Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Aaah,Poezzie,kom hier en een dikke voor jou!!
Klinkt als een oneerbaar voorstel, Sprankie Voor nu lig ik nog lekker met Kitty in mijn grote bed; boekjes lezen, filmpje kijken, beetje forummen. Lekker hier ontbeten. Poetsen? Tis zondag hoor!

Het verbaast mij ook niet zo hoor, dat ik me zo voel. Het voelt alleen niet prettig, heb niet het gevoel dat ik leef op dit moment. Ik vind het ook erg moeilijk dat ik veel levenslust aan Kitty ophang nu, das een zware taak voor zo'n klein meiske.

Vanmiddag maar even de stad in. Kitty heeft nieuwe balletschoentjes nodig en een paar maillots, en ik moet even kijken om een winterjas. Iemand ergens nog leuke gezien?
Dat bedoel ik! Zondag... DE dag om de zon binnen te laten

En lieve schat, lief zijn voor jezelf kan ook zijn jezelf een rotschop geven.

In jouw scenario heb je vanavond een groter schuldgevoel voor de last die je op Kitty's schoudertjes hebt gelegd dan dat je nu al hebt (pot & ketel, trust me ). Bovendien heb je dan een jas gekocht, waarvan je jezelf alleen maar wijs kan maken dat'ie heeft bijgedragen aan het doorbreken van je vacuüm.

Laat Kitty met shampoo de muren van de douche 'schoon' maken terwijl jij de ramen openzet en wc eend in de pot spuit. Frisse wind en knusheid met je prachtdochter sluiten elkaar niet uit.

(Als jij nou even al je confronterende wijsheid op 'mijn' topic spuit, dan buk ik daar even en zeg netjes op alles dat jij daar gelijk hebt ok? Moet je wel eerst even je ramen openzetten )
Ruzie met internet
Haaai!

Thee en een rol biscuitjes vind ik een betere combi. Mag dat ook??

Lekker dippen met je koekje in de thee en dan opslurpen...

Je komt er vanzelf weer bovenop Poezewoes. Dat voelt misschien nu niet zo, maar het komt echt wel weer dat je zin hebt om leven te herpakken. Ik heb het zelf ook mee gemaakt, in het begin had ik echt nergens zin in, wilde het liefst de hele dat in bed blijven liggen, de tijd stil zetten of terug draaien.

Maar er komt een moment dat je weer zin hebt om opnieuw te gaan beginnen, op jouw manier, zoals jij het wilt! Kop op!
Goedemorgendezemorgen,

Poez, ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad gisteren en dat je week minder vacuüum getrokken zal zijn dan je weekend!

En voor de rest van de dames ook een héle fijne week natuurlijk.

Ik heb geen taart, wel een brioche die ik met liefde wil delen
Dank je Jann.

Sprank, ik kan niet vinden waar ik jou dan even flink met de waarheid kan confronteren, sneaky hoor.

Shopmissie is gisteren goed geslaagd. Heb zelfs 2 jassen gekocht waaronder één van leer. Ik word altijd erg gelukkig van mooi leer.

Kitty heeft behalve maillots, ook nog een nieuw rokje, een longsleeve en een vestje gescoord. Vol ornaat is ze vanmorgen naar school vertrokken. Ze zag eruit om op te vreten. Ze had haar haar zelf gedaan, lees: 6 speldjes met bloemetjes en strikjes overal in dr pruikje gestoken.

Vanmiddag gaan we maar eens het sanitair onder handen nemen. Dat doen we echt niet op zondag hoor, poetsen. Volgende week komt mijn nieuwe huishoudelijke hulp inwerken, hoera! Een man dit keer. Ik ben benieuwd!
Zitten we tegelijk te posten, hahaha! Goeiemorgen lieve Sprank!
quote:Poezewoes schreef op 03 november 2008 @ 09:28:

Zitten we tegelijk te posten, hahaha! Goeiemorgen lieve Sprank!

Goed begin van de dag

Werk-ze!
Sprankelend, je inspireert me: helaas kan ik de ramen niet opengooien, want er ligt een ziek kind op de bank, maar ik ga vanochtend eens flink met de bezem door mijn papierwinkel heen.

En verder heb ik dit weekend ook eens lekker puingeruimd in mijn hoofd en misschien zelfs het licht wel een beetje gezien met betrekking tot LM. Kijken of ik dat gevoel vast kan houden. Eigenlijk heb ik me tot nu toe altijd zo 'overgeleverd' gevoeld aan van alles en nog wat als er een man in beeld kwam. Alsof ik zelf niets meer te vinden/voelen had. Is natuurlijk klinkklare onzin: ik bepaal zelf wat goed voor me is. En als hij met me omgaat op een manier die niet goed voelt, ben ik zelf verantwoordelijk voor de manier waarop ik daar mee omga. Goh, dat het zo simpel kan zijn, ik sta er zelf van te kijken.
quote:Poezewoes schreef op 03 november 2008 @ 09:27:

Kitty heeft behalve maillots, ook nog een nieuw rokje, een longsleeve en een vestje gescoord. Vol ornaat is ze vanmorgen naar school vertrokken. Ze zag eruit om op te vreten. Ze had haar haar zelf gedaan, lees: 6 speldjes met bloemetjes en strikjes overal in dr pruikje gestoken.

Heerlijk beeld wat je schetst

Van mooi leer word ik trouwens ook erg blij
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Jaaa, Kitty is een cuty, Elmer.

Ik moet eigenlijk eens een foto van haar maken, als ze zelf haar haar heeft gedaan. Nog leuker, als ze haar haar aan het doen is. Ze is nogal een ijdeltuit, en zit dan bloedserieus voor de spiegel dr lokjes in orde te brengen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven