twee dates

24-02-2012 13:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan ben je eindelijk zo ver dat je gaat daten. Het was gisteren gezellig. De heer in kwestie erg aardig. Ach ja wat kun je nu zeggen na 2 kopjes koffie? Nou iig komt er een vervolgdate.

Maar dan doet nummer 2 zich voor en ook deze man lijkt me erg leuk gezelschap. Wat doe je dan? Wacht je af hoe het zich met nummer 1 gaat ontwikkelen of gewoon ook een bak leut gaan doen met nummer 2?

Ja 1 is leuk, maar pfff.. ik ben ook wel nieuwsgierig naar 2. Gewoon doen of eerlijk zijn tegen 2?
Ikzelf zou het daten met twee mannen voor mezelf kunnen verantwoorden als ik met beide heren geen seks heb.
Gewoon erop los daten. In de date fase hoef je geen verantwoording af te leggen aan 1 van hen. Doen zij ook niet hoor, wie zegt dat man 1 of 2 niet gewoon naast jou date bijvoorbeeld nog gewoon een scharrel heeft?
Gewoon (ook) met nr. 2 afspreken. Al spreek je af met nog meer mensen. Jouw keuze en als er een date is die daar een probleem mee heeft, zijn probleem, niet het jouwe!
Nee hoor geen seks. Been there, klaar mee. Wil nu die serieuze relatie (weer) eens proberen. En ja het is idd zo dat ik ook niet weet of zij verder daten. Maar pfff ik ben zo paranoia dat ik ga denken 'straks kennen ze elkaar'.. En ja het is een kop koffie geen seks. Maar ik wil graag eerlijk zijn en ja het is de vraag of ik 2 moet vertellen dat ik gisteren met 1 een date heb gehad en dat daar een vervolg op komt.
Je hebt pas een date gehad, dan hoef je dat echt niet gelijk te vertellen hoor.
Ik zou het alleen vertellen als hij erom vraagt. Al spreek je met 80 mensen af, als jij dat wilt.

Gewoon lekker afspreken, daten, en zie je vanzelf wel wanneer jij vindt dat je niet meer met anderen hoeft af te spreken/daten.

Ik zat ook volop in de datefase toen ik mijn huidige partner leerde kennen ( toen we begonnen met daten)
Eerlijk duurt het langst....
Gewoon doen waar je goed bij voelt. Ik persoonlijk kan niet daten met twee tegelijk... Ik doe alleen nog aan vervolg dates als ik bij de eerste date echt een kaboem gevoel heb. Is dit niet zo dan naar de volgende.... Is het wel zo dan heb ik echt geen behoefte om er nog iemand naast te daten... vind het ook niet eerlijk voor de ander dan... !

Maar zo ben ik en jij kan weer heeeel anders inelkaar zitten... dus doe wat jij fijn vindt en je goed bij voelt....
Gewoon doen, mannen liegen ook allemaal.
Gekke situatie lijkt me. Ik denk niet dat ik het zou kunnen maar aan de andere kant, als je alleen een kop koffie drinkt, waarom niet. Seks vind ik dan echt een taboe, maar zoenen eigenlijk ook al. Als je puur kennismaakt, lijkt het me geen probleem persoonlijk.
quote:_lupine_ schreef op 24 februari 2012 @ 13:51:

Ikzelf zou het daten met twee mannen voor mezelf kunnen verantwoorden als ik met beide heren geen seks heb.

Eens met Lupine.

Gewoon ook met de tweede daten.
Beter te laat dan over tijd.
quote:_lupine_ schreef op vrijdag 24 februari 2012 13:51 Ikzelf zou het daten met twee mannen voor mezelf kunnen verantwoorden als ik met beide heren geen seks heb.Helemaal mee eens!
Ik heb besloten date 2 ook te gaan zien. Veel te nieuwsgierig en ja het is maar een kop koffie!

Het is toch gewoon luxe eigenlijk...
Gewoon doen, mannen liegen ook allemaal.

Gewoon doen!! Meestal zijn t de mannen die dubbeldaten of meer!!
Gewoon doen. Je bent niemand iets verplicht. Als je een baan zoekt, stuur je toch ook meer brieven en heb je toch ook meer gesprekken? Je 'zoekt' wel je levenspartner.
Date met nummer twee staat voor woensdag, date 2 met nummer een voor donderdag. Als ik de gesprekken maar niet door elkaar ga halen.

Nou we gaan het beleven, kijken of vrouwen idd twee dingen tegelijk kunnen (of ja bijna tegelijk). :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven