Steeds pech met daten

07-12-2019 17:54 39 berichten
Hey!

Even advies nodig want ik heb steeds pech met daten. Het liefst zou ik gewoon iemand in het echte leven tegen komen maar helaas lukt dat niet. Online heb ik veel matches, gesprekken en zelfs mannen met wie ik app. Die willen dan of steeds niet afspreken of zeggen steeds af. Vandaag ook, na lang zeuren van zijn kan had ik vanavond vrij gemaakt om wat te kunnen gaan drinken. Meld hij dat hij ziek is, oké kan gebeuren. Nieuwe datum prikken lukt niet, dus we zouden nog wel kijken . Appt hij later dat hij zich beter voelt en is gaan borrelen met vrienden. Ik was echt pissed en heb gezegd laat maar, ik ga me niet aan het lijntje laten houden.

Maar waarom doen mannen dit, of niet willen afspreken of last minute afzeggen en dan niks nieuws willen plannen? Ligt het aan mij, is het zo raar dat ik graag op date wil met iemand die dat ook wil en niet alleen doet omdat hij toevallig niks anders heeft?
Ik zit er echt even doorheen, alsof geen enkele man mij het waard vind alleen nog maar met me af te spreken. Iemand advies?

Alvast bedankt! X
Er zijn ook mannen die niet echt willen afspreken maar de online aandacht wel graag willen. Iemand om mee te appen. Zodra je over afspreken begint wordem er smoesjes verzonnen. Dan weet je dus gelijk dat het verder nergens heen gaat. Enige wat je kunt doen is niet te lang appen. Wil hij niet met iets concreets komen, dan afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel dates via online datingapps gehad. Echt veel. Misschien heeft het met leeftijd te maken, maar een afspraak ging altijd door. Mijn collega, die net als ik in de vijver van 50 plus mannen vist, heeft ook die ervaring.
Hoe dan ook: laat je niet uit het veld slaan. Er zitten nu eenmaal veel oetlullen online te prutsen.
Mensch durf te leven
Julus schreef:
07-12-2019 20:12
Er zijn ook mannen die niet echt willen afspreken maar de online aandacht wel graag willen. Iemand om mee te appen. Zodra je over afspreken begint wordem er smoesjes verzonnen.
Die ervaring heb ik idd ook. Eén vond het op een gegeven moment volgens mij gewoon leuk om goedemorgen en welterusten te zeggen met af en toe een gesprekje tussendoor. Terwijl ik nog in de fase zat van 'wanneer gaan we nou afspreken?' vond hij het gewoon leuk om een beetje dom te chatten.
Tja hij had niet zo veel te doen denk ik. Bij mij was het chatten echt bedoeld als voorstadium van daten.

Ik ben overigens niet vaak op de chat te vinden. Maar de paar keer dat ik weer een leuke chatpartner had ging het uiteindelijk weer nergens over.
Je kunt méér.
Dat is het ook denk ik . Ze zien het als leuke afleiding uit verveling. Niks mis met wat aandacht van een leuke vrouw, dat leukt je dag weer op. Maar als jij dan appt in de veronderstelling dat je gaat daten, wordt dat appen frustrerend. En ja je kunt je afvragen waarom ze tijd hebben om hele dagen te appen.
Julus schreef:
07-12-2019 20:54
Dat is het ook denk ik . Ze zien het als leuke afleiding uit verveling. Niks mis met wat aandacht van een leuke vrouw, dat leukt je dag weer op. Maar als jij dan appt in de veronderstelling dat je gaat daten, wordt dat appen frustrerend. En ja je kunt je afvragen waarom ze tijd hebben om hele dagen te appen.
mss zijn ze getrouwd..
Getrouwd is ook best een optie idd. Ik denk wel eens dat ze bijv een vrouw of vriendin hebben die s avonds werkt (zorg bijv) en dat ze dan s avonds tijd over hebben om te appen. En misschien 'even snel' te daten.

Denk ook dat veel mannen meerdere ijzers in het vuur hebben. En dan houden ze iedereen een beetje warm met 'we appen nog' en maken ze meerdere halve afspraken waar ze later weer op terugkomen.
Je kunt méér.
Attraverso schreef:
07-12-2019 18:42
Laat me raden.... 17 jaar getrouwd?
:HA:
TO,

Zou je misschien nog kunnen werken
aan een strengere (voor-)selectie?

Toen ik single was, had ik altijd een paar criteria waar mannen aan moesten voldoen. Zo vond ik altijd dat mannen mij op date moesten vragen én dat zij mij binnen 3 dagen na de match op date moesten vragen.

Mannen die dat dus niet deden, schreef ik gewoon af.

Door deze regels zul je zien dat de geïnteresseerde en daadkrachtige mannen jou echt wel op date zullen vragen. Het heeft voor mij in ieder geval gewerkt want ik ben inmiddels getrouwd met een man die mij ooit via Tinder op date heeft gevraagd :heart:

Gewoon lekker blijven daten TO en laat die mannen maar in actie komen en niet zelf om dates vragen als je op zoek bent naar een daadkrachtige man.
Tikatukka schreef:
07-12-2019 20:13
Ik heb veel dates via online datingapps gehad. Echt veel. Misschien heeft het met leeftijd te maken, maar een afspraak ging altijd door. Mijn collega, die net als ik in de vijver van 50 plus mannen vist, heeft ook die ervaring.
Hoe dan ook: laat je niet uit het veld slaan. Er zitten nu eenmaal veel oetlullen online te prutsen.
Ach ja dat kan het ook zijn, de leeftijd.
40+ willen vaak al daten nadat er enkele berichtjes over en weer zijn gegaan.
Murrmurr schreef:
07-12-2019 18:15
Zelf iets minder available zijn en zeker niet je afspraken op zaterdagavond gaan afzeggen voor iemand die je nog nooit hebt gezien
Dit. Waarom ga je je in allerlei bochten wringen voor iemand die je niet kent en loopt te drammen?
Trek je eigen plan en als hij er tussen past, prima. En anders heeft hij pech. Zo kom je ook wel wanhopig over.
Ik snap best dat je je er rot door voelt. Ik denk dat je het beste er een beetje minder gespannen in kunt staan. Probeer het meer te zien van als het komt komt het en anders niet. Probeer meer op jezelf te focussen en leuke dingen te doen, het misschien zelfs wat minder serieus te nemen, dan komt het misschien vanzelf wel.

Ik snap dat je op jouw leeftijd misschien wel denkt van schiet nu maar een beetje op, maarja er zo in staan helpt verder ook niets.
Cleidy36 schreef:
08-12-2019 00:21
TO,

Zou je misschien nog kunnen werken
aan een strengere (voor-)selectie?

Toen ik single was, had ik altijd een paar criteria waar mannen aan moesten voldoen. Zo vond ik altijd dat mannen mij op date moesten vragen én dat zij mij binnen 3 dagen na de match op date moesten vragen.

Mannen die dat dus niet deden, schreef ik gewoon af.

Door deze regels zul je zien dat de geïnteresseerde en daadkrachtige mannen jou echt wel op date zullen vragen. Het heeft voor mij in ieder geval gewerkt want ik ben inmiddels getrouwd met een man die mij ooit via Tinder op date heeft gevraagd :heart:

Gewoon lekker blijven daten TO en laat die mannen maar in actie komen en niet zelf om dates vragen als je op zoek bent naar een daadkrachtige man.
Dit.
Ik heb toen geen 3 dagen regel gehad.
Maar ik ben ook niet voor dagen of weken appen.

Je moet inderdaad even aankijken wat jou grenzen zijn.

Ik vind het on line daten leuk en makkelijk. Echter heb ik meerendeels geilerds ontmoet via Tinder. Die serieus waren vond ik weer niks.

Mijn tip: weet dat in het echt anders is! Spreek zsm af.

Succes TO.
MevrKakel schreef:
07-12-2019 20:09
En online shoppen vind je ook wanhopig?
Voordat je zegt dat dat anders is, wil ik de overeenkomsten even benadrukken: het scheelt tijd en de voorraad is overzichtelijk uitgestald, en retourneren is gratis.

Niet helemaal eens. Bij internetshoppen zijn de dingen die ik zoek ook aanwezig. De leukste mannen die ik in het wild ben tegen gekomen (allen vrijgezel) deden niet aan internet daten. Het lijkt soms een grote visvijver, maar als 95% van het aanbod niet is wat je zoekt is het helemaal niet zoveel.

Ik heb een aantal jaar online gedate en ook offline en mijn huidige partner was ik er nooit en te nimmer tegengekomen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
MevrKakel schreef:
07-12-2019 20:09
En online shoppen vind je ook wanhopig?
Voordat je zegt dat dat anders is, wil ik de overeenkomsten even benadrukken: het scheelt tijd en de voorraad is overzichtelijk uitgestald, en retourneren is gratis.
Online shoppen en online daten zijn fundamenteel anders.
Om te beginnen, het is illegaal om mensen te verhandelen. De meeste niet-mensen kan je legaal verhandelen.
Verder, bij online shoppen is de keus eenzijdig. Als iemand iets wil kopen en kan betalen kan de koop worden gesloten.
Bij online daten is de keus tweezijdig. De ander heeft ook wat in te brengen, wat een totaal andere dynamiek geeft en bij verschillende wensen of intenties de moeilijkheden brengt waar tenminste fritzz maar zeker ook anderen in dit topic tegen aanlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven