Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
quote:hieperdepiep87 schreef op 19 januari 2011 @ 07:48:

Goedemorgen, daar ben ik (weer).

Kreeg gisteren toen ik al weer thuis was een sms.

Sorry dat ik niet zo gezellig was. Ben druk met dat klussen. Heb je zin om binnenkort wat met me te gaan drinken?Dat is positief, en zo zie je maar weer; Als iemand je leuk genoeg vindt (om wat mee te gaan drinken ofzo) dan doet ie daar wel moeite voor. Dus ik zou zeggen; Veel plezier dan!
de goeie man moest eens weten dat ie al pagina,s vult op het viva forum, hahaha.
wij slapen nooit.
Haha... Zal 't hem in ieder geval niet vertellen

Heb 'm terug gestuurd dat hij de drukbezette man in dit verhaal is, dus dat hij maar moet aangeven wanneer hij een keer tijd heeft. En dat ik het dan gezellig vind om wat te gaan drinken.

De tijd zal het leren. Maar ben blij met jullie adviezen.

Slaap lekker!
quote:hieperdepiep87 schreef op 19 januari 2011 @ 07:51:

@ Namita: nu ik het zo terug lees, is het inderdaad een beetje oppervlakkig. Dat is een beetje omdat ik geen echte ervaring met daten heb en me ook niet wil opdringen. Maar toen ik van hem ook een oppervlakkige reactie terug kreeg voelde ik me toch een beetje gekwetst. Ook omdat hij de eerste is waarmee ik seks heb gehad....

Ik snap je best goed hoor, ik ben ook (als ik iemand heel erg leuk vind) niet altijd zo bijdehand, maar het kan natuurlijk zijn dat jullie een beetje om elkaar heen draaien. Heb ik ook ervaring mee gehad, jaren later hoor je: ik vond jou ook wel heel erg leuk.

Maar de meeste mannen zijn (zeker in het begin) toch anders dan vrouwen. Waar wij in het begin de hele dag aan hem denken, is hij gewoon bezig met de dingen waar hij bezig mee is. zoals in jouw geval hij was bezig met klussen, dat was zijn ding waar hij op dat moment op gefocust was.

En je ziet het, hij is daarmee klaar, en dan smst hij je.

Was het niet zo, dat vrouwen kunnen multitasken en mannen veel minder.
Namita. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk veel aan hem. Kan daar heerlijk bij wegdromen. En topics openen hier op het forum

Maar ondertussen is hij druk met werken, klussen, dochter etc.

Ben daarom wel blij met zijn sms, heb ik mezelf niet compleet voor aap gezet! Ga het nu iets meer relaxed proberen aan te pakken... (en hou verschil man/vrouw in achterhoofd)
Laatste update: nog niets gehoord. Geen uitnodiging of ander teken van leven...

Maar weet wel zeker dat hij nog leeft Hij heeft van de week nog op iemand anders zijn facebook-pagina gereageerd....

Gaat dus dinsdag op de sportvereniging toch een beetje raar worden. Maar daar kom ik ook wel overheen (al zal dat niet 1-2-3 gaan).

Maar vond dat ik jullie wel een kleine update verplicht was na alle lieve berichtjes en hulp!
En dan nu echt de allerlaatste update. Zie net op hyves dat hij sinds vandaag een relatie heeft met een ander meisje/vrouw.

Dacht dat ik al een beetje over het geen contact meer heen was, maar toen ik het zag op hyves werd ik zelfs een beetje misselijk en ben nu best verdrietig...
Wat rot voor je... :(

Ik heb je topic gevolgd en had gehoopt dat het goed zou komen. Zeker omdat het je eerste seksuele ervaring was.

Helaas kun je nu niets anders doen dan je overheen te zetten. Het is moeilijk, ik weet uit ervaring. Het hoeft geen ramp te zijn, je kan ervan leren.

Ik wens je van harte toe dat je een man vindt die je kan waarderen om wie je bent.
jammer voor hem hieper, gelukkig voor jou, want hij was dus niet zuiver. verdriet gaat weer over. t is ff kut, en hoe oud is hij dat ie het op hyves zet, is zoooooooo 2009....hahahaha...
wij slapen nooit.
Ah balen joh. Sterkte! Eigenlijk hadden al jouw acties (wel/niet bellen of sms-en) daar toch geen invloed op (dat ie te weinig voor je voelde blijkbaar). Dus volgende keer gewoon doen of laten waar je je goed bij voelt.
quote:valentinamaria schreef op 31 januari 2011 @ 15:40:

jammer voor hem hieper, gelukkig voor jou, want hij was dus niet zuiver. verdriet gaat weer over. t is ff kut, en hoe oud is hij dat ie het op hyves zet, is zoooooooo 2009....hahahaha...

Tsja, 32 en alsnog op hyves. Dat had al een alarmbel moeten zijn begrijp ik?

Leren en het leven gaat met vallen en opstaan zeggen ze. Laten we dan maar hopen dat dit niet de laatste keer is dat ik "val", maar dat ik er wel iets van leer!
je klinkt in elk geval nog wel vrolijk, houden zo meid!

32 en zijn nieuwe liefje op hyves wereldkundig maken, dat ie niet twittert!!

btw, stond jij destijds ook op zijn hyves?
wij slapen nooit.
Hij is 32 en zet op hyves dat hij een relatie heeft?

Gadver, dat is toch wel een afknapper van jewelste.

Dat moet het voor jou toch wat makkelijker maken om er over heen te komen.
vind jij dat ook zo erg koko?

ben ik gelukkig niet de enige, zo kinderachtig....

met foto,s erbij, TO?
wij slapen nooit.
Hij reageerde wel vaak op mijn facebook-statussen, maar ik doe niet aan hyves, dus nee, stond daar niet op (en ook niet op FB).

Nu heeft hij gelijk z'n profielfoto veranderd met zo'n kleffe 'we zijn zo gelukkig samen' foto...

En ik blijf wel vrolijk. Moest alleen even dit nieuws kwijt, aan zo veel mogelijk mensen!
hahahahahaha, wij snappen het.

o bah, zo,n puberale pre trouwfoto. let maar op, dat duurt niet lang.
wij slapen nooit.
Wat lullig voor je zeg.

Ik zou gewoon op zijn hyves zetten dat je de nacht die jullie onlangs hebben doorgebracht nog vers in je gehuegen hebt.

Dan leert hij ook eens hoe lullig doen voelt.
zat net over zoiets te denken, dat het zo zalig was ofzo.
wij slapen nooit.
Haha... Wraak! Klinkt niet slecht!
Tja, wat mij betreft is dit het risico wat je loopt als met een willekeurige Jan Joker die een beetje leuk doet meteen het bed induikt. Ik durf te wedden dat zijn "grote liefde op Hyves" hem langer heeft laten wachten en hem meteen duidelijk heeft gemaakt dat zij hem "for ever and ever" wil hebben. Dus "play hard to get", meid en stel je eisen en wees wat minder aardig voor ze dan meteen het bed met ze in te duiken. Je zult zien dan eten ze uit je hand.
zo,n loser moet je helemaal niet for ever willen.

waarsch bedriegt hij haar binnen een week.
wij slapen nooit.
@ Dammes: staat genoteerd! Volgende keer zal ik niet dezelfde 'fout' maken. Heb van een vriendinnetje het boek "wat wil de man" gekregen. Staat dit ook allemaal in. (dus toch een kern van waarheid?)

Maar, wat hij nu maakt, echt heel bijzonder. Na 1wk radiostilte, en dat ik via zijn hyves moet lezen dat hij een relatie heeft, stuur mr nu een sms met de vraag of ik hem kan helpen aan kaarten van onze favoriete voetbalclub... tss, zie ik eruit als een ticketbox?
hahahahaha, sms hem dat je in ruil daarvoor een lekkere likbeurt wil. kijken hoe hij reageert.....
wij slapen nooit.
Haha.. Zou z'n hoofd willen zien als ik dat sms!
hapt ie toe, maak je stiekem foto,s, en stuurt die naar zijn hyves!!
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven