Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Mikiniki schreef:
31-05-2020 21:24
Verwacht uiterlijk volgende week. Maar was er behoorlijk stuk van.
Totaal niet aan zien komen.. Ga wel even om me heen kijken sowieso qua vacatures. Just in case..
Wat een naar nieuws, kon je nu missen als kiespijn. Goed dat je redelijk snel uitsluitsel hebt. Hopelijk valt alles gewoon weer in de plooi, ik duim.
vrouw-92 schreef:
01-06-2020 15:45
Na een tijdje weer tinderen en Lexa ben ik er nu he-le-maal klaar mee. Van alle matches was er niets serieus. De mannen die ik aantrek zijn mannen met hele verkeerde intenties. Een serieus gesprek heb ik al in maanden niet gevoerd.

Zoo frustrerend en niet echt goed voor het vertrouwen.
Enig idee hoe dat kan komen? Aan het type profielen dat je rechts swipet? Want op Tinder kiezen zij niet alleen jou maar jij ook hen. Vaak zie je dat toch aan de profielfoto’s al. Al eens geprobeerd met ‘rustigere’ of gewonere profielen te kiezen?
Maar denk dat je gevoel hier erg herkenbaar is hoor.
@Vrouw-92: Ik snap wel wat je bedoelt en dat je het beu bent. Want het is eerder een gesprek waarbij ze alleen fun willen en geen relatie. Nu heb ik laatst wel iemand gehad die wel iets serieus wilde, maar zelf afgekapt. Dus ik kan niet zeggen dat het lang geleden is. Maar ik merk wel dat het lastiger te vinden is. Want als ik op zoek zou zijn naar een one night stand, dan was dat zoveel makkelijker geweest.
@Flaffy: ja dat snap ik wel. Kwetsbaar opstellen.. Altijd lastig. Zeker met een prille liefde.. Maar, komt vast goed :)

@Shiverr: wat irritant zulke gesprekken op Tinder. Zou ik ook snel klaar mee zijn!
haha en die permanente date pauze. Ik herken 'm wel. Zie er ook niet naar uit, die fase. Net als Julus, konden we dat maar overslaan.
Als is het met een leuke wel weer heel anders ;)

@redrose: dat is een mooi inzicht! En tuurlijk kan jij het.
Niet aan twijfelen! Alleen misschien soms even niet 'de tijd'.
Attraverso schreef:
01-06-2020 17:27
Wat een naar nieuws, kon je nu missen als kiespijn. Goed dat je redelijk snel uitsluitsel hebt. Hopelijk valt alles gewoon weer in de plooi, ik duim.
Nou dat dus!
Ik hoop het ook.

Werk binnen onderwijs, dus op zich redelijk 'corona proof' qua sector.
Inmiddels 2 sollicitaties de deur uit gedaan. Hopelijk niet nodig.
Ah succes Mikiniki! Ik hoop voor je dat je zoektocht niet nodig is.

Ik merk dat de afgelopen tijd er heel erg inhakt. Ik mis mijn vriendinnen enorm en dat heb ik afgelopen tijd best kunnen handelen en ik heb het idee dat het gemis van mensen om me heen nu pas binnenkomt. Wel goed om te weten en dan weet ik ook hoe ik het kan "oplossen".

Ik hoop dat het goed met jullie gaat!
Komt vast goed Mikinimi. En misschien is het helemaal niet nodig.

Redrose, inmiddels mogen we veel meer dus afspreken met vriendinnen kan gewoon toch? Ik heb dat ook gedaan, waren we aan toe.

Vivi hoe gaat het met jou?
Zou inderdaad even wat inplannen!
Merk aan mijn vriendinnen dat zij dat ook hebben gemist.

Wij hebben een poosje terug ook al even wat kleins gepland met elkaar.

Maar, goed dat je even stilstaat bij je eigen gevoel.
Ook niet zo vreemd natuurlijk, dat het er even inhakt.
Mensen zijn ook gewoon sociale wezens en merk ook aan mezelf dat ik die contacten (werk/vrienden etc) ook gewoon nodig heb.
Zo na een lange pauze ben ik weer gaan daten, om en nu weer volledig mee te stoppen. Waarom blijft het toch zo lastig? 😒
Ik heb vorige week vriendinnen gezien en ik moest zeggen, ik was er ook echt aan toe om er even uit te zijn. We spraken elkaar wel via de telefoon of app, maar dat is toch anders.

@Gelukkigworden: Hoezo wil je ermee stoppen?
Shiverrr schreef:
02-06-2020 13:49
Ik heb vorige week vriendinnen gezien en ik moest zeggen, ik was er ook echt aan toe om er even uit te zijn. We spraken elkaar wel via de telefoon of app, maar dat is toch anders.

@Gelukkigworden: Hoezo wil je ermee stoppen?
Ik date inmiddels al 2,5 jaar soms met tussenpauzes. Vaak komt het niet verder dan 1 date, van mijn of zijn kant. En dat is best jammer soms denk ik waarom niet? Kan toch geen kwaad als het klikt. Dus zodoende, soms erg vermoeiend.
Het is gewoon erg lastig om iemand te vinden met wie alles helemaal klopt. En je wil ook niet met zomaar iemand iets beginnen. Sommigen hebben geluk en hebben direct beet, de meesten moeten daarvoor een lange adem hebben. En dan zit je dus jaren op dit topic :-D
Julus schreef:
02-06-2020 13:58
Het is gewoon erg lastig om iemand te vinden met wie alles helemaal klopt. En je wil ook niet met zomaar iemand iets beginnen. Sommigen hebben geluk en hebben direct beet, de meesten moeten daarvoor een lange adem hebben. En dan zit je dus jaren op dit topic :-D
Klopt helemaal! Ben hier een tijdje weggeweest om het even te laten rusten. Daarna toch weer gaan daten, maar vaak zijn het toch teleurstellingen.
Dat is ook niet gek, aangezien 99% niks wordt of voor een paar dates leuk. Maar als die dates leuk waren is dat toch winst. Als je graag een relatie wil is dat een teleurstelling maar het gaat ook om de leuke ervaringen toch. Ik kijk erg leuk terug op bepaalde periodes waarin ik afsprak met leuke mannen, ook al hield dat op.
@Gelukkigworden: Ah oke op die manier. Ik dacht dat je net weer begonnen was na een pauze en "nu al" stopte ermee. Maar dat is idd wel frustrerend als het bij 1 date blijft. Bij mij is het tot nu toe ook altijd bij 1 date gebleven. Maar tot nu toe vind ik dat niet erg eigenlijk. Al snap ik wel als je vaker op zoek bent, dat je op den duur het wel zat blijft als het bij 1 date blijft.
Gelukkigworden schreef:
02-06-2020 14:35
Klopt helemaal! Ben hier een tijdje weggeweest om het even te laten rusten. Daarna toch weer gaan daten, maar vaak zijn het toch teleurstellingen.
Je kan het ook gewoon per date bekijken en blij zijn als je een of een paar leuke dates met iemand hebt gehad, ook al loopt het op niets uit.
Ik doe graag dingen met vriendinnen maar geniet toch ook wel van mannelijk gezelschap. Als ik een leuke date heb en er komt verder niets van en word netjes afgehandeld, vind ik dat toch geen teleurstelling.
RedRose ik herken het. Enorm genoten van de rust maar nu begon ik ze echt te missen en heb dat meteen aangepakt. Hier zijn de regels nog strenger dan in NL, met bubbels van max 4 vaste personen die je thuis mag ontmoeten en zo maar met de nodige voorzichtigheid heb ik toch een oplossing gevonden om een paar mensen te zien in open lucht.
Hier ben ik weer 😊

Was even druk met huizen bezichtigen etc, vanochtend 1 gezien waar ik een bod op ga uitbrengen!

Ook toevallig nog eind van de middag met iemand in een park afgesproken, was ook gezellig! Nog wel een type die veel aan het stappen is en net 3 maanden uit relatie (waar hij nog veel over vertelde). Zei ook wel dat hij regelmatig ‘casual’ date en gewoon voor gezelligheid. Andere kant liet hij wel merken dat hij interesse had en konden we lekker kletsen. Opzich wel nieuwsgierig en afgesproken om in ieder geval nog 2e keer af te spreken.

Maar wat jullie zeggen, het is ook gewoon lastig. Ene kant wil ik dat alles gewoon gelijk van begin goed zit en haak anders snel af, maar je wil iets ook wel weer even aankijken. De kans op teleurstelling is er altijd, maar je kan zelf ook net zo goed de persoon zijn die iemand afwijst natuurlijk. Soms ga je beetje aan je eigen gevoel twijfelen wat je nou precies wil 😅
Oee vivi, spannend! Wat voor huis?
Al af, of nog wat kluswerk?

En ook nog even een date, goed bezig.
Nieuwsgierig zijn, dat is toch eerst ook wel voldoende?
Dan zie je dan wel weer. Zie het als je openingsbod😂

@Gelukkigworden: Welkom terug!
Wat leuk Vivi! Ik ga voor je duimen. Spannend!
Spannend Vivi! En ook nog eens een geslaagde date. Zo zie je maar hoe het tij ineens kan keren.
Dank jullie wel! Merk dat m’n focus nu wel vooral op het huis ligt, maar wat afleiding tussendoor kan geen kwaad haha.

Is nog even kijken hoe het loopt hoor, waren wat uitspraken waardoor ik beetje huiverig ben en nog beetje een ‘jongen’ qua doen en laten. Maar nieuwsgierigheid is inderdaad positief en hij had net al geappt of ik thuis was gekomen en wat hij aan het doen is etc. Dat maakt het al wat relaxter! Nog keer drankje op terrasje kan geen kwaad 😊
@Vivi: Spannend! Moet er nog veel aan het huis gebeuren?

Sowieso wel positief dat je nieuwsgierig naar hem bent. Hopelijk is de 2e date ook geslaagd.
Hopelijk lukt het met het huis.
De man komt daarna maar 😆

Ik ga morgen op pad!
Helaas nog geen nieuws van mijn werk. Getsie.
Zuigt een berg energie merk ik..
Vivi3338 schreef:
02-06-2020 21:02
Hier ben ik weer 😊

Was even druk met huizen bezichtigen etc, vanochtend 1 gezien waar ik een bod op ga uitbrengen!

Ook toevallig nog eind van de middag met iemand in een park afgesproken, was ook gezellig! Nog wel een type die veel aan het stappen is en net 3 maanden uit relatie (waar hij nog veel over vertelde). Zei ook wel dat hij regelmatig ‘casual’ date en gewoon voor gezelligheid. Andere kant liet hij wel merken dat hij interesse had en konden we lekker kletsen. Opzich wel nieuwsgierig en afgesproken om in ieder geval nog 2e keer af te spreken.

Maar wat jullie zeggen, het is ook gewoon lastig. Ene kant wil ik dat alles gewoon gelijk van begin goed zit en haak anders snel af, maar je wil iets ook wel weer even aankijken. De kans op teleurstelling is er altijd, maar je kan zelf ook net zo goed de persoon zijn die iemand afwijst natuurlijk. Soms ga je beetje aan je eigen gevoel twijfelen wat je nou precies wil 😅
Spannend, veel succes met dat bod!

Vivi, veel stappen, net single, casual daten, voor de gezelligheid... pas goed op jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven