Scheiden..... Veel verdriet.....

20-05-2012 20:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou zo behandeld, is het een ontzettende schoft, en is hij jou niet waard!

Het zal even flink knokken zijn om je zelf er weer bovenop te krijgen, maar dit gaat je lukken meid!

Denk aan jezelf, en je kleintjes.

Dikke
Ik vind je iig een hele sterke vrouw dat je ervoor kiest jezelf niet zo te laten behandelen en een scheiding heb aangevraagd.

Over het waarom zal je denk ik nooit de antwoorden vinden, er bestaan nou eenmaal mensen zonder normen en waarden. Of andere normen en waarden als die jezelf hebt.

Mishandeling is iig nooit goed te praten en wat dat betreft heb je zeker de juiste keuze gemaakt.

Heel veel sterkte in deze zware periode. Je leven zal voorlopig even met ups en downs gaan, dat is heel normaal. Maar uiteindelijk zal je weer gelukkig worden en trots op jezelf kunnen zijn dat jij dit gedrag niet geaccepteerd heb.
naar die collega toe gaan getuigt niet van zelfrespect.

Maar als hij je mishandeld (fysiek) dan moet je sowieso weg gaan ook als er geen ander is.
quote:Soms vraag ik mezelf af hoe ik de dag toch weer door kom.Dit is maar tijdelijk. Het is normaal dat je jezelf nu zo voelt, je wereld stort in een klap in. Logisch dat dit heel erg pijn doet. Geef ook even aan die dip toe, huil het er maar flink uit. En daarna kun je jezelf weer oppakken en weer leuke dingen gaan ondernemen. En dan zul je zien dat het iedere dag met stapjes omhoog gaat en je weer van alles kunt genieten als voorheen. Je moet nu even door dit "rouw" proces heen.
En waarom ga je naar het werk van je man? En ben je daar het werkterrein afgezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven