Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Julus schreef:
15-02-2021 22:14
Klinkt niet als een serieuze insteek. En meteen om foto's vragen en weinig interesse tonen riekt naar iemand bij wie het vooral gaat om een casual date. Dan is het belangrijk hoe je er uit ziet maar maakt het weinig uit wie jij bent als persoon.

Ik zou er geen zin in hebben.
Ik dus ook niet. Ik heb gevraagd of hij ook nog iets wilde weten vanwege het kruisverhoor dingetje.

Ik een heel verhaal getypt op zijn vraag krijg ik een regel terug. Dat is dus einde oefening.
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
15-02-2021 22:31
Niet gezien. Vreselijk leven lijkt me :( Werd het verhaal betreft haar vader nog toegelicht?
Ja die vader is vreemd. Net als Amy Winehouse vader trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in een romantische bui, en dat een dag te laat. :D Lekker luisteren naar Crowded House, echt zo'n fijne band.
https://youtu.be/5ppQCjNF6zo
wij slapen nooit.
Geloof me, Thomas, dat is echt zo van die prophesy. Ik weet ook niet hoe dat werkt, maar de uitstraling van dat het toch niet gaat lukken kan er zelfs door een beeldscherm heen zijn. Mijn echte dates zijn ook al van heel lang geleden, maar als ik erop terugkijk kreeg ik die altijd op momenten dat ik er oprecht niet mee bezig was.
Denk aan mijn verhaal over het strand versus werkend in de modder. dat verhaal staat niet op zichzelf. Vrijwel alle keren dat ik een date kreeg, was onder omstandigheden dat ik er echt niet me bezig was. Ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik dacht dat iemand enorm out of my league was en juist daarom lukte het me blijkbaar om mezelf onbevangen te presenteren, want toen kreeg die ander interesse. en met die match waar ik nu zo leuk mee aan het praten ben vind ik ook een voorbeeld daarvan, deze is dan wel zonder romantische intentie, maar het gesprek kwam pas op gang toen ik het had losgelaten. ik snap ook echt niet hoe dat werkt, maar in mijn ervaring moet je het dus echt oprecht loslaten, alleen denken dat je het hebt losgelaten of er niet mee bezig bent is niet voldoende, je moet er oprecht niet mee bezig zijn en het oprecht loslaten en dan komt het op je pad. Dat oprecht loslaten is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, en dat is echt het moeilijkste deel ervan. Dat is mij ook niet vaak gelukt, anders had ik de afgelopen jaren wel meer succes gehad, maar terugkijkend op de keren dat ik wel succes had was echt op de momenten dat ik het het allerminst verwachtte: bedekt onder de modder, in gesprek met iemand ver buiten mijn league, vlak na een break-up als mijn gedachten er helemaal niet naar staan, etc.
Je hebt er niks aan, want je hebt er geen date mee, maar misschien kan je het van mij wel aannnemen dat het echt zo werkt, al snap ik ook niet hoe dat precies kan, omdat de ander ook door een beeldscherm heen kan voelen hoe iemand over zichzelf en zijn kansen denkt. Maar misschien kan je het van mij aannemen, omdat ik zelf ook al jaren niet succesvol ben en omdat ik ervaringen heb die echt onderstrepen dat het kan lukken op ene moment dat je oprecht loslaat.
Julia_20 schreef:
15-02-2021 22:25
Maar een Russin is het vaak ook niet om de man te doen 😉. Maar om hier te komen en het financieel beter te hebben.
Als dat een reden zou zijn voor haar en ik heb iemand die mij wil vergezellen in het leven, mag ze komen. Geld boeit me niet echt en als dat de manier is om iemand te vinden, dan is het maar zo :) en dat is natuurlijk zoals Orbifolia zegt oppervlakkig, maar heb dan ergens nog het geloof dat mijn karakter haar wel laat veranderen.
Orbifolia schreef:
15-02-2021 22:27
Mwah ten eerste is het heel erg generaliserend wat je typt. En ten tweede hoe vervelend je ervaring met daten ook is, de manier waarop je er in staat straal je uit. Ook hier op het forum vind ik persoonlijk. Soort self-fulfilling prophesy.

Uiteraard is iemand die voor het geld wel een relatie met je aan zou gaan veel minder oppervlakkig. :wtf:
Misschien te generaliserend en sorry als ik daarmee iemand aan val, maar dat is wel hoe het op mij persoonlijk over komt.
Als ik op mijn foto's uitstraal dat ik me kansloos voel, dan snap ik het, maar degene aan wie ik dat eens gevraagd heb, zeggen van niet in ieder geval (al zijn mensen denk ik liever niet helemaal eerlijk in plaats van kwetsend). Ik snap wel dat je zo in ieder geval denkt als je mijn berichten leest, maar kan je gelukkig wel vertellen dat ik in het echte leven zeker niet zo ben en ik hier misschien wel (onterecht) mijn frustraties te veel uit.
@Mimosa, ik neem het van je aan en geef je daarin ook wel gelijk. Degene hier die mijn foto's heeft gezien, gaf in ieder geval niet de reactie dat ik er "hopeloos" uit zag, dus daar ligt het dan denk ik niet helemaal aan.

Maar zeker in het echte leven is dat wel het geval, maar daarin ben ik vrij verlegen als het op nieuwe mensen aan komt. Dus voor mij zal het dan toch van online contact leggen moeten komen, maar dat is door de vleeskeuring zo goed als onmogelijk haha. Maar als ik er tegen de tijd nog ben na corona (wie weet hoe lang dat nog duurt :lol:) zal ik vast wel weer op singlereis gaan etc en wie weet valt het een keer goed.
alongwiththesunshine schreef:
15-02-2021 22:44
Ik ben in een romantische bui, en dat een dag te laat. :D Lekker luisteren naar Crowded House, echt zo'n fijne band.
https://youtu.be/5ppQCjNF6zo
Ik heb net een hele leuke app gehad met iemand en toen moest ik gelijk aan jou denken. We hebben het namelijk over muziek gehad. Hij speelt in een band.
Er gaan richting 3000 wie opent nieuw topic straks?
Datertje schreef:
15-02-2021 23:24
Ik heb net een hele leuke app gehad met iemand en toen moest ik gelijk aan jou denken. We hebben het namelijk over muziek gehad. Hij speelt in een band.
Das leuk! Je bent back on track ( ha ha ).
Datertje schreef:
15-02-2021 23:26
Er gaan richting 3000 wie opent nieuw topic straks?
Jij? Ik was al geweest.
Dat is goed ik zal er een openen morgenochtend
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
15-02-2021 22:44
Ik ben in een romantische bui, en dat een dag te laat. :D Lekker luisteren naar Crowded House, echt zo'n fijne band.
https://youtu.be/5ppQCjNF6zo
Hele fijne band ja!

Deze is ook heerlijk;

https://m.youtube.com/watch?v=J9gKyRmic20
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
15-02-2021 22:29
Vind ik ook wel lef om dat toe te geven trouwens. Eerlijk en open. Fijn!
Inderdaad wel lef van hem en goed dat hij het alsnog een kans wil geven om even rondje te lopen! Hij zal in ieder geval genoeg te vertellen hebben over zijn avonturen :)
Julus schreef:
15-02-2021 23:54
Das leuk! Je bent back on track ( ha ha ).
We stuurde al vanaf dat ik er weer opzit berichtjes, maar erg aftastend. Ook echt niet de man waar ik naar opzoek ben qua situatie waar hij in zit.
Maar om een lang verhaal kort te maken we hebben nummers uitgewisseld en zitten al de hele avond over muziek te kletsen. Hij is jonger dan ik en als de foto's kloppen echt lekker.

Hij vroeg of we morgen ook weer gaan appen. Een voordeel hij moet het rustig aan doen en ik moet dat ook van mijzelf. Uit een vriendschappelijke basis moet het groeien.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk Datertje! Soms ook wel fijn, even een ander gesprek dan standaard riedeltje. En muzieksmaak is ook zeker belangrijk, net zoals een lekker ding ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
16-02-2021 00:02
Hele fijne band ja!

Deze is ook heerlijk;

https://m.youtube.com/watch?v=J9gKyRmic20
Mijn brein, in bed nu:
HeY now, HEY NoW
Don't dreaaam it's over
When the wooorld comes in
They come, they come
To build a wall betweeen usss
We know they won't win
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
16-02-2021 00:12
Klinkt leuk Datertje! Soms ook wel fijn, even een ander gesprek dan standaard riedeltje. En muzieksmaak is ook zeker belangrijk, net zoals een lekker ding ;-)
Ja dat klopt Viv het is vaak zo"n riedeltje waarbij de man dan nauwelijks iets terug vraagt. Eenmaal op de app begon het gewoon te lopen het gesprek. Dat is nice.
Dan verheug je op morgen.

Hoe is het met jou ex date. Hebben jullie elkaar nog gezien?
Datertje schreef:
16-02-2021 00:04
Hij vroeg of we morgen ook weer gaan appen. Een voordeel hij moet het rustig aan doen en ik moet dat ook van mijzelf. Uit een vriendschappelijke basis moet het groeien.
Leuk! Dat klinkt als een hele mooie basis.
Julus schreef:
15-02-2021 18:34
Leuk zeg. Zo zie je maar. Misschien is het allemaal wat relaxter en de druk er vanaf nu waardoor hij de ruimte heeft om meer zichzelf te zijn?
Het is nu duidelijk dat het geen relatie wordt en dat kan lucht geven.
Ja, het is alsof er nu van beiden uit meer lucht en ruimte is om onszelf te zijn. Nu de intenties van beide kanten duidelijk zijn, heeft dat het contact veel goed gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,

Misschien moet toch maar die jonge mannen pakken.

Zat fysiotherapeut bij 😂😂😂

Zo ik ga richting werk. Ze hadden paar klusjes voor mij.

Laterrrr
Er is een nieuwe topic open!!! Ik zal hier een slotje op laten zetten.
Zie jullie aan de andere kant!
Tot aan de andere kant!

:cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven