Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Ik doe geen bruidsboeket.

Ik zou 'm toch al heel snel wegleggen en er niet meer naar omkijken. Omdat ik wel 'iets' in mijn handen wil ben ik zoek naar een enveloptas of iets in die richting.

Het plan is zaterdag een witte jurk uitkiezen.

En dan schoenen en tasje in een mooie kleur
Na een fantastische bruiloft en een heerlijke huwelijksreis ook een klein verslagje van mij!

De dag begon om 07.00 uur, prima geslapen en 's morgens eerst lekker samen ontbeten. Om 08.00 uur was de visagiste er en ondanks dat ik mij niet kon voorstellen dat ze echt 2.5 uur bezig kon zijn was het voordat ik het wist 10.30 uur en trek je de jurk aan en is de eerste ontmoeting. Ging zoo giga snel de ochtend! Na de eerste ontmoeting gingen we foto's maken, heerlijk even een momentje samen (fotografen konden we gewoon negeren, werden de foto's alleen maar spontaner van). Voor de ceremonie werd ik wel weer nerveus vooral het alleen lopen door het gangpad vond ik erg emotioneel. Onze ambtenaar was fantastisch en we hebben ook eigen geloften gedaan. Was voor ons echt het hoogtepunt van de dag, maar ook erg emotioneel (kun je goed terugzien op de foto's waar allemaal mensen traantjes wegpinken - op het moment zelf heb je dat overigens totaal niet door).

Daarna gingen we naar onze avondlocatie. Van te voren zagen we op tegen het verplaatsen, maar op de dag zelf was het geweldig! Echt een momentje voor helemaal samen om de ceremonie door te spreken, even op te laden en te genieten. Heel bijzonder. Daarna hadden we borrel en een geweldig diner. De zalen konden we de dag van te voren al helemaal aankleden en het was zoo mooi geworden. Heerlijk gegeten en 's avonds kwamen de avondgasten en hadden we een feest met een band waarbij iedereen helemaal los ging. Zo leuk!

Kortom echt een perfecte dag! Ondanks dat de dag enorm snel gaat, beleef je het ook heel intens. Ik heb de hele dag gestraald en het voelde echt als de beste dag van mijn leven! Ik loop nog steeds op wolken :-)
O dat klinkt als een heerlijke dag iss!

Huwelijksreis ook heerlijk geweest? Waar was je ook alweer naar toe?
Wauw Iss, klinkt echt helemaal super! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Hoi dames,

Alvast mijn exuses om jullie topic binnen te vallen maar ik heb een klein trouwdag-issue.

Over 2 maanden gaan wij trouwen, redelijk klein want zwanger, met ca 25 gasten. Het plan is om te trouwen, uitgebreid te lunchen en voor daarna hadden we een roofvogel show van 1 uurtje geregeld ter entertainment en tussendoor leuke fotos maken. daarna koffie/thee en taart en dan gaat ieder weer zn eigen weg.

Helaas hebben wij vandaag te horen gekregen dat de roofvogelshow niet door kan gaan ivm de ophokplicht voor de vogels door vogelgriep.

We kunnen natuurlijk de dag eindigen na de lunch maar eigenlijk willen we wel iets doen.

Heeft iemand van jullie misschien een idee?

Alvast bedankt en veel plezier met jullie eigen bruiloft plannen, als ik het zo gauw las zijn een aantal van jullie grootste feesten aan het plannen!
Wauw Iss klinkt als een geslaagde dag! Vooral ook de geloften die jullie zelf hebben geschreven, lijkt me ook best lastig om die zo naar elkaar uit te spreken..

@Hyperbole, iets van een gezamenlijk spel? En dan een groot spel, levend cluedo oid..

Ik krijg ook een klein beetje stress terwijl we pas trouwen in mei ik maak me zorgen om mijn figuur en de jurk. Ik wéét het, slaat nergens op.

Maar kan een jurk nog kort van te voren ingenomen worden? Ben bang dat ik van alle spanning toch nog zal afvallen. Vind het ook spannend merk ik, komend weekend gaan we jurken passen en dat geeft toch wel de nodige kriebels.
Iss, klinkt als een mooie dag!

Sammie: ik ga dit weekend ook jurken passen! 8 weken voor de datum zou ik eventueel nog een doorpas hebben en kunnen ze de jurk eventueel aanpassen. Dus ik denk van wel
Jammer dat het niet meer kan Hyperbole.

Een goochelaar iets voor jullie? Je hebt hele leuke die dan een showtje geven voor alle gasten, en vervolgens aan tafel bij de gasten trucjes, vingervlugheid en goocheldingetjes doet
quote:sammie00 schreef op 08 december 2016 @ 07:57:.

Ik krijg ook een klein beetje stress terwijl we pas trouwen in mei ik maak me zorgen om mijn figuur en de jurk. Ik wéét het, slaat nergens op.

Maar kan een jurk nog kort van te voren ingenomen worden? Ben bang dat ik van alle spanning toch nog zal afvallen. Vind het ook spannend merk ik, komend weekend gaan we jurken passen en dat geeft toch wel de nodige kriebels.Mijn jurk is de week van de bruiloft nog aangepast zodat mijn zwangere buik perfect zou passen. Dus dat zal vast ook bij niet zwangere bruiden kunnen.
Ik ga dit weekend ook jurken passen, haha! Ineens wel helemaal de spanningen ervan... al meermaals gedroomd dat ik een jurk kocht, maar daarna realiseerde dat ik mij mee liet slepen en toch niet wou, maar toen zat ik er al aan vast!
Oi dat lijkt me ook zo wat. Heb me eigenlijk al voorgenomen om morgen niks te kopen, eerst eens even kijken.

Ook wat betreft de prijzen enzo, ik vind zelf dat ik het figuur ook niet heb voor een traditionele trouwjurk.
Ik ga voor een a-lijn jurk (waarschijnlijk)

En ik kies voor een budget jurk, heb hele leuke en mooie jurken zien hangen voor nog geen 300 euro.

Aangezien ik de jurk maar 1 keer ga dragen ga ik er niet heel veel geld aan uit geven.

Ik krijg van mijn ouders de jurk, ik ga zelf de vermaakkosten betalen. Dat moet sowieso, aangezien ik klein ben en alle jurken voor mij te lang zijn...
Haha! Ik ben ook klein, zouden ze geen petitie jurken hebben, voor kleine vrouwen

En een a-lijn vind ik ook altijd nog het mooist. Ik vind het wel erg spannend en ben een beetje bang dat ik het mezelf niet waard vind, zo'n mooie jurk.
Ik heb ook A lijn jurk. Geen budget ook geen schandalige prijs. Was overigens inclusief vermaken, mouwtjes enz.

Ik moet zeggen dat het nu even rustiger is gelukkig. Grote zaken zijn geregeld.
quote:sammie00 schreef op 09 december 2016 @ 09:30:

Haha! Ik ben ook klein, zouden ze geen petitie jurken hebben, voor kleine vrouwen

En een a-lijn vind ik ook altijd nog het mooist. Ik vind het wel erg spannend en ben een beetje bang dat ik het mezelf niet waard vind, zo'n mooie jurk.

Ja korte jurken

Maar die wil ik niet
Wat voor jurk heb je in je hoofd Fruity? Als je wilt beschrijven natuurlijk?
Denk ook niet dat ik morgen ga kopen hoor, maar stel dat ineens DE jurk erbij zit... het is groot uitverkoop daar, dus weg is weg...

Ikzelf vind een lage/bijzondere rug zo mooi! En beetje soepel vallende stof, niet te wijd, geen A denk ik...

Bijvoorbeeld:

http://www.newstyling.nl/ ... 5/10/6118_main_detail.jpg

En jullie, foto's?
quote:WildePerzik schreef op 09 december 2016 @ 11:11:

Denk ook niet dat ik morgen ga kopen hoor, maar stel dat ineens DE jurk erbij zit... het is groot uitverkoop daar, dus weg is weg...

Ikzelf vind een lage/bijzondere rug zo mooi! En beetje soepel vallende stof, niet te wijd, geen A denk ik...

Bijvoorbeeld:

http://www.newstyling.nl/ ... 5/10/6118_main_detail.jpg

En jullie, foto's?

Wauw

Helaas ben ik naast klein ook iets te zwaar, dus voor mij is zo'n hele mooie rug niet weggelegd

Zoiets vind ik erg mooi. Zonder sluier/andere poespas. Ben ik in het dagelijkse leven ook niet van. Simpel voldoet

Wel wil ik graag een ceintuur met glitters
En wildeperzik? Geslaagd voor een jurk? Of heb je dé jurk niet gevonden?

Bij was nummer 2 raak! Mijn moeder zag hem hangen en vond hem mooi, of ik hem wilde passen.

En ja hoor, bingo! Het is een korte jurk, geen poef jurk dat past niet bij mij.

Een smal lintje in mijn taille en verder geen toeters of bellen.
quote:sammie00 schreef op 10 december 2016 @ 18:12:

En wildeperzik? Geslaagd voor een jurk? Of heb je dé jurk niet gevonden?

Bij was nummer 2 raak! Mijn moeder zag hem hangen en vond hem mooi, of ik hem wilde passen.

En ja hoor, bingo! Het is een korte jurk, geen poef jurk dat past niet bij mij.

Een smal lintje in mijn taille en verder geen toeters of bellen.

Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag ook m'n jurk gevonden. A-lijn, met a-symmetrie op m'n buik en heupen. Korte sleep en een kanten bolero erover.

Hangt nu thuis, over een maandje wordt ie aangepast op mijn lijf
Jij ook proficiat!!

Bijzonder hè ik had helemaal geen verwachtingen en toen ik heb aanhad voelde ik me heel mooi!
Wat leuk dat jullie geslaagd zijn! Ik vond het passen ook heeel leuk en fijn om eindelijk na plaatjes kijken eens te zien hoe het daadwerkelijk staat! Ik vond een lijfje met rugaccent dus mooi, de eerste die ik aanhad was meteen prachtig. Ik ben slank van boven en wat stevigere benen/heupen maar bij bruidsjurk zie je dat dus helemaal niet, ideaal! Voelde me echt zo slank en lang in dat corset! Daarna probeerde ik 2 strapless, heel mooi strakke lijfjes en dan wijde jurk eronder. En werd toen ook wel verliefd op strapless... maar de eerste jurk vonden we qua rok mooier dus die weer aan, want daar kon ze gemakkelijk ook strapless van maken... Dus mooie diepe rug, hartshaped strapless en kant en lange sleep, echt gaaf! maaarr toch niet gekocht want wou niet meteen vastleggen, en omdat alle jurken ook mooi stonden denk ik dat er heus nog andere mooie zijn als deze weg zou zijn straks.. twijfelde bijvoorbeeld over het kant onderaan, had wat weg van vitrage, en de kleur: vrij wit, vond iets crème ook wel erg mooi.

Dus, aanstaande zaterdag 2 vriendinnen en moeder opgetrommeld, dan gaan we nog naar een outlet, en mocht daar nou helemaal niks zijn ga ik deze nog weer eens passen. Deze is van 2000 afgeprijsd naar 999 maarja als die dan weg is heeft t gewoon niet zo mogen zijn, denk ik maar. Maar pfoe, zo spannend en leuk allemaal!
Ik voelde me op en top vrouw in mijn jurk en vond mezelf zo mooi...

Toen ze vroegen of dit de jurk was en ik 'ja' zei moest ik huilen... Heb zeker de juiste jurk gekocht
En nu nog:

Schoenen en lingerie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven