heb nu geen idee hoe ik nu verder moet?


*Kiki is niet mijn echte naam
anoniem_388213 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 18:19
18.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je relatie al over is, hij wil er blijkbaar in niet (genoeg) in investeren en jij zegt alles geprobeerd te hebben. Einde oefening ja toch?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kikinottherealkiki

Je kunt beter uitmaken. Dan kun je via Tinder elke dag van die lekkere seks genieten
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
15-07-2019 09:57
Hoi Kikinottherealkiki

Je kunt beter uitmaken. Dan kun je via Tinder elke dag van die lekkere seks genieten

Haha.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-07-2019 08:27
Ik denk dat je relatie al over is, hij wil er blijkbaar in niet (genoeg) in investeren en jij zegt alles geprobeerd te hebben. Einde oefening ja toch?

Dat weet ik niet goed. Ik hou nog heel veel van hem. Daarom vind ik het ook zo lastig
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
14-07-2019 21:27
En je vond dit een slimme zet omdat ...?


Eerst maar es je relatie netjes uitmaken en een ander dak boven je hoofd zoeken.


En zorg in 's hemelsnaam dat je ex je vreemdgaan van jou hoort en niet van een ander.

Nee slim zeker niet. En het hoort niet. Maar ongelukkig zijn in een relatie ook niet. Maar ik hou nog zoveel van hem en zoek nu wel een oplossing.

En vertellen ga ik zeker niet dan komt het sowieso niet meer goed.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-07-2019 21:11
Is dit je echte naam?
NEE!
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 18:11
Nee slim zeker niet. En het hoort niet. Maar ongelukkig zijn in een relatie ook niet. Maar ik hou nog zoveel van hem en zoek nu wel een oplossing.

En vertellen ga ik zeker niet dan komt het sowieso niet meer goed.

En een dak boven mijn hoofd heb ik al. Het is mijn huur huisje waar hij bij in is getrokken. Maar ik betaal de huur. Ik werk hij zit op school
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
14-07-2019 21:08
Wat dacht je van gewoon stoppen met relatie, of zijn er kinderen in het spel?

Kinderen? We zijn allebei 22. Dus geen kinderen meer. En die zijn er ook niet
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
14-07-2019 21:23
Mag toch hopen dat je het veilig hebt gedaan....

Tuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
14-07-2019 19:55
We vrijen weinig en als we het doen is het meer een moetje. en we hebben niet echt contact meer samen. We hebben vaak ruzie of disscussie.
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 18:13
En een dak boven mijn hoofd heb ik al. Het is mijn huur huisje waar hij bij in is getrokken. Maar ik betaal de huur. Ik werk hij zit op school
Woont hij bij je om de relatie die jullie hebben of om een (voor hem gratis?!) dak boven zijn hoofd te hebben?
madamzonderm wijzigde dit bericht op 15-07-2019 18:28
Reden: Nog een quote
27.69% gewijzigd
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 18:08
Haha.
Ik weet niet wat er zo grappig aan is, je zegt zelf dat de seks slecht is, dat je het eigenlijk maar saai vindt, en je gaat zelfs vreemd, waarom kies je niet geld voor je eieren? Worden jullie waarschijnlijk beide gelukkiger van.
Wageningen1985 schreef:
15-07-2019 18:27
Ik weet niet wat er zo grappig aan is, je zegt zelf dat de seks slecht is, dat je het eigenlijk maar saai vindt, en je gaat zelfs vreemd, waarom kies je niet geld voor je eieren? Worden jullie waarschijnlijk beide gelukkiger van.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-07-2019 08:03
Waarom blijf je dan bij hem?
Dit is volgens mij de enige terzake doende vraag.
En dat je van hem houdt is dan niet het antwoord, want dan was je niet vreemd gegaan...

Wees eens eerlijk... Ben je niet gewoon bang voor de gevolgen van het uitmaken? Hoe gaat hij reageren, waar moet hij naartoe, wat zeggen jullie families en meer van dat soort praktische redenen...?
Alle reacties Link kopieren
Stokkie schreef:
15-07-2019 20:07
Dit is volgens mij de enige terzake doende vraag.
En dat je van hem houdt is dan niet het antwoord, want dan was je niet vreemd gegaan...

Wees eens eerlijk... Ben je niet gewoon bang voor de gevolgen van het uitmaken? Hoe gaat hij reageren, waar moet hij naartoe, wat zeggen jullie families en meer van dat soort praktische redenen...?

Ja ik denk dat dat ook redenen zijn die mee spelen ja. Ik verlies dan niet alleen hem maar ook heel veel daar om heen.
Hij zou altijd wel weer naar zijn ouders kunnen. Maar familie en vrienden spelen ook mee ja.


Alleen misschien zou ik wel tijdelijk even een time-out willen om na te denken. Hij heeft dit de afgelopen 4 jaar ook al een aantal keer gedaan omdat hij niets zeker was over zijn gevoelens. Alleen ik ben bang als ik dat nu wil dat hij niet meer terug komt..

Ik vind het echt een kut situatie
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-07-2019 19:13
:proud:

Omdat ik het eng vind denk ik? Omdat ik hem ook nog wel een kans wil geven. Omdat we zo leuk zijn samen hij echt mijn maatje is. En als het uit zou gaan we dan niet als vrienden veder zullen gaan.

Bang om vrienden en schoonfamilie te missen.
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 22:11
Ja ik denk dat dat ook redenen zijn die mee spelen ja. Ik verlies dan niet alleen hem maar ook heel veel daar om heen.
Hij zou altijd wel weer naar zijn ouders kunnen. Maar familie en vrienden spelen ook mee ja.


Alleen misschien zou ik wel tijdelijk even een time-out willen om na te denken. Hij heeft dit de afgelopen 4 jaar ook al een aantal keer gedaan omdat hij niets zeker was over zijn gevoelens. Alleen ik ben bang als ik dat nu wil dat hij niet meer terug komt..

Ik vind het echt een kut situatie
Liefdesverdriet doet nou eenmaal zeer. En dat gaat ook wel even duren. Ook zal het contact veranderen met vrienden en familie, ook al is misschien de bedoeling van niet maar het zal vroeg of laat veranderen. Over een tijdje heb je wat meer vrede mee. Sommigen zul je altijd missen. En heel soms na wat tijd groei je weer naar elkaar toe (vrienden).
Tussen tijd gebruik je je vrije tijd om op pad te gaan met je vriendinnen en nieuwe mensen leren kennen.

Klinkt simpel maar er zijn zoveel mensen voor je geweest die in deze situatie zaten. En het liefdes geluk weer kunnen vinden bij een ander. Je moet alleen je verantwoordelijkheid nemen en er door heen gaan. Zo is het leven!
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
15-07-2019 18:27
Ik weet niet wat er zo grappig aan is, je zegt zelf dat de seks slecht is, dat je het eigenlijk maar saai vindt, en je gaat zelfs vreemd, waarom kies je niet geld voor je eieren? Worden jullie waarschijnlijk beide gelukkiger van.
Ja en ze heeft haar eigen huis. Zet hem er uit, dan hoef je niet meer stiekem te neuken en kun je elke avond de mooiste avonturen beleven. Terwijl je nu maar met die houten klaas zit.
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 18:11
Nee slim zeker niet. En het hoort niet. Maar ongelukkig zijn in een relatie ook niet. Maar ik hou nog zoveel van hem en zoek nu wel een oplossing.

En vertellen ga ik zeker niet dan komt het sowieso niet meer goed.
Als je dat kunt.
En zeker weet dat het niet uitkomt

Je weet dat je dan nog veel meer drama kunt verwachten?
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 06:53
@polsjef

Nou bedankt? Ik heb heel veel aan mijn relatie gewerkt. Ik ben bij verschillende hulpverleners geweest. Maar het moet allemaal vanuit mij komen.

Nee en het is niet netjes om vreemd te gaan. Maar goed. Een saai seksleven hoort ook niet.
Doe dan niet zo dom en maak het uit.

Hij is het slachtoffer hier hoor, niet jij.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
16-07-2019 20:56
Doe dan niet zo dom en maak het uit.

Hij is het slachtoffer hier hoor, niet jij.
  • :high5:
Mee eens.
Kap hier gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-07-2019 20:47
Als je dat kunt.
En zeker weet dat het niet uitkomt

Je weet dat je dan nog veel meer drama kunt verwachten?
Ja dat begrijp ik. Maar niemand weet er verder van.
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
16-07-2019 22:00
Ja dat begrijp ik. Maar niemand weet er verder van.
Je denkt niet dat dit tussen jullie in kan komen te staan, ondanks dat je het niet verteld?
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-07-2019 22:15
Je denkt niet dat dit tussen jullie in kan komen te staan, ondanks dat je het niet verteld?
Nee dat denk ik niet. Het is 1xtje gebeurd. Niet al maanden bezig.
Dus ik denk dat dat wel goed moet komen
Gatekeeper* schreef:
14-07-2019 21:11
Is dit je echte naam?
Of is TO degene met wie Kiki’s vriend is vreemdgegaan?
Typisch dat je zo’n opvallende, bestaande naam kiest, die je op internet makkelijk kunt vinden...
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
17-07-2019 07:41
Nee dat denk ik niet. Het is 1xtje gebeurd. Niet al maanden bezig.
Dus ik denk dat dat wel goed moet komen
Ik vind het een rotstreek om gewoon verder te gaan en niks te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven