trust..:(

25-08-2009 11:21 97 berichten
z
Alle reacties Link kopieren
Ik gok zo dat dit alleen maar erger word hoor. Ik herken het type wel een beetje en ik vind hem erg manipulatief. Vooral het huilen enzo, nee hoor. Ga terug naar je ouders, vraag of een vriendin bij je komt wonen, maar blijf niet samenwonen omdat je het niet alleen kunt betalen. Je bent nog jong, maar zó jong nou ook niet dat je hier niet een verstandig besluit over kan nemen.

Heel veel succes!
quote:gizz schreef op 25 augustus 2009 @ 11:41:

Zo ik ben even bijgekomen van dat trio gedoe.

Ik niet. Als mijn 15-jarige dochter een voorstel voor een trio had gekregen van 21-jarigen, dan zouden die laatsten toch een fiks probleem hebben, denk ik zo. Om te beginnen zou ik eens naar de bedrijfsleider stappen, ik denk niet dat AH het een prettig idee vindt dat 15-jarige medewerkers niet bepaald een veilige werkplek wordt geboden.

Kom eens even op, zeg.
.
Lekker terug naar je ouders, de huur zsm opzeggen en tot die tijd gewoon maar de helft meebetalen. Is ff zuur, maar hier kan je niet mee door gaan. Heb je geen eer???
By tghe way ik zou wat voorzichtiger zijn met je persoonsgegevens. Even in je geschiedenis gebladerd en ik heb je voor en achternaam en je emailadres. Zo ben je wel heel herkenbaar. Overigens las ik in je geschiedenis dat je student journalistiek bent? Dan zou ik zeker even heel snel volwassen worden.
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 11:45:

[...]

Ik niet. Als mijn 15-jarige dochter een voorstel voor een trio had gekregen van 21-jarigen, dan zouden die laatsten toch een fiks probleem hebben, denk ik zo. Om te beginnen zou ik eens naar de bedrijfsleider stappen, ik denk niet dat AH het een prettig idee vindt dat 15-jarige medewerkers niet bepaald een veilige werkplek wordt geboden.

Kom eens even op, zeg.Zie mijn allereerste reactie in dit topic. Die ging ook alleen over dat Trio. Pas daarna heb ik de rest van de post gelezen. Zo bedoelde ik "zo bijgekomen van......"Dat het abnormaal is dat moge duidelijk zijn.
Gizz, dat weet ik, hoor! Ik zag dat jij net als ik geschokt was over dat triootje. Mijn posting was dus niet als aanval op jou bedoeld, maar algemeen gesteld.
.
quote:gizz schreef op 25 augustus 2009 @ 11:46:

By tghe way ik zou wat voorzichtiger zijn met je persoonsgegevens. Even in je geschiedenis gebladerd en ik heb je voor en achternaam en je emailadres. Zo ben je wel heel herkenbaar. Overigens las ik in je geschiedenis dat je student journalistiek bent? Dan zou ik zeker even heel snel volwassen worden.En jij vergroot de herkenbaarheid nog even voor iedereen?
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 11:51:

Gizz, dat weet ik, hoor! Ik zag dat jij net als ik geschokt was over dat triootje. Mijn posting was dus niet als aanval op jou bedoeld, maar algemeen gesteld.Oke, ik dacht al
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 11:45:

[...]

Kom eens even op, zeg.Helemaal mee eens. Ik heb dan nog wel niet zulke oude kinderen, maar zou precies hetzelfde doen.
-
anoniem_67869 wijzigde dit bericht op 25-08-2009 11:54
Reden: Niet zo aardig :D
% gewijzigd
quote:Sarah Scott schreef op 25 augustus 2009 @ 11:52:

[...]

En jij vergroot de herkenbaarheid nog even voor iedereen?

ach, dat is toch niet zo erg?

Je kan al zoveel gegevens van het internet afhalen. waarom denk je anders dat de overheid is gestart met de relcamecampagne over persoonsgegevens op internet?
Nee echt?
Ach ja.. en je opgeven voor het begeleiden van een kamp voor kinderen t/m 14 jaar. En dat soort gesprekken voeren met een 15-jarige?
Moordwijf, misschien niet zo aardig, maar wel zo verhelderend wat er stond.

Maar serieus TO als je enigzins anoniem hier wil kletsen over dat zeikvriendje wat je bedonderd terwijl jij het toelaat, dan zou ik wat voorzichtiger zijn met je gegevens. (leuke twitter heb je trouwens )
Wil je hem veranderen? Of denk je dat zijn gedrag gaat wennen en dat je er sterk genoeg voor bent?

Als ik jou was zou ik weer bij je ouders gaan wonen, want dit samenwonen is een ramp en jullie zijn beide nog niet toe aan meer zelfstandigheid. Laat staan een volwassen relatie.

Je vriend hoort op zijn werk te WERKEN

en niet te zoenen met zijn collega's
quote:gizz schreef op 25 augustus 2009 @ 11:46:

By tghe way ik zou wat voorzichtiger zijn met je persoonsgegevens. Even in je geschiedenis gebladerd en ik heb je voor en achternaam en je emailadres. Zo ben je wel heel herkenbaar. Overigens las ik in je geschiedenis dat je student journalistiek bent? Dan zou ik zeker even heel snel volwassen worden.Hoe doe je dat toch? Ik klik op een vergrootglas en zie dan alleen maar topics waarin gereageerd is door TO maar dan moet ik die nog allemaal gaan doorlezen. Hoe doe je dat zo snel?
z
z
z
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:07:

Neej wat jullie zeggen klopt ook echt allemaal, maar jullie praten erover alsof het makkelijk is, om die dingen te doen.

jullie zijn soms ook zo hard :(

Niemand zegt dat het makkelijk is, maar jij wil toch advies?!

Lijkt me duidelijk, het advies.
Of dat meisje van 15 nou begon of niet; als 21-jarige zou je beter moeten weten dan een kind een voorstel te doen voor een trio. En je vriend hoort bij AH te werken, niet te zoenen met 15-jarige medewerkers. Heel simpel.
.
quote:Chardonnay schreef op 25 augustus 2009 @ 12:05:

[...]

Hoe doe je dat toch? Ik klik op een vergrootglas en zie dan alleen maar topics waarin gereageerd is door TO maar dan moet ik die nog allemaal gaan doorlezen. Hoe doe je dat zo snel?Als je op vergrootglas klikt dan staat rechts bovenin berichten van Mitzie. Klik daarop en je krijgt alleen haar berichten te zien. En gezien hoe zij strooit met haar gegevens en het kleine aantal posts van haar is dat zo gedaan. In combi met google kom je een hoop te weten, zoals bijvoorbeeld haar twitter.
Mitzie, het gaat er niet om dat het meisje is begonnen. Jouw vriend, die meerderjarig is, zoent met een minderjarig meisje. Dat is strafbaar hoor. Bovendien, hij zoent met haar terwijl hij met jou een relatie heeft. Wat wil je dan dat we zeggen? 'Mitzie, blijf bij hem, dit is de liefde van je leven'.
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:10:

Ik vertel dit omdat ik advies wil. Ik wil niet meteen afgezeken worden.. :(

Is niet afzeiken. Je bent 21. Je moet je verantwoordelijkheid nemen.

En wbt je vriend, volgens mij wordt jij hier niet gelukkiger van. Hij doet dingen die niet door de beugel kunnen en zolang jij het accepteert als hij alleen maar 'sorry' zegt en zich zielig gedraagt.. ja, dan blijft hij het waarschijnlijk doen. En dat wil je toch niet?
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:10:

Ik vertel dit omdat ik advies wil. Ik wil niet meteen afgezeken worden.. :(

O, sorry. Dan zal ik mijn reactie even veranderen:

Soweeee, vet cool man, dat je een 15-jarig chickie zo ver krijgt een trio te doen! Wauws, man, dan zullen jullie wel vet lekkere 21-jarigen zijn. En tongworstelen in de baas zijn tijd; kicken man! Da's nog eens leipe shit, ouwe!

Zo goed?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven