tips en meningen gezocht!? (:

03-05-2010 20:30 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hee!

ik ben 15 en heb sinds kort een vriendje van 18

We kennen elkaar van volleybal en wonen in hetzelfde dorp, dus dat is lekker makkelijk (:

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie nog handige tips etc hebben wat betreft een originele date of zo iets

We zijn al naar de bios geweest, en ik wilde hem stiekem graag verrassen met iets leuks als afleiding van zijn eindexamens (A)

Brand maar los en bedankt!
Wacht op mooi weer, vul een mand met een plaid en lekkere hapjes en ga picknicken.
da's niet origineel want dat idee had ik ook

Waar houdt je vriend van? Muziek? Haal kaartjes voor Lowlands

Lekker eten? Picknick (dus), of ander leuk restaurantje.

Cultuur? Ga naar het Kroller-Mullermuseum.

Wat gaat hij na zijn eindexamendoen?

Reizen? Ga samen naar de Vakantiebeurs (o nee, is alweer voorbij)

Psychologie studeren? Ga naar het Dolhuys in Haarlem.

Kortom: bedenk iets wat in ieder geval zijn interesse heeft, want als hij picknicken maar wijvengedoe vindt en hij bovendien bang is voor mieren dan is je date misscien wel origineel maar niet leuk.
haha, jaa daar zit wel een goed idee tussen

bedankt ;)
karten,bowlen,cocktails drinken,toneel er is genoeg;)
't Meisje is 15. Die mag geen cocktails drinken .

Ik vind een picknick wel een leuk idee. Anders een picknick op het strand? Het weer wordt dadelijk beter.
quote:noahtb schreef op 03 mei 2010 @ 20:43:

't Meisje is 15. Die mag geen cocktails drinken .

Ik vind een picknick wel een leuk idee. Anders een picknick op het strand? Het weer wordt dadelijk beter.tja, we wonen niet in de buurt van het strand, al is dat wel een leuk idee. Ik kan de buslijnen wel eens checken ^^
Je kan ook in een park of een bos gaan picknicken
Bootje huren en lekker gaan varen, heerlijk met dit weer. Valt ook te combineren met een picknick.
Indoor Skydive Roosendaal. Altijd een succes. Je kan het ook inclusief korte cursus via Skydive Rotterdam, maar ik weet niet hoeveel dat gaat kosten. Is meestal wel inclusief echte sprong.

Wat rondvluchten. Geen idee wat het kost. Had met een Sikorsky ook een rondvlucht gemaakt, maar kan met de beste wil ter wereld niet meer vinden waar ik dat geboekt had(dacht toch echt Aviodrome ook). Was wel KLM, maar ook echt al 6 jaar terug of iets.

Een introductieduik is ook leuk. (Ik ben daar veel te gekwalificeerd voor, maar hou me compleet van de domme voor een date, vaker gedaan en blijft leuk.)

Paintballen is ook wel wat, alleen dan zou je 2 anderen mee moeten krijgen. Is het wat interessanter.
Vergeten jullie niet dat dit meisje 15 is Die heeft waarschijnlijk niet heel veel te besteden.

Of wel Lila_lisa?
Of een dagje dierentuin. Maar dat is eigenlijk ook niet heel goedkoop.

Of samen kanoeen (organiseerde mijn vriend maar eens zoiets )
Doubt kills more dreams than failure ever will
Een bootje huren kost bij mij in de buurt 12,50 per uur voor een motorbootje en 20 euro per dagdeel voor een roeiboot...Dus dat is denk ik wel te doen.
quote:Chardonnay schreef op 03 mei 2010 @ 21:41:

Vergeten jullie niet dat dit meisje 15 is Die heeft waarschijnlijk niet heel veel te besteden.

Of wel Lila_lisa?

dat dacht ik nou ook..

hou het simpel, simpel is leuk op elke leeftijd..

je kan ook op je kamer een film aanzetten en bak popcorn erbij. samen op de wii is ook gezellig.

trouwens, jij bent 15 en hij 18, hebben je ouders hem goedgekeurd? dat moet wel officieel want hij is meerderjarig en kan anders in de problemen komen..
grappig eigenlijk. Toen ik 15 was vond ik het al heel wat als we op zaterdag naar de kroeg gingen.
quote:Jenk schreef op 03 mei 2010 @ 20:39:

karten,bowlen,cocktails drinken,toneel er is genoeg;)

Ben ik nou de enige die hier blowen leest? Dat deed ik nl toen ik 15 was

Koop/huur/download/brand een serie of een stel films waarvan je weet dat hij die leuk vindt en kijk die samen.

Ga naar een bevrijdingsfestival a.s. woensdag.
quote:Letgo schreef op 03 mei 2010 @ 21:53:

Een bootje huren kost bij mij in de buurt 12,50 per uur voor een motorbootje en 20 euro per dagdeel voor een roeiboot...Dus dat is denk ik wel te doen.Ik bedoelde ook meer het vliegen bij Aviodome
quote:El_lebel schreef op 03 mei 2010 @ 22:05:

[...]

Ben ik nou de enige die hier blowen leest? Dat deed ik nl toen ik 15 was

Koop/huur/download/brand een serie of een stel films waarvan je weet dat hij die leuk vindt en kijk die samen.

Ga naar een bevrijdingsfestival a.s. woensdag.haha laat ik dat nou juist net niet bedoelen;) hoop dat TS het wel goed leest, anders breng ik mensen op verkeerde ideeen;)
Blowen? Is er niks aan de hand. Ik stopte van alles in me gok.

En bootje heb ik het nooit over gehad. Die rondvlucht toen was redelijk te doen, maar zie dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn. Is wel een beetje jammer. Introduik kost niet zoveel. Gewoon ff op proef.

Skydive is eventueel ook wat duur voor 15 jaar oud? Geen idee eigenlijk.

Ijssalon hier op de hoek heeft echt giga ijsjes. Grote bananensplits met complete bakken aardbeien erop. Zat voor 2 personen. Vind ik de ideale luch(als het een warme is natuuurlijk).

Had een date die mij wel even meenam naar de manege, vervolgens kon ik bij haar op dat ding gaan zitten en heeft ze me rondgereden. Voelde me wel lichtelijk gecastreerd, maar mocht je toevallig paardrijden...
quote:MEFunny schreef op 03 mei 2010 @ 21:59:

[...]

dat dacht ik nou ook..

hou het simpel, simpel is leuk op elke leeftijd..

je kan ook op je kamer een film aanzetten en bak popcorn erbij. samen op de wii is ook gezellig.

trouwens, jij bent 15 en hij 18, hebben je ouders hem goedgekeurd? dat moet wel officieel want hij is meerderjarig en kan anders in de problemen komen..

ja hoor, maak je maar geen zorgen, mijn vader is rij-instructeur en hij heeft hem al eens in de auto gehad

simpel is idd wel leuker op mijn leeftijd, dan blijft het spontaan zeg maar
bedankt allemaal,

er zitten zeker wel wat ideeën bij, dus na een creatieve brainstorm moet er vast wel wat leuks uit rollen :-)
quote:Chardonnay schreef op 03 mei 2010 @ 21:41:

Of wel Lila_lisa?haha, nee mn budget is nou niet wat je noemt onbeperkt nee :duck:
Maak er een leuke dag van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven