Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1728 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Peertjes schreef:
14-12-2025 02:32
Ik heb het me ook wel vaker afgevraagd, maar bang dat ik dan mensen uit mijn Facebook lijst tegenkom of andere bekenden.
Je kan dit uitschakelen, dan doet FB niemand in je naaste omgeving of aanverwanten.

Veel plezier met je date!
Peertjes schreef:
14-12-2025 02:32
Ik heb het me ook wel vaker afgevraagd, maar bang dat ik dan mensen uit mijn Facebook lijst tegenkom of andere bekenden.
Je kunt altijd mensen bij voorbaat al blokkeren volgens mij. En ach, je moet maar zo denken….je bent er voor het zelfde doel toch?
Mus* schreef:
13-12-2025 12:43
Ah, dat had ik ook nooit verwacht van FB dating. Op wat voor manier ander publiek? Serieuzer? En hoe werkt FB dating precies?
Nou sorry.. blij gemaakt met een dooie mus... ik kreeg het eerste kwartiertje swipen allemaal hele leuke mannen, maar inmiddels zijn de leuke mannen alweer op. Volgens mij doet die app dat gewoon expres zodat je flinke dopamineboost krijgt in het begin en daarna blijft swipen...

:(

oh en ik dacht idd dat het voordeel van Facebook Dating juist was dat je GEEN mannen uit je eigen netwerk voorgeschoteld krijgt...
Ik ben op andere datingsapps al wel mannen tegengekomen die ik ken uit het dagelijks leven, die ik dan uiteraard wegswipe, en ook wel een aantal die me daar dan over aanspreken in daily life, brrrr!
Het was een wat bijzondere date 🙈
De start was op zich goed hoewel het me wel opviel dat hij toch wat dikker is dan op zijn foto's, met name zijb gezicht was anders. Typisch.
Hij had voor de eerste date voorgesteld eerst wandelen en bij een klik evt wat drinken en eten. Later heb ik voorgesteld om eerst gewoon wat te drinken. Dat hebben we gedaan.
Hij kreeg het niet voor elkaar om via het scankaartje de bestelling door te geven, had weinig bereik, dus deed ik dat. Hij stelde voor het tweede drankje te betalen.
Na zo'n kleine anderhalf uur ( ik had mijn drankje nog niet op, hij al lang) stelde hij voor af te ronden. Hij moest nog een uur weer terug en nog boodschappen doen.
Dat gedaan, 3 kussen bij afsluiting en rij voorzichtig en dat was het. Ik was eigenlijk stom verbaasd en kreeg er de slappe lach van in de auto terug.

Later een app dat hij weer thuis was en of ik ook weer veilig thuis was en dat hij het gezellig kletsen met mij vond.
Heb teruggestuurd dat ik het ook gezellig kletsen vond.
Oh Peertjes idd een beetje ongewoon... Waarom deed jij langer dan 1,5u met één drankje? Ging de tijd zo snel dat je vergat te drinken? Mss dacht hij 'eer haar drankje uit is en we er nog één nemen zijn we alweer 2u verder'? 😅
Haha ja goeie.. Nou, zeg een goed uur met het drankje.
Maar we zaten inderdaad volop te kletsen, dus snap achteraf wel dat hij appte dat hij gezellig met me gekletst had 😆
Maar vond de afsluiting en het gedag zeggen ineens zo kort en rigoureus.

Maar goed, weet zelf ook niet zo goed wat ik er van vond en wellicht gold voor hem hetzelfde.
Heb in iedergeval weer eens actie ondernomen 😉
Goed gedaan Peertjes en soms moet je een date een beetje laten bezinken.
Ik ga ook niet knuffelen laat staan kussen na een eerste date...
Benieuwd hoe je er morgen in staat en of jullie nog contact zullen hebben.
Peertjes, ik geloof dat je dit nu teveel overdenkt... ik lees zo echt geen grote rode vlaggen, eerst maar eens een nachtje slapen en dan bij jezelf inchecken hoe het voelt!
Als je het niet 'voelt', hoef je daar ook geen reden bij te zoeken :)
Ik bedoel voornamelijk dat ik me eigenlijk gewoon heb vermaakt: Het was wat typisch allemaal, en ook gewoon gezellig. En toen ik in de auto zat heb ik zo gelachen om gewoon die hele setting. De kerstbomen en songs droegen ook wel bij aan die typische setting 🤣
Ik date helemaal niet veel online en het was alweer een tijd geleden. Heb er vaak geen zin in en zo stond ik er vandaag eigenlijk ook in. Maar al met al was het prima en heb juist ook wel wat energie gekregen om wat actiever te gaan daten.
Yasminmax schreef:
14-12-2025 16:51
Nou sorry.. blij gemaakt met een dooie mus... ik kreeg het eerste kwartiertje swipen allemaal hele leuke mannen, maar inmiddels zijn de leuke mannen alweer op. Volgens mij doet die app dat gewoon expres zodat je flinke dopamineboost krijgt in het begin en daarna blijft swipen...

:(

oh en ik dacht idd dat het voordeel van Facebook Dating juist was dat je GEEN mannen uit je eigen netwerk voorgeschoteld krijgt...
Ik ben op andere datingsapps al wel mannen tegengekomen die ik ken uit het dagelijks leven, die ik dan uiteraard wegswipe, en ook wel een aantal die me daar dan over aanspreken in daily life, brrrr!
Wel met iemand in contact uit de leuke mannen swipe?
Peertjes schreef:
14-12-2025 19:51
Ik bedoel voornamelijk dat ik me eigenlijk gewoon heb vermaakt: Het was wat typisch allemaal, en ook gewoon gezellig. En toen ik in de auto zat heb ik zo gelachen om gewoon die hele setting. De kerstbomen en songs droegen ook wel bij aan die typische setting 🤣
Ik date helemaal niet veel online en het was alweer een tijd geleden. Heb er vaak geen zin in en zo stond ik er vandaag eigenlijk ook in. Maar al met al was het prima en heb juist ook wel wat energie gekregen om wat actiever te gaan daten.
oohh gelukkig... daar gaat het om!!! :)
Ik lees net jouw berichtje van dezelfde mannen tegenkomen op datingsites 13 jaar later maar nog dezelfde leeftijd Oh my, das toch nie best zeg.

Ik verdenk deze man er ook van oudere foto's te hebben gebruikt. Hij appte mij een foto paar weken terug nadat ik hem een foto had geappt van mijzelf op dat moment op vakantie. Hij schreef erbij dat het een real time foto was. Waar ik, nu ik hem heb gezien, geen bal van geloof.
En waarom hè, uiteindelijk ziet iemand je gewoon in het echie en je schiet jezelf in de voet zo.
Peertjes schreef:
14-12-2025 19:55
Wel met iemand in contact uit de leuke mannen swipe?
Twee maar beide nog niet suuper enthousiast...

De eerste match ben ik jaaaren terug ook al een keer match mee geweest op Tinder haha. Weet niet of dat goed of slecht teken is haha.
Tja ik vind het ook wel lastig altijd hoor, foto's... Je wilt iemand ook een compleet plaatje van jezelf laten zien. Ik ben zelf ook wel iemand die veel wisselt qua gewicht en kapsel enzo... Bovendien ben ik niet zo'n type die continu gefotografeerd wordt / wil worden... En ik wil op mijn profiel verschillende kanten van mezelf laten zien.
Dus ik heb ook wel foto's van mezelf van 3 jaar geleden als ik denk dat ik daar goed uit de verf kwam...

Maar als je bedoelt dat die match foto's van 5-10 jaar geleden heeft gebruikt, tja dat is wel een ander verhaal natuurlijk...

Zo had ik ooit een date met iemand die een hele andere lengte op z'n profiel had staan dan hij werkelijk was. Ik zat te wachten op een beer van een vent, kwam er een heel ielig mannetje aanlopen... m'n thee snel opgedronken en weggegaan. Niet omdat hij klein was, maar vanwege het liegen.
Ik heb bewust óók een zijkant/zittende foto van mezelf op mijn Bumble profiel waarop je wel goed kan zien dat ik niet heel slank ben.
Ik heb namelijk wel een smal gezicht en dat geeft een heel vertekend beeld.
Gewoon _melon met login problemen
Die snap ik helemaal!

Even iets heel anders... ik ben vanavond even aan het aanklooien met Inner Circle.
Iemand al ervaring daarmee?

Mocht iemand het willen proberen, je moet er 'via via' voor worden uitgenodigd (daarom heet het inner circle), dus hierbij een link mocht je interesse hebben om het te proberen:
https://www.theinnercircle.co/register/O2RL28

of volgens mij kun je ook gewoon code O2RL28 invoeren
Inner Circle heeft een score van 1,2 op Trust Pilot...je zou niets kunnen zonder te betalen en heel moeilijk van je abonnement afkomen...
Attraverso schreef:
14-12-2025 21:57
Inner Circle heeft een score van 1,2 op Trust Pilot...je zou niets kunnen zonder te betalen en heel moeilijk van je abonnement afkomen...
oei goed dat je dit deelt, dit wist ik oprecht niet...

Ik heb gelukkig niets betaald (zou ik sowieso nooit doen muv Breeze voor m'n drankje)...
Yasminmax schreef:
14-12-2025 21:01
Twee maar beide nog niet suuper enthousiast...

De eerste match ben ik jaaaren terug ook al een keer match mee geweest op Tinder haha. Weet niet of dat goed of slecht teken is haha.
Oh dat had ik gisteren. Op fb dating had een man mij geliked. Ooit een date gehad met deze man maar tijdens de date had ik al heel snel door dat deze man uit was op alleen sex. Heb hem toen ook snel duidelijk gemaakt dat ik mij daar niet voor leen. Dan vraag ik mij af als ze je dan weer een like sturen dat ze niet meer weten dat ze je al gedate hebben of dat zo,n man denkt “ ach probeer het gewoon nog een keer”.

Die man waar ik contact mee had op Tinder heb ik verwijderd. Hij had mij blijkbaar opgezocht op fb. Had daar een paar foto’s gezien en begon toen gelijk “ oh je bent volgens mij wel wat voller dan een jaar geleden” en “ jouw gebit is volgens mij niet zo mooi”. ( heb nooit eerder commentaar gehad op mijn gebit en volgens mij is er ook weinig mis mee) Zo haal je wel mensen binnen. Tjong. Ik wist dus niet eens dat ik zo makkelijk vindbaar ben op fb dus dat eerst afgeschermd. Ik heb recente foto’s op mijn dating profiel dus daar zullen ze toch echt zien wie ik echt ben.
@Lisa2022, wat een eikel...

Het pleit wel allemaal voor die videocall die ik nu standaard doe vóór een date. Het begon heel praktisch: vanwege de afstand (ook als ik in mijn eigen omgeving zoek, is de rijafstand algauw 80+ km). Maar ik vind het nu toch ook wel een handige check om te zien of de foto's recent zijn, of de leeftijd klopt en iemand niet een weirdo is.

Voor mij is trouwens ook het liegen over de leeftijd problematischer dan de leeftijd zelf. Ik had laatst dus een videocall met een man die (zogenaamd vanwege privacy) even vier jaar van zijn echte leeftijd had afgehaald. Viel qua leeftijd nog steeds binnen mijn range, maar ik knapte er compleet op af omdat hij erover had gelogen. Ik vind dat echt zo sneu.
The impossible only takes a little longer
vaak is het 5 jaar van de leeftijd, 10 kilo van het gewicht en driekwart minder haar
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik vind het liegen over leeftijd ook problematischer dan de leeftijd zelf. Daar knap ik meteen op af.
Het is jouw goed recht om (veel) jonger te willen daten, maar het is ook mijn goed recht om niet met (veel) ouder te willen daten. Door een andere leeftijd in je profiel te zetten overrule je eigenlijk mijn wensen met je eigen wensen, dat vind ik enorme afknapper.
care_ schreef:
15-12-2025 14:53
Ik vind het liegen over leeftijd ook problematischer dan de leeftijd zelf. Daar knap ik meteen op af.
Het is jouw goed recht om (veel) jonger te willen daten, maar het is ook mijn goed recht om niet met (veel) ouder te willen daten. Door een andere leeftijd in je profiel te zetten overrule je eigenlijk mijn wensen met je eigen wensen, dat vind ik enorme afknapper.
Nou, exact.
Lisa2022 schreef:
15-12-2025 09:09
Oh dat had ik gisteren. Op fb dating had een man mij geliked. Ooit een date gehad met deze man maar tijdens de date had ik al heel snel door dat deze man uit was op alleen sex. Heb hem toen ook snel duidelijk gemaakt dat ik mij daar niet voor leen. Dan vraag ik mij af als ze je dan weer een like sturen dat ze niet meer weten dat ze je al gedate hebben of dat zo,n man denkt “ ach probeer het gewoon nog een keer”.

Die man waar ik contact mee had op Tinder heb ik verwijderd. Hij had mij blijkbaar opgezocht op fb. Had daar een paar foto’s gezien en begon toen gelijk “ oh je bent volgens mij wel wat voller dan een jaar geleden” en “ jouw gebit is volgens mij niet zo mooi”. ( heb nooit eerder commentaar gehad op mijn gebit en volgens mij is er ook weinig mis mee) Zo haal je wel mensen binnen. Tjong. Ik wist dus niet eens dat ik zo makkelijk vindbaar ben op fb dus dat eerst afgeschermd. Ik heb recente foto’s op mijn dating profiel dus daar zullen ze toch echt zien wie ik echt ben.
Wat een engnek en zieligerd. Groot gelijk en direct weg ermee.
Wat mij ook opvalt, mannen lijken wanhopig op zoek naar een relatie in deze tijd (feestdagen). Krijg ineens allemaal berichten van mannen in Messenger. Ben ook gelijk maar heel duidelijk naar hun toe.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven