relatie vreemdgaan
zondag 14 december 2008 om 16:07
Nee, nog nooit meegemaakt. Ik kan wat dat betreft m'n hormonen nog aardig in bedwang houden, gelukkig. En sorry dat ik zo kortaf reageer, maar ik heb echt de schurft aan mensen die vreemdgaan. Als je iets doet, moet je bereid zijn om de consequenties te aanvaarden.. als dat inhoudt dat je vriend bij je weggaat als hij dit weet, jammer dan, wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten. TO, je moet doen wat je niet laten kunt, maar wees dan in ieder geval zo fair om je vriend te laten kiezen of hij hiermee kan en wil leven.
zondag 14 december 2008 om 16:42
je doet bijna alsof er mensen zijn die medelijden met je moeten hebben...
Je had je gewoon moeten gedragen in Londen. Het ergste vind ik nog dat je zegt, ja toen ik terug kwam in londen, ben ik verder gegaan met mijn leven daar... hup je vriend is uit de picture en hij bestaat ook niet meer ofzo???
Ik hoop voor je vriend dat hij ook lekker zijn verzetje heeft gehad, want ik vind het gewoon geen stijl... shame on you...
Je had je gewoon moeten gedragen in Londen. Het ergste vind ik nog dat je zegt, ja toen ik terug kwam in londen, ben ik verder gegaan met mijn leven daar... hup je vriend is uit de picture en hij bestaat ook niet meer ofzo???
Ik hoop voor je vriend dat hij ook lekker zijn verzetje heeft gehad, want ik vind het gewoon geen stijl... shame on you...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

zondag 14 december 2008 om 17:03
Ze had hier een vriend en ging voor een half jaar naar londen. Daar heeft ze lopen hoeren en sloeren. Is vanwege een familie issue terug geweest in nederland en naar haar vriend. Daarna terug gegaan naar londen en daar haar hoeren en sloeren leventje weer opgepakt. Nu terug in Nederland en nog steeds samen met haar vriend. Nu, maanden later, heeft ze spijt en heeft ze haar vriend hier niet over ingelicht. Nu is ze bang dat ze haar leven lang met dit grote geheim moet lopen.
zondag 14 december 2008 om 17:03