Scharrel appt met collega, wat moet ik ervan denken?

19-05-2017 17:26 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar weken een soort van scharrel. We daten en ik dacht dat hij ook wel iets serieuzer met mij was en ook wel eventueel exclusief met zou willen zijn. Ik heb super lang niet gedate dus dit is allemaal spannend en soms weet ik niet welke houding ik moet aannemen. Ik dacht dat hij ook serieus was. Dat dacht ik omdat hij dus mij ook voorstelt aan vrienden en we gaan ook uit eten bijvoorbeeld morgenavond. Ik ben super verliefd en zie echt een toekomst samen.

Nu was hij gisteren bij mij, en toen hij even weg was, lichtte zijn telefoon op en zag ik dat hij wat appjes van een collega van hem kreeg. Opzich niet raar natuurlijk, maar het was in mijn ogen een beetje een flirterig toontje, want er stond: 'ja, eindelijk wij alleen'.

In ieder geval, ik heb zn tel. gepakt en de whatsapp geopend. En toen kon ik ff snel door de appjes scrollen en ik schrok echt wat ik zag. Mn scharrel zei iets van: zin om samen te werken? Kunnen we eindelijk samen knuffelen, eindelijk alle opgebouwde spanning eruit, wordt wel heet. Zoiets iig.

Verspreid over meerdere appjes en weer replys van haar. En toen scrollde ik naar boven en had hij een paar dagen daarvoor ook gezegd van: "als je zulke dingen zegt dan weet je dat mijn mannenhart dan op hol slaat toch?"

Ik vind dit niet leuk maar ik weet niet of ik me meteen zorgen moet maken. Vinden jullie dit onschuldig geflirt of echt verder gaan? Er stonden wel allemaal smileys bij dus ik weet ook niet of ik t serieus moet nemen of dat t gewoon gedol is met een collega. Het kwam ook wel weer over alsof t niet gemeend was en ze hadden de afgelopen tijd weinig app contact. Het is wel een erg knap meisje en sws wel zijn type.

Ik voel me er al de hele dag zo enorm kut onder, maar ik ben altijd erg onzeker in relaties enzo, dus misschien maak ik me te druk. Wat zouden jullie doen? Dit tegen m zeggen of lekker laten varen?? Is dit normaal? :(
Alle reacties Link kopieren
@MoirenPhae, waarom schop je je kinderen en kat? Ik heb mijn kinderen noch mijn huisdieren ooit een haar gekrenkt, zielig voor ze :cry:
Alle reacties Link kopieren
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 23:58
Pejeka. Jemig mens kun jij lezen of niet?!

ik heb al wel 3 miljard keer gezegd dat ik dit nóóit meer zou doen en dat het een foutje was. En je blijft er maar over doorzagen.
Maar jij hebt natuurlijk in je hele leven nog nóóit iets fout gedaan.

Ga fietsen ofzo zeg, alsjeblieft.

Je moet P. gewoon negeren.

Ik zou als ik jou was de stekker eruit trekken. Wees eerlijk naar hem. Zeg dat jij er meer van verwacht en graag een exclusieve relatie wil. Ee toekomst wil opbouwen en dat hij je dat niet kan geven. Eet chocola, huil, ga uit en begin opnieuw.

Succes en sterkte. Het is altijd naar als je verwachtingen hebt met gevoelens en het blijkt niet wederzijds.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Pinkiepink,
Hij is echt heel duidelijk hoor.
Hij wil nu geen relatie. Hij wil vrij zijn en zich niet binden.
Daarom nu dus niet op hem wachten.

Dat je hem niet kwijt wil, maakt voor hem niets uit. Het maakt het hem alleen maar makkelijker om je als een friends with benefits te gebruiken. Jij wacht anders toch wel op hem.

Maak het 'uit' als in, kies ervoor om deze man te laten gaan, want hij is niet degene die je zoekt voor ene relatie.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
20-05-2017 10:44
Pinkiepink,
Hij is echt heel duidelijk hoor.
Hij wil nu geen relatie. Hij wil vrij zijn en zich niet binden.
Daarom nu dus niet op hem wachten.

Dat je hem niet kwijt wil, maakt voor hem niets uit. Het maakt het hem alleen maar makkelijker om je als een friends with benefits te gebruiken. Jij wacht anders toch wel op hem.

Maak het 'uit' als in, kies ervoor om deze man te laten gaan, want hij is niet degene die je zoekt voor ene relatie.
Bedankt voor je reactie, jullie zijn allemaal wel erg duidelijk dat t waarschijnlijk niks gaat worden. Ik hoop nog steeds op wat anders maar waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Hij heeft vandaag ook nog niks laten horen na gister ....
Alle reacties Link kopieren
Pinkiepink schreef:
20-05-2017 19:17
Bedankt voor je reactie, jullie zijn allemaal wel erg duidelijk dat t waarschijnlijk niks gaat worden. Ik hoop nog steeds op wat anders maar waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Hij heeft vandaag ook nog niks laten horen na gister ....
Balen, maar toch goed dat je het gevraagd hebt, nu blijkt waar je aan toe bent anders had dit nog veel langer kunnen doorgaan. Sterkte en een :hug:
Het is maar goed dat je wel in zijn berichtje hebt gekeken, daardoor weet je nu tenminste waar je aan toe bent en anders had je missschien wel langer gewacht met vragen wat nu het plan is.

En ja van mij mag iedereen in mijn telefoon kijken ik heb daar niks geheims is staan, dat spastische gedoe van sommige over hun privacy .
Hij wil geen relatie met je. Hij houdt er waarschijnlijk sowieso nog een andere scharrel op na, z'n collega. Die appjes waren duidelijk genoeg. Dat jij op het wachtbankje wilt gaan zitten is heel dom en naief. Je kunt wachten tot je een ons weegt en hij zal je héél veel verdriet gaan doen. Stop ermee, even uithuilen en weer doorgaan. Dit gaat echt niets worden.
Stop met hopen. Je wilt toch een vriend hebben die exclusief voor jou gaat?
Zoals Lolly-pop zegt: uithuilen en weer doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-05-2017 00:34
En dan maakt hij een ander mailadres aan en kan lekker los. En maar denken dat je weet wat hij doet....
Precies! :-)
Alle reacties Link kopieren
Dit geeft wederom aan waarom die scharrel formule meestal niet werkt. Een van beiden gaat meer gevoelens krijgen die onvoldoende beantwoord worden door de ander met alle verdrietige gevolgen van dien.
creativeguy schreef:
20-05-2017 08:42
Dat kan je wel vinden maar sommige stellen vinden dat prima met wederzijds goedkeuren. Net als sex met anderen met wederzijds goedkeuren gebeurt in open relaties.
Maar, nogmaals in geval van TO gaat het niet eens om een stel maar een neukkie, dus dan vind ik het een no-go .
Boeien wat die partners onderling vinden ervan. IK vind dat irritant. Partners van vriendinnen weten sowieso veel meer over mij dan ik nodig vind omdat blijkbaar alles maar gedeeld moet worden. En dan gaan ze ook nog mijn berichten lezen? Ik vind dat niet ok. Maar ja, ik kan er niks aan doen.
Wat dit met seks met anderen (of seks in het algemeen) te maken heeft is me overigens een compleet raadsel.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2017 00:07
Ik vind de privacy van iemand schenden door zijn persoonlijke post te lezen, iets meer dan "per ongeluk iets fout doen". Dat doe je willens en wetens. Als ik een brief van mijn buren openmaak, of in de computer van vrienden snuffel, is dat geen kwestie van per ongeluk iets fout doen, maar een kwestie van een foute moraal. En dan kan jij het vervelend vinden dat je daarop aangesproken wordt, maar dat zegt meer over jou dan over mij.
Hou eens even op. Je bent net een papegaai.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
20-05-2017 21:56
Hij wil geen relatie met je. Hij houdt er waarschijnlijk sowieso nog een andere scharrel op na, z'n collega. Die appjes waren duidelijk genoeg. Dat jij op het wachtbankje wilt gaan zitten is heel dom en naief. Je kunt wachten tot je een ons weegt en hij zal je héél veel verdriet gaan doen. Stop ermee, even uithuilen en weer doorgaan. Dit gaat echt niets worden.
Ja denk je dat dat met die collega echt wat is? Zo kut he. Ook omdat zij veel knapper is dan ik ben.
Pinkiepink schreef:
20-05-2017 23:58
Ja denk je dat dat met die collega echt wat is? Zo kut he. Ook omdat zij veel knapper is dan ik ben.
Huh?
Alle reacties Link kopieren
Dat maakt me gewoon nog onzekerder en ook wel jaloers op haar
Pinkiepink schreef:
21-05-2017 00:01
Dat maakt me gewoon nog onzekerder en ook wel jaloers op haar
Doe even gewoon.

Hij neukt wat rond en wil zich niet binden.
Het is nou niet dat je na 10 jaar relatie ingewisseld wordt.
Pinkiepink schreef:
21-05-2017 00:01
Dat maakt me gewoon nog onzekerder en ook wel jaloers op haar
Kom op zeg hoe lang hebben jullie nu gescharreld, wees blij dat je nu weet waar je aan toe bent en laat hem los zodat je niet meer gevoelens voor hem gaat krijgen en het woord : deurmat op je voorhoofd komt te staan,dat maakt je alleen maar steeds minder aantrekkelijk voor welke man dan ook.
Lucylucille schreef:
20-05-2017 08:40
Zou jij het chill vinden als je neukertje die je 3 weken kent jou privé berichten gaat zitten doorspitten?

Sure..
In alle eerlijkheid: dat zou me werkelijk geen reet uitmaken. Mijn "privéberichten", wat klinkt dat gewichtig en geheimzinnig - maar in godsnaam, houden jullie allemaal een intiem dagboek bij op WhatsApp? Sturen jullie doorlopend naaktfoto's, staatsgevoelige informatie of overspelige zwijmelberichtjes?

Ik stuur via WhatsApp huishoudelijke mededelingen, flauwe neuzelopmerkingen, een foto van een paar schoenen, meer valt er echt niet te beleven in mijn "privéberichten", dus dat mag iedereen zien. Intussen raak ik wel gefascineerd door de blinde paniek die kennelijk losbarst bij het gros van de mensen als iemand in de buurt van hun telefoon dreigt te komen. Als het echt zo vreselijk privé en geheim en chantagegevoelig is, waarom dan niet gewoon een dagboek bijhouden? Dat kun je verstoppen in een donkere la, en geen haan die ernaar kraait.

Dus: de paniek over buitenstaanders die in je telefoon neuzen, ken ik niet. Ik vind die paniek ook verdacht. Het kan volgens mij twee dingen betekenen: ofwel je vindt jezelf enorm interessant en uniek (en dat mag, waarom niet), ofwel je hebt dingen te verbergen die je alleen al om die reden niet via WhatsApp zou moeten versturen en vastleggen, want dat is ronduit stom.

En nee, ik vind niet dat iedereen zo maar in andermans telefoon kan gaan neuzen, maar ik vind wél dat de scharrel van TO het geneus over zichzelf heeft afgeroepen door zijn telefoon onbewaakt achter te laten. Het scherm lichtte op, er verscheen een eigenaardig berichtje in beeld, en TO vergat op dat moment om haar handen voor haar ogen te slaan. Ik zie zo vaak berichtjes oplichten op de telefoons van mijn huisgenoten (er liggen hier overal telefoons die heel erg lijken op die van mij), en er staat nooit iets anders dan: "Zie je zo!" of "Haal jij half tien ook?" of "Hahaha, wat een goeie avond was dat!" Nou ben ik toch heel benieuwd of dat volgens jullie onder zware privacy valt, en zo ja: waarom.
Alle reacties Link kopieren
Behalve dan dat ze niet alleen dat ene berichtje heeft gelezen maar meteen verder is gaan neuzen.
En wat privacy betreft, mijn man hoeft echt niet alles te weten wat mijn vrienden/vriendinnen mij (soms in vertrouwen) appen. Of brief jij de persoonlijke dingen van je vriendinnen allemaal aan je vriend/man door?
Pinkiepink schreef:
21-05-2017 00:01
Dat maakt me gewoon nog onzekerder en ook wel jaloers op haar
Wie zegt dat zij leuker is? Dat is jouw idee erover. Misschien heb jij wel net die lieve kuiltjes, twinkeling in je ogen, een mooie houding, leuke lach, straal je optimisme uit, etc...
Ik ken zoveel knappe meiden,maar als ik een vent was, koos ik toch voor die spontanere meiden etc. En mannen denken ook niet allemaal hetzelfde.
Hii genoot van meerdere walletjes. Ik ken het; loslaten is dan kut..maar jij wordt alleen al mooier als je voor jezelf kiest. Een onafhankelijke vrouw die zelfrespect heeft straalt dat uit.
Zet je roze bril aan de kant en kijk realistisch naar deze situatie. Zie het niet als een competitie wie er mooier is. Maar zie het als wat wil ik?! Wil ik in die onzekerheid blijven dat hij misschien met een ander uiteindelijk een relatie start? Hoop is overleven..maar soms is dat zo verkeerd. Hoeveel pijn heb je straks als hij een relatie start met een ander. Kies voor jezelf en ga hier doorheen :hug:
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
21-05-2017 01:57
In alle eerlijkheid: dat zou me werkelijk geen reet uitmaken. Mijn "privéberichten", wat klinkt dat gewichtig en geheimzinnig - maar in godsnaam, houden jullie allemaal een intiem dagboek bij op WhatsApp? Sturen jullie doorlopend naaktfoto's, staatsgevoelige informatie of overspelige zwijmelberichtjes?

Ik stuur via WhatsApp huishoudelijke mededelingen, flauwe neuzelopmerkingen, een foto van een paar schoenen, meer valt er echt niet te beleven in mijn "privéberichten", dus dat mag iedereen zien. Intussen raak ik wel gefascineerd door de blinde paniek die kennelijk losbarst bij het gros van de mensen als iemand in de buurt van hun telefoon dreigt te komen. Als het echt zo vreselijk privé en geheim en chantagegevoelig is, waarom dan niet gewoon een dagboek bijhouden? Dat kun je verstoppen in een donkere la, en geen haan die ernaar kraait.

Dus: de paniek over buitenstaanders die in je telefoon neuzen, ken ik niet. Ik vind die paniek ook verdacht. Het kan volgens mij twee dingen betekenen: ofwel je vindt jezelf enorm interessant en uniek (en dat mag, waarom niet), ofwel je hebt dingen te verbergen die je alleen al om die reden niet via WhatsApp zou moeten versturen en vastleggen, want dat is ronduit stom.

En nee, ik vind niet dat iedereen zo maar in andermans telefoon kan gaan neuzen, maar ik vind wél dat de scharrel van TO het geneus over zichzelf heeft afgeroepen door zijn telefoon onbewaakt achter te laten. Het scherm lichtte op, er verscheen een eigenaardig berichtje in beeld, en TO vergat op dat moment om haar handen voor haar ogen te slaan. Ik zie zo vaak berichtjes oplichten op de telefoons van mijn huisgenoten (er liggen hier overal telefoons die heel erg lijken op die van mij), en er staat nooit iets anders dan: "Zie je zo!" of "Haal jij half tien ook?" of "Hahaha, wat een goeie avond was dat!" Nou ben ik toch heel benieuwd of dat volgens jullie onder zware privacy valt, en zo ja: waarom.
+1000
Meid laat t los, hij heeft op een voorzichtige manier laten weten dat het toch echt geen relatie gaat worden.
Hij wil zich niet binden, tot hij head over heels verliefd wordt. Jij bent leuk maar helaas niet leuk genoeg. Dat maakt het grote verschil. Ga werken aan je zelfbeeld en pas als dat ok is weer opnieuw gaan daten aangezien je je nu opstelt als deurmatje
Alle reacties Link kopieren
moosie87 schreef:
21-05-2017 10:47
Wie zegt dat zij leuker is? Dat is jouw idee erover. Misschien heb jij wel net die lieve kuiltjes, twinkeling in je ogen, een mooie houding, leuke lach, straal je optimisme uit, etc...
Ik ken zoveel knappe meiden,maar als ik een vent was, koos ik toch voor die spontanere meiden etc. En mannen denken ook niet allemaal hetzelfde.
Hii genoot van meerdere walletjes. Ik ken het; loslaten is dan kut..maar jij wordt alleen al mooier als je voor jezelf kiest. Een onafhankelijke vrouw die zelfrespect heeft straalt dat uit.
Zet je roze bril aan de kant en kijk realistisch naar deze situatie. Zie het niet als een competitie wie er mooier is. Maar zie het als wat wil ik?! Wil ik in die onzekerheid blijven dat hij misschien met een ander uiteindelijk een relatie start? Hoop is overleven..maar soms is dat zo verkeerd. Hoeveel pijn heb je straks als hij een relatie start met een ander. Kies voor jezelf en ga hier doorheen :hug:
bedankt voor je mooie woorden <3.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een 'soort van scharrel' nog. Hij weet nog niet hoe het met jou gaat lopen en of hij je leuk genoeg vindt om aan een serieuze relatie me jou te beginnen. Dus scharrelt hij. Ook heeft hij contact met andere vrouwen. Hij probeert te ontdekken wie hij leuk vindt en hoe leuk hij iedereen precies vindt. Misschien had je gewoon eerlijk tegen hem moeten zeggen dat jij iets serieuzers wilt en hem de keuze laten maken. Blijkbaar ben je bang voor een eerlijk antwoord en ga je zelf maar conclusies trekken door stiekem zijn prive berichten naar anderen te lezen. Het probleem is niet hij, het probleem is jij en je onzekerheid.

Je kunt er maar beter gelijk mee ophouden want als dit een echte serieuze relatie wordt is het gebouwd op achterdocht, leugens en wantrouwen!
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
21-05-2017 01:57
In alle eerlijkheid: dat zou me werkelijk geen reet uitmaken. Mijn "privéberichten", wat klinkt dat gewichtig en geheimzinnig - maar in godsnaam, houden jullie allemaal een intiem dagboek bij op WhatsApp? Sturen jullie doorlopend naaktfoto's, staatsgevoelige informatie of overspelige zwijmelberichtjes?

Ik stuur via WhatsApp huishoudelijke mededelingen, flauwe neuzelopmerkingen, een foto van een paar schoenen, meer valt er echt niet te beleven in mijn "privéberichten", dus dat mag iedereen zien. Intussen raak ik wel gefascineerd door de blinde paniek die kennelijk losbarst bij het gros van de mensen als iemand in de buurt van hun telefoon dreigt te komen. Als het echt zo vreselijk privé en geheim en chantagegevoelig is, waarom dan niet gewoon een dagboek bijhouden? Dat kun je verstoppen in een donkere la, en geen haan die ernaar kraait.

Dus: de paniek over buitenstaanders die in je telefoon neuzen, ken ik niet. Ik vind die paniek ook verdacht. Het kan volgens mij twee dingen betekenen: ofwel je vindt jezelf enorm interessant en uniek (en dat mag, waarom niet), ofwel je hebt dingen te verbergen die je alleen al om die reden niet via WhatsApp zou moeten versturen en vastleggen, want dat is ronduit stom.

En nee, ik vind niet dat iedereen zo maar in andermans telefoon kan gaan neuzen, maar ik vind wél dat de scharrel van TO het geneus over zichzelf heeft afgeroepen door zijn telefoon onbewaakt achter te laten. Het scherm lichtte op, er verscheen een eigenaardig berichtje in beeld, en TO vergat op dat moment om haar handen voor haar ogen te slaan. Ik zie zo vaak berichtjes oplichten op de telefoons van mijn huisgenoten (er liggen hier overal telefoons die heel erg lijken op die van mij), en er staat nooit iets anders dan: "Zie je zo!" of "Haal jij half tien ook?" of "Hahaha, wat een goeie avond was dat!" Nou ben ik toch heel benieuwd of dat volgens jullie onder zware privacy valt, en zo ja: waarom.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven