Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nou tuurlijk Pop ik snap wel wat hij wil zeggen! Maar ik ga met allerlei mensen op stap/dingen ondernemen, de exman van mijn gestorven vriendin, die oudklasgenoot van laatst, Erykah van het weekend bijvoorbeeld, een meisje van de sportschool, een collega ... dan zeg ik toch gewoon, "jongens dit is die-en-die"? Ik vertel er niet bij wie of wat en waarom ik die iemand dan ken en/of wil ontmoeten! Mijn jongens vinden het best, die vinden het allemaal wel gezellig, lekker spelen, leuke mensen ontmoeten. Nee, ik vind het gemier op de vierkante centimeter. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen, misschien ben ik er wel te makkelijk in.
Alle reacties Link kopieren
Nee MP, ik vind dat je wel gelijk hebt hoor! Hij moet zijn kinderen niet meteen vertellen: 'dit is jullie nieuwe mama', want zo laat hij het overkomen.

Vind het trouwens behoorlijk denigrerend dat hij jou als 'scharrel bestempeld.
Nee, hij zei erachteraan dat ik niet nummer zoveel ben, dus dat was wel okay.
Zo hier even een EGOpost van mij over mijn weekend en eigenlijk ook een beetje wat er aan voora heeft gespeeld. Want tsja alles hangt samen....

Parijs was mooi, heerlijk weer, veel gezien en gedaan maar....(ja er is een maar..........)

PV en ik gaan het voorlopig heel rustig aan doen.

Ik ben voor het weekend al achter dingen gekomen en tijdens het weekend weg werd mij het steeds duidelijker en ik heb PV ermee geconfronteerd. Ik was de eerste (dat bleek later..) die dat ooit bij hem heeft gedaan, dus het was een behoorlijke klap voor hem. (eigenlijk wist hij het al wel, maar alles kwam boven)

Het komt erop neer dat PV dingen heeft meegemaakt vroeger (ja daar verder niet op in) die hij niet heeft verwerkt en heeft weggestopt. Ik ben daarachter gekomen op veel verschillende manieren.

Dit heeft alles ervoor gezorgd dat ik van mijn roze wolk af ben gekletterd. Er zijn wel gevoelens nog steeds, maar de echte vlinders die zijn even in zomerslaap. Dus vandaar even de afstand....

Ik kan niet anders zeggen dat hij het heel goed heeft opgepakt en zijn eerste stappen heeft gezet!

Het is een lastige situatie.........
Ps. PV weet dat ik dit heb neergezet en was het er ook mee eens!
dubbel
Goh WM, jammer dat er nu ineens een 'maar' is.

Zijn de dingen die hij heeft meegemaakt en weggestopt van dien aard dat jij je vlinders moet wegstoppen? Wat vervelend als dat zo is! Het klinkt gelukkig wel alsof jullie het niet meteen opgeven. Hoop dat hij / jullie eruit komt/komen!

MP Ik viel ook even over het 'zoveelste scharrel', maar als hij het anders uitlegde is het minder erg uiteraard. Ik snap het ergens ook wel, dat 'ie echt de tijd voor jou alleen wil nemen... en niet met een half oog op kinderen lettend, maar aan de andere kant zonde dat het er anders helemaal niet van komt omdat het niet anders kan dan met kinderen erbij...
Ja Mozz het geeft zo'n druk op de relatie voor mij dat ik even besloten heb afstand te nemen......
Heftig WM en ook heel heftig voor PV! Wel goed dat je meteen duidelijkheid hebt gecreëerd voor jullie beiden; jij hebt hier 'geen zin in', hij moet even zelf dingen doen. Wel jammer! Sterkte!
Wel "hier geen zin in" vind ik erg crú! Want dat is het niet!
WM, wat jammer! En ook voor PV: ik vind het heel knap dat hij er nu iets aan gaan wil doen, dingen die weggestopt zijn zijn erg moeilijk om weer boven te halen.

Ik vind het rot voor jullie, want ik had jullie beiden een prachtige roze wolk gegund!
jaa ben weer thuis

was een erg leuke 1e dag. Hoe dichter ik bij mijn werk kwam hoe spannender ik het vond.

Maar het viel reuze mee , alle namen ken ik natuurlijk nog lang niet , maar dat komt vanzelf wel.

Ik ben bekend met het werk dus ipv inwerken gelijk maar aan de slag gegaan

Ze waren dan ook zeer tevreden over mij : we hoeven je ook niets uit te leggen je gaat gewoon direct aan de slag en als je iets wil weten dan roep je ons wel. Gelijk contact gelegd met allerlei hulpverleners. Tja kan er maar direct kennis mee maken. Collega's hadden t gevoel op de 1e dag al dat ik er al maanden werkte
WM en PV tjeetje .. maar wel heel super positief dat PV er direct mee aan de slag is gegaan !
Vleer, dat heb je goed gedaan op je eerste dag!
Klinkt goed Vleer! Fijn om zo je eerste werkdag te beginnen!!
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens Winkelmandje, je moet niet meteen op je tenen gestrapt zijn. Jij bent van je wolk gevallen doordat je dingen hebt ontdekt/gemerkt waar je niet echt iets mee kan, de vlinders zijn er van in winterslaap gegaan. Dit is niet wat jij verwachtte en naar op zoek was, het geeft een druk die je niet wil, dus heb je afstand genomen. Hoe wil jij dat dan noemen? het isnatuurlijk heel jammer maar als je er wel 'zin in had' dan zou je niet weglopen.

Vleer, fijn dat je eerste dag zo goed verlopen is! Lekker gevoel moet dat zijn!
Ik ben niet gelijk op mijn tenen getrapt (makkelijk om te zeggen!)....misschien had je het even beter moeten uitleggen zoals je hierboven hebt gedaan!
WM wat rot van de situatie met PV. Zo te lezen heb je wel voor een eye-opener gezorgd, en gaat ie er gelijk mee aan de slag. Petje af voor allebei, en heel veel sterkte ermee!

Vleer wat heerlijk dat je zo'n goede start hebt op je nieuwe werk!

MP 'zoveelste scharrel' klinkt niet echt aardig. Maar ik zie ook niet wat er mis mee is om bijvoorbeeld de kids samen te laten spelen. 'Play-dates' zijn toch hip? Zij ontmoeten anderen, en jij ook :-)

Heb je er verder nog met hem over gesproken?

Ik kan zelf weer aardig lachen gelukkig. Ik ga steeds meer en meer het positieve van de 'breuk' met Soulmate zien. Ik denk dat het weer een hoop deuren opent, en heb wel weel veel over mezelf geleerd in de tijd met hem... 't Is alleen nu tijd om uit die sprookjes wereld te stappen en het echte leven weer op te pakken.

Ik heb een super drukke week en weekend voor de boeg. Veeeeel werk, bruiloft en vrijdagavond vertrek ik voor een weekendje weg met 16 meiden! In plaats van 'bier en tieten' wordt dat een weekendje 'wijn en piemols' roepen
Hai girlzzzz!

Jeetje WM (en PV natuurlijk), wat jammer! Toch begrijp ik het niet helemaal. Raakt het je zo persoonlijk dat je vlinders acuut weg zijn (hoe verliefd was je dan als je dat overkomt denk ik dan) en je afstand wilt? Of kun je hem de steun niet geven die hij wellicht nodig heeft?

Iig: voor jullie beiden!

Vleer: wat fijn dat t allemaal zo goed ging!

MP; hij brengt het onhandig om niet te zeggen bot, maar toch vind ik wel dat ie gelijk heeft door niet meteen de kinderen bij een 1e date te betrekken. Als het goed zit, kunnen jullie beiden toch wel even wachten toch?

Mozz: heb je al een autootje uitgezocht?

Voor rest zwaai ik even snel!

ik had weer zo'n dag. Begon al met nare droom, moeilijk opstaan, rits van rok kapot, niet weten wat aan te trekken, te laat, zonder make-up deur uit en dan nog lekke band...gelukkig is er een fietsenwinkel op weg naar kantoor, maar wel te laat aan t werk natuurlijk...zucht!

Nu even aan wijn en relax!
Olive:

In zijn mail terug schrijft hij

'Mijn kinderen zijn ook als ze ergens gaan spelen regelmatig in mijn buurt, en als ik dan met jou ga zitten kletsen dan ga je ze natuurlijk zeker ontmoeten.'

Yeah, want mijn kinderen mogen niet bij me in de buurt komen als we in een speeltuin zijn. Nee, dit maakt het er niet beter op...denk dat ik het niet ga doen.

Wat een gaaf weekend heb jij in het vooruitzicht!

Winkelmandje: relax meisje, ga lekker buiten zitten, tis heerlijk weer.
Knuf voor Xenia, wat een ^&(%$#dag ... nu lekker in het zonnetje dan maar!
MP: euhm... dat maakt het er zéker niet beter op. En als je nou een zak over je hoofd trekt? Dan zien die kinderen je niet... ofzo...

Xen, wat een k.u.t.dag zeg! Dikke knuff voor jou!
Olive: fijn dat je je zo goed voelt na het doorhakken van deze moeilijke knoop! zon ladiesweekend is alleen maar goed nu natuurlijk! heerlijk vooruitzicht!

MP:helaas is zonnetje in mn tuin al weg, maar lekker op de bank is ook prima!

Krijg smsje van vrienden die op mijn eiland zijn: groeten van die en van die en van die..

Trouwens, de zaterdagavond/nacht/zondagmorgen/stukje middag met R was ook wel weer eyeopener. Hij is toch wel heel verliefd op mij heeft ie bekend, maar vind het prima zoals t nu gaat en verwacht ook niet meer. Had ook nagedacht over mijn psych verhaal en vond t eigenlijk wel goed van/voor mij, want hij voelt wel de emotionele en soms sexuele blokkades en vat dat niet persoonlijk op dus dat moet een algemeen probleem zijn van mij dus...dat klopt inderdaad. . Hij denkt er dus wel over na en dat vind ik heel lief. Wel gezegd dat ie op moet passen met eerste impulsieve reacties zoals 'alleen gekken gaan naar de pscyh' Zeg dan niets, maar laat t even bezinken.
Xen, hoe reageerde R erop dat je hem wees op die impusieve reactie?

Wel erg goed va hem dat ie er over nadenkt... Zo blijkt ook wel dat je veel voor em betekent.

Voel me gelukkig best goed ja! Misschien ook wel even een tegenreactie, loop als een idioot door mijn huis op te ruimen en schoon te maken. Maar hé... da's dan wel weer een positieve uitwerking. Dat werkt wel rustgevend eigenlijk... Lekker schoon en opgeruimd huis. Zelfs de stapel administratie ziet er niet meer zo onaantrekkelijk uit, dus met een beetje geluk pak ik die ook nog aan vanavond.

Het gevoel van een nieuwe start...

Ladiesweekend is helemaal top! Even helemaal weg, en nergens aan denken.
Opgeruimd huis geeft een opgeruimde geest toch? Tenminste zo is dat wel bij mij. Lekker hoor Olive.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven