true love
woensdag 23 mei 2018 om 22:50
Mn eerste keer xtc was zo fucking lekker dat ik tegelijkertijd teleurgesteld was dat ik dat gevoel nooit op een natuurlijke wijze zou kunnen bereiken.
Ook de volgende keren xtc kwamen niet in de buurt van die eerste keer.
Qua liefde ben ik bang dat mijn 'true love' gevlogen is omdat ik te jong was om te herkennen hoe bijzonder het was dat we hadden. Wat dat betreft lijkt liefde op xtc: het werd nooit meer zo mooi en bojzonder als de eerste keer.
Met xtc ben ik lang geleden gestopt.. liefhebben stop ik hopelijk nooit mee.
Ook de volgende keren xtc kwamen niet in de buurt van die eerste keer.
Qua liefde ben ik bang dat mijn 'true love' gevlogen is omdat ik te jong was om te herkennen hoe bijzonder het was dat we hadden. Wat dat betreft lijkt liefde op xtc: het werd nooit meer zo mooi en bojzonder als de eerste keer.
Met xtc ben ik lang geleden gestopt.. liefhebben stop ik hopelijk nooit mee.
woensdag 23 mei 2018 om 22:54
Ongetwijfeld, ook al zijn er geen stimelerende middelen voorhandig, de enige echte bestaat, alleen nu maar te hopen dat je die niet tegenkomt, voorkomt een bak teleurstelling, of onterechte hoop. Kan zelf wel lachen om deze bijdrage, inmiddels......Nee joh, iets als bijvoorbeeld je eerste jeugdliefde, die draagt bij, en daar kan je met tevredenheid en liefde op terugkijken, daarna gaat het alleen maar bergafwaarts......
woensdag 23 mei 2018 om 23:31
Ik was jong, en gun haar het allerbeste toe, oprecht...ze is inmiddels iemand die ik alleen spreek als er heftige dingen in ons leven gebeuren, en dat is ok....The one true love heb ik ook verloren, mede door eigen toedoen, helaas. Maar dessalnietemin: ik geloof nog steeds in iets magisch....de toekomst zal het uitwijzen....en verder: je hebt helemaal gelijk, ik ben het met je eens.djengaz schreef: ↑23-05-2018 23:00castor, ik hoop het niet.
Ik heb m'n eerste liefde op latere leeftijd ervaren en verloren. One true love en nog steeds maar niet meer aanwezig want wat ik 'one true love' vond was het niet.
nu gelukkig met geen sprookje.
Ik denk dat ik de mythe van 'one true love' ervaren en verloren heb moeten hebben om echte tevredenheid in het contact met een voor mij bijzondere andere/naaste te kunnen ervaren.
donderdag 24 mei 2018 om 00:55
Toen ik 17 was en dolverliefd.
Hem later toen we ouder waren opgezocht was zelfde gevoel als toen. Maar we waren anders .
Nu nog herinner ik me onze gesprekken vooral die echt over van alles en nog wat gingen terwijl ik me zo warm en veilig voelde. Kan het niet eens beschrijven. En dagdromen en verliefd al door elkaar aan te kijken.
Hoop het ooit weer mee te maken met iemand.
Qua drugs toen ik zoveel spacecake at dat ik daarna uren lang als baby geslapen heb.
Hem later toen we ouder waren opgezocht was zelfde gevoel als toen. Maar we waren anders .
Nu nog herinner ik me onze gesprekken vooral die echt over van alles en nog wat gingen terwijl ik me zo warm en veilig voelde. Kan het niet eens beschrijven. En dagdromen en verliefd al door elkaar aan te kijken.
Hoop het ooit weer mee te maken met iemand.
Qua drugs toen ik zoveel spacecake at dat ik daarna uren lang als baby geslapen heb.
donderdag 24 mei 2018 om 14:05
Mijn One true Love en ik gaan samen wonen. We kennen elkaar al heeeel lang en hebben eerder samen gewoond. We waren enorm jong en zijn uit elkaar gegaan om elkaar de ruimte te geven in dromen waar maken. (carrière enz) Samen gewoond met een man van de vrije liefde
erg veel van geleerd en veel geëxperimenteerd. Onsjes en korte liefdes gehad. Samen gewoond met een eikel
We gaan samen oud worden hopen we maar wel met een bepaalde vrijheid en openheid.
Drugs zijn niet mijn ding
Drugs zijn niet mijn ding
you go girl