Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hi,

Ik ben net thuis van een drukke dag. Eerst gewerkt daarna gauw door naar flamencodansles en daarna afspraak met mijn "potentiele opdrachtgever". Pffff blij dat ik nu op de bank zit. Morgen lekker vrij en heb dus alweer weekend en ga lekker met Appeltie bubbelen in de sauna.

Olijfje...wat doe je nouuu, bietje flauwvallen. Ga het wel weer beetje met je? Kan me voorstellen dat het best eng was. Doe inderdaad maar veel vitamientjes eten. Knuf voor jou!

MP....wat zoek je...een Mr? Snap het niet helemaal?

WM.....hoe gaat met jou en WAT IS NU ZIJN AFKORTING! Misschien moeten we dat ervan maken: WINZA?

Xen...hoe was je avondje met R? Vond ie zijn kado leuk?
Een advocaat, maar hoeft niet per se advocaat te zijn als ie maar wil tekenen voor wat ik ex wil sturen ...

Druk dagje Erykah!
MP.....hoe was het vandaag? En wat wil je ex sturen dan? Heeft dat met vandaag te maken? Of wil je het er liever niet over hebben?
Niet hier Erykah. Maar komt goed!
Hehe straks weekend, woensdag en donderdag nog tweeavondvergaderingen gehad van in totaal 11 uur, ben nu wel een beetje op, zal ook maar wat sneller naar huis gaan, succes iedereen
We zakken weg!!! Heeft iedereen in spanning meegelezen op het buurmantopic/soap?

Heeft mij de vrijdagmiddag op werk doorgeholpen
Hallooooooooooo! Ik ben weer thuis!

@Olive: Doe je rustig aan?? Hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt!

@Erykah: Lekker gebubbeld met Appel?

@Ingel: Ik herken je gevoel wel een beetje wat betreft reageren..soms heb je daar meer zin in dan de andere keer.

Voel je vooral niet schuldig..

@Zes: Hoest met LRM?

@WM: Lekker aan het genieten van...? (welke afkorting wordt het? )

@MissT: Hoe is het met jou? Nog leuke plannen?

@Jola: Leuk toch die aankopen? Je mag jezelf best eens verwennen!

@Cruzader: Welkom terug zullen we maar zeggen..

Ik ben gisteren naar Anouk geweest en wat was het weer geweldig! Ik heb echt genoten! We stonden helemaal vooraan en zijn daar de hele avond blijven staan...Ik heb dus weinig gedronken..;-)

Nu net thuis..en straks een vriendinnetje op bezoek..Ook morgenavond ga ik eens de hort op! Heerlijk weekend zo!
Hoi!

Indi, leuk, Anouk!! Lijkt me heel gaaf!

Olive, dus gelukkig niks aan de hand. Misschien toch door je pijn in je schouder geweest dan?

WM, lekker hoor met je MrWM!

Cruz, oei, zo veel vergaderen, das best drama!

MP, al iemand gevonden?

Olive, welk buurman topic?? Is die nieuw?? Ik zal even zoeken!

Ik heb vanmiddag mijn kater laten inslapen. Toen best lopen snikken maar ben nu wat emotieloos, beetje 'unheimisch' gevoel, alsof er wat mis is. Denk dat de echte tranen binnenort wel komen!
Ach lieve Pop! Ik had helemaal niet meegekregen dat ie zo ziek was....Wel dat je met 'm naar de dierenarts ging...

Wat moet dat moeilijk geweest zijn! Een hele dikke voor jou!
Dikke knuffel voor Pop! Was je kat zo ziek dan? Sterkte ermee.

Indi: Anouk> coel! Was het in Ahoy? Ik ga daar zondag naar de BSB .

Olive: das even schrikken; flauwvallen. Hopelijk komt het niet meer voor. Hou de stress op afstand meid!

MP: alles goed?

Met mij alles prima in orde. Vnvd repeteren en naar de kroeg, morgen uitslapen, naar de winkel (v schoonzus), poetsen, bankhangen en tappen, zondag 3 optredens zingen en 's avonds naar Ahoy!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hele grote voor jou Pop!!!! Lijkt me vreselijk!
@Ingel: Ja in Ahoy! BSB...niet helemaal mijn ding, maar veel plezier!
Pop: knufff das nooit leuk je huisdier in moeten laten slapen. Ook al weet je dat dit een goede keuze is geweest.

Met LRM gaat t goed.. al merk ik wel dat ik mijzelf af en toe ff terug trek. Maar probeer er over te praten en mijzelf open te stellen. Valt niet mee !

Dacht dat ik vanavond bij een vriend zou eten met een paar andere vrienden. Ik snel naar huis van t werk , haasten met douchen tutten e.d. Ik wist niet zeker of we bij zijn ouderlijk huis gingen afspreken (die hebben nl sauna en zwembad) of dat we in zijn eigen huis gingen afspreken. Hem maar ff gebeld , blijkt t volgende week te zijn .. *grmbl* pffff soms .. moet ik gewoon wat beter luisteren
Thnxs voor de knuffels!

Hij was al lang ziek, dinsdag boedbeeld laten nakijken en dat was zwaar bagger. Betekenis: kat liep de hele dag ziek en misselijk rond, nog geen pijn, maar wel in laatste fase van ziekte. En dan kan je kiezen: laat je hem de laatste fase van ziekzijn (inclusief niet meer kunnen lopen, ziek, misselijk, niet meer kunnen wassen ed) meemaken of red je hem uit zijn lijden? k heb op advies van de dierenarts gekozen voor het inslapen. Neemt niet weg dat het een moeilijke beslissing is. Maar het is beter zo.
Je hebt een hele goede keuze gemaakt denk ik...dapper van je!

Uiteindelijk kies je toch voor het dier...maar het blijft heel verdrietig en k*t!

Nog een keer een dikke !
Dank je Indi!

Ga zo naar een borrel, ook wel zin in, maar heb nu even 'voetbalvrouwen' aanstaan. Zit Yolanthe erin! Zou het een soort van enorme aantrekkingskarcht op haar hebben gehad bij de opnames? hahaha!
Pop, het is verschrikkelijk om huisdier in te laten slapen.

Inge; Veel plezier dit weekend! BSB wiehoe! (bekentenis: ben vroeger wel naar wat concerten geweest)

Indi: Cool dat Anouk zo gaaf was! En volgens mij weer een leuk weekend voor de boeg. Have fun!

Ik ga zo mijn auto ophalen!! Jeuj! Vandaar dat ik zo belachelijk vroeg wakker ben op de zaterdag.
Pop gecondoleerd met de kat

Olive wat voor auto haal je op?

Ik moet binnenkort weer op voor mijn theorie:-)
Olive: veel rijplezier in je nieuwe wagentje

Rij voorzichtig

Inge veel plezier bij de BSB

Indi: Mooi dat Anouk zo gaaf was. Collega van mij is er ook geweest, vond het ook super gaaf.

Zo ik ga maar eens ri de supermarkt ff wat etenswaren kopen , vanavond komen een vriendin en LRM eten.

Eigenlijk ga ik t liefst met vriendin eten ipv met LRM erbij omdat we elkaar al lang niet meer hebben gesproken. Ff lekker bijkletsen als meiden onder elkaar.. Maar vind het ook zo lullig om tegen LRM te zeggen dat ik liever niet heb dat ie komt, omdat ik het al toegezegd heb.
Cruz: Heb m'n nieuwe Twingo opgehaald. Toch leuk zo'n auto met maar 9km op de teller. Hij moet nog wel ff goed ingereden worden, ghehehe. Morgen richting ouders even flink doortrappen. Heb komende week ook nog wel tripjes naar Vianen en Amersfoort. Maar hij is stoer (zwart)!!!! Ben helemaal blij!

Succes vanavond Zes. Weet je zeker dat je niet gewoon een meidenavondje wil? Lijkt me een beetje vreemd met LRM erbij.
Haha, 9 km op de teller? Dat is wel gaaf! Lekker veel rijden dit weekend,Olive!

Ik heb mn oude avatar weer terug en hem Sint-gepimpt, lollig om te doen zeg!
Gaat haar avatar ook maar ff pimpen ..
Ik ben ook aan het pimpen!!!

*work in progress*
Olive, die van jou is ook tof!!
Goeiemorgen!

Ik heb per ongeluk een gat in de dag geslapen na een heel gezellig avondje met lekkere wijn... ahum!

@Olive: Klinkt inderdaad stoer die nieuwe auto van jou! Veel plezier met inrijden!

@Pop: Hoe voel je je vandaag?

@Zes: Ik zou het wel gewoon zeggen hoor...Ik kan me ook voorstellen dat je een meidenavondje wil!

En wat zijn jullie avatars leuk! Ik vind die van mij niet zo geschikt om te pimpen..

Ik ga eens even onder de douche...en dan boodschappen doen in de regen..

Enne lekker naar de nieuwe cd van John Mayer luisteren.

Dit nummer spreekt me erg aan (vooral de tekst)

http://www.youtube.com/watch?v=zB9LBFDXiQU

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven