Slechte vriendin?

22-08-2019 11:19 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2019 13:35
Reden: OP verwijderd
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Otta1985 schreef:
22-08-2019 12:05
Pfoe, er staat wel heel veel nutteloze informatie in je bericht TO. Als ik alle irrelevante details weghaal kom ik tot het verhaal van S-Meds. Subtieler verwoord: Jij vindt Danny leuk. Maar dat heb je niet vertelt tegen Danny. En ook niet tegen Lotte. Als Danny jou probeert te versieren laat je weten dat hij maar naar Lotte moet gaan. Dat doet hij vervolgens ook en zij gaan samen naar huis. Dan gaat je vriendin weg en probeert Danny jou opnieuw te versieren, wat kennelijk gelukt is. Dat komt Lotte te weten en zij is boos. En nu voel jij je verongelijkt. En er was ook nog iemand die Dominique heet.

Ik vind dat je raar en puberaal doet. Als jij zegt dat hij naar Lotte moet gaan en hij doet dat ook kun je niet zeggen dat hij iets verkeerd heeft gedaan. Jij was toch heel duidelijk dat je geen interesse had (waarom zeg je eigenlijk zo iets?). Als Lotte niet wist dat jij Danny leuk vond was ze jou ook niks verschuldigd. Voor haar relatie en andere escapades is zij zelf verantwoordelijk, niet jouw probleem en niet relevant in dit verhaal (veeleer een beetje stemmingmakerij van jou). Dat Danny jou versiert zo gauw Lotte weg is vind ik dan weer niet zo netjes. En dat Lotte zich daar wat aan ergert kan ik me goed voorstellen. Danny klinkt niet erg leuk, eerlijk gezegd. Iemand die van de ene naar de andere vriendin hopt klinkt niet zo betrouwbaar...
Ik vind dat jij echt een naar bericht stuurd. je begrijp totaal het hele verhaal niet. Ik probeerde een goede vriendin te zijn en dus niks met deze jongen te doen ondanks dat ik wist dat mijn vriendin hardstikke vreemd ging gunde ik haar zelfs een kans bij de jongen die ik leuk vind. Ze is mij ook helemaal niks verschuldigd. Maar ben ik dat haar wel dan? Danny versierde mij al eerder alleen hield ik de boot af. Als lotte zich daar aan ergerd dan is dat haar probleem omdat ik me ook dood erger aan heel veel dingen. Blijkbaa keur jij het goed dat ze dus vreemd gaat met jan en alle man en dan wel alle mannen voor zichzelf wilt hebben? mensen die zo een reactie plaatsen zijn vaak precies hetzelfde. Jij kent danny niet en ik heb niet gervaagd om je mening over danny maar om je mening of ik een goede of slechte vriendin bent. Duidelijk vind je mij een slechte vriendin prima. Daar vraag ik om maar derest van je verhaal is dus ook relevant.
Alle reacties Link kopieren
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:40
Kinderachtig dit. Niemand heeft het hier over neuken, dat is wat jij er van maakt
Wat denk je dat Danny en Lotte gedaan hebben?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 12:48
Wat denk je dat Danny en Lotte gedaan hebben?
Scrabble natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:46
Ik vind dat jij echt een naar bericht stuurd. je begrijp totaal het hele verhaal niet. Ik probeerde een goede vriendin te zijn en dus niks met deze jongen te doen ondanks dat ik wist dat mijn vriendin hardstikke vreemd ging gunde ik haar zelfs een kans bij de jongen die ik leuk vind. Ze is mij ook helemaal niks verschuldigd. Maar ben ik dat haar wel dan? Danny versierde mij al eerder alleen hield ik de boot af. Als lotte zich daar aan ergerd dan is dat haar probleem omdat ik me ook dood erger aan heel veel dingen. Blijkbaa keur jij het goed dat ze dus vreemd gaat met jan en alle man en dan wel alle mannen voor zichzelf wilt hebben? mensen die zo een reactie plaatsen zijn vaak precies hetzelfde. Jij kent danny niet en ik heb niet gervaagd om je mening over danny maar om je mening of ik een goede of slechte vriendin bent. Duidelijk vind je mij een slechte vriendin prima. Daar vraag ik om maar derest van je verhaal is dus ook relevant.
je hoeft naar ons niet eerlijk te zijn, maar wees het eens naar jezelf.
Dit is echt een onzin verhaal, en dat weet je best
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 11:46
Ik hoopte dat jullie 14 waren Maar jullie zijn volwassen
Is dat zeker?
Schrijfstijl en spelling zou een belediging zijn tov 14 jarigen al, laat staan volwassenen... :cry:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
22-08-2019 11:56
En inderdaad al dat gekonkel is iets voor in je puberjaren maar niet voor nu. Gedraag je wat meer volwassen. Zeg gewoon wat je bedoeld. Ronduit. Niet er zo omheen draaien.
precies, dat heb ik ook gedaan. Ik ben een volwassen vrouw en heb echt geen tijd voor dit kinderachtige spelletje.
Ik vind het dom dan mensen gelijk een vooroordeel hebben op mij en op danny. Alsof deze mensen die de reacties plaatsen nooit iets fout hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
CatherineTheGreat schreef:
22-08-2019 12:49
Is dat zeker?
Schrijfstijl en spelling zou een belediging zijn tov 14 jarigen al, laat staan volwassenen... :cry:
niet zeker, maar ze zegt zelf, dat ze 28 is
(of ze bedoelt: we zijn 28 (opgeteld)) ;)
Alle reacties Link kopieren
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:51
precies, dat heb ik ook gedaan. Ik ben een volwassen vrouw en heb echt geen tijd voor dit kinderachtige spelletje.
Ik vind het dom dan mensen gelijk een vooroordeel hebben op mij en op danny. Alsof deze mensen die de reacties plaatsen nooit iets fout hebben gedaan.
Ik heb heel veel dingen fout gedaan. Dat heeft geen enkel relatie met dit verhaal trouwens

Zie jij nou echt niet, wat jouw aandeel is??
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag normale antwoorden en ik wil graag een OP in normaal Nederlands ipv in ordinaire SMS straattaal. . Dus waarbij woorden als niet als niet zijn geschreven en waarbij duwen en seks niet aan elkaar gelijk staan.

Verder: ordinaire bende...maak je school af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:46
Ik vind dat jij echt een naar bericht stuurd. je begrijp totaal het hele verhaal niet. Ik probeerde een goede vriendin te zijn en dus niks met deze jongen te doen ondanks dat ik wist dat mijn vriendin hardstikke vreemd ging gunde ik haar zelfs een kans bij de jongen die ik leuk vind. Ze is mij ook helemaal niks verschuldigd. Maar ben ik dat haar wel dan? Danny versierde mij al eerder alleen hield ik de boot af. Als lotte zich daar aan ergerd dan is dat haar probleem omdat ik me ook dood erger aan heel veel dingen. Blijkbaa keur jij het goed dat ze dus vreemd gaat met jan en alle man en dan wel alle mannen voor zichzelf wilt hebben? mensen die zo een reactie plaatsen zijn vaak precies hetzelfde. Jij kent danny niet en ik heb niet gervaagd om je mening over danny maar om je mening of ik een goede of slechte vriendin bent. Duidelijk vind je mij een slechte vriendin prima. Daar vraag ik om maar derest van je verhaal is dus ook relevant.
oh wat attent, je stond toe dat zij met Danny ging omdat je zo’n lieverd bent
Arme Danny, speelbal van drie hormonella’s
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:51
precies, dat heb ik ook gedaan. Ik ben een volwassen vrouw en heb echt geen tijd voor dit kinderachtige spelletje.
Ik vind het dom dan mensen gelijk een vooroordeel hebben op mij en op danny. Alsof deze mensen die de reacties plaatsen nooit iets fout hebben gedaan.
ja al die voordelen op anderen, waar komt dat toch vandaan?
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:51
precies, dat heb ik ook gedaan. Ik ben een volwassen vrouw en heb echt geen tijd voor dit kinderachtige spelletje.
Ik vind het dom dan mensen gelijk een vooroordeel hebben op mij en op danny. Alsof deze mensen die de reacties plaatsen nooit iets fout hebben gedaan.


Dat jij Danny met haar mee stuurt, terwijl je hem leuk vindt is geen spelletje/test?
Waarom heb je je OP verwijderd?
Alle reacties Link kopieren
bloempjee1992 schreef:
22-08-2019 12:46
Ik vind dat jij echt een naar bericht stuurd. je begrijp totaal het hele verhaal niet. Ik probeerde een goede vriendin te zijn en dus niks met deze jongen te doen ondanks dat ik wist dat mijn vriendin hardstikke vreemd ging gunde ik haar zelfs een kans bij de jongen die ik leuk vind. Ze is mij ook helemaal niks verschuldigd. Maar ben ik dat haar wel dan? Danny versierde mij al eerder alleen hield ik de boot af. Als lotte zich daar aan ergerd dan is dat haar probleem omdat ik me ook dood erger aan heel veel dingen. Blijkbaa keur jij het goed dat ze dus vreemd gaat met jan en alle man en dan wel alle mannen voor zichzelf wilt hebben? mensen die zo een reactie plaatsen zijn vaak precies hetzelfde. Jij kent danny niet en ik heb niet gervaagd om je mening over danny maar om je mening of ik een goede of slechte vriendin bent. Duidelijk vind je mij een slechte vriendin prima. Daar vraag ik om maar derest van je verhaal is dus ook relevant.
Wat is er naar aan mijn bericht dan? Volgens mij schrijf ik een heel overzichtelijke reactie. Uit jouw andere reacties blijkt dat je vooral bevestiging wilt dat je het goed hebt gedaan. En niet echt op zoek bent naar feedback. Ik kan me voorstellen dat mijn meer kritische reactie dan inderdaad vervelend voor je is. Maar ik sta er nog steeds achter, des te meer na bovenstaande reactie van jou. Omdat je een goede vriendin wil zijn zeg je nee tegen een jongen die je leuk vindt en biedt hem aan aan een vriendin. Prima als dat in jullie vriendschap zo gaat. (In mijn vriendschappen bieden we elkaar een drankje aan, geen mannen, maar ieder zijn ding :-? ) Maar dan moet je niet daarna komen zeuren dat zij daar gebruik van maakt. (als mijn vrienden het aangeboden drankje leegdrinken ga ik ook daarna niet zeggen dat ik het eigenlijk zelf had gewild) Ik snap niet zo goed wat je nu eigenlijk wil horen? :huh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven