Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
quote:Sterretjee schreef op 27 januari 2010 @ 15:01:

Wauw heupje ben echt benieuwd naar je jurk.

Klinkt mooi!

Ik ben wel een persoon van kraaltjes en kantjes. niet te veel, want sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik het weer een beetje hoerig.

Gewoon mooi en net genoeg om het bewerkt te hebben. Ik ben mijn jurk nog niet tegen gekomen op internet. Ik zal binnenkort proberen om mijn foto te bewerken. Oh, ik ben weer helemaal verliefd!

Heb jij al een jurk Sterretje? (Sorry heb het misschien al eens gelezen, maar houd het allemaal neit zo bij dat ik het uit mij hoofd weet.)
sorry foutje..begreep t nog niet helemaal.

haal 'm hier weg!
Heel nieuwsgierig naar al jullie jurken! (sterretjee moet ik jou nog mailen?) Heupje zei per mail wel iets grappigs (vind ik dan) wat ik wel leuk vond om hier te bespreken.

Namelijk dat ik het 'aandurf' een kleur te nemen. Is dat iets wat mensen spannend vinden? Ik vond dat namelijk helemaal niet zo. Is dat iets wat je moet durven of wat gewaagd is?
@heupje: ach ja, je doet het maar 1 keer en dan moet je het maar goed doen. Maar ik hou niet echt van prinsessenjurken hoor, ik neig meer richting de soepvallende stof en dan een model wat redelijk strak om je lichaam zit en wel met een soort sleepje erachter (niet te lang). Als sluier (ja die wil ik ook!!) lijkt het me heel mooi een lange te hebben met kant aan de zijkant. En dan dit alles van een mooie spaanse ontwerper

Volgens mij klopt het wel dat ze echt uit spanje komen hoor die jurken. Daar staat de 'fabriek' zeg maar. En zitten lieve spaanse omaatjes kraaltjes op jouw jurk te zetten.

@MvdK: misschien is het gewaagd omdat je het minder vaak ziet, een kleur. Het is minder traditioneel. Maar anders is leuk, het is wel origineel.
Zoiets bedoel ik

Of zoiets

Zwijmel......
Het gaat weer hard hier!

De Lara is ook mooi Sattie!Ik heb m ook aan gehad.Figuurtechnisch was het voor mij handiger om voor een rok en een top te gaan ipv een jurk. Ik heb namelijk in verhouding tot mijn heupen een vrij smalle taille.

Wanneer ga je jurken passen? Ben benieuwd.

MdK; Ergens is het wel gedurfd een gekleurde jurk omdat mensen het vaak niet verwachten, ondanks dat er genoeg bruiden in kleur trouwen. Toevallig zijn 3 hele goeie vriendinnen van mij in kleur getrouwd; de een in groen, de ander in paars en weer een ander in taupe. Ik ben de eerste die voor wit gaat.
Jeetje wat gaan jullie weer snel! Ik heb 2 dagen werkt en er zijn weer tig pagina's verder!

Een gekleurde jurk vind ik heel erg mooi, ik houd niet van het standaard wit, en zelf draag ik de kleur nooit in mijn kleding. Waarom zouden mensen het niet verwachten? Misschien dat het wel aan het type persoon/bruiloft ligt. Daarnaast zijn de traditionele jurken wel erg duur... Zelf wil ik graag ik het blauw of paars.
.
T forum doet raar hier! Zie nu pas de postings nu ik gereageerd heb.

Jaaa mvk graag! Ben reuze benieuwd.

Heupje, ik heb nog geen jurk. Heeft nog niet zo'n haast.
Oe Pipo de jurken die jij net hebt gepost zijn echt niet mijn ding.
.
Wat ben je allemaal aan het doen sterretjee!

Pipo, wil je die jurken als plaatje hier zetten? Ik ben ook benieuwd, maar ik kan zo'n link niet openen..
quote:pipo79 schreef op 27 januari 2010 @ 16:44:

Zoiets bedoel ik

Of zoiets

Zwijmel......

Hey pipo, die eerste vind ik helemaal mooi, ik ga zoiets laten maken, en die tweede vind ik afschuwelijk. Te stijf ofzo.

anyway, zag al dat iemand ze allebei niet mooi vind, wat een verschillende smaken.

Bedacht me net, loop je in je allermooiste jurk, vind niemand m mooi, dat kan ook nog.

(hoewel, als een jurk echt op je lijf is gemaakt, kan ie niet anders dan mooi zijn toch? dan ben jij ook mooi)
Ach het scheelt al enorm wat je uitstraalt. Als jij zelf het gevoel hebt dat je er fantastisch uitziet straal je dat ook uit en dan komt wel heel goed, al verschillen smaken natuurlijk altijd.

Ik zag laatst een tof plaatje van een witte jurk met een rood bandje, dat vind ik wel erg mooi. Plaatje stond alleen in tijdschrift en weet niet of ik hem ook op internet kan vinden.
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 januari 2010 @ 16:24:

Heel nieuwsgierig naar al jullie jurken! (sterretjee moet ik jou nog mailen?) Heupje zei per mail wel iets grappigs (vind ik dan) wat ik wel leuk vond om hier te bespreken.

Namelijk dat ik het 'aandurf' een kleur te nemen. Is dat iets wat mensen spannend vinden? Ik vond dat namelijk helemaal niet zo. Is dat iets wat je moet durven of wat gewaagd is?

Misschien omdat veel kleuren modegevoelig zijn? en erg persoonlijk afhankelijk (ik haat paars bv, en jij blijkbaar niet.) wit is tijdlozer en algemener?

Althans, ik denk dat daar bij mij uiteindelijk de keus voor toch wit vandaan komt, dat tijdloze. Nu staat wit mij ook enorm goed in de zomer, dus dat is ook mooi meegenomen natuurlijk.

Ik heb trouwens ook heel veel lelijke kleurjurken gezien dus ben een beetje afgekickt van de kleuren. (heb oke zwarte/antraciete jurken gezien, maar zwarte jurken op foto's ziet er niet uit.. wat een zeur ben ik eigenlijk)
rood bandje

rood bandje dus

Deze site heeft trouwens hele goede real brides fotos. Soms zie je dat iemand echt wél de juiste jurk heeft gekozen, en soms niet.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 19:36
Reden: huh? plaatje doet t niet
% gewijzigd
@ Pipo, de eerste vind ik mooi, de tweede niet zo.

@ Seol, dat heb ik ook een beetje, wit is helemaal niet mijn kleur, alleen al daarom zou ik het niet doen.

Wat Mevrouw zegt over tijdloos is natuurlijk waar, maar het lijkt mij heel moeilijk om daarin niet te vervallen in cliche/ saai. En ik vind wit juist he-le-maal niks, dus dat is ook niet boven smaak verheven. (nog even daargelaten dat de maagdelijke connotatie van wit nogal lachwekkend bij mij is)

Lijkt mij veel lastiger om een witte jurk je 'eigen' te maken dan een kleur die bij je past. (tenzij wit natuurlijk juist je kleur is )

Kastanjez, die jurk die je mailde vind ik inderdaad niet zo mooi, ik zal zo nog eens beter kijken waar het denk ik aan ligt en wat ik denk dat bij je lijf past.
ohja, die maagdelijke connotatie, die ben ik in mijn laatste bedenkingen richting een witte jurk helemaal vergeten..

Mijn kleuren zijn idd zwart, rood en tatatada.... wit. Zwart heb ik net nog gezegd waarom niet en twijfel heel erg tussen rood en wit. Heb hele mooie felblauwe zomerse wapperjurken gezien, maar die kleur staat mij zó niet en dat vind ik zo zonde want vind het een onwijs mooie kleur.
Mooi rood...

Kastanjez, natuurlijk is het moeilijk om op een foto af te gaan, maar volgens mij is de rechte bovenkant en strapless niet het mooist bij je figuur. Ook heb ik de indruk dat een iets verhoogde taille mooi bij je zou staan. Op de foto lijk je redelijk lang, lijkt me mooi als dat tot zijn recht komt. Zoiets, met een 'sweetheart-halslijn' en een stukje been in beeld lijkt me mooi. (deze japon is niet zo, maar ik zoek even door)

Beter qua onderkant:

En ik vermoed dat een iets minder openhartige versie hiervan bij jou erg mooi is:

zo daar was ik weer

ik vind kleur eigenlijk wel heel gaaf in een trouwjurk. Echter vond ik het heel moeilijk om een kleur bij mijn huid en ogen te kiezen. Ik weet wel wat daarbij past en wat ik gaaf vind maar die kleur zou ik nooit kiezen voor mijn bruiloft. Vandaar mijn ivoor kleur

Kastanjez ik heb je gemaild. Als je je wensen hier neerzet wil ik wel meegooglen hoor

ben nu ook erg benieuwd naar de jurk van heupje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ja maar die rood vloekt écht bij het haar van mijn vriend.

dit vind ik goed bij hem kleuren (maar niet zo bij mij)

Heb ook nog aan groen gedacht (kleurt bij beiden zeer goed, maar ben niet zo'n hele grote fan van groen)
Deze jurk is trouwens als ik voor kleur ga tot nu toe mijn favoriet.(hoewel ik nog helemaal niks gepast heb, dus wie weet waar ik uiteindelijk mee thuis kom)

Ik heb wel dezelfde kleur haar als het model, maar ben in de zomer een stuk bruiner.
Maar bij welke haarkleur zou dat donkerbordeaux vloeken dan? Hij zal toch niet dezelfde kleur haar als die kleur jurk hebben
Voor wie van 'wapperjurken' houdt.. deze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven