Stel ik mij aan?

20-03-2010 15:12 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet hier even mijn hart luchten!

In april ga ik met 2 vriendinnen op reis naar Rome. Het meeste is al geregeld, maar had de laatste keer dat we samen waren voorgesteld om nog 1 keer samen te komen om de laatste dingetjes te regelen.

Nu belt net één van die 2 vriendinnen, heeft ze net voor mij die andere vriendin gebeld en al geregeld dat ze straks gaan eten en dan kunnen we nog de laatste dingetjes bespreken i.v.m. Rome?? Nu is niet het probleem dat ik niet kan (had niet veel gepland omdat ik morgen dagje wegga), maar ik ben wel op mijn teen getrapt dat ze het zo laat laat weten en op wat voor manier. Eigenlijk is alles al geregeld, dus maakt het toch niet uit of ik er bij ben of niet??

En dat allemaal alleen maar omdat ze normaal naar de voetbal ging en die nu verplaatst is naar een andere dag.

Had in eerste instantie gezegd dat ik kwam, wel gezegd wat ik ervan vond, maar heb net afgezegd. Ben echt boos!

Stel ik mij aan?
Ja.
Ja, je stelt je aan. En als je nu al zo snel op je teentjes getrapt bent, zou ik nog maar eens goed bedenken of het wel zo'n strak plan is om met die 2 vriendinnen naar Rome te gaan...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ja, ik vind eigenlijk wel dat je je een beetje aanstelt. Je had al voorgesteld om nog een keer samen te komen en dat gaat nu gebeuren (geregeld door een ander, prima lijkt me), dat wilde je toch?

Ik zou niet te snel op mijn tenen getrapt zijn, zeker als je in een leuke sfeer samen naar Rome wilt.
Dat zeg ik
Ja, je stelt je aan.

Waarschijnlijk heeft vriendin 1 gewoon vriendin 2 gebeld met "joh, kun jij dan en dan? Ja? Dan bel ik TO ook even of die dan kan".

Logisch ook als ineens voetbal van haar verzet is waardoor ze misschien alleen vanavond kan.

Typisch gevalletje lange tenen.
668, the neighbour of the Beast
Ja
The time is now
Je zeurt.

Wees blij dat er iemand initiatief neemt!

En je kunt toch....heb je een probleem of zoek je er gewoon één..
Misschien stel je je wel een beetje aan. Ik zou toch gaan hoor vanavond. Ze zitten dan met z'n 2tjes allerlei plannetjes te maken dan voel je je ook een beetje voor het blok gezet straks in Rome.
Ik snap ook niet waar je je nou zo druk over maakt. Jij wilde nog een keer meeten en dat gaan jullie doen. Mooi toch?

Als je nou niet had gekund, dan had ik nog een beetje kunnen begrijpen dat je het niet leuk vindt dat het zo geregeld wordt, maar je kan toch gewoon?
Als je kan, zou ik toch gaan. Maak er gewoon een gezellige avond van en plan leuke dingen! Voorpret is soms nog leuker dan de trip zelf! Niet gelijk iets erachter zoeken. Waarschijnlijk konden ze gewoon allebei vanavond, onverwacht. Dus tja, zo gaat dat dan. Maak er iets leuks van!
Of ben je op je teentjes getrapt dat jij niet dit etentje hebt geregeld? Anders zie ik het probleem niet...jullie kunnen dan samen de laatste dingen doornemen onder genot van een hapje..
Geen idee of je je aanstelt, want ik snap je hele probleem niet.
.
Ja, je stelt je echt ontzettend aan.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Had je liever gehad dat jij als eerste gebeld was?

zo ja waarom?
Ja, en niet zo'n beetje ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
en waarom kan je straks niet ergens gaan eten als je morgen een dagje weggaat?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja enorm.

Ik zie echt het probleem niet.
Ja, je stelt je vreselijk aan. En als jij dit ook laat merken aan je vriendinnen dan hoefde je van mij ook niet meer mee naar Rome. Want als jullie reis al zo begint kun je er gif op innemen dat dat gezeik gaat worden.
...
Joh, samen op vakantie gaan vergt altijd aanpassing van alle kanten. Ik zou proberen een beetje over dit soort kleine dingen heen te stappen en het gezellig te houden, anders is het zonde van de vakantie.
Het is zoals het is
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 09:40
Reden: privacy
% gewijzigd
Snap wel dat je vindt dat het niet handig is aangepakt, maar door je kont tegen de krib te gooien maak je het er niet makkelijker en leuker op. Je kunt je ergernis ook naast je neerleggen, gewoon gaan en je constructief opstellen.

Zou me toch wat inschikkelijker/constructiever opstellen als ik jou was. Anders wordt het in Rome nog lastig. Ook daar gaat het waarschijnlijk niet altijd zoals jij had gewild en moet je tot een compromis komen om er wat leuks van te maken.
quote:Spijker schreef op 20 maart 2010 @ 15:33:

en waarom kan je straks niet ergens gaan eten als je morgen een dagje weggaat?Ze kan wel, maar ze wil niet meer. Ik geloof omdat ze niet als eerste gebeld is. Ik denk dat het hier gaat om een gevalletje gevoelig ego.
The time is now
quote:Banba schreef op 20 maart 2010 @ 15:37:

[...]

Ze kan wel, maar ze wil niet meer. Ik geloof omdat ze niet als eerste gebeld is. Ik denk dat het hier gaat om een gevalletje gevoelig ego.Eens
Ik voel aan m'n vruchtwater dat deze vriendschap niet zo heel lang meer gaat duren...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven