Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Reizen: heerlijk is dat zeg een keertje om 8uur je bed uit ipv 6uur.

Olive: wat vermoeden ze wat je hebt in je arm/schouder ? Slijmbeursontsteking ?

Sportschool .. die staat op mijn to do lijstje ... Toch maar eens actie ondernemen daarin.

Ga 1x in de week naar puppycursus , krijg ik toch de nodige beweging. Wandelen helpt ook om kg kwijt te raken zo te zien aan mijn weegschaal. Lang leve de hond !

Maar verder doe ik ook geen ruk wanneer ik sávonds thuis ben.

Vind het dan ook gewoon super heerlijk om lekker languit op de bank te liggen , beetje te internetten. Huisje opruimen e.d zodat ik dat op mijn vrije dag niet hoef te doen.

Heb zeer goed geslapen vannacht , amper mijn bed uitkomen vanmorgen. Fijn ! Ga a.s weekend de hort op met vriendjes hier in de buurt en over 2 weken ga ik weer eens een weekendje A'dam. Althans is de planning.

Is het al weekend??? Ik wil uitslapen.......

Ik ga maar eens douchen!

Zespri, fijn dat je lekker hebt geslapen! Goed dat je niet bij de pakken neer gaat zitten!!

Elve, Thanks voor je uitgebreide reactie! Het meer ontdekken is ook helemaal niet erg. Alleen als ik een lange reis wil maken, dan moet eerst "Gaston" langs komen met die cheque! Nee van de zomer ga ik zeker 6 weken weg...Gewoon de volle vakantie pakken!
Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor de lieve woorden. Mijn schouder is nog best pijnlijk, maar ben wel gaan werken. Het voelt of hij soms een stukje uit de kom schiet.

Zes: Het vermoeden is dat ik de aanhechting van mijn bicep en kraakbeen (kapsel) los heb gescheurd uit mijn schouder...

Zes: Goed dat je gelijk de draad weer oppakt en goed hebt geslapen!

Jola: Wat leuk jouw werk!! Veel plezier!

WM: Denk je nou echt dat ik je laat uitslapen zaterdag

Voor de rest
Euuuh, Olive, je laat mij toch wel uitslapen over twee weken, he?

Welkom in oktober, trouwens, wat gaat het toch snel (did I just really say that? Ik lijk wel een oud wijf)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hahaha MT: ja jou wel... - WM slaapt bij mij vrijdag op zaterdag... moehahahaha *gemeen lachje*

Olive doe nou eens lief!!!!
Enne MT, Olive en ik gaan op jouw bedje springen in onze pyjama!!!!
hahahahaha, WM, dan kan het zomaar zijn dat ik daar een filmpje van maak en hier op het topic plaats!
gezellig meiden met elkaar wat leuks doen !!

Kreeg een grote bos rozen thuis gestuurd , staat wel leuk !

Hij bied daarbij zijn excusses aan.

Hond heeft nog meer zeil kapot gevreten, heb dit besproken met trainster van de cursus. Waarschijnlijk idd een stress situatie, vooral omdat ie dit niet eerder heeft gedaan. Honden voelen alles feilloos aan.

Een kennis van mij heeft nog een stuk zeil zodat we die er eerst overheen kunnen leggen en dan rustig afwachten wat hond daarmee gaat doen. Als ie daar niets meer mee doet , maar rustig kijken naar een nieuw zeil.

Baal er wel mega van , meer van het zeil en stress hondje dan t hele *het is over gebeuren*
Zes, je wijdt een hele paragraaf aan de hond, maar aan Aapje maar 1 regel! Wat vind je ervan, dat hij zijn excuses aanbiedt? Zei hij nog meer? Wil hij je terug? En zo ja, wat vind jij daarvan?
quote:Miss thang schreef op 01 oktober 2009 @ 18:05:

Zes, je wijdt een hele paragraaf aan de hond, maar aan Aapje maar 1 regel! Wat vind je ervan, dat hij zijn excuses aanbiedt? Zei hij nog meer? Wil hij je terug? En zo ja, wat vind jij daarvan?

Ja sorry ... wat ik er van vind ... voel mij leeg , wat kan ik er van vinden . Aardig dat hij zijn excusses aanbied die accepteer en respecteer ik ook zeker wel. Maar hij heeft mij pijn gedaan en dat heeft tijd nodig om te *helen*.

Verder weinig gezegd , of hij mij terug wil .. geen idee misschien wel , maar ik wil hem niet terug.

Alsof ik een muur heb opgetrokken van gevoelloosheid , zo van blijf daar en kom niet dichterbij. T gevoel van eerdere jaloerse wantrouwende vriendjes.. Been there done that and wont go there again gevoel
Zes: een hele dikke knuffel voor jou! Wat een ei is die Aap toch! Tjee, wat een actie! Hoe vreemd is dat als je het allemaal niet aan ziet komen!

Heb sinds een korte tijd weer goed contact met een nichtje van me en die vertelde ook over een soort van verlatings-angst aanvallen die ze had als ze een vriendje had. Zn hele hyves afspeuren, op zoek naar 'verdachte' berichtjes van vrouwelijke hyvers. Ze heeft nu een afspraak bij de psych, want ze hyperventileerde hele avonden daardoor. Ect vreem dat mensen zo in elkaar zitte en in blinde jaloersheid gekke dingen gaan doen.

Olive: alcohol verdooft de pijn wel he? Nog maar weer met de schroefdop aan de slag vnvd?

Over het 'doelzoeken'. Ben volgens mij net zo oud als WM, maar had het na he behalen van mijn diploma heel erg; is dit nu mijn leven, had heel erg moeite met het volwassen-gaan-werken-leven. Mijn relatie is toen ook uitgegaan enzo.

Ik had ook wel iets van; hier zit ik dan, alles goed voor elkaar, maar wat beteken ik nu helemaal voor/in deze maatschappij. Vandaar dat ik het vrijwilligerswerk (voor jeugd en zieken) nog steeds wil blijven doen. Al is het soms ook niet zo leuk; ik wil iets betekenen op de een of andere manier. Anders heb ik ook zon doelloos leven, heb ik het gevoel.

Mijn werk is nu ook niet echt zingevend ofzo, dus een maandje terug naar waar ik in het buitenland stage heb gelopen zit ook nog in de langetermijn-pen. Maar als het er niet van komt; ook goed. Heb een PRACHTIG leven!

Proost!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedenavond,

Zes...leuk die bos bloemen maar heeft zo beetje weinig inhoud? Zat er een kaartje bij oid met zijn excuses? Heeft ie hier gelezen hoe het werkelijke verhaal in elkaar stak...is de gedachte die ik heb maar kan het mis hebben? Ja en dan nog...leed is al geschied. Snap heel goed dat je er klaar mee bent. Hij gaat eerst lopen gillen en jou beschuldigen en dan daarna takkie rozen.sturen..ik zou er ook niets mee kunnen hoor. Nogmaals dikke knuffel voor jou!

Olijfje...hoe gaat met je arm? Feeling better today?

MissT..fijn dat je weer zon leuke avond met MM had! Heb je nou bietje kriebelties ofnie?

En ik heb al lekker weekend! Ik kom net van flamenco-dansles vandaan...echt zo leuk! Er was nu gitarist bij....ik vind die muziek zo gaaf. Ik ga regelmatig naar flamenco-voorstellingen...kan ik jullie allemaal aanraden. Zo gaaf die dans, de zang en de muziek...assie ervan houdt natuurlijk!
Assie er maar niet zo bij gaat zitten hoor E!

Zitten er nog leuke hombres op de dansles? Niet geheel onbelangrijk natuurlijk!
No Manzana no los hombros guapos!! :-)
Erykah: zover ik begreep uit een mailtje heeft hij idd t bericht hier gelezen op t forum..

Ik kan er idd weinig mee ,was even bij zusje vanavond en heeft hij ook mail naar zusje en ouders gestuurd met excusses richting hen dat hij zich zo heeft laten gaan..

t benauwd mij , t gevoel dat ie elk moment voor de deur staat ook toen ik die bos rozen zag , was ik blij dat er een briefje in mijn brievenbus zat dat een bloemisterij die had gebracht en niet hijzelf het was komen brengen en bij de buurman heeft afgeleverd..

Verder ben ik een beetje inspiratieloos en sorry dat ik niet op iedereen reageer , voel mij vooral erg leeg en tegelijkertijd stroomt mijn hoofd over van allerlei gedachten.. En wat voor gedachten dat zijn , t gaat van de was naar aapje en dan weer naar de hond en dan weer naar mijn keukenzeil en dan weer naar neefje.. Druk in mijn hoofd.. Tijd voor mijzelf nemen
Vleertje...kan me voorstellen dat het je benauwd. Wat ik al zei, het kwaad is al geschied. Hij heeft een kant van zichzelf laten zien....En ook dat hij hier meeleest en dan pas weet hoe het werkelijk zit ipv dat hij gewoon het gesprek met je aanging.

Geeft toch niet dat je niet op iedereen reageert...je zit nu met je eigen gedachten...dan kunnen onze verhalen er even niet bij...heel erg logisch hoor!
Even Vleertje sterkte wensen en een knuffel brengen !

Ik ben weer een weekje op reis, liefjes. Tot gauw weer !

X
Gaaf trouwens Flamenco. Ik vind de Tango ook stoer. Wil beide nog wel leren. Ooit :-)
Heee Miran...Flamenco is erg leuk...kan het je aanraden. Tango lijkt me ook erg leuk maar dat doe ik wel met mijn toekomstige verkering

Hele fijne reis en tot over een weekje!!
Yep, net als Ludo en Janine hihi !

Dank je wel !!!

Gaat het goed met je ?
Whahahaha jaaaa.....

Met mij gaat het heel goed! Druk met een nieuw plannetje, wil misschien iets voor mezelf gaan doen (naast mijn baan) maar dat staat nog in de babyschoentjes.

Hoe gaat met jou? Ben je er al uit of je naar het buitenland gaat of nog steeds aan het wikken en wegen...voors en tegens aan het bedenken?
Nou, eerst de baan nog krijgen. Maar ik wil wel graag.

Deze week 1e gesprek gehad. Wat ook meespeelt is dat ik het met m'n huidige collega's echt een beetje heb gehad en zin heb in een nieuw avontuur.

Maar voor jou ook spannend, ben benieuwd !

ga nu slapen,

bye bye en truste !
quote:Erykah schreef op 01 oktober 2009 @ 22:19:

No Manzana no los hombros guapos!! :-)que?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven