Slechte vriendin?

22-08-2019 11:19 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2019 13:35
Reden: OP verwijderd
99.89% gewijzigd
Ik hoopte dat jullie 14 waren Maar jullie zijn volwassen
Poeh, misschien ook volwassen gaan gedragen dan??
Wat puberaal allemaal zeg.

Maar Lotte wist dat jij Danny leuk vond maar dook vervolgens met hem het bed in. Dat maakt dan haar een slechte vriendin lijkt me.
dus jij zegt tegen Danny dat hij Lotte moet douwen dus Danny doet het met Lotte
Lotte gaat naar het buitenland en nu stort jij je op Danny
Danny wil jou ook wel douwen en jij wil je laten douwen door Danny en vertelt dat aan Dominique
en nu is Lotte boos
en vind jij dat Lotte en Dominique stom doen

Ik vind het een raar spelletje, maar jullie zullen het wel leuk vinden
begin maar niet aan kinderen
Jij hebt niks fout gedaan.
Zij heeft een relatie maar meent nog steeds overal rond te kunnen n**ken. En dan ook nog over de floss zijn als jij met hem iemand date, terwijl hij vrij is, jij maar niet zij!!!!

Ik zou zeggen tegen haar dat ze op kan hoepelen. Dat ze geen recht van spreken heeft en niets over jou te zeggen heeft.
Zulke vriendinnen zijn geen vriendinnen.
mabelle schreef:
22-08-2019 11:53
Jij hebt niks fout gedaan.
Zij heeft een relatie maar meent nog steeds overal rond te kunnen n**ken. En dan ook nog over de floss zijn als jij met hem iemand date, terwijl hij vrij is, jij maar niet zij!!!!

Ik zou zeggen tegen haar dat ze op kan hoepelen. Dat ze geen recht van spreken heeft en niets over jou te zeggen heeft.
Zulke vriendinnen zijn geen vriendinnen.
TO heeft Danny zelf in bed van Lotte gepusht
En inderdaad al dat gekonkel is iets voor in je puberjaren maar niet voor nu. Gedraag je wat meer volwassen. Zeg gewoon wat je bedoeld. Ronduit. Niet er zo omheen draaien.
het lijkt wel of jullie 14 zijn. Maar je bent 28 :-o

Ik hoop dat dat een type fout is, anders zou ik eerst eens volwassen gaan worden.
Ja S-Meds daar heb je een punt.

Ik bedoel meer dat zij nu met contact heeft. Daar is niets fouts aan.
Ik vind dat wanneer je een echte vriendschap met iemand hebt je wel degelijk elkaar kan aanspreken op dingen als vreemdgaan. Los daarvan komt wat jij beschrijft niet over als een echte vriendschap.

Zij heeft een relatie, gaat vreemd en wil elke man voor zichzelf hebben, zo werkt het toch niet? Als zij en die man nou echt iets gehad hadden behalve een keer seks, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen maar in deze situatie? Nee.

Ik zou deze vriendschap laten voor wat het is en je concentreren op je eigen leven. Met of zonder deze man, dat is aan jou.

Zoek vrienden die beter aansluiten bij jezelf.
mabelle schreef:
22-08-2019 11:58
Ja S-Meds daar heb je een punt.

Ik bedoel meer dat zij nu met contact heeft. Daar is niets fouts aan.
TO wil zelf met Danny naar bed
maar dat vindt Lotte niet leuk want eerst stuur TO Danny in het bed van Lotte
Dat is best raar
alsof Lotte het troostmeisje is totdat TO zelf besloten heeft dat ze Danny wil
en Danny pakt natuurlijk wat hij pakken kan
en TO is hypocriet, ze komt hier huilen over het vreemdgaan van Lotte
maar is niet te beroerd om een man (anders dan de verkering van Lotte) naar Lotte te sturen voor seks
Pfoe, er staat wel heel veel nutteloze informatie in je bericht TO. Als ik alle irrelevante details weghaal kom ik tot het verhaal van S-Meds. Subtieler verwoord: Jij vindt Danny leuk. Maar dat heb je niet vertelt tegen Danny. En ook niet tegen Lotte. Als Danny jou probeert te versieren laat je weten dat hij maar naar Lotte moet gaan. Dat doet hij vervolgens ook en zij gaan samen naar huis. Dan gaat je vriendin weg en probeert Danny jou opnieuw te versieren, wat kennelijk gelukt is. Dat komt Lotte te weten en zij is boos. En nu voel jij je verongelijkt. En er was ook nog iemand die Dominique heet.

Ik vind dat je raar en puberaal doet. Als jij zegt dat hij naar Lotte moet gaan en hij doet dat ook kun je niet zeggen dat hij iets verkeerd heeft gedaan. Jij was toch heel duidelijk dat je geen interesse had (waarom zeg je eigenlijk zo iets?). Als Lotte niet wist dat jij Danny leuk vond was ze jou ook niks verschuldigd. Voor haar relatie en andere escapades is zij zelf verantwoordelijk, niet jouw probleem en niet relevant in dit verhaal (veeleer een beetje stemmingmakerij van jou). Dat Danny jou versiert zo gauw Lotte weg is vind ik dan weer niet zo netjes. En dat Lotte zich daar wat aan ergert kan ik me goed voorstellen. Danny klinkt niet erg leuk, eerlijk gezegd. Iemand die van de ene naar de andere vriendin hopt klinkt niet zo betrouwbaar...
Zeg gewoon tegen Danny dat jij hem leuk vindt, maar dat je bang was dat hij al iets met L. had.

En dat jij jou best mag zoenen (als jij dat tenminste leuk vindt hè).

En verbreek het contact met L.
S-Meds schreef:
22-08-2019 12:00
Tja... hij is wel bij haar op het werk langsgekomen, dus misschien wordt het wat.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
nou, dit word een succes natuurlijk

tien tegen één dat er een topic word geopend dat binnen een jaar Danny en Dominique iets (gedaan) hebben
Lorem Ipsum
haarklover schreef:
22-08-2019 12:07
Zeg gewoon tegen Danny dat jij hem leuk vindt, maar dat je bang was dat hij al iets met L. had.

En dat jij jou best mag zoenen (als jij dat tenminste leuk vindt hè).

En verbreek het contact met L.

Tja... hij is wel bij haar op het werk langsgekomen, dus misschien wordt het wat.
oh ja
als een man op je werk langskomt wil hij met je trouwen
turquasi schreef:
22-08-2019 12:13
nou, dit word een succes natuurlijk

tien tegen één dat er een topic word geopend dat binnen een jaar Danny en Dominique iets (gedaan) hebben
waarschijnlijk zit Danny al achter Dominique aan maar heeft Dominique gezegd dat hij eerst maar eens naar TO moet gaan
S-Meds schreef:
22-08-2019 12:14
waarschijnlijk zit Danny al achter Dominique aan maar heeft Dominique gezegd dat hij eerst maar eens naar TO moet gaan
:rolling:
Danny rijgt ze allemaal aan zijn lans.
Damned if I don’t
S-Meds schreef:
en Danny hoort gewoon met Sandy
GinnyJones schreef:
Ik vind dat wanneer je een echte vriendschap met iemand hebt je wel degelijk elkaar kan aanspreken op dingen als vreemdgaan. Los daarvan komt wat jij beschrijft niet over als een echte vriendschap.

Zij heeft een relatie, gaat vreemd en wil elke man voor zichzelf hebben, zo werkt het toch niet? Als zij en die man nou echt iets gehad hadden behalve een keer seks, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen maar in deze situatie? Nee.

Ik zou deze vriendschap laten voor wat het is en je concentreren op je eigen leven. Met of zonder deze man, dat is aan jou.

Zoek vrienden die beter aansluiten bij jezelf.
bedankt, hier heb ik tenminst wat aan. Misschien komt het verhaal heel kinderachtig over. en de situatie is ook ontzettend kinderachtig. Maar Sommige reacties zijn nog kinderachtiger. Dus dank je wel voor je oprechtheid.
S-Meds schreef:
22-08-2019 11:50
dus jij zegt tegen Danny dat hij Lotte moet douwen dus Danny doet het met Lotte
Lotte gaat naar het buitenland en nu stort jij je op Danny
Danny wil jou ook wel douwen en jij wil je laten douwen door Danny en vertelt dat aan Dominique
en nu is Lotte boos
en vind jij dat Lotte en Dominique stom doen

Ik vind het een raar spelletje, maar jullie zullen het wel leuk vinden
Kinderachtig dit. Niemand heeft het hier over neuken, dat is wat jij er van maakt
lilalinda schreef:
22-08-2019 12:37
en Danny hoort gewoon met Sandy
Toe maar, ook die nog.
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven