Tja, en dat was het dan.... deel 2
dinsdag 31 januari 2012 om 14:51
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
maandag 23 april 2012 om 13:22
quote:problemo schreef op 23 april 2012 @ 12:54:
en telkens als ik denk misschien voor de kids??? nee dan nog niet.. En een andere man? heb veel troost bij die goede vriend van me en we weten beiden dat we meer voor elkaar voelen.. maar nu is niet de tijd.. en genieten we van het zijn van vrienden... klinkt stom en we hebben er ook over gesproken, maar nu is echt de tijd niet. Maar als de tijd daar is willen we er niet voor weglopen..Fijn dat je steun vindt bij een vriend die mettertijd iets meer zou kunnen zijn. En ook goed dat jullie je realiseren dat dit nog niet de tijd is. Je bent zo diep gekwetst, geef het de tijd om te helen. He, je leven is nog niet over. Het begint pas dus je hebt nog alle tijd.
en telkens als ik denk misschien voor de kids??? nee dan nog niet.. En een andere man? heb veel troost bij die goede vriend van me en we weten beiden dat we meer voor elkaar voelen.. maar nu is niet de tijd.. en genieten we van het zijn van vrienden... klinkt stom en we hebben er ook over gesproken, maar nu is echt de tijd niet. Maar als de tijd daar is willen we er niet voor weglopen..Fijn dat je steun vindt bij een vriend die mettertijd iets meer zou kunnen zijn. En ook goed dat jullie je realiseren dat dit nog niet de tijd is. Je bent zo diep gekwetst, geef het de tijd om te helen. He, je leven is nog niet over. Het begint pas dus je hebt nog alle tijd.
maandag 23 april 2012 om 16:47
Júist niet voor de kids Problemo.Zoals ik al schreef: ook tussen jullie is er té veel kapot. Dat zou nooit meer werken. Maar stel dat je hem, jullie relatie, nog een kans gaf. En hij kwam terug. Die kinderen zouden de spanningen voelen en elke dag bang zijn dat hij weer zou vertrekken.
Hoe vreselijk ik deze situatie ook vind, ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat zijn besluit voor onze kinderen het best is. Wil niet zeggen dat ik erachter sta. Want ik ben en blijf boos om het feit dat hij zó gelogen heeft, weggevlucht is in affaires in plaats van voor zn relatie én zn gezin te knokken. Dát zal ik ook nooit begrijpen. Maar het is niet anders. Ik heb de neiging om te blijven piekeren over 'wat als' en 'stel dat' maar het is voorbij. Nu zelf weer gaan opbouwen, hoe moeilijk en uitzichtloos (op dit moment) ook..
Hoe vreselijk ik deze situatie ook vind, ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat zijn besluit voor onze kinderen het best is. Wil niet zeggen dat ik erachter sta. Want ik ben en blijf boos om het feit dat hij zó gelogen heeft, weggevlucht is in affaires in plaats van voor zn relatie én zn gezin te knokken. Dát zal ik ook nooit begrijpen. Maar het is niet anders. Ik heb de neiging om te blijven piekeren over 'wat als' en 'stel dat' maar het is voorbij. Nu zelf weer gaan opbouwen, hoe moeilijk en uitzichtloos (op dit moment) ook..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
maandag 23 april 2012 om 19:13
nou vanmiddag gesprek gehad met IT. Hij heeft alle hoop op dat het goed komt en gaat er voor vechten zegt ie.. Vervolgens heb ik vanmiddag wel honderd smsjes gehad van hem. jemig de pemig... neem je verlies als een man en doe je hoofd omhoog en vecht voor je eigen geluk. Bah zeg. Nu voel ik me helemaal rot. Hij heeft voor eeuwig de tijd om op me te wachten zegt ie. Hij is boos dat ik met mijn vrijgezelle vrienden op stap ga en daar een bak koffie drink op de zondagmiddag. Tja wat moet ik nu allemaal hiermee. hij wil weten waar ik allemaal naar toe ga.. Om mij te volgen zekers. en mij ongelukkig maken. Ik houd geen prive over. ik reageer niet op zijn sms. Heb de deur op slot gedaan. Man ik word hier helemaal panisch van. Als ik niet ga reageren komt ie langs zegt ie. nou heb de sms opgeslagen in mijn tel en op com.. Heb ik een poot om op te staan.. jee wat erg dit..
maandag 23 april 2012 om 19:22
Wat je moet? Volhouden inderdaad!
Wát een gek. Sorry..
Ik begrijp dat ie je terug wil. Écht. En dat ie daar zijn best voor wil doen. Prima. Wie weet waar jullie dan uitkomen.
Maar hij is boos dat jij met je vriendinnen koffie gaat drinken? Hij wil weten waar je allemaal naartoe gaat? Dáár gaat hij te ver.
Onbegrijpelijk. Dat denkt maandenlang te kunnen rondneuken, liegen en bedriegen en dan óók nog eisen stellen?
Ik zou er gevoelig voor zijn als mijn ex met héél veel excuses, spijt en beloftes aan de deur zou staan. Maar ik zou totaal afknappen als hij met eisen kwam. Jij ook zo te lezen.
Bewaar zijn smsjes inderdaad. Ik weet niet hoe het contact met je buren is? Of mensen in de buurt. Breng hen op de hoogte van de situatie..
Hoe gaat het met de kinderen? Krijgen zij hier iets van mee?
Sterkte...
Wát een gek. Sorry..
Ik begrijp dat ie je terug wil. Écht. En dat ie daar zijn best voor wil doen. Prima. Wie weet waar jullie dan uitkomen.
Maar hij is boos dat jij met je vriendinnen koffie gaat drinken? Hij wil weten waar je allemaal naartoe gaat? Dáár gaat hij te ver.
Onbegrijpelijk. Dat denkt maandenlang te kunnen rondneuken, liegen en bedriegen en dan óók nog eisen stellen?
Ik zou er gevoelig voor zijn als mijn ex met héél veel excuses, spijt en beloftes aan de deur zou staan. Maar ik zou totaal afknappen als hij met eisen kwam. Jij ook zo te lezen.
Bewaar zijn smsjes inderdaad. Ik weet niet hoe het contact met je buren is? Of mensen in de buurt. Breng hen op de hoogte van de situatie..
Hoe gaat het met de kinderen? Krijgen zij hier iets van mee?
Sterkte...
maandag 23 april 2012 om 19:33
Ik sta op het punt om ex een sms te sturen. Ben zó boos op hem. Hoe kan hij zijn gezin zó in de steek laten. Voor een andere vrouw. We hebben nieteens een kans gekregen. Hij vluchtte overal in weg maar praten over zijn twijfels, ho maar. Hij vertrok gewoon. Ik vind het zó oneerlijk! En terwijl zijn kinderen verdrietig zijn en er niets van snappen leeft hij gewoon vrolijk met haar door. Ik wil m dat zó graag duidelijk maken maar ik dring niet tot hem door én ik bereik er niets mee...
maandag 23 april 2012 om 19:39
Hoi problemo, bewaar inderdaad zijn smsjes en stel mensen in je omgeving en vooral de buren op de hoogte. Hij is echt helemaal gek geworden geloof ik. Ik weet niet of hij echt gaat langskomen, maar daar heeft hij geen enkel recht toe. En hij heeft helemaal het recht niet jou voor te schrijven met wie je omgaat of niet. Hij heeft voor deze situatie gekozen en moet er maar mee leren omgaan. Je had nogal goed contact met zijn zus, meen ik me te herinnneren. Misschien kan zij met hem praten en hem vragen je met rust te laten. Heel veel sterkte!
maandag 23 april 2012 om 20:15
quote:problemo schreef op 23 april 2012 @ 19:13:
nou vanmiddag gesprek gehad met IT. Hij heeft alle hoop op dat het goed komt en gaat er voor vechten zegt ie.. Vervolgens heb ik vanmiddag wel honderd smsjes gehad van hem. jemig de pemig... neem je verlies als een man en doe je hoofd omhoog en vecht voor je eigen geluk. Bah zeg. Nu voel ik me helemaal rot. Hij heeft voor eeuwig de tijd om op me te wachten zegt ie.
Hmmm, jammer dat hij dat niet in oktober bedacht, toen jij nog alles op alles wilde zetten om er het beste van te maken. Toen had hij er geen enkele moeite mee om je zo buiten de deur te zetten en in te ruilen voor een ander.
Hij is boos dat ik met mijn vrijgezelle vrienden op stap ga en daar een bak koffie drink op de zondagmiddag. Tja wat moet ik nu allemaal hiermee.
Ja, want hij gaat nu niet meer op stap met zijn neukie. Hij vindt het genoeg geweest, dus of jij nu alsjeblieft even per direct normaal wil doen. Wat jij daarmee moet? Niets. Niet eens hem wijzen op de enorme boterberg op zijn hoofd.
hij wil weten waar ik allemaal naar toe ga..
Dat gaat hem niks meer aan.
Om mij te volgen zekers. en mij ongelukkig maken. Ik houd geen prive over. ik reageer niet op zijn sms. Heb de deur op slot gedaan. Man ik word hier helemaal panisch van. Als ik niet ga reageren komt ie langs zegt ie. nou heb de sms opgeslagen in mijn tel en op com.. Heb ik een poot om op te staan.. jee wat erg dit..
Ja, je hebt een poot om op te staan. Je kan een melding maken bij de politie. Dat is geen aangifte, maar dat betekent wel dat hij in het systeem staat daar. Je kan met ze afspreken dat ze langs komen zodra je belt, je kan je berichten bewaren en eventueel doorsturen, zodat je alvast bewijs verzamelt.
Je ex is een zak. Hij biedt niet eens zijn excuses aan voor zijn misselijke gedrag: je moet gewoon per direct terugkomen, want anders gaat meneer stampvoeten.
Niet lelijk bedoeld, meer een wake up call. WAKKER WORDEN. Lees je berichten nog eens terug en kijk hoe die de afgelopen weken van toon veranderd zijn. Je was een bang zielig vogeltje, je staat nu zoveel sterker in je schoenen. Geef dat niet op voor deze man. Hij heeft je zo gekwetst, en ik hoor, zie en lees geen enkele spijtbetuiging, alleen de mededeling dat hij je nu terug wil. Tot de volgende voorbij komt en jij weer met kinderen op straat staat, en jullie terug zijn bij af en weer opnieuw intens verdrietig.
HOU VOL HOU VOL HOU VOL.
nou vanmiddag gesprek gehad met IT. Hij heeft alle hoop op dat het goed komt en gaat er voor vechten zegt ie.. Vervolgens heb ik vanmiddag wel honderd smsjes gehad van hem. jemig de pemig... neem je verlies als een man en doe je hoofd omhoog en vecht voor je eigen geluk. Bah zeg. Nu voel ik me helemaal rot. Hij heeft voor eeuwig de tijd om op me te wachten zegt ie.
Hmmm, jammer dat hij dat niet in oktober bedacht, toen jij nog alles op alles wilde zetten om er het beste van te maken. Toen had hij er geen enkele moeite mee om je zo buiten de deur te zetten en in te ruilen voor een ander.
Hij is boos dat ik met mijn vrijgezelle vrienden op stap ga en daar een bak koffie drink op de zondagmiddag. Tja wat moet ik nu allemaal hiermee.
Ja, want hij gaat nu niet meer op stap met zijn neukie. Hij vindt het genoeg geweest, dus of jij nu alsjeblieft even per direct normaal wil doen. Wat jij daarmee moet? Niets. Niet eens hem wijzen op de enorme boterberg op zijn hoofd.
hij wil weten waar ik allemaal naar toe ga..
Dat gaat hem niks meer aan.
Om mij te volgen zekers. en mij ongelukkig maken. Ik houd geen prive over. ik reageer niet op zijn sms. Heb de deur op slot gedaan. Man ik word hier helemaal panisch van. Als ik niet ga reageren komt ie langs zegt ie. nou heb de sms opgeslagen in mijn tel en op com.. Heb ik een poot om op te staan.. jee wat erg dit..
Ja, je hebt een poot om op te staan. Je kan een melding maken bij de politie. Dat is geen aangifte, maar dat betekent wel dat hij in het systeem staat daar. Je kan met ze afspreken dat ze langs komen zodra je belt, je kan je berichten bewaren en eventueel doorsturen, zodat je alvast bewijs verzamelt.
Je ex is een zak. Hij biedt niet eens zijn excuses aan voor zijn misselijke gedrag: je moet gewoon per direct terugkomen, want anders gaat meneer stampvoeten.
Niet lelijk bedoeld, meer een wake up call. WAKKER WORDEN. Lees je berichten nog eens terug en kijk hoe die de afgelopen weken van toon veranderd zijn. Je was een bang zielig vogeltje, je staat nu zoveel sterker in je schoenen. Geef dat niet op voor deze man. Hij heeft je zo gekwetst, en ik hoor, zie en lees geen enkele spijtbetuiging, alleen de mededeling dat hij je nu terug wil. Tot de volgende voorbij komt en jij weer met kinderen op straat staat, en jullie terug zijn bij af en weer opnieuw intens verdrietig.
HOU VOL HOU VOL HOU VOL.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
dinsdag 24 april 2012 om 00:30
Problemo, wat een schaamteloze, niet zichzelf respecterende, jou gekmakende en een schuldgevoel aanpratende ex heb je.
Hopelijk kun je troost putten uit die gezonde vriendschapsrelatie.
Jouw ex draait zichzelf vroeg of laat de vernieling in want hij heeft geen greintje zelfinzicht.
Houdt het roer recht hoor!
Je doet het perfect.
Veel sterkte.
Hopelijk kun je troost putten uit die gezonde vriendschapsrelatie.
Jouw ex draait zichzelf vroeg of laat de vernieling in want hij heeft geen greintje zelfinzicht.
Houdt het roer recht hoor!
Je doet het perfect.
Veel sterkte.
dinsdag 24 april 2012 om 08:53
Nou dit alles sterkt mij in het feit dat ik zeer zeker op de goede weg ben. Heb wonderbaarlijk ook heerlijk geslapen vannacht. Mijn inbox vol vande tel toen ik hem weer inschakelde. Maar kneep hem wel gisteren.. deuren op slot enz. Kids hebben niets gemerkt.. heb de deur hier wel vaker op slot en mijn tel had ik op stil gezet en ben een heerlijk maaltje gaan koken voor ons. Mijn leven draait gewoon verder.. Ik snap best dat ie mij terug wil. Ben ook leuk lief gezellig sterk en wat meer hahah grapje! maar hij is veels te ver gegaan. Ik neem hem niet terug en kan dat ook niet. Maar dat je gaat vragen waar ik allemaal naar toe ga. Ik weet wl waarom hoor. Hij kan het nml niet hebben dat ik met vrienden op stap ga die na wat hij mij gedaan heeft niet meer met hem op stap willen. Zijn wereldje word klein op het moment. Hij werd boos op mij omdat ik hem voor zou hebben gehouden dat ik altijd op hem zou wachten.. en nu wil ie terug en kan ie dat niet. En das volgens hem een lage streek van mij....
Hoe kun ie toch alles uit zijn verband trekken?
Ja ik haal veel troost uit mijn vriendschappen.
En ja ik denk ook dat dit fout af gaat lopen voor hem.. Zijn zus en zwager wouden gisteren naar hem toe gaan om met hem te praten en mij toch echt ruimte te geven.. Maar meneer besloot om wat rustiger te worden.
Ja hoef mijn berichten niet eens terug te lezen om te weten dat ik ben verandert. Ik voel de verandering ook in mij. Ik ben zoveel sterker geworden niet afhankelijk van hem. Nee heb een groot deel van het verdriet al verwerkt.. de rest zal wel slijten.
Hoe kun ie toch alles uit zijn verband trekken?
Ja ik haal veel troost uit mijn vriendschappen.
En ja ik denk ook dat dit fout af gaat lopen voor hem.. Zijn zus en zwager wouden gisteren naar hem toe gaan om met hem te praten en mij toch echt ruimte te geven.. Maar meneer besloot om wat rustiger te worden.
Ja hoef mijn berichten niet eens terug te lezen om te weten dat ik ben verandert. Ik voel de verandering ook in mij. Ik ben zoveel sterker geworden niet afhankelijk van hem. Nee heb een groot deel van het verdriet al verwerkt.. de rest zal wel slijten.
dinsdag 24 april 2012 om 09:47
Even uit de stille meeleesstand.
Vrouwen wat zijn jullie goed bezig, wat een kracht!
Wat me opvalt bij eigenlijk toch wel alle kerels,
Ze doen er alles aan het kapot te maken, met een bulldozer over ieders gevoel.
Laten je als een hoopje ellende achter, in een puinhoop van emotie's.
Daar lig je dan, veilig huilend op de bank, veroverd en overwonnen.
Hij kan met een gerust hart met nieuwe liefjes aan de slag, heerlijk vrij en leuk hebben.
Tót het moment daar komt, dat jij stukje bij beetje jezelf bij elkaar raapt.
Je doorstaat het verdriet en alle pijn en boosheid.
Je krabbelt op, er komt weer een glimlach op je gezicht, gaat weer ondernemen en aan jezelf werken.
Glimlach maakt langzaam plaats voor brede stralende lach.
In plaats van het diepe dal verschijnen er weer mooie toppen.
Maaaaarrrrr DAT was niet de bedoeling!
Er kan nu ook weer plaats komen voor een andere man in je leven!
Je bent namelijk weer aantrekkelijk en vol zelfvertrouwen!
Jij moet huilend terug op die bank!
Want dan voelt manlief zich de overwinnaar.
Is het veilig lekker rond te hoppen met wat vriendinnnetjes.
Jij loopt immers toch niet weg van hem, jij houdt onvoorwaardelijk van hem.
Valt dat tegen...
Tja.. man.. Je gaat pas missen als je het kwijt bent..
Stommerd..
Vrouwen wat zijn jullie goed bezig, wat een kracht!
Wat me opvalt bij eigenlijk toch wel alle kerels,
Ze doen er alles aan het kapot te maken, met een bulldozer over ieders gevoel.
Laten je als een hoopje ellende achter, in een puinhoop van emotie's.
Daar lig je dan, veilig huilend op de bank, veroverd en overwonnen.
Hij kan met een gerust hart met nieuwe liefjes aan de slag, heerlijk vrij en leuk hebben.
Tót het moment daar komt, dat jij stukje bij beetje jezelf bij elkaar raapt.
Je doorstaat het verdriet en alle pijn en boosheid.
Je krabbelt op, er komt weer een glimlach op je gezicht, gaat weer ondernemen en aan jezelf werken.
Glimlach maakt langzaam plaats voor brede stralende lach.
In plaats van het diepe dal verschijnen er weer mooie toppen.
Maaaaarrrrr DAT was niet de bedoeling!
Er kan nu ook weer plaats komen voor een andere man in je leven!
Je bent namelijk weer aantrekkelijk en vol zelfvertrouwen!
Jij moet huilend terug op die bank!
Want dan voelt manlief zich de overwinnaar.
Is het veilig lekker rond te hoppen met wat vriendinnnetjes.
Jij loopt immers toch niet weg van hem, jij houdt onvoorwaardelijk van hem.
Valt dat tegen...
Tja.. man.. Je gaat pas missen als je het kwijt bent..
Stommerd..
dinsdag 24 april 2012 om 16:28
quote:Soyli schreef op 23 april 2012 @ 19:33:
Ik sta op het punt om ex een sms te sturen. Ben zó boos op hem. Hoe kan hij zijn gezin zó in de steek laten. Voor een andere vrouw. We hebben nieteens een kans gekregen. Hij vluchtte overal in weg maar praten over zijn twijfels, ho maar. Hij vertrok gewoon. Ik vind het zó oneerlijk! En terwijl zijn kinderen verdrietig zijn en er niets van snappen leeft hij gewoon vrolijk met haar door. Ik wil m dat zó graag duidelijk maken maar ik dring niet tot hem door én ik bereik er niets mee... Niet doen dus, Soyli. Ik weet dat het moeilijk is en ik ben ook nog steeds kwaad dat Het wegvluchtte en mij met de shit laat zitten. En ook ik worstel met het gevoel van oneerlijkheid dat Het alle fun heeft en ik alle ellende. Maar het leven is niet altijd eerlijk. En meisje, lees je post van 11 april nog eens door, en probeer er naar te leven. We moeten wel om te overleven.
Ik sta op het punt om ex een sms te sturen. Ben zó boos op hem. Hoe kan hij zijn gezin zó in de steek laten. Voor een andere vrouw. We hebben nieteens een kans gekregen. Hij vluchtte overal in weg maar praten over zijn twijfels, ho maar. Hij vertrok gewoon. Ik vind het zó oneerlijk! En terwijl zijn kinderen verdrietig zijn en er niets van snappen leeft hij gewoon vrolijk met haar door. Ik wil m dat zó graag duidelijk maken maar ik dring niet tot hem door én ik bereik er niets mee... Niet doen dus, Soyli. Ik weet dat het moeilijk is en ik ben ook nog steeds kwaad dat Het wegvluchtte en mij met de shit laat zitten. En ook ik worstel met het gevoel van oneerlijkheid dat Het alle fun heeft en ik alle ellende. Maar het leven is niet altijd eerlijk. En meisje, lees je post van 11 april nog eens door, en probeer er naar te leven. We moeten wel om te overleven.
dinsdag 24 april 2012 om 16:58
quote:Soyli schreef op 11 april 2012 @ 13:01:
Door 'Het' altijd maar centraal te blijven stellen Kunstje (in je verhalen en posts in ieder geval) maak JIJ 'Het' het belangrijkst van de wereld. Ik zie jou dat doen, maar ook veel anderen hier. Inclusief ikzelf hoor.
Er móet een moment komen dat hij niet meer centraal staat, dat je je op jezelf richt en dat het je oprecht niets meer doet wat hij wel of niet doet of zegt. Dat heeft tijd nodig. Maar dat moment komt!
Thxx.. En ik heb zó gelijk . Ik weet het ook allemaal wel maar dóen en voelen is zoveel moeilijker. Ik realiseer me dat ik alleen verder kom als ik op mezelf focus. Problemo is al een heel eind op weg.
En Champoepel.. Klopt! Ik denk dát overigens nooit gaat toegeven, die is al 1000 stappen verder (komt ook niet meer terug, ben ik van overtuigd).
Door 'Het' altijd maar centraal te blijven stellen Kunstje (in je verhalen en posts in ieder geval) maak JIJ 'Het' het belangrijkst van de wereld. Ik zie jou dat doen, maar ook veel anderen hier. Inclusief ikzelf hoor.
Er móet een moment komen dat hij niet meer centraal staat, dat je je op jezelf richt en dat het je oprecht niets meer doet wat hij wel of niet doet of zegt. Dat heeft tijd nodig. Maar dat moment komt!
Thxx.. En ik heb zó gelijk . Ik weet het ook allemaal wel maar dóen en voelen is zoveel moeilijker. Ik realiseer me dat ik alleen verder kom als ik op mezelf focus. Problemo is al een heel eind op weg.
En Champoepel.. Klopt! Ik denk dát overigens nooit gaat toegeven, die is al 1000 stappen verder (komt ook niet meer terug, ben ik van overtuigd).
dinsdag 24 april 2012 om 17:10
quote:Soyli schreef op 24 april 2012 @ 16:58:
[...]
Thxx.. En ik heb zó gelijk . Ik weet het ook allemaal wel maar dóen en voelen is zoveel moeilijker..
Alsof ik dat niet weet, meid. Ik worstel hier ook nog dagelijks mee, maar we moeten elkaar hier aan blijven herinneren. En uiteindelijk zal het kwartje wel vallen!
HIer zal Het ook nooit meer terugkomen, want dan zal Het op zin minst moeten toegeven dat Het ongelijk had. Dat is voor Het onmogelijk want Het maakt nooit fouten. Dus die hoop heb ik allang opgegeven (of toch nog niet helemaal?).
[...]
Thxx.. En ik heb zó gelijk . Ik weet het ook allemaal wel maar dóen en voelen is zoveel moeilijker..
Alsof ik dat niet weet, meid. Ik worstel hier ook nog dagelijks mee, maar we moeten elkaar hier aan blijven herinneren. En uiteindelijk zal het kwartje wel vallen!
HIer zal Het ook nooit meer terugkomen, want dan zal Het op zin minst moeten toegeven dat Het ongelijk had. Dat is voor Het onmogelijk want Het maakt nooit fouten. Dus die hoop heb ik allang opgegeven (of toch nog niet helemaal?).
dinsdag 24 april 2012 om 17:17
Is jouw Het ook nog steeds bij die ander? Vind je dát niet het moeilijkst van alles? Ik ben eigenlijk best opgelucht soms. Met zijn vertrek is er ook veel spanning, onzekerheid en boosheid vertrokken. Maar het feit dat hij 'beloond' wordt met haar is voor mij bijna ondraaglijk.
Ik ga er nog steeds vanuit dat die twee niet bij elkaar blijven maar ik kan toch niet blíjven wachten op een breuk??
Ik ga er nog steeds vanuit dat die twee niet bij elkaar blijven maar ik kan toch niet blíjven wachten op een breuk??
dinsdag 24 april 2012 om 19:16
die van mij stond vandaag ineens op de stoep.. oh wat heeft ie het moeilijk... wil mij terug en zegt de meest vreselijk e dingen tegen me. Gaat ie nu ff jaloers doen dat ik met mijn vrijgezelle jongensvrienden optrek. Ja zegt ie als jij wat met die ene begint ga ik ervoor zorgen dat de kids niet meer bij je blijven wonen..
nou dat bevestigt wel weer dat ik de juiste keus heb gemaakt. Bovendien geniet ik best wel van mijn vrijheid.. vind het wel lekker zo..
wat een gezeik allemaal.. ben der helemaal klaar mee. Laat me rust.... aaaah
nou dat bevestigt wel weer dat ik de juiste keus heb gemaakt. Bovendien geniet ik best wel van mijn vrijheid.. vind het wel lekker zo..
wat een gezeik allemaal.. ben der helemaal klaar mee. Laat me rust.... aaaah
dinsdag 24 april 2012 om 21:51
quote:Soyli schreef op 24 april 2012 @ 17:17:
Is jouw Het ook nog steeds bij die ander? Vind je dát niet het moeilijkst van alles? Ik ben eigenlijk best opgelucht soms. Met zijn vertrek is er ook veel spanning, onzekerheid en boosheid vertrokken. Maar het feit dat hij 'beloond' wordt met haar is voor mij bijna ondraaglijk.
Het voelt hier precies hetzelfde. enerzijds opluchting anderzijds verdriet, pijn en woede en het feit dat ik hier met de shit zit en Het beloont wordt, vreet nog dagelijks aan me.
Het enige verschil is dat ik niet geloof dat die twee snel uit elkaar zullen gaan en ik zit daar ook niet op te wachten. Ik vind dat ik beter verdien en bouw mijn eigen toekomst wel zonder Het, ongelooflijk moeilijk maar ik ga het wel doen.
Het voelt hier precies hetzelfde. enerzijds opluchting anderzijds verdriet, pijn en woede en het feit dat ik hier met de shit zit en Het beloont wordt, vreet nog dagelijks aan me.
Het enige verschil is dat ik niet geloof dat die twee snel uit elkaar zullen gaan en ik zit daar ook niet op te wachten. Ik vind dat ik beter verdien en bouw mijn eigen toekomst wel zonder Het, ongelooflijk moeilijk maar ik ga het wel doen.
woensdag 25 april 2012 om 01:40
Problemo, heb zitten denken aan praktische tips behalve die hier al gegeven zijn.
Verder dan (visueel) je terrein af te bakenen wat je nu al doet, weet ik het ook niet zo gauw.
Blijf functioneel, dat is mijn enige tip ben ik bang.
Laat je niet meer verleiden tot inhoudelijke discussies.
Voor hem en jóu duidelijk.
Je hebt een hele kluif, nou ja, zoals je zegt, dit is niet een droomman...
Ik heb ook een kind van 'een emotioneel gehandicapte' dus snap je onmacht.
Denk aan je
Verder dan (visueel) je terrein af te bakenen wat je nu al doet, weet ik het ook niet zo gauw.
Blijf functioneel, dat is mijn enige tip ben ik bang.
Laat je niet meer verleiden tot inhoudelijke discussies.
Voor hem en jóu duidelijk.
Je hebt een hele kluif, nou ja, zoals je zegt, dit is niet een droomman...
Ik heb ook een kind van 'een emotioneel gehandicapte' dus snap je onmacht.
Denk aan je
woensdag 25 april 2012 om 13:59
Problemo, laat je niet intimideren. En bewaar alle mails en smsjes van hem.. Wellicht heb je ze nog een keer nodig.
Ik lees trouwens tussen de regels door dat je enorm veel steun hebt aan die 'speciale' vriend. Vind jij het (ook) moeilijk om 'single' te zijn? Ik merk dat ik het heel fijn vind als ik aandacht van mannen krijg (heb zelfs alweer een aantal dates achter de rug) maar bij geeneen van die mannen voel ik iets. Hoe lief ze ook zijn, ik voel er niets bij. Géén vlinders. Zelfs irritatie op een bepaald moment, omdat ze voor mijn gevoel te dichtbij komen. Wanhopig word ik daarvan. Stel nou toch dat ik áltijd alleen blijf... (en tegelijkertijd vraag ik me dan af: wát is daar dan zo erg aan?)..
Ik lees trouwens tussen de regels door dat je enorm veel steun hebt aan die 'speciale' vriend. Vind jij het (ook) moeilijk om 'single' te zijn? Ik merk dat ik het heel fijn vind als ik aandacht van mannen krijg (heb zelfs alweer een aantal dates achter de rug) maar bij geeneen van die mannen voel ik iets. Hoe lief ze ook zijn, ik voel er niets bij. Géén vlinders. Zelfs irritatie op een bepaald moment, omdat ze voor mijn gevoel te dichtbij komen. Wanhopig word ik daarvan. Stel nou toch dat ik áltijd alleen blijf... (en tegelijkertijd vraag ik me dan af: wát is daar dan zo erg aan?)..
woensdag 25 april 2012 om 15:22
Ja soyli heb heel veel steun aan die speciale vriend en we komen ook bij elkaar. We geven beiden aan iets heel speciaals te voelen, maar ook geven we aan dat het de tijd niet is. Desondanks sturen we elkaar elke dag sms berichten. gewoon over van alles... we tasten elkaar af laat ik dat zeggen. Ik voel een bepaalde lekkere spanning bij hem en hij bij mij. Maar het is de tijd gewoon niet.. geduld is een schone zaak, maar de vonken vliegen over en weer.. een heerlijk gevoel, maar we geven er gewoon weg niet aan toe!
Ook ik ga uit en drijf daarmee mijn ex tot het uiterste zegt ie.. nou succes ermee denk ik dan.. Mijn prive en heeft ie niets mee te maken. Als ik uitga doe ik dat meestal met mijn vriendin die getrouwd is of met twee vrijgezelle mannen vrienden..
Ik geniet van mijn vrijheid en wil mijn ex helemaal niet terug.. Ik verlang gewoon naar rust voor de kids en voormij en daar bij wil ik gewoon genieten..
Voor mij voelt het wel goed om bv een relatie te beginnen met ...., ik heb wel vlinders, maar ook veel geduld om af te wachten. En wij denken beiden dat als dit voorbestemd is dat wij bij elkaar horen dat dat over een jaartje ook zo is. Ik denk maar zo voor ieder jaar huwelijk bv een maand rouwen (klinkt gek) dus we wachten rustig af. Ik ben er nog maar vanaf 1 mrt uit. Afscheid van IT heb ik al eerder genomen...
ik ben ervan overtuigt dat ik niet alleen blijf. oh nee! en anders red ik mij ook wel.. net als dat ik nu doe. Ik vind het eigenlijk wel lekker nu zo alleen. Geen gezeur ik eet wat ik lekker vind. Heb geen vent die met lange tanden aan tafel zit.. hahah
Ook ik ga uit en drijf daarmee mijn ex tot het uiterste zegt ie.. nou succes ermee denk ik dan.. Mijn prive en heeft ie niets mee te maken. Als ik uitga doe ik dat meestal met mijn vriendin die getrouwd is of met twee vrijgezelle mannen vrienden..
Ik geniet van mijn vrijheid en wil mijn ex helemaal niet terug.. Ik verlang gewoon naar rust voor de kids en voormij en daar bij wil ik gewoon genieten..
Voor mij voelt het wel goed om bv een relatie te beginnen met ...., ik heb wel vlinders, maar ook veel geduld om af te wachten. En wij denken beiden dat als dit voorbestemd is dat wij bij elkaar horen dat dat over een jaartje ook zo is. Ik denk maar zo voor ieder jaar huwelijk bv een maand rouwen (klinkt gek) dus we wachten rustig af. Ik ben er nog maar vanaf 1 mrt uit. Afscheid van IT heb ik al eerder genomen...
ik ben ervan overtuigt dat ik niet alleen blijf. oh nee! en anders red ik mij ook wel.. net als dat ik nu doe. Ik vind het eigenlijk wel lekker nu zo alleen. Geen gezeur ik eet wat ik lekker vind. Heb geen vent die met lange tanden aan tafel zit.. hahah
woensdag 25 april 2012 om 15:27
ik denk er wel over na als ik bv bij hem een bakkie koffie kom halen.. Wat als we nu elkaar een zoen zouden geven?? nou lijkt me heerlijk denk ik dan. Hij geeft complimenten en is oprecht geinterreseerd in me. En dat heb ik al die jaren huwelijk te weinig gehad. Die jongen is een echte accountant, niet de mooiste, maar zo lief en meelevend en heeft een eigen mening. Niet zon puppy die aan je voeten zit.. MMM als ik dit zo na lees zit ie echt dieper dan ik dacht. Maar net als het vorige bericht. Als dit voorbestemd is zal dat over een poosje ook zo zijn. Mijn IT blijft eeuwig op mij wachten zegt ie...
woensdag 25 april 2012 om 22:57
Hoe doen jullie dat: weer daten en met mannen omgaan? Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen. Sowieso vertrouw ik niemand meer en wil niet nog een keer zo gekwetst raken. Maar buiten dat voel ik nog steeds het falen van ons huwelijk en zou bang zijn weer dezelfde fouten te maken in een andere relatie. In mijn achterhoofd blijft toch spelen dat het allemaal mijn schuld is. Dat als ik het hier goed gedaan had, dat Het niet vreemd had hoeven gaan. Hoe gaan jullie hier mee om? Kunnen jullie die knop zomaar omzetten? Ik zit nog met zoveel vragen en twijfels. Ik wil Het niet meer terug, dat is ongeveer het enige wat ik nog weet. En ik wil wel verder naar ik weet echt niet hoe. Het lijkt wel of het erger wordt ipv beter.

donderdag 26 april 2012 om 08:48
@kunstje: even uit de meeleesstand, weet je kunstje, mij is verteld dat het niet had uitgemaakt als ik dingen anders had gedaan/ aangepakt, hij was toch wel vreemd gegaan. En ondanks mooie woorden, beloftes zelfs een tweede keer.
Nu weet ik, het ligt aan hem en niet aan mij. Heeft een hele tijd geduurd hoor, want ook mijn zelfvertrouwen heeft een deuk gekregen. Maar weet nu ook dat ook al had ik alles anders gedaan, het had niets uitgemaakt. I.p.v. Te vechten koos hij ervoor om te vluchten in het vreemdgaan.
Dus kop op kunstje ook jij gaat er weer komen
Weer terug in de meeleesstand
Nu weet ik, het ligt aan hem en niet aan mij. Heeft een hele tijd geduurd hoor, want ook mijn zelfvertrouwen heeft een deuk gekregen. Maar weet nu ook dat ook al had ik alles anders gedaan, het had niets uitgemaakt. I.p.v. Te vechten koos hij ervoor om te vluchten in het vreemdgaan.
Dus kop op kunstje ook jij gaat er weer komen
Weer terug in de meeleesstand