spannend contact

25-11-2008 18:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal.

Ik heb sinds begin van dit jaar contact met een man via sms en msn.In het begin hadden we heel veel contact.De laatste tijd is het veel minder.Ik vind t wel spannend en wil graag zijn aandacht maar hij doet een beetje raar...Hij is nooit meer online(zegt dat ie t druk heeft)Terwijl we voorheen zodra er tijd was zaten te chatten.Met sms-en doet ie afwezig en al dat soort dingen meer.

Sinds een paar weken wordt ik anoniem gebeld.soms drie keer op een dag en ook s'nachts.Als ik m vraag of hij dat is zegt ie van niet maar ik weet t zeker van wel.

Dus wat deed ik een keer;Ik belde hem anoniem.En gelijk daarna werd ik anoniem gebeld.......één plus één is twee.Maar hij blijft volhouden dat ie t niet is.Soms hoor ik dágen niets.En dan opeens weer wel....Ik heb met mezelf afgesproken hem te negeren en ook niet meer te reageren maar dat is moeilijk want ik vind t zo spannend en leuk.

Hoe zou ik zijn aandacht wat meer op mij kunnen vestigen???

Wat zou jij doen????
Helemaal niks.

Graag of niet. Ik weet niet houd oud je bent, maar vraag me af spelletjes spelen nog wel passend is in jouw contact met die man. Wat schiet je er immers mee op?

Buiten dit word ik altijd nogal achterdochtig van dat onvoorspelbare online-zijn gedrag. Je kent hem al bijna een jaar zeg je. Dat is erg lang hoor! Maak je geen illusies!
Euh.. zie je hem ook wel eens persoonlijk? En hoe heb je hem leren kennen dan? Ook via msn of in het echt? Persoonlijk zou ik er niet warm of koud van worden, via sms en msn.
Ik vraag me uberhaupt af waarom je contact zou willen met iemand die jij ervan verdenkt dat hij je meerdere keren per dag anoniem belt. Wat is dat nou weer voor een vage actie...klinkt nogal gestoord eigenlijk.

En mocht hij het niet zijn...als hij jullie contact net zo leuk vindt als jij, doet hij echt wel moeite voor je of komt het contact ook echt wel weer goed hoor. En anders...de groeten en op naar de volgende!
[quote]motje schreef op 25 november 2008 @ 18:49:

hallo allemaal.

Ik heb sinds begin van dit jaar contact met een man via sms en msn.In het begin hadden we heel veel contact.De laatste tijd is het veel minder.Ik vind t wel spannend en wil graag zijn aandacht maar hij doet een beetje raar...Hij is nooit meer online(zegt dat ie t druk heeft)Terwijl we voorheen zodra er tijd was zaten te chatten.Met sms-en doet ie afwezig en al dat soort dingen meer.

Sinds een paar weken wordt ik anoniem gebeld.soms drie keer op een dag en ook s'nachts.Als ik m vraag of hij dat is zegt ie van niet maar ik weet t zeker van wel.

Dus wat deed ik een keer;Ik belde hem anoniem.En gelijk daarna werd ik anoniem gebeld.......één plus één is twee.Maar hij blijft volhouden dat ie t niet is.Soms hoor ik dágen niets.En dan opeens weer wel....Ik heb met mezelf afgesproken hem te negeren en ook niet meer te reageren maar dat is moeilijk want ik vind t zo spannend en leuk.

Hoe zou ik zijn aandacht wat meer op mij kunnen vestigen???

Wat zou jij doen????[/quote]

Een klacht indienen bij m'n provider.

Anoniem bellen? 's Nachts? Dat klinkt eerder gestoord dan spannend. Wat is de volgende stap? Dat 'ie 's nachts je slaapkamer binnenkomt zonder aan te bellen? Dit moet je echt niet willen. En dit zou hij ook niet moeten willen als hij iets om je geeft.
Wuiles

Motje, beetje rare vraag eerlijk gezegd om te stellen: wat wij zouden doen. Ik vind dit soort acties creepy. Dus wat ik zou doen: die vent van msn afflikkeren en een nieuw nr nemen.
Ik zeg: stalker.
Ik zeg: getrouwde stalker.
Ik ga een nieuw topic openen: 1e succesvolle stalker ontdekt via het viva-forum!
Hoe stom kan je zijn!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven