Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Nee was een feest in durp hier verderop. We hebben hier trouwens geen druppel regen gehad gister. Ja het was echt zo gezellig dat feest.

Ja dat is heel verwarrend. Maar jij had er misschien andere verwachtingen bij dan hij? Ik weet het niet hoor...maar jij stond er heel anders in. Jij had de intenties om uit te zoeken hoe het zit tussen jullie en hij is daar helemaal niet aan toe en ook niet bezig met een nieuwe relatie krijgen. Althans zo komt het op mij over? Ook al is hij nu maanden gescheiden, hij zit er nog middenin!

En dat hij zo hard overkwam in gesprek dat is niet leuk natuurlijk. Maar ik denk omdat hij nu zoveel shit aan de hand heeft met ex, hij niet echt zat te wachten op jouw verwijten of dat hij zich moest "verantwoorden" ten opzichte van jou.
ja, klopt, helemaal mee eens. Ik wilde hem ook niets verwijten, maar vond het wel zot dat hij zei dat er niets was tussen ons en nooit is geweest (of hij meent het niet zo maar voelde zich aangevallen of iets....weet het niet), want dan liegt hij wel over dingen die hij tegen mij heeft gezegd al die jaren....

Shit, zeker zit hij daar middenin. Hij gaf gisteren ook details prijs van die laatste brief die zijn ex heeft gestuurd (en naar ik begreep doen haar ouders ook af en toe een duit in het zakje richting hem en zijn ouders) en wat voor hem nu de aanleiding is om haar aan te klagen (laster, leugens, z'n goede naam, respect en rust afdwingen). Als ze hier nu niet mee stopt wil hij haar alimentatie stoppen en....dat gaat echt om veel geld. Ze hoeft momenteel heel haar leven niet meer te werken.....
Zoooooooo... pas als je vrij hebt, merk je hoe moe je echt bent. Was gewoon weer heel diep in slaap gevallen.

Moet nu toch echt wat gaan doen, hoewel ik echt geen energie heb. Zo slap als een vaatdoekje.

<klaagmodus UIT>

Erykah! Feestje klinkt super! Enne gezoend, JOEHOE!! Wassie leuk?

Miran, Nieuw kapsel? Heb je verder nog plannen dit weekend om je zinnen een beetje te verzetten?
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 12:41:

Ik weet het niet hoor...maar jij stond er heel anders in. Jij had de intenties om uit te zoeken hoe het zit tussen jullie en hij is daar helemaal niet aan toe en ook niet bezig met een nieuwe relatie krijgen. Althans zo komt het op mij over? Ook al is hij nu maanden gescheiden, hij zit er nog middenin!

Ja dus eigenlijk is het stom van mij geweest.......had ik het meer op z'n beloop moeten laten en geduld moeten hebben. Tja, aan andere kant ook weer niet....ik had het geduld gewoon even niet meer door die last minute afgezegde afspraken waar niets anders voor in de plaats van en telefoongesprekken die werden afgebroken en niet opnieuw herstart....naja, moet maar proberen het van me af te zetten denk ik.
Zo ben ik weer....even gedoucht en aangekleed.

Miran...misschien als bij hem alles wat rustiger is, dat hij wel weer naar je toekomt. Jullie hebben toch al die jaren contact gehouden? Kan me niet voorstellen dat dit the end is zeg maar omdat jij hebt gezegd dat je zat was tegen hem. Ja je had misschien meer op zijn beloop moeten laten maar kan me je ongeduld ook erg goed voorstellen.

Hee Olive, ben je zo moe? heb ik ook als dagje vrij ben, zo gaar als de pest. En ja was leuke jongen, leuk bekkie.:-)

Indi hoe gaat met jou?

WM...toestand van je oma is nog steeds zorgwekkend? Knuf!!

Xen...sterkte bij de begrafenis! En hoe was je etentje met je vriendin bij de Griek? Was toch gister?

Pop....jammer van TM...ik zeg NEXT!

Ingel...nog steeds in love?

MP...wat ben jij allemaal aan het uitspoken? Gaan we nog nieuwe date plannen binnenkort?
Hellooooo...

@Erykah: Gezoend!! Leuk zeg!! Klinkt als een heel leuk avondje...kan best eens lekker zijn dat gelal (en gezoen )

@Miran: Hoe voel jij je vandaag?? Nieuw kapsel geslaagd?

@Olive: Ook weer even gaan slapen dus? Doe maar rustig aan!

Ik ben druk aan het opruimen en schoonmaken, maar af en toe pauze moet even..het is hier 28 graden in huis

Verder gaat het goed met me hoor, Erykah! Lief dat je het vraagt.. Heb alleen niet echt spannend nieuws te melden..maar dat zijn jullie wel een beetje gewend van me denk ik
Ik ben inderdaad nog ff gaan slapen... En als het niet zo warm was, had ik nog heel lang door kunnen slapen denk ik

Maar ja, moet voor 3-en bij de apotheek zijn, dus t is goed dat ik wakker ben.

Net ff gedouched en aangekleed. Maar blij zoooo gaar.

Ik heb mezelf ook maar even een dagje rust gegeven. Veel meer dan de apotheek en was wasjes doe ik niet vandaag (de wasmachine doet gelukkig het zware werk ). Geloof dat mijn lichaam nu ff aan de rem trekt.

Erykah, een leuk bekkie is atijd goed! Ghehehe... ik zou ook wel weer een avondje lallen en lellen willen! Je verhaal werkt aanstekelijk

Indi, stoer dat je zo hard bezig bent. Hier is de temperatuur ook de 27 graden weer voorbij.
Hey allemaal,

Vinden jullie het goed als ik me bij jullie aansluit?

Ben alweer een tijdje single, en vind het leuk om met anderen over mijn belevenissen te praten (haha, niet dat dat nou zo ontzettend veel om het lijf heeft, maar toch) en te horen wat jullie allemaal meemaken.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Indi blij dat goed met je gaat! Vanavond lekker even op stap las ik? Gezellig!

Ja ik hou van die foute hollandse muziek...dat vind ik echt zo gezellig. Ik ga ook altijd met groepje meiden naar Nacht van Oranje in Ahoy..ook zo heerlijk fout!

Ik ga even de stad in! Even boodschappen halen voor morgen, ik ga morgen met mijn collega's duiken. Aantal doen een introductieduik en ik ga met 2 collega's een funduik maken. En vanavond ga ik oppassen op kindje van mijn vriendin....dat is zo'n lief mannetje, ik ga lekker heel de avond met hem kroelen! :-)
Thang welkom...gezellig als je hier komt meeschrijven!

En nu ben ik echt even de stad in...daaaaaaag lieve meiden! x
@Olive: Goed zo..doe maar lekker!! Je hebt je rust denk ik gewoon nodig!

@Erykah: Veel plezier in de stad! En oppassen is echt leuk! Mijn vrienden hebben ook zo'n schattig mannetje!

@MissThang: Je bent van harte welkom hoor!

Misschien vraag ik wel of mijn vriendin hier komt straks..lekker op het balkon roseetjes drinken..In de stad is het heeeeel druk..even overleggen
MissThang Welkom! Gezellig als je mee schrijft!

Erykah: veel plezier in de stad! En geniet van het kroelen vanavond! Ik zou ook eigenlijk oppassen, maar dat gaat niet door. De kids van mijn beste vriendinnetje (vriendinnetje van vorige week op PP) willen desondanks zoooooo graag een keer bij mij logeren! Lijkt me zo onwijs leuk en gezellig *maant eierstokken weer tot rust*

Indi: Een roseetje op het balkon klinkt goed! Geeft me wel een goed idee. Mijn balkon even opruimen en me daar straks settelen met een boek!
Dames, dank voor het welkom! Ik heb er zin in :-)

Indi, dat klinkt als een heel goed idee, roseetjes drinken op het balkon *Bedenkt welke vriendin hiervoor te strikken is*
Dat is soms nog wel een probleem he? Wie kun je nu weer strikken

Ik krijg mijn vriendin niet te pakken..ik zie en hoor het later allemaal wel..ik ga zo maar eens stofzuigen denk ik

Thang..kun je iets meer over jezelf vertellen?? (zie lijstje in bovenste post )
Tuurlijk, Indi. Ik ben sinds 2,5 jaar gescheiden, heb een dochter van 5, waarvoor ik in co-ouderschap zorg met mijn ex. Ben 35 en niet echt aan het daten, eigenlijk. Nou ja, da's geloof ik ook niet helemaal waar. Ik heb as dinsdag een tweede date met een man die me niet helemaal loslaat. Ik weet nog niet of ik verliefd ben, maar hij intrigeert me wel, en ik betrap me erop dat ik vaak aan hem denk.

En verder heb ik een soort van sv, al een maand of 9.

En verder vragen jullie maar raak!
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 04-07-2009 14:25
Reden: Ik hou niet van spelfouten
% gewijzigd
Zoooooo, ik heb mijn medicijntjes weer.

Ow meiden, dat probleem ken ik ook: Wie kan ik strikken voor een roseetje... Meeste vriendinnen moeten toch echt met de auto naar mij (tja, moet je maar niet alleentjes naar DH verhuizen )

Maar heb alweer een collega aan mijn broek, die wil wel een biertje doen.

Nou ja, eerst ff rustig aan, en ik zie wel of ik daar energie voor heb.

MissThang: SV'tje... altijd fijn als single

Hoe ken je die date van dinsdag?

Ik ga de was eens sorteren... leuk klusje... *zucht*
Oh, Olive, leuk, wonen in DH, heb er zelf ook jaren gewoond

Wat betreft die date, die heb ik tijdens het uitgaan leren kennen. Een week of twee geleden een eerste date gehad met hem, en dat was boven verwachting leuk! Heb dus stiekem heel veel zin in dinsdag
Gelukkig had ik deze afspraak al staan..dus ik hoefde niemand te strikken..volgende week ga ik ook stappen, dus ook al geregeld!

Jammer dat alle singles hier niet wat dichterbij wonen..was best gezellig geweest!

@thang: spannend een date! Via een datingsite??

Vriendin komt om 18u en we eten ook samen..daarna kijken we wel of we naar de stad gaan of niet
Oh ja, kan ik trouwens ergens snel info over jullie terugvinden (leeftijd, dates, kinderen, enz.) of moet ik dat gaandeweg maar ondervinden? (haha, hoezo nieuwsgierig!)
Ik wil best even typen hoor, thang

Leeftijd? 30

- Hoe lang al single? 14 maanden

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? 11 jaar

- Kortste relatie? 11 jaar

- Regio? Het oosten des lands

- Aan het daten? nee...

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) toch wel een 8 denk ik..

- Sterrenbeeld ? vissen

- Kinderen of kinderwens ? ik wil heel graag kinderen.

- Hobby's ? van alles en nog wat, maar sinds kort ook fotografie!
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 12:41:

Nee was een feest in durp hier verderop. We hebben hier trouwens geen druppel regen gehad gister. Ja het was echt zo gezellig dat feest.ohww sorry vergat helemaal wat te zeggen over dat zoenen.....lekker gesloerd dus ! lekkerrrr
Snel terugvinden denk ik niet... Zal even wat kort vertellen: Ik ben 27, alweer 5 jaar single, woon inderdaad in het mooie DH, en heb laatst een date gehad met iemand die latent-homo is . Verder weinig spannends. Wel weer verschrikkelijk toe aan een leuke vent eigenlijk. Alhoewel ik me zo alleen ook prima vermaak!

Goed geregeld Indi! En t is inderdaad wel jammer dat je heulemaal aan de andere kant van het land woont! Kom gezellig hierheen verhuizen, hihihi.

MissThang, erg benieuwd hoe je date gaat verlopen!
quote:Olive01 schreef op 04 juli 2009 @ 14:10:

*maant eierstokken weer tot rust*
He Miran, dat zoen-verhaal van Erykah inspireert wel he!

Heb spontaan ook zin om te stappen en zoenen!
quote:Miranda01 schreef op 04 juli 2009 @ 14:50:

[...]

Ghehehehe... nooit gedacht dat die bij mij op zouden spelen... Da's echt sinds een half jaartje ofzo whahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven