seks na vreemdgaan
vrijdag 23 januari 2009 om 21:54
Mijn man is een aantal keren naar parenclubs geweest. Ik heb heel veel moeite met seks op dit moment, eigenlijk moet ik er niet aandenken. Ik zou eens willen weten of jullie hier ervaring mee hebben of wat jullie mening is want wat ik veel lees is dat er juist heftige seks is na vreemdgaan, ondanks alle andere dingen zoals alle emotionele ellende.

vrijdag 23 januari 2009 om 22:02
Heftige seks na vreemdgaan? Dat is nieuw voor me, ben wel bekend met het fenomeen heftige scheidingen, dat dan weer wel.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel moeite hebt met seks met hem op dit moment.
Hoe komt het dat hij zonder jou medeweten naar een parenclub is geweest? Heeft hij daar ook seks gehad?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel moeite hebt met seks met hem op dit moment.
Hoe komt het dat hij zonder jou medeweten naar een parenclub is geweest? Heeft hij daar ook seks gehad?

vrijdag 23 januari 2009 om 22:03
Wat erg voor je...
Natuurlijk heb je geen zin in seks nu. Het idee om met je man naar bed te gaan staat je tegen, vind ik volkomen logisch.
Ik heb wel heftige seks gehad als ik er achter kwam dat mijn ex vreemd was gegaan maar dat voelde meer als 'geur afzetten' dan iets anders. Opgewonden werd ik niet bij het idee dat hij met een andere vrouw naar bed was geweest.
Als ik er nog aan denk...wat een rotgevoel.
Hoe ben je er achter gekomen en wat zegt je man er over?
Natuurlijk heb je geen zin in seks nu. Het idee om met je man naar bed te gaan staat je tegen, vind ik volkomen logisch.
Ik heb wel heftige seks gehad als ik er achter kwam dat mijn ex vreemd was gegaan maar dat voelde meer als 'geur afzetten' dan iets anders. Opgewonden werd ik niet bij het idee dat hij met een andere vrouw naar bed was geweest.
Als ik er nog aan denk...wat een rotgevoel.
Hoe ben je er achter gekomen en wat zegt je man er over?
vrijdag 23 januari 2009 om 22:08
quote:truly schreef op 23 januari 2009 @ 21:54:
Mijn man is een aantal keren naar parenclubs geweest. Ik heb heel veel moeite met seks op dit moment, eigenlijk moet ik er niet aandenken. Ik zou eens willen weten of jullie hier ervaring mee hebben of wat jullie mening is want wat ik veel lees is dat er juist heftige seks is na vreemdgaan, ondanks alle andere dingen zoals alle emotionele ellende.Doel je op heftige sex met de eigen partner of met de minnaar/minnares?
Mijn man is een aantal keren naar parenclubs geweest. Ik heb heel veel moeite met seks op dit moment, eigenlijk moet ik er niet aandenken. Ik zou eens willen weten of jullie hier ervaring mee hebben of wat jullie mening is want wat ik veel lees is dat er juist heftige seks is na vreemdgaan, ondanks alle andere dingen zoals alle emotionele ellende.Doel je op heftige sex met de eigen partner of met de minnaar/minnares?
vrijdag 23 januari 2009 om 22:09
vrijdag 23 januari 2009 om 22:16
ik kwam erachter door een adres in de tomtom aan de andere kant van het land,dat vond ik vreemd en heb het adres gegoogled, er kwam een club uit en ik schrok me rot. een dag later vond ik een kaartje ve andere pc (snuffelde in z'n portemonee) een schok er boven op.
hij zei dat hij geen behoefte heeft aan een scheiding en wel met me oud wil worden. Hij zet er het liefst een streep onder, hij is niet zo'n prater, maar dat is toch echt te gemakkelijk.
de pijn zit ook in het niet invoelen wat het met mij doet.
Hij heeft er natuurlijk seks gehad, maar hoeveel en hoe en wat wil ik niet weten want ik vrees dat ik dat niet kan hanteren.
hij zei dat hij geen behoefte heeft aan een scheiding en wel met me oud wil worden. Hij zet er het liefst een streep onder, hij is niet zo'n prater, maar dat is toch echt te gemakkelijk.
Hij heeft er natuurlijk seks gehad, maar hoeveel en hoe en wat wil ik niet weten want ik vrees dat ik dat niet kan hanteren.
vrijdag 23 januari 2009 om 22:22
quote:truly schreef op 23 januari 2009 @ 22:16:
Wat een bal gehakt!
Jammer voor hem dat hij er liever niet over wil praten. Dat had 'ie eerder moeten bedenken.
Hij kan dan wel niet willen scheiden, daar stuurt 'ie zo och behoorlijk op aan.
Vreemdgaan is te overwinnen, maar niet zo.
Wat een bal gehakt!
Jammer voor hem dat hij er liever niet over wil praten. Dat had 'ie eerder moeten bedenken.
Hij kan dan wel niet willen scheiden, daar stuurt 'ie zo och behoorlijk op aan.
Vreemdgaan is te overwinnen, maar niet zo.

vrijdag 23 januari 2009 om 22:24
quote:truly schreef op 23 januari 2009 @ 22:16:
ik kwam erachter door een adres in de tomtom aan de andere kant van het land,dat vond ik vreemd en heb het adres gegoogled, er kwam een club uit en ik schrok me rot. een dag later vond ik een kaartje ve andere pc (snuffelde in z'n portemonee) een schok er boven op.
Dat hoef je ook niet te weten, daar heb je niks aan......Jij bent ook al vanaf je geboorte op de wereld en weet wat seks is, meer hoef je niet te weten.
Lieverd, wat moeilijk voor je, wat ontzettend ruk ook dat je je ei niet kwijt kunt bij je man. Hij wil er niet over praten, nee dat zal wel niet. Wel naar een seksclub gaan maar er daarna niet over willen praten met de gewonde partner.
En nu?
Wat wil jij? Wat moet er gebeuren om dit voor jou draaglijk te maken?
Dat hoef je ook niet te weten, daar heb je niks aan......Jij bent ook al vanaf je geboorte op de wereld en weet wat seks is, meer hoef je niet te weten.
Lieverd, wat moeilijk voor je, wat ontzettend ruk ook dat je je ei niet kwijt kunt bij je man. Hij wil er niet over praten, nee dat zal wel niet. Wel naar een seksclub gaan maar er daarna niet over willen praten met de gewonde partner.
En nu?
Wat wil jij? Wat moet er gebeuren om dit voor jou draaglijk te maken?

vrijdag 23 januari 2009 om 22:29
Inderdaad vreemdgaan is te overwinnen maar nu zet hij jou buitenspel. Mijn man is ook van huis uit geen prater maar wij hebben in relatietherapie wel geleerd hoe we veel beter met elkaar kunnen praten (zodat hij ook daadwerkelijk iets zegt en ik niet oeverloos blijf doorvragen en uiteindelijk ga huilen).
Daarmee zeg ik niet dat dat de oplossing is hoor, maar ons heeft het wel geholpen. Mijn man ging trouwens niet vreemd.
Als jij door wilt gaan, dan moet er wel iets veranderen natuurlijk. Dat hoeft trouwens niet alleen bij hem te zijn. Als hij daar niet open voor staat, dan kun jij ook niets. Jij hebt nu echt nodig dat hij jou niet links laat liggen en dat doet ie wel.
Daarmee zeg ik niet dat dat de oplossing is hoor, maar ons heeft het wel geholpen. Mijn man ging trouwens niet vreemd.
Als jij door wilt gaan, dan moet er wel iets veranderen natuurlijk. Dat hoeft trouwens niet alleen bij hem te zijn. Als hij daar niet open voor staat, dan kun jij ook niets. Jij hebt nu echt nodig dat hij jou niet links laat liggen en dat doet ie wel.
vrijdag 23 januari 2009 om 22:30
Dit had ik echt niet gepikt..
Ten eerste al dat hij uberhaubt naar een parenclub is gegaan zonder jouw medeweten, ten tweede dat hij nadat hij is gegaan niet eerlijk heeft gezegd dat hij is geweest, en als laatste trap na ook nog es doen alsof het niets voorsteld!
Ik had hem wel even goed laten zweten! Ik had mn spullen gepakt en laat hem maar bewijzen dat hij van me houdt!
Maar goed... dat is natuurlijk makkelijk praten.. Ik ben jouw niet.
Ten eerste al dat hij uberhaubt naar een parenclub is gegaan zonder jouw medeweten, ten tweede dat hij nadat hij is gegaan niet eerlijk heeft gezegd dat hij is geweest, en als laatste trap na ook nog es doen alsof het niets voorsteld!
Ik had hem wel even goed laten zweten! Ik had mn spullen gepakt en laat hem maar bewijzen dat hij van me houdt!
Maar goed... dat is natuurlijk makkelijk praten.. Ik ben jouw niet.

vrijdag 23 januari 2009 om 22:30
Truly, even over de seks. Heb maar even geen seks. Dat zou wat wezen, dat je seks moet gaan hebben tegen je zin. Er zitten consequenties aan bepaald gedrag en als je stiekem naar een club gaat en daar seks hebt met anderen en dat komt uit, dan heeft je vrouw waarschijnlijk geen zin in seks voorlopig.
Of ben je bang dat hij vreemdgaat als jij niet met hem naar bed gaat? Dat je met hem naar bed gaat om een soort (schijn) veiligheid te creëren?
Of ben je bang dat hij vreemdgaat als jij niet met hem naar bed gaat? Dat je met hem naar bed gaat om een soort (schijn) veiligheid te creëren?
vrijdag 23 januari 2009 om 22:34
Ik ben er nu al een aantal keren over begonnen, maar ik krijg ook weinig reaktie omdat hij zich er ongemakkelijk bij voelt. Dan voelt hij zich in het beklaagdenbankje. Ja,of zijn ongemak dan erger is dan mijn pijn.
En soms twijfel ik ook aan mezelf, van in hoeverre ik overdrijf.
Het is niet zo als bij verliefd worden. Het is puur om de seks.
Dus in die zin niet zo'n bedreiging voor de relatie.
Maar de gedachte van darkrooms en speelkamertjes makes me sick.
En soms twijfel ik ook aan mezelf, van in hoeverre ik overdrijf.
Het is niet zo als bij verliefd worden. Het is puur om de seks.
Dus in die zin niet zo'n bedreiging voor de relatie.
Maar de gedachte van darkrooms en speelkamertjes makes me sick.
vrijdag 23 januari 2009 om 22:38
Meid, hij hoort ook in het beklaagdenbankje! Hij heeft iets heel erg kwetsends gedaan, iets wat jullie niet hadden afgesproken! Dan hoort 'ie te praten, zich te verantwoorden, naar oplossingen te zoeken.
Met wie is 'ie geweest? Als single man kom je 9 van de 10 keren niet binnen.
Inderdaad, heb maar even geen seks. Zolang hij niet praat, zou ik niet met hem naar bed gaan. Dat ben je niet verplicht, hij is jou en zijn huwelijkse gelofte verplicht om opheldering te verschaffen.
Met wie is 'ie geweest? Als single man kom je 9 van de 10 keren niet binnen.
Inderdaad, heb maar even geen seks. Zolang hij niet praat, zou ik niet met hem naar bed gaan. Dat ben je niet verplicht, hij is jou en zijn huwelijkse gelofte verplicht om opheldering te verschaffen.