twee dates
vrijdag 24 februari 2012 om 13:48
En dan ben je eindelijk zo ver dat je gaat daten. Het was gisteren gezellig. De heer in kwestie erg aardig. Ach ja wat kun je nu zeggen na 2 kopjes koffie? Nou iig komt er een vervolgdate.
Maar dan doet nummer 2 zich voor en ook deze man lijkt me erg leuk gezelschap. Wat doe je dan? Wacht je af hoe het zich met nummer 1 gaat ontwikkelen of gewoon ook een bak leut gaan doen met nummer 2?
Ja 1 is leuk, maar pfff.. ik ben ook wel nieuwsgierig naar 2. Gewoon doen of eerlijk zijn tegen 2?
Maar dan doet nummer 2 zich voor en ook deze man lijkt me erg leuk gezelschap. Wat doe je dan? Wacht je af hoe het zich met nummer 1 gaat ontwikkelen of gewoon ook een bak leut gaan doen met nummer 2?
Ja 1 is leuk, maar pfff.. ik ben ook wel nieuwsgierig naar 2. Gewoon doen of eerlijk zijn tegen 2?
vrijdag 24 februari 2012 om 13:59
Nee hoor geen seks. Been there, klaar mee. Wil nu die serieuze relatie (weer) eens proberen. En ja het is idd zo dat ik ook niet weet of zij verder daten. Maar pfff ik ben zo paranoia dat ik ga denken 'straks kennen ze elkaar'.. En ja het is een kop koffie geen seks. Maar ik wil graag eerlijk zijn en ja het is de vraag of ik 2 moet vertellen dat ik gisteren met 1 een date heb gehad en dat daar een vervolg op komt.
vrijdag 24 februari 2012 om 14:01
Ik zou het alleen vertellen als hij erom vraagt. Al spreek je met 80 mensen af, als jij dat wilt.
Gewoon lekker afspreken, daten, en zie je vanzelf wel wanneer jij vindt dat je niet meer met anderen hoeft af te spreken/daten.
Ik zat ook volop in de datefase toen ik mijn huidige partner leerde kennen ( toen we begonnen met daten)
Gewoon lekker afspreken, daten, en zie je vanzelf wel wanneer jij vindt dat je niet meer met anderen hoeft af te spreken/daten.
Ik zat ook volop in de datefase toen ik mijn huidige partner leerde kennen ( toen we begonnen met daten)
vrijdag 24 februari 2012 om 14:06
Gewoon doen waar je goed bij voelt. Ik persoonlijk kan niet daten met twee tegelijk... Ik doe alleen nog aan vervolg dates als ik bij de eerste date echt een kaboem gevoel heb. Is dit niet zo dan naar de volgende.... Is het wel zo dan heb ik echt geen behoefte om er nog iemand naast te daten... vind het ook niet eerlijk voor de ander dan... !
Maar zo ben ik en jij kan weer heeeel anders inelkaar zitten... dus doe wat jij fijn vindt en je goed bij voelt....
Maar zo ben ik en jij kan weer heeeel anders inelkaar zitten... dus doe wat jij fijn vindt en je goed bij voelt....
vrijdag 24 februari 2012 om 14:33