Relatiebreuk

05-08-2017 10:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik start dit topic vooral om ff mijn hart te kunnen luchten. En mss ook om eens naar jullie ervaringen te polsen.

Een jaar geleden leerde ik iemand kennen en vanaf eind augustus waren wij samen. Voor mij was het de eerste keer dat iemand zo 100% voor mij ging. Hij was al heel snel heel serieus voor mij, superlief, zorgde goed voor mij en ik kon mij emotioneel ook gewoon kwetsbaar bij hem opstellen.

4 maand geleden gingen we samenwonen, op zich wel snel maar ik ben van de mening dat je iemand pas echt leert kennen als je samenwoont en uiteindelijk ben ik 28 jaar en hij 30 jaar.

De eerste maanden gingen super goed. Ik had echt rust gevonden bij hem en hij hielp ook nog eens supergoed mee in het huishouden etc.

Alleen had ik soms wel twijfels. Seksueel bleek de vlam bij mij al wat uitgedoofd en gevoelsmatig twijfelde ik soms ook of ik wel voldoende van hem hou.

Toen we drie maanden samenwoonden kwam ik te weten dat hij over vanalles had gelogen. Ik heb geen zin om hier te diep op in te gaan en voor mij is het ook niet zozeer om de leugens zelf te doen. Maar om hoe hij ermee om ging. Ik had door dat er zaken niet klopten en hij verdraaide het telkens alsof ik spoken zag, onredelijk was etc wat mij dan onzeker maakte. Het is dat laatste dat bij mij echt in het verkeerde keelgat is geschoten. Niemand is perfect en je kan eens liegen maar geef het dan ook gewoon toe als puntje bij paaltje komt.

Ook met de ruzie die hierdoor veroorzaakt is, is hij helemaal verkeerd omgegaan. Hij zette mij te fel onder druk, begon in mijn gsm te snuffelen om te zoeken of hij iets kon vinden dat hij tegen mij zou kunnen gebruiken en hij is mijn ouders en zussen beginnen bellen om hen te smeken mij te zeggen dat ik hem moet vergeven.

Ondertussen heb ik er een punt achter gezet en woon ik terug alleen. Ik heb voor hem 2 jaar alleen gewoond dus ik had gedacht dat het goed zou meevallen, maar wat heb ik het momenteel moeilijk.. :(

Alleen wakker worden, alleen thuis zijn, geen knuffels, niemand om samen dingen te ondernemen,.. ik had niet verwacht dat het mij zo zwaar zou vallen.

Ik heb alle geluk wel mijn sociaal leven onderhouden toen we samen waren dus ik heb nu alle geluk wel vrienden om mee af te spreken maar toch valt het mij zwaar.

Wat niet helpt is dat mijn beste vriendin momenteel zelf met veel dingen serieus in de knoop zit en zij vlak voor mijn relatie mis ging had gevraagd om afstand van haar te nemen omdat ze tijd voor zichzelf nodig heeft. Daardoor ben ik nu op een paar weken tijd mijn relatie en mijn beste vriendin kwijt..

Ik weet niet echt wat ik met dit topic wil bereiken maar ik moet mijn ei gewoon ff kwijt..
Iemand die tegen je liegt en vervolgens doet als jij gek bent, gaat nooit een fijne partner worden.
Goede keus om bij hem weg te gaan.
Mijn ex loog ook over alles.

Sterkte.

Het is naar om alleen te zijn, maar elke dag in de stress zitten is nog veel erger.

Advies: doe iets aan je onzekerheid. Onzekere vrouwen trekken eikels aan.
:hug:
Sterkte... Helaas is er geen beter advies om je te distantiëren van je ex en je op geen enkele wijze meer met hem bezig houdt. Verwijder zijn nummer, Facebook etc. Ook al ben je je beste vriendin 'kwijt', zorg alsnog voor veel (leuke) afleiding. Sport je? Ga dan vaker sporten, ga winkelen etc. Uiteindelijk kom ook jij er echt overheen.
Danku voor de reacties! Ik sport idd graag dus tijd om dat terug eens wat vaker te doen :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven