Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Datertje schreef:
07-10-2020 07:58
Flitsie dat klinkt goed zeg!!
Kom maar op met de details straks...

Vandaag cursus nog een kwartier dan ben ik weg...

Tot vanavond allemaal. Doe niks wat ik ook niet zou doen
Succes!
Wat leuk Zeefietser! Klinkt als een leuke date en goede match.
zeefietser1 schreef:
07-10-2020 10:32
.. Volgende keer dat we elkaar ontmoeten kleren passen van elkaar. En ga ik haar leren hoe je tequila lekker sensueel kunt drinken.
Super voor je! wat leuk.

Klinkt als een hele leuke date alvast.
Alle reacties Link kopieren
Hier even een vreemde twist, geheel ongerelateerd😅 Maar heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben als supervisor bij een ander bedrijf. Voel me nog steeds niet op mijn plek binnen huidig bedrijf dus ga de overstap maken :-)
Wauw..gefeliciteerd Sabbiehh!! lekker supervisen die hap :D
Oeh spannend Sabiehh!
Gefeliciteerd Sabieh.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat" :facepalm: Ja, zo gaat je vertrouwen in de mens wel naar de klote. Wat een lef om me zo aan te spreken.
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
07-10-2020 15:41
Hier even een vreemde twist, geheel ongerelateerd😅 Maar heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben als supervisor bij een ander bedrijf. Voel me nog steeds niet op mijn plek binnen huidig bedrijf dus ga de overstap maken :-)
Wat een goed en onverwacht nieuws! Gefeliciteerd, mooi dat je dit gelukt is. In coronatijd ook nog eens. Ook fijn dat je dan je tanden in iets nieuws kunt zetten ( afleiding) en er blijer van wordt.
alongwiththesunshine schreef:
07-10-2020 15:45
Gefeliciteerd Sabieh.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat" :facepalm: Ja, zo gaat je vertrouwen in de mens wel naar de klote. Wat een lef om me zo aan te spreken.
Ik zeg 1 woord: jeuk.
Ik herhaal nog maar weee wat ik ieder jaar roep: ieder jaar rond de herfst en winter appen ex-dates of contacten weer. Altijd de mannen die je voorheen geghost of niet netjes behandeld hebben. Ze vervelen zich en hebben jeuk en gaan hun lijstje af.
Beste wat je kunt doen is het negeren. Levert nooit iets op.
Vooralsnog blijven de appjes bij mij uit dit jaar. Misschien omdat ik amper gedate heb.
Julus schreef:
07-10-2020 15:49
Vooralsnog blijven de appjes bij mij uit dit jaar. Misschien omdat ik amper gedate heb.
Mag ik je nummer Julus? dan app ik je even "Hey hoe is het bij jou, leuke zomer gehad?"

hoor je d'r weer bij ;)
Julus schreef:
07-10-2020 15:46
Ik zeg 1 woord: jeuk.
Ja, inderdaad. Maar dat niet eens in real life willen. Nog erger :bonk:
wij slapen nooit.
Tnx all! Ben ontzettend blij en opgelucht, had hier wel een beetje mijn zinnen op gezet toen het voorbij kwam :-)

Ik sluit me aan bij Julus, elk jaar weer hetzelfde feest, herfst en lente komen ze weer voorbij :idee:
Gefeliciteerd Sabbieehhh😀👍
Krijg motto niet verwijderd :-)
tomcat schreef:
07-10-2020 15:50
Mag ik je nummer Julus? dan app ik je even "Hey hoe is het bij jou, leuke zomer gehad?"

hoor je d'r weer bij ;)
You funny guy. Ik was juist blij dat ik er eindelijk van verlost ben. Maar grappig, want dit is dus precies wat ze dan appen.
Sabbieehhhh schreef:
07-10-2020 15:59
Ik sluit me aan bij Julus, elk jaar weer hetzelfde feest, herfst en lente komen ze weer voorbij :idee:
Ze is, ze is van mij!
Oeh la la laa la la
Ze is, ze is van mij!
07-10-2020 15:53
Tja het is dan ook wat, als je je rot verveelt en alleen kunt verzinnen om dan maar 1 ( alle) van je dates te appen. Handig, als je zo vermaakt kunt worden zonder moeite te doen.
Julus schreef:
07-10-2020 16:04
You funny guy. Ik was juist blij dat ik er eindelijk van verlost ben. Maar grappig, want dit is dus precies wat ze dan appen.
Er is meer tussen hemel en aard :mrgreen:

ok..net zo voorspelbaar as die pannenkoeken dus
07-10-2020 15:53
huh ? ex-dates die opduiken maar niet willen afspreken?
Sabbieehhhh schreef:
07-10-2020 15:59
Tnx all! Ben ontzettend blij en opgelucht, had hier wel een beetje mijn zinnen op gezet toen het voorbij kwam :-)

Des te gaver dat het is gelukt. Niet alles is slecht dit jaar.
Ondanks corona is dit jaar mijn beste jaar ooit sinds jaren, bow bizarre.
Julus schreef:
07-10-2020 16:05
Tja het is dan ook wat, als je je rot verveelt en alleen kunt verzinnen om dan maar 1 ( alle) van je dates te appen. Handig, als je zo vermaakt kunt worden zonder moeite te doen.
Ja, walgelijk. Je vraag je af wat er bij zulke types is misgegaan tijdens de opvoeding.
wij slapen nooit.
Tom is op dreef, zou het herfst zijn? :hihi:
tomcat schreef:
07-10-2020 16:06
huh ? ex-dates die opduiken maar niet willen afspreken?
Ja. Die categorie heb je ook nog. Je weet wel: dag in en dag uit hele dagen willen appen, zonder af te willen spreken. Gebeurt zo vaak. Daar trap je 2x in.
Sabbieehhhh schreef:
07-10-2020 16:07
Tom is op dreef, zou het herfst zijn? :hihi:
De eikels vallen uit de bomen :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven