Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Misschien eens concreet vragen hoeveel tijd hij vrij zou kunnen maken. Is dat één avond per week of één avond per maand... Als hij je echt leuk vindt moet hij daar toch een inschatting van kunnen maken.

Ik had de piloot vandaag aan de telefoon om wat dingen af te stemmen voor morgen. - edit -
moon-alisa wijzigde dit bericht op 04-09-2021 23:50
31.83% gewijzigd
Je kunt méér.
Hij is wel druk aan de telefoon zeg! Weer even gebeld om vanavond af te stemmen.

Gewoon ook wat gekletst en hij vindt open en eerlijk zijn belangrijk. Nouja dat vindt iedereen maar dat blijft ie zeggen. Terwijl ik soms wat dingen weglaat uit verhalen als ik het er niet over wil hebben maar dat moet ik niet teveel doen dus.

We gaan het zien vanavond.
Je kunt méér.
Veel plezier moon- Alisa! Gewoon ook lekker genieten van je concert hoor!
Naar welk concert ga je, Moon-Alisa?
wij slapen nooit.
Concert is volgende week, wegens herkenbaarheid zeg ik het liever niet, het is niet zo groot.

Ok aardige gast. Hij ziet er heel anders uit dan ik gedacht had. Had wel foto’s natuurlijk maar dan zie je niet de motoriek etc. Ik moest wennen maar het was wel gezellig uiteindelijk. Toch zie ik ons niet 1 2 3 een relatie krijgen.

Wel heel fijn om weer ns iemand anders te daten na zo lang ‘de vorige’. Die had me in zijn greep ofzo. Dit was gewoon ontspannen.
Je kunt méér.
Geen man overboord toch?
Ik kom ook maar weer eens meebabbelen ;) ik had ongeveer een maand geleden een (dacht ik) leuke match op tinder. Vanwege vakantieplannen en andere prima verklaarbare zaken van beide kanten was het er nog niet van gekomen elkaar te ontmoeten, maar via de app was het contact leuk. Zouden elkaar afgelopen week voor het eerst zien en vlak daarvoor ineens: complete stilte. Ik heb nog een berichtje gestuurd maar ik ben gewoon geghost 😒
Zo stom vind ik dat, laat dan tenminste even weten: joe liever niet. Maar goed.
Dus vanavond met frisse tegenzin toch maar weer tinder aangeslingerd. Toen ik met die ander aan het appen was zat ik niet op tinder, ik kan dat echt niet tegelijkertijd.

Maar vanavond een leuke match en direct afgesproken as dinsdag.
Kijk. Dat zijn korte metten! Eerste date in tijden gaat dat worden, ik ben benieuwd!
anoniem_65f95e3d19661 wijzigde dit bericht op 29-08-2021 23:05
1.26% gewijzigd
l2l89 schreef:
28-08-2021 18:42

Denk dat ik het nog wel een kans geef om te kijken hoe dit contact zich verder ontwikkelt komende dagen…
Tja, ik zou er toch niet te veel van verwachten. Eerlijk gezegd klinkt hij niet bijster enthousiast.
Zou jij het contact willen voortzetten als een fwb- situatie? Want het klinkt eerder daarnaar dan naar een beginnende verliefdheid van zijn kant…

Moon ga je nog een keer daten met de zwemman? Iemand kan de eerste keer natuurlijk door zenuwen heel anders zijn. Klinkt alsof jullie via de app wel echt een klik hadden, in jouw plaats zou ik het wellicht nog een tweede kans geven.
Antoon69 schreef:
29-08-2021 22:40
Geen man overboord toch?
Nee hoor. Ik was wel toe aan wat romantiek maar dat gaat t niet worden. Het was een aardige lieve vent. Wel een rare maar zeker niet creepy.
Je kunt méér.
Clumsy, veel plezier morgen met je date!

Het voorstelling staat nog gepland dus daar gaan we gewoon heen.
moon-alisa wijzigde dit bericht op 04-09-2021 23:54
46.81% gewijzigd
Je kunt méér.
Hey Clumsy, leuk om te horen dat je weer zin hebt om je in het dateleven te begeven!

Ai jammer Moon. Soms klikt het op de chat zo goed en kun je lekker heen en weer schrijven, maar uiteindelijk zegt dat helemaal niks over chemie in het echt. :(

Ik heb iets soortgelijks met huidige date. Ok, normaal ben ik echt net een vent qua libido, heh. Zolang het maar 2 benen heeft en iets daartussen wat ik leuk vind, dan kan ik er meestal wel wat mee. Maar deze man straalt gewoon totaal geen seks uit. Het is niet eens dat hij fysiek onaantrekkelijk is, maar hij gedraagt zich gewoon... als een broertje ofzo? Ik kan er iig helemaal niks mee. Wel lastig want ik heb de laatste tijd echt zin om lekker in een stel mannen armen weg te kruipen... De dagen worden dadelijk ook weer langer en kouder, zucht.
ClumsyNinja schreef:
29-08-2021 23:03
Tja, ik zou er toch niet te veel van verwachten. Eerlijk gezegd klinkt hij niet bijster enthousiast.
Zou jij het contact willen voortzetten als een fwb- situatie? Want het klinkt eerder daarnaar dan naar een beginnende verliefdheid van zijn kant…
Ja… ik ben niet echt iemand voor een FWB denk ik. Ik ben daar te gevoelig voor en hecht me te snel emotioneel aan de ander.

Net als nu: duurde het ook weer dik 2 dagen voordat ie mijn laatste bericht heeft gelezen en vind ik er van alles van en erger ik me aan mijn eigen rare gedrag. Want we hebben elkaar 1 keer gezien en hij is me niets verplicht natuurlijk. Maar het houdt me meer bezig dan ik zou willen.

Ik probeer het nu los te laten; als hij iets van mij wil mag hij wat meer moeite gaan doen. Het gaat niet meer vanuit mij komen denk ik.

Totaal geen app-chemie dus; terwijl toen we elkaar zagen deze chemie er (voor mij in elk geval) wél was. Maar blijkbaar was het voor hem dus gewoon leuk voor een keertje, en ik baal ervan dat ik daar zo moeilijk mee kan dealen.
@l2l89

Herkenbaar hoor. Heb nu hetzelfde met fwb. Ben mezelf compleet gek aan het maken omdat ik hem graag wil zien (en ik het ook echt gezellig vond) en ik van hem dan weer niks hoor 😂

Ik ga wel gewoon naar de sportschool voor mijn work-out 😜
Potpourri schreef:
30-08-2021 12:48
Ik heb iets soortgelijks met huidige date. Ok, normaal ben ik echt net een vent qua libido, heh. Zolang het maar 2 benen heeft en iets daartussen wat ik leuk vind, dan kan ik er meestal wel wat mee. Maar deze man straalt gewoon totaal geen seks uit. Het is niet eens dat hij fysiek onaantrekkelijk is, maar hij gedraagt zich gewoon... als een broertje ofzo? Ik kan er iig helemaal niks mee. Wel lastig want ik heb de laatste tijd echt zin om lekker in een stel mannen armen weg te kruipen... De dagen worden dadelijk ook weer langer en kouder, zucht.
Mijn date probeerde wel wat contact te zoeken in de zin van een por in mijn zij of een klopje op mijn been. Keurig netjes eigenlijk.

Bij mijn laatste FWB kon ik wel lekker in zijn armen wegkruipen en film kijken met kaarsjes etc etc maar die was als persoon weer heel gecompliceerd en dat is ook niet ideaal.
moon-alisa wijzigde dit bericht op 04-09-2021 23:56
23.09% gewijzigd
Je kunt méér.
Hoi, ik schuif even mee aan tafel. Want ik loop met een bezorgdheid rond die jullie misschien wel herkennen.
September komt eraan, de herfst en winter komen stilaan dichterbij, en voor het eerst ervaar ik toch een beetje angst voor deze periode.
In 2013 liep mijn langdurige relatie op de klippen. Ik heb elke herfst/winter goed doorstaan als single en kon zelfs heel hard genieten van die gezellige tijd. Maar vorig jaar heb ik een tijdje een vriend gehad. Ik heb toen "geproefd" van een herfst/winter die ik kon delen met een geliefde, en ook al was het toen lockdown: ik heb het ervaren als 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven.
Nu ben ik toch een beetje bang voor de koude, donkere maanden. Ik verlang naar een relatie, maar het lukt me niet om over hem en mijn datingvermoeidheid te raken. Ik mis hem en alle fijne gevoelens die ik ervaarde bij hem nog steeds enorm en kan het heel moeilijk van me afzetten.
Haha Alisa ik heb hetzelfde! We hebben kaartjes besteld voor een redelijk duur uitje (à la 70 euro p.p.) terwijl ik het eigenlijk niet meer zie zitten. Oh god, ik kan er nu al tegenop zien om dat te zeggen... Weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Nou ja, dit is ook weer een les dat je de eerste keer beter kunt gaan koffiedrinken of een stadswandeling kunt maken.

@l2l89
Begrijpelijk hoor, als hij jou het gevoel gaf tijdens jullie avondje dat hij er ook meer in zag... tja dat is wel een beetje manipulatief van hem. Sowieso, dat hij niet duidelijk aangeeft hoe hij het contact voor zich ziet is bloed irritant en nogal onvolwassen.
RedRoseThorn schreef:
30-08-2021 14:28
@l2l89

Herkenbaar hoor. Heb nu hetzelfde met fwb. Ben mezelf compleet gek aan het maken omdat ik hem graag wil zien (en ik het ook echt gezellig vond) en ik van hem dan weer niks hoor 😂

Ik ga wel gewoon naar de sportschool voor mijn work-out 😜
Is dat dan wel een geschikte relatie voor jou? Je mag ook aan je eigen behoeftes denken, je hoeft jezelf niet zo weg te cijferen.
wij slapen nooit.
PeppermintPatty schreef:
30-08-2021 15:44
Hoi, ik schuif even mee aan tafel. Want ik loop met een bezorgdheid rond die jullie misschien wel herkennen.
September komt eraan, de herfst en winter komen stilaan dichterbij, en voor het eerst ervaar ik toch een beetje angst voor deze periode.
In 2013 liep mijn langdurige relatie op de klippen. Ik heb elke herfst/winter goed doorstaan als single en kon zelfs heel hard genieten van die gezellige tijd. Maar vorig jaar heb ik een tijdje een vriend gehad. Ik heb toen "geproefd" van een herfst/winter die ik kon delen met een geliefde, en ook al was het toen lockdown: ik heb het ervaren als 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven.
Nu ben ik toch een beetje bang voor de koude, donkere maanden. Ik verlang naar een relatie, maar het lukt me niet om over hem en mijn datingvermoeidheid te raken. Ik mis hem en alle fijne gevoelens die ik ervaarde bij hem nog steeds enorm en kan het heel moeilijk van me afzetten.
Hoi Peppermint. Wat vervelend dat je je ex nog steeds zo mist. Ik zou willen dat ik de gouden tip voor je had maar ik weet niet of er een remedie tegen liefdesverdriet bestaat.
Ik geloof dat het vaak een kwestie van tijd is. Dat het steeds een stukje minder wordt, al zullen personen die belangrijk voor je zijn (geweest) altijd een plek in je hart behouden. Misschien is een jaar rouwen nog niet lang genoeg voor je om verder te kunnen met een nieuwe liefde en dat is ook helemaal oké.
Je zou je in de tussentijd kunnen focussen op het aangaan van nieuwe contacten / leuke dingen doen. Misschien verlaagt dat de drempel voor je, brengt het je toch al wat plezier/warmte zonder dat iemand gelijk je ex vervangt. Ik heb gelezen dat hier meerdere mensen gebruik maken van Nieuwe Mensen Leren Kennen of FaceBook-groepjes (bijvoorbeeld 'contacten Amsterdam'). Ben je een beetje sociaal aangelegd of vind je dat lastig? Knuffel van mij in ieder geval. :heart:
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 31-08-2021 00:18
13.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
30-08-2021 19:37
Hoi Peppermint. Wat vervelend dat je je ex nog steeds zo mist. Ik zou willen dat ik de gouden tip voor je had maar ik weet niet of er een remedie tegen liefdesverdriet bestaat.
Ik geloof dat het vaak een kwestie van tijd is. Dat het steeds een stukje minder wordt, al zullen personen die belangrijk voor je zijn (geweest) altijd een plek in je hart behouden. Misschien is een jaar rouwen nog lang genoeg voor je om verder te kunnen met een nieuwe liefde en dat is ook helemaal oké.
Je zou je in de tussentijd kunnen focussen op het aangaan van nieuwe contacten / leuke dingen doen. Misschien verlaagt dat de drempel voor je, brengt het je toch al wat plezier/warmte zonder dat iemand gelijk je ex vervangt. Ik heb gelezen dat hier meerdere mensen gebruik maken van Nieuwe Mensen Leren Kennen of FaceBook-groepjes (bijvoorbeeld 'contacten Amsterdam'). Ben je een beetje sociaal aangelegd of vind je dat lastig? Knuffel van mij in ieder geval. :heart:
Dank je wel voor de lieve reactie.
Ik ben wel een erg sociaal iemand, heb leuke vrienden en heel wat kennissen. Ik ga veel op pad: optredens, festivals (heb 3 weken terug mn 1ste post-corona festival mogen meemaken!), heb een stamkroeg, zoek ook nieuwe plekken op, ... op dat vlak kan ik niet echt klagen en ik probeer mijn best te doen. Ik heb niet zozeer nood aan nieuwe vrienden, wel aan Een Vriend. Maar ik ben datingmoe, na al die jaren single te zijn en heel wat pech te hebben gehad. Om een of andere reden wil het mij maar niet lukken, niemand blijft waardoor ik aan mijzelf zou beginnen twijfelen.
Ik blijf hopen dat het met hem terug goedkomt, toen ik bij hem was dacht ik oprecht "ja, dit ís het!". Eindelijk kwam ik thuis en vond ik rust. Ik kan me niet voorstellen dit nog eens opnieuw mee te maken met iemand anders.
:"-(
alongwiththesunshine schreef:
30-08-2021 19:25
Is dat dan wel een geschikte relatie voor jou? Je mag ook aan je eigen behoeftes denken, je hoeft jezelf niet zo weg te cijferen.
Het is voor mij ook niet iets duurzaams. Mijn behoeftes zonder dit worden ook nu niet gevuld. Op de heel korte termijn zie ik ook geen verandering in die status in liefdesleven. Ik zoek wel verder, daar niet van.

Maar ben het met je eens dat ik mezelf wat meer mag/moet beschermen
redrosethorn wijzigde dit bericht op 30-08-2021 21:14
7.44% gewijzigd
@Peppermint, zó herkenbaar!
Ik ben eigenlijk altijd single geweest, met hier en daar een periode scharrelen. (Of FWB, hoe je het wilt noemen, vaak mannen die ik wel leuk vond maar die niet mijn grote liefde waren en andersom). In de Corona-tijd iemand ontmoet met wie ik 10 maanden gedatet heb. Die persoon zelf was niet ideaal, maar ik raakte gewend aan onze TV-avondjes, zijn fijne ruime huis, zijn dieren, het slapen en wakker worden daar, het mooie uitzicht. Ik heb er een punt achter gezet om meerdere redenen maar vooral omdat hij sch*t had aan de Coronaregels terwijl één van mijn ouders kwetsbaar is (nog voor de vaccinaties).
Idd je hebt er weer even aan geproefd. En ik 'mocht' niet verdrietig zijn want hij was heel zielig en bovendien hadden we niks. De omgeving heeft meestal wel begrip voor een relatiebreuk maar niet voor iets wat niks was en wat dan helemaal niks meer is.
Ik kan sindsdien veel minder goed alleen zijn. Daar komt bij dat een vriendengroepje waarmee ik dagelijks contact had gesneuveld is in Coronatijd. Met de FWB had ik dagelijks contact, hij appte altijd hoe mijn dag was.

Ik ben wel bewust aan het investeren in nieuwe vriendschappen. Die hebben hier meestal een langere houdbaarheidsdatum dan 'de mannen'.
Je kunt méér.
Potpourri schreef:
30-08-2021 15:46
Haha Alisa ik heb hetzelfde! We hebben kaartjes besteld voor een redelijk duur uitje (à la 70 euro p.p.) terwijl ik het eigenlijk niet meer zie zitten. Oh god, ik kan er nu al tegenop zien om dat te zeggen... Weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Nou ja, dit is ook weer een les dat je de eerste keer beter kunt gaan koffiedrinken of een stadswandeling kunt maken.
Haha erg he. Ik vond het juist zo superleuk dat hij zoiets voorstelde in plaats van koffie in de stad of een wandeling. Origineel. En dat was meteen de reden om even te bellen en ik vond dat hij leuk klonk.
Toen ik m gisteren zag dacht ik: Ok dit wordt een eenmalig drankje. En toen begon hij meteen al over dat concert en dacht ik: Oh fuck nee... we hebben dat concert gepland.

Ik heb er nog steeds wel zin in maar ik hoop niet dat hij aan me wil frunniken ofzo. Dat zal ik vooraf wel subtiel duidelijk maken. Anders zit je de hele avond dat hij dichterbij schuift en ik weer een stukje weg. Verder is ie niet dom ofzo, het was hem gisteren ook wel opgevallen dat ik wel heel ver weg ging zitten van hem :rofl:
Je kunt méér.
Ik weet niet of dit helpt maar… ik heb een keer ‘uit beleefdheid’ en omdat ik voelde dat ik niet meer terug kon een huis gekocht met iemand met wie ik eigenlijk helemaal niet meer samen wilde zijn 😒😳🤦‍♀️
Ik dacht nog: komt wel goed.

Spoiler alert: kwam niet goed.

Sindsdien ben ik tien jaar verder en zit ik er anders in: fuck beleefdheid. Ik zou het dus gewoon uitspreken, kan een van de twee wellicht nog samen met iemand anders naar dat concert.
#nonassertiveSQUAD
wij slapen nooit.
PeppermintPatty schreef:
30-08-2021 20:42
Dank je wel voor de lieve reactie.
Ik ben wel een erg sociaal iemand, heb leuke vrienden en heel wat kennissen. Ik ga veel op pad: optredens, festivals (heb 3 weken terug mn 1ste post-corona festival mogen meemaken!), heb een stamkroeg, zoek ook nieuwe plekken op, ... op dat vlak kan ik niet echt klagen en ik probeer mijn best te doen. Ik heb niet zozeer nood aan nieuwe vrienden, wel aan Een Vriend. Maar ik ben datingmoe, na al die jaren single te zijn en heel wat pech te hebben gehad. Om een of andere reden wil het mij maar niet lukken, niemand blijft waardoor ik aan mijzelf zou beginnen twijfelen.
Ik blijf hopen dat het met hem terug goedkomt, toen ik bij hem was dacht ik oprecht "ja, dit ís het!". Eindelijk kwam ik thuis en vond ik rust. Ik kan me niet voorstellen dit nog eens opnieuw mee te maken met iemand anders.
:"-(
Ik snap en herken je gevoel van rust ervaren. En qua nieuwe contacten opzoeken bedoelde ik meer dat het kan helpen om op een laagdrempelige en vriendschappelijke manier mannen te leren kennen (in groepen gemixt met vrouwen) waarbij het contact altijd nog kan uitgroeien tot een liefde.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven